Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 115

Aihe: Höyryn Taajuus (blog / tyhmiä kysymyksiä)

  1. #61
    Höyrykonkari scania88's Avatar

    Liittynyt
    02/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    209
    Näin tehdään

     
     
  2. #62
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Larma, kiitos! Tuossa oli monta hyvää löytöä.

    En ole nesteissä(kään) asiantuntija, mutta sitruksia en käytä. Koska tässä olisi idea tinkiä*pituus ja paino minimiin, setti olisi varmaan tämä:

    $18.50 Nemesis Style Mechanical Mod at FastTech - Worldwide Free Shipping

    $9.59 3-Piece Anodized Aluminum Tubes for Nemesis - 18350&18500&18650 tubes at FastTech - Worldwide Free Shipping
    Mulla oli tollaset, ne ei sopineet yhteen, tuolla tuupeissa lukeekin parit SKUt joiden kanssa olis sopivat
    Three different tubes (18350, 18500, and 18650)
    With Nemesis Angel of death logo (laser engraved)
    Random serial number
    Compatible with SKU 1448300, SKU 1493800

     
     
  3. #63
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Kas pahusta. No, sit ollaan ilman aluputkia

     
     
  4. #64
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Kaiffarikloonin laitoin sitten tilaukseen, kun joku mulkero kuulemma pisti mulle tänään postissa IHAN ILMATTEEKSI kanthalia, pumpulia ja vielä esimerkiksi väännetyn microcoilin.

    Vituttaa jo valmiiks

    Joo kiitos larma!

    Mitä muuten kuuluu... SVD lähti kiertoon, kun ei vaan kolahtanut. Kiinan DNA30 on jo Suomen kamaralla, katsotaan kauanko ne sitä hautoo terminaalissa. Tajusin että toi boksi varmaan on mulle se ADV laite, jos vaan siedettävästi toimii (ja ilmeisesti ekojen rantautuneiden kommenttien perusteella toimii), koska sitä voin helposti ladata lennossa usb-piuhalla esim duunissa. Helpottaa akkurumbaa, eikä tarvi aina olla niin varautunut eri vehkeillä. Kännykkälaturi lähtee muutenkin aina reissuun matkaan. Vaikka Sentinelin kanssa näemmä melkein päivän pärjää 18650 akulla.

    Sentinelin oikariongelmat meni historiaan kun sain Vapesafe sulakkeen väliin. Kyllä se edelleen lopettaa tulittamisen jos liian kireälle erehtyy vetämään, mutta ilokseni sulake ei tsippaa suoriltaan vaan himmaa virrat - ehtii siinä kiristyksen jälkeen huomata ja fiilis ainakin turvallisempi kuin todeta oikari akun kuumenemisesta. Jos se nyt jostain syystä taskussa tms oikaroisi, sulake hoitaa homman. Jossain vaiheessa kun jaksan, nappaan sen plusnavan tuolta ulos ja dremelöin, sillä varmaan selvä. Tällä kuitenkin on nyt menty, eikä ole mitenkään kurjaa ollut. Yllättävän komeat höyryt antaa sekä Aerotankilla että Protankilla 1.5ohmin kärjellä. Ei oikein osaa vihatakaan.

    Nemmyklooni hybrid-look cäppeineen + Aerotank Mega klooni on merellä matkallaan, siihen en kasaa mitään kummempia odotuksia. Voihan tuo olla kivakin. Megan otin ihan piruuttani vaan kokeillakseni miten susi kiinanklooni on, vai voisiko jopa olla toimiva. Jos ei muuta niin joku varalaite tästä tulee, varmasti jää laatikkoon joka tapauksessa. Pitäähän se joku Nemmy olla, edes klooni?

    Ja tänään ostoskoriin napsahti vihdoin se eka RBA, larman pätevällä käännytystyöllä. No oikei, jonkun verran asiaan vaikutti myös että nuo Kangerin v2.1 atopäät on olleet harvinaisen huonoja ja kusahtavat alta aikayksikön...
    Spoileri!

     
     
  5. #65
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Ainiin, Hangsenin potutkin ovat kypsyneet (lähes pari viikkoa) siihen kuntoon että menthooli on jo adv kamaa. Kiva, pelkäsin jo että ihan hukkaan menee koko pottu.
    Fruitmixiä on vedettykin jo puolet, kovasti tykästynyt, täytynee tilata lisää.
    Saa nähdä miten alkaa potkia RY4 ja ehkä täytyy itse höyrytellä tuo vaniliakin, kun ei nainen edelleenkään ole innostunut asiasta...
    Spoileri!

     
     
  6. #66
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 12:54.

     
     
  7. #67
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Vitutus loppuu kummasti jos on edes sinepäin toimiva kuin aito.

    Koska Tulli hautoo boksiasi kunnes se synnyttää poikasia, tässä välissä ehtis tilata jonkun kivan, edullisen dripperin Suomesta. Jos tarviit lisää lankaa niin pistä YV, 60metriä on jemmassa.
    Joo, mä tuun kiroilemaan sitten tänne ketjuun ja ruinaamaan lisää lankaa kun turailen ton ensimmäisen käännytyssetin piloille

    EDIT: Vai vielä dripperi??
    Spoileri!

     
     
  8. #68
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Piti sit tulla tännekin ketjuun häröilemään. Pistin kanssa itse tilaten elämäni toisen pullon tuota Hangsenin VG RY4. Lähinnä siitä syystä että pitää kokeilla sitä drippaamalla jotta alkaako makua löytyä. Pistin nimittäin 2xtällaisia drippereitä tulemaan FT:ltä: $11.15 Stillare Storm Style Rebuildable Dripping Atomizer Kit - 1:1 clone / stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping

    Aika monesta dripperistä päädyin tuohon. AIka saman tyylinen kuin Qasar-klooni mutta ilmeisesti isommat postien reiät ja kohtuullinen drip well vai mikä perkele onkaan. Lisäksi tulee tippi mukana (mallia lyhyt, josta plussaa) sekä varativareita ja ruuveja. Tää tosin vasta tuloillaan joskus kun delivery time oli "viikon". Muista Stillare-klooneista luin arosteluja ja päädyin tähän. Ja mun kun ei pitänyt alkaa näiden vehkeiden kanssa tusaamaan alkuunkaan, ja nyt on mekaaninen putki, itse tehnyt coileja jne jne. Vähemmästäkin hengästyttää.

     
     
  9. #69
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Kiitti vinkistä. Jos nyt hurahdan vielä drippailuunkin.

    RBA maailman vielä käsitän näiden paskojen atopäiden aikakaudella, mutta mitä etua drippailusta saisi? Makuja ja höyryjä saan jo clearoistakin riittämiin...
    Spoileri!

     
     
  10. #70
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Maku ja höyryt paranee dripperille x100 ja dripperillä on helppo maistella makuja, vaihtaa vaan pumpulit ja heittää uuden maun sisään.

     
     
  11. #71
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Mul olis taajuus kans ollu ylimääräsenä nemesis ja kaiffari herkuilla jos olis tarvetta ollu... Nytki tyhjänpanttina kaapissa seisovat

     
     
  12. #72
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja khrone Näytä viesti
    Mul olis taajuus kans ollu ylimääräsenä nemesis ja kaiffari herkuilla jos olis tarvetta ollu... Nytki tyhjänpanttina kaapissa seisovat
    Pahus kun et vähän aiemmin hihkaissut.

    Onko klooni vai aito? Katsotaan kun kotiutuu tuo tilaamani, josko innostun toiseen / parempaan.
    Spoileri!

     
     
  13. #73
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Pahus kun et vähän aiemmin hihkaissut.

    Onko klooni vai aito? Katsotaan kun kotiutuu tuo tilaamani, josko innostun toiseen / parempaan.

    Kloonejahan ne molemmat. Nemmy muistaakseni eukko osti puffilta muinoin ja kaiffari liten sain kaverilta joka oli ftltä hommannu, avars viel uria sen verra et wikkaa hyvin vg nesteil. Mukaan löytyy nano kitit. Tarvittaessa voin viel kick tyrkätä mukkaan jos tarvetta

     
     
  14. #74
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    No toista Nemmyä tuskin tähän hätään tarvin, mutta onko sulla kaiffarille + nanokitille hintaa?
    Spoileri!

     
     
  15. #75
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Tarjoo jotai

     
     
  16. #76
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Äääh, menee liian vaikeeks. Ostan sit pois kun oot epätoivoinen ja niksarahojen tarpeessa, tuu takas ketjuun sit

    Muutoin oottelen ensin ton kiinan paketin kotiin ja katson onko RBA edes mun juttu.
    Spoileri!

     
     
  17. #77
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Tehdään näin kahtoo jos viel on sillo tallessa kyseine kapistus

     
     
  18. #78
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Kannattaa Taajuus käydä tosta Kiinan Nemesis -ketjun lopusta lukaisemassa mun tötöilyt liittyen tänään saapuneeseen FT:n Nemmyyn jos kiinnostaa. On tää pirun hyvän oloinen kapistus, vielä kun oppii käyttämään, tuli jo pari mutkaa matkaan mut onneks jengi täällä auttaa niin hienosti. Muuten olisinkin suoraan sanottuna kusessa.

    Muuten, mitä lyhyitä tippejä tilasit? Mulla jokin fetissi mahd lyhyisiin tippeihin, nyt vain yksi suht lyhyt alutippi plakkarissa ja lisää olis hankintalistalla. SS:ää sais olla matskun puolesta.

     
     
  19. #79
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Heh, siinähän oli hauskoja käänteitä Tosin oli minullakin seikkailuni ekan mekaanisen kanssa, tuon Sentinelin vetelin sitkeesti oikariin ekana iltana räpeltäessä.
    Pistin tuon kick-rinkulan korvan taas, veikkaan että törmään samaan juttuun itsekin huomenna kun tuubin postista haen.

    Mulla on sama homma driptippien kanssa, mitä lyhyempi sen parempi. En tykkää myöskään metallista huulilla ja keraaminenkin jotenkin arveluttaa. Akryyli on miellyttävän tuntuinen.
    Tällainen flätti mulla jo on, siitä olen tykännyt suuresti (ja aika stealth, tekee setistä lyhyemmän näköisen kuin todellisuudessa onkaan)
    https://www.fasttech.com/p/1662705

    Mutta nyt tulossa pari tällaista, taitavat olla lyhyimpiä mitä FT:ltä löytyy (9.3mm)
    https://www.fasttech.com/p/1620701
    Spoileri!

     
     
  20. #80
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Itseasiassa mulla näköjään on just yks tuollainen lyhyin driptip juuri käytössä, nuo muuten ovatkin 18,2mm pitkiä, katsoit vahingossa väärää lukemaa. Tuo läpinäkyvä on kyllä hyvä idea, pitääkin seuraavaan satsiin laittaa sellainen mukaan!

    Itseasiassa just löytyi toistaiseks lyhin tippi minkä oon nähnyt, ei vaan ulkonäkö houkuttele mutta pitää varmaan tääkin poistaa ens tilauksella: $2.25 Copper 510 Drip Tip - 14.5mm at FastTech - Worldwide Free Shipping

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •