Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 298

Aihe: Paras Menthol maku

  1. #81
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Outokumpu
    Viestit
    19
    Paras itse testaamistani juurikin edellä mainittu Finnvapen tuote, VR Minnesota mentholia myös "polttelee" mielellään joskin juurikin menthol voisi maistua siinä enemmän.
    Viimeksi muokannut Kingis_; 29.03.13 kello 00:29. Syy: Typoja

     
     
  2. #82
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Korpikuusen kannon vieressä
    Viestit
    6
    Koitapa sekoittaa minnesota menthol ja Libertyn vg mentholia 50/50 tuli aika hyvä maku.vaikka itse en tykännyt kummastakaan itsessään tippaakaan.

     
     
  3. #83

    Paras Menthol?

    Olisi hakusessa vahva menthol neste, (ei siis mikään minttu). Koittanut lueskella ja etsiä keskustelupalstalta mutta ei ole löytynyt joten ajattelin kysäistä ihan omassa aiheessaan. Eli vinkkejä jos saisin hyviin menthol nesteisiin sekä kauppoja joista löytyy ja ostaa?

     
     
  4. #84

     
     
  5. #85
    Kiitokset!

     
     
  6. #86
    Itellä kokemuksia Peleonin Bubblegumista (Dekang) , Ecigwizardin Minnesota Mentholista (Vermillion River), Finnvapen Mentholista (Liqua) ja 2smokin Menthol Icestä. (Halo)

    Omasta mielestä noista paras on ollut Dekangin Bubblegum. Maku muistuttaa sinistä jenkkipurkkaa. Huonoin ehkä Liquan Menthol. Etsin kuitenkin vielä sitä parasta mentholia, koska mikään noista ei ole ollut ihan sitä täydellistä vaikka ihan hyviä kaikki on ja menee kokopäivä höyrynä hyvin.

     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    Enjuicen Menthol Ice on niin pirun hyvää, että sitä on mennyt varmaan +20 pulloa jo (30ml). Hinta ei paljon paina, ja sen mentholin määrän voi jopa itse valita kun sitä lisäilee ostoskoriin. Vaihtoehtoja taisi olla Normal, X Strong, XX Very Strong ja XXX Super strong. Yhden äksän mentholi iskee minuun o/

     
     
  8. #88
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    13
    Samaa mieltä. Enjuicen mentholissa ei ole mitään sivumakuja, mitä muissa mentholeissa on (tai ainakin kaikissa niissä, mitä olen maistanut). Halutun vahvuuden valitseminen on myös hyvä homma. Ite tykkään, että makua pitää löytyä, joten xxx on täydellinen.

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hena Näytä viesti
    Samaa mieltä. Enjuicen mentholissa ei ole mitään sivumakuja, mitä muissa mentholeissa on (tai ainakin kaikissa niissä, mitä olen maistanut). Halutun vahvuuden valitseminen on myös hyvä homma. Ite tykkään, että makua pitää löytyä, joten xxx on täydellinen.
    Hyvä, etten ole ainut joka rakastaa tuota nestettä :P Parit mentholit sitä tulikin ennen tota kokeiltua, ehdottomasti kauhein oli Wizmixin Menthol, joka maistui saippualta. Sai huoneeseen leijailemaan sellaisen ihanan kylpylämäisen tuoksun... NYKYÄÄN tosin ovat kuulemma ihan eri tasoa nuo Wizmixin nesteet (niin varmasti myös menthol), sillä tuohon aikaan kuulemma olivat Kiinan nesteitä, toi on meinaan tilattu toukokuussa 2012. Pitäisikin varmaan testata nuo Wizmixin uudet mentholit, kun ne nykyään kerran tehdään ihan UK:ssa.

    Asiasta kolmanteen, onko joku kokeillut noita Wizmixin uusia nesteitä? Löytyy esim Menthol asylum ja Brain freeze, joiden nimet ainakin kuulostavat tajunnanräjäyttäviltä En viitsisi ihan heti laittaa taas uutta tilausta, kun nyt on Enjuicelta matkalla 150ml Menthol icea...

     
     
  10. #90
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    13
    Mulla tuli 10ml puteli tuota menthol asylumia. Aina välillä pitää koittaa josko enjuicen kaataja löytyisi. Ei löydy. Menthol asylumissa omaan makuun pieni saippuan vivahde taustalla, mistä en pitänyt. En taida brain freezea kokeilla, kyllä se enjuice vaan on paras menthol.

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    Onko siinä menthol asylum -pullossa samanlainen etiketti kuin mitä on nettisivuilla se kuva? Se hullun näköinen äijä?

    Annoitko sen yhtään seistä korkki auki, oliko se maku siltikin saippuainen?

     
     
  12. #92
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    13
    Ei, ihan perus etiketti ilman kuvia. En antanut seistä erityisemmin, mutta ei se maku viikossa muuttunut vaikka oli auki ollut silloin tällöin. Sivumaku on aika hento ja joku muu saattaisi kuvailla muuksi kuin saippuaiseksi. Mutta ei tää kyllä millään muotoa enjuicen mentholia voita IMO.

     
     
  13. #93
    Höyryttelijä FOB's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    48
    Yhtäkään hyvää mentholia en oo vielä löytäny, testissä ollut dekangin menthol, joyetech mentholi, molemmat maistu iha hammastahnalta. voin sano että jos on poltellut lucky striken napsutupakkaa ja haluaa identtisen maun e nesteeltä niin joyetech menthol.

     
     
  14. #94
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ite tykästyin toho PSVn snowman's kissiin... oikein raikas

     
     
  15. #95
    Höyryttelijä iXeuS's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    52
    Joyetechin Menthol 16mg on ihan Helvetin kova. Sopivan äreä ja erittäin vahva maku ja kurkkutuntuma halutessa oikein rapsakka . Menthol mauksi 4+/5, all dayksi 3½/5.

     
     
  16. #96
    Nyt olen höyrytellyt WizMixin Mentholia, aika suuvesimainen maku. Analogisia poltellessa minulla paloi Marlboro White Mint, joten jonkinlaista samanlaista haussa. Laitoin äsken tilaukseen ECigista Kmax mentholin ja menthol asylumin. Ans kattoo nyt.

     
     
  17. #97
    Höyryttelijä Capu's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tollukka Näytä viesti
    Nyt olen höyrytellyt WizMixin Mentholia, aika suuvesimainen maku. Analogisia poltellessa minulla paloi Marlboro White Mint, joten jonkinlaista samanlaista haussa. Laitoin äsken tilaukseen ECigista Kmax mentholin ja menthol asylumin. Ans kattoo nyt.
    Mä poltin samaa analogisten aikana ja yritin myös löytää sille korviketta. En oikeen koskaan löytänyt sopivaa, mutta paras menthol mihin törmäsin on enjuicen menthol primo xx/xxx-strong. FSUSA:n premium menthol ultra (löytyy ainakin welhon tarjouskorista) on vähän saman tyyppistä. Noi on molemmat semmosia melko mauttomia, todella raikkaita mentholeita.

     
     
  18. #98
    Riippuu nyt tietenkin että vetääkö sitä menttoolia yksistään vai jonkun muun nesteen mukana. Itse en pelkästä mentholmausta oikein välitä, mutta jonkun muun maun mukana menee oikein mainiosti. WizMix Menthol Asylum toimii siinä kohtaa, kun haluat raikkaan puraisun mihin tahansa nesteeseen


     
     
  19. #99
    Eilen tuli tilaus, nyt höyryää Vermillion riverin Kmax Menthol. En nyt ole varma, maistuuko menthol kovinkaan paljon mutta ihan pirun hyvän makuinen on, maussa häivähdys jotain karkkimaista, ehkä vaahterasiirapin makua.

     
     
  20. #100
    Analogisen aikaan ei mentholit maistuneet, vapotellessa on käytännöksi tullut että pitää aina välillä saada muutama pössy ja joskus aamu starttaa myös "vihreellä".
    Monesti ketjussa kehuttu Enjuice / 18mg menee, Halo:n SubZero / 12mg on myös maistunut. VR:n Minnesota ei sellaisenaan pudonnut mutta miksattuna esim. Kentucky Applewoodin kanssa menee. Kukaan ei ollut maininnut Decadence:n Mentholyptus:ia, melko tuhti ainakin kokeilemani 18mg versiona mutta maistuu.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •