Sivu 3 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 298

Aihe: Paras Menthol maku

  1. #41
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    3

    Vs: Paras Menthol maku

    Entisenä kovan sarjan röökaajana diggailen kovasti tupakkamakuja mutta dekang menthol on todella hyvää kamaa samoin joye menthol 16mg... mutta Jos vihreetä mallua lähellä olevaa makua tavoittelee niin Winston vg 24mg + 1tippa per milli Pepperminttiä libertyltä joukkoon niin avot!! melkein antaisin 4/5p. spearmint tipat maistuu hammastahnalle liikaa mutta yleisesti tupakkamauista saa hyvin liki menttooliröökimäisiä kun terästää tipoilla

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaikkosenmike Näytä viesti
    mutta Jos vihreetä mallua lähellä olevaa makua tavoittelee niin Winston vg 24mg + 1tippa per milli Pepperminttiä libertyltä joukkoon niin avot!! melkein antaisin 4/5p. spearmint tipat maistuu hammastahnalle liikaa mutta yleisesti tupakkamauista saa hyvin liki menttooliröökimäisiä kun terästää tipoilla
    +1

     
     
  3. #43

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    VR Minnesota Menthol on ihan jees. Eka ku imee tulee snadi kurkkupastilli maku (Vicks), jälkimakuna ihan pieni vivahde suklaata. Neste itessään tuoksuu ihan minttukrokantille. Ihan käypää kamaa!
    Kommenttisi perusteella meni hommaukseen tuo Minnesota Menthol 10ml testeri.. Perjantaina kilahti postilaatikkoon 30ml puteli samaa ainetta.. pärähti muuten saman tien vakiolitkuksi, aiemmin en juuri muuta höyrytellyt kuin tuota Wizmixin perus mentholia.. Kiitosta vain..

    Ei nuo muut menthol maut oo vielä iskeny.. FS Menthol ultra ei maistunut yhtään millekkään, tuntui vain kuin olisi kovalla pakkassäällä hengitellyt ulkosalla.. Decadentin premium menthol maistui suuveden ja tiskirätin sekoitukselle, hyi stana..!!! Kolmantena sijalla tällä hetkellä HS Menthol Sensation, hätävarana menee ihan ok...

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    78

    Vs: Paras Menthol maku

    Saako näitä menthol nesteitä VG:nä mistään? Tuntuu et oon allergine PG:lle eikä viittis luopua tosta wizmixin menthoolista jota nyt 4kk höyrytelty. Ehkä pelkkä 50/50 pg/vg riittäis.

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Paras Menthol maku

    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=54 Tuolla on ainakin, olen käyttänyt ja ihan hyvää on ollut. Olen myös muiden nesteiden kanssa onnistuneesti lantraillut.

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    78

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hansgi Näytä viesti
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=54 Tuolla on ainakin, olen käyttänyt ja ihan hyvää on ollut. Olen myös muiden nesteiden kanssa onnistuneesti lantraillut.
    Joo en muistanukkaa et libertyltä sai. No kiitoksia kuitenki.

     
     
  7. #47

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tonba Näytä viesti
    vr minnesota mentholissa ei maistu menthol yhtään, maistuu samalle kuin se applewood. kokon menthol on parasta tähän mennessä
    Juu ei maistunut itelläkään normi atolla tai visionilla mutta kun sitä lykkäsi mdcc kartoon niin jo tuli mentholit esille..

     
     
  8. #48
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Paras taitaa olla enjuicen menthol ice premium sarja =)
    Todella puhtaan makuista menthoolia! 10/10

    itse dikkaan xx tai xxx vahvuudesta :P
    Tälle +1

    Itse myös kokeillut monia eri menthooleja mutta tämä on nykyään all-day vape. Vahvuutena XX.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Paras Menthol maku

    Jos menthol tupakkia haluaa korvata niin tuo minnesota menthol ei juuri maistu mentholille... ennenkuin sen pistää vivi novaan! Vaikka manannut tuota viviä niin kyllä sen kanssa kotosalla pärjää ja tuosta minnesotasta löyty menthol yllättävän hyvin. bogella ei sitten ollenkaan. tulee mieleen nä l&m ja muiden tupakit missä purastaan se mentholikapseli filtteristä... Ei oo myöskää sellasta pistävää makua mukana jota mielestäni noissa VR litkuissa tuppaa olemaan. ^^

     
     
  10. #50
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Paras Menthol maku

    Menthol sensation, omasta mielestäni hyvää... hm, kieli vähän pistelee :P

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    36

    Vs: Paras Menthol maku

    Mites ton inaweran eukalyptus nesteen kanssa pitäis oikein toimia, ku tuntuu ettei makuneste sekotu vg/pg sekotukseen? o.O ollu pari vuorokautta jo pullossa, oon tuulettanu ja laittanu pullon kuumaan veteenkin pari kertaa, mut aina nousee makuneste nesteen pinnalle hetken päästä kun on ravistanu?

     
     
  12. #52
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja cerpander Näytä viesti
    Mites ton inaweran eukalyptus nesteen kanssa pitäis oikein toimia, ku tuntuu ettei makuneste sekotu vg/pg sekotukseen? o.O ollu pari vuorokautta jo pullossa, oon tuulettanu ja laittanu pullon kuumaan veteenkin pari kertaa, mut aina nousee makuneste nesteen pinnalle hetken päästä kun on ravistanu?
    tarkoitatko valmista 2d fresh baza mint sekoitusta? 50% PG,30% VG,18% vesi,2% mint
    ravista putelia kunnolla ennen annostelua.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    36

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    tarkoitatko valmista 2d fresh baza mint sekoitusta? 50% PG,30% VG,18% vesi,2% mint
    ravista putelia kunnolla ennen annostelua.
    Tää on eukaliptus z mieta, tiivistettä jonka sekotin VG/VPG pohjaan. juu sain tuolta jo neuvoo et pitää vaan ravistaa käytön mukaan.. tyhmiä tälläset nesteet

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    386

    Vs: Paras Menthol maku

    Pink Spotin Snowman's Kiss on parasta mentholia mitä ite oon kokeillu! Vähän makee, mutta silti sopivan raikas

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184

    Vs: Paras Menthol maku

    onko olemassa jtn lm vihreen tyylistä menthol nestettä? olen 10 eri mentholia koittanu ja kaikki on ihan karseita, sama kun löis tankkiin ice poweria, not nice.

     
     
  16. #56
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Paras Menthol maku

    ootko tota Finnvapen "vihreä mallu"- nestettä?

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    ootko tota Finnvapen "vihreä mallu"- nestettä?
    meinasin tilata samalla kun tilasin muuta sälää, mutta on niin vahvaa

     
     
  18. #58
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    36

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hobitti Näytä viesti
    onko olemassa jtn lm vihreen tyylistä menthol nestettä? olen 10 eri mentholia koittanu ja kaikki on ihan karseita, sama kun löis tankkiin ice poweria, not nice.
    Sekoita jotain tupakkamakua 50/50 sekotuksella niin vois olla lähellä

     
     
  19. #59
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Paras Menthol maku

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hobitti Näytä viesti
    meinasin tilata samalla kun tilasin muuta sälää, mutta on niin vahvaa
    Tokko sitä sais lantattua jollain pienemmille vahvuuksille ? Ite olen tykästynyt tohon vihreeseen malluun by finnvape mutta en pysty sitä ottaan all day vapeksi kun toi 18mg aiheuttaa päänsäryn ennen puolta päivää ja jos vapottelen hitaammalla tahdilla tekee kokoajan mieli tupakkaa...

     
     
  20. #60

    Re: Paras Menthol maku

    Mä oon ihastunut Pink Spotin Rip Tideen, just sopivan raikas ja häivähdys jotain makeaa taustalla. Eilen tuli Phoenix Vapesilta 10 ml tuplamaku, 50/50 suhteella oman niksabasen kanssa tein ja hyvää tuli!
    [Provari | K100 | Vamo | Bacchus | MadVapes VV-box]

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •