Sivu 1 / 248 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 4953

Aihe: Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

  1. #1

    Ja taas kännissä? (Ei täällä selvinpäin saa käydä!!!)

    Ajattelin, että tähän ketjuun voi kirjoittaa silloin kun on vahvasti jurrissa. Vituttaahan se seuraavana päivänä lukea noita omia kännisepustuksia yleisellä puolella häiritsemässä kunnon ihmisiä!

    Ps. Alkolukko pitäisi määrätä internettiin pakolliseksi.


     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ja taas kännissä

    Hah. The old "kalsarikänniketju". Mikäs tässä. Kippis.

    Tosin kiskon enää tän yhen kun vapaasta ei oo tietoakaan. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  3. #3

    Vs: Ja taas kännissä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Hah. The old "kalsarikänniketju". Mikäs tässä. Kippis.

    Tosin kiskon enää tän yhen kun vapaasta ei oo tietoakaan. O0
    Ilman interwebbiä kalsarikännäys olisi ihan helvetin tylsää. Olin kyllä tuossa yksillä synttäreillä, mutta jostain minulle käsittämättömästä syystä porukka halusi taas puolenyön jälkeen baariin, vaikka viinaa oli jäljellä yltäkylläisesti.

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Ja taas kännissä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Ilman interwebbiä kalsarikännäys olisi ihan helvetin tylsää. Olin kyllä tuossa yksillä synttäreillä, mutta jostain minulle käsittämättömästä syystä porukka halusi taas puolenyön jälkeen baariin, vaikka viinaa oli jäljellä yltäkylläisesti.
    Eka pointti on erittäin valid ja toinen kummastuttaa itteäkin. Mut antaa herrojen maksaa ittensä kipeeks ja hommataan me sit vaiks litkuja niillä varoilla O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari Nsd's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    254

    Vs: Ja taas kännissä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Ilman interwebbiä kalsarikännäys olisi ihan helvetin tylsää. Olin kyllä tuossa yksillä synttäreillä, mutta jostain minulle käsittämättömästä syystä porukka halusi taas puolenyön jälkeen baariin, vaikka viinaa oli jäljellä yltäkylläisesti.
    Tuo "pakko päästä baariin" on kyl järjetöntä, pari kertaa porukkaa lähteny taksilla baariin kun ollaan mökillä oleiltu ja vedetty viinaa, en vaan voi käsittää

     
     
  6. #6
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Ja taas kännissä

    Kännissä on kyllä mukava olla. Varsinkin himassa, kalsareissa, Darwin vieressä, jotain litkua ihan sama kun mitä kaikki menee, jääkaapissa lisää löpöä.

     
     
  7. #7

    Vs: Ja taas kännissä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nsd Näytä viesti
    Tuo "pakko päästä baariin" on kyl järjetöntä, pari kertaa porukkaa lähteny taksilla baariin kun ollaan mökillä oleiltu ja vedetty viinaa, en vaan voi käsittää
    On olemassa ihmisiä, jotka olettavat, että siellä jossain muualla odottaa juuri nyt jotain uskomatonta ja ihanaa.

    Olemassa olevat hyvät pippalot, mukava seura ja riittävä juomavarasto ei siis riitä, koska on olemassa potentiaalinen mahdollisuus, että jossain muualla kuitenkin olisi jotain mukavampaa. Realistisesti ajatellen, siellä baarissa ei kuitenkaan ole kuin joukko kälyisiä juoppoja, tungosta, hienhajua, juomien jonottamista ja kusta vessan lattialla. Mutta kun se mahdollisuus, että kuitenkin...

    Ja en minä sitä kiellä, että kaikkihan on mahdollista, mutta omalta kohdaltani "parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla", on luontaisempi ajattelutapa. Tai sitten olen vain oppinut kantapään kautta. Nimittäin koskaan ei ole näissä vakiintuneiden ihmisten pippaloissa käynyt niin, että hyvistä yksityisbileistä kapakkaan siirtyminen olisi tuottanut mitään lisäarvoa. Päinvastoin.

    Hieman eri asia on tietysti se, jos sinkkujengi päättää lähteä sinne kapakkaan. Mutta vain hieman, sillä hyviä bileitä on vain harvoin, mutta naisia voi jahdata milloin tahansa.

     
     
  8. #8

    Vs: Ja taas kännissä

    Itse tässä pohdin juuri, että pitäskö muka pyörähtää näytillä jossai perkeleen kuppilassa muka... Johan täällä kotona on taas tullu istuttua monta kk... Toisaalta halvemmaks tulis ku alkais nukkuun... Paha dilemma... Kelloaki ku kattoo niin kerkee yhen kantturan ottaa kainaloon ja sanoo et no joo pääset mukaan jos siivoot sit ennen ku lähet etkä herätä.... Soppelisti loppu vika juomaki tuossa ja vapaa-aika tilanne tuli yllättäin... hmmm taidan suoristaa housuja ja vaihtaa paremman letin ja kattoa sit kelloa uudestaan ja päättää sitten.

     
     
  9. #9

    Vs: Ja taas kännissä

    Kaivoinki exän tekemän jumalattoman salaattisankon kaapista ja päätin alkaa sitä mussuttaan...
    Eli en jaksa lähtä mihkää... Saapahan kerranki nukkua pidempää ku 3h...
    Niin ja en oo jannu mikä kompastelee mahaan vaikka nälkä joka hetki onki

     
     
  10. #10

    Vs: Ja taas kännissä

    Ja vaikka salaattisanko meni jo nassuun, niin pitää lähtä kaapille tutkiin söiskö jotain lihamureketta ja muuta vastaavaa.
    Niin ja olen 100% varma, että huomenna hävettää niin helvetisti kun huomaa, että jahas mihin ketjuun on tullukkaa kirjoitettua ja mitä on tullukki kirjotettua... Pannaan alkon piikkiin (vaikka ei se paljo huomenna lohduta). Jos sitä ens kuussa sais ittesä liikkeelle, niin jäis tyhmyydet yhden kaupungin asioiksi eikä foorumin mitä lukee ehkä sen 2000 tyyppiä

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ja taas kännissä


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Ja taas kännissä

    Perjantai klo. 16 kännissä tähän hetkeen asti. Hain vielä lisää juotavaa. Maanantain työpäivä saattaa olla tuskaista.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Ja taas kännissä

    mikäs täs jekkua keskellä viikkoo, se on se hyvän fiiliksen haku ja rentoutuminen mikä itellä on tärkeintä

     
     
  14. #14
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ja taas kännissä

    No niin ollaan ja taas keskellä viikkoa, ja tankissa kuselle maistuvaa halon kapteeni jasseria, ja viimonen kaljakin menossa, en voi kyllä tajuta miten tästä halon kapteeni jasserista voi muka joku tykätä. yrjö hymiö puuttuu.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Ja taas kännissä

    EDIT: Hämärältä sivustolta linkitetty hymiö poistettu
    T:V

     
     
  16. #16
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ja taas kännissä

    huomiseksi pekkanen ja eikun tenttua naamariin

     
     
  17. #17
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ja taas kännissä

    TSIH sanoo kalia onneks on huomenna röitä

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #18

    Vs: Ja taas kännissä

    Erittäin huonosti naamioitu kännitriidi
    Päätin että vkloppu alkaa ny! Onneksi kaapissa on muutama saunakalia...kippish
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  19. #19
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Ja taas balettitunnilla (kännissä)

    minä en ole muuttanut mitään otsikoita. en.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Ja taas balettitunnilla (kännissä)

    kolahuuru maistuu ihan paskalta votkakolan kanssa, mutta ranskan piippu potkii persuuksille jei
    pitäskö jo nyt laittaa työkaverille viestiä että oon ihan oikeesti pekkasilla huomenna, ei kannata soitella iltavuoroon

     
     
Sivu 1 / 248 123451151101 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •