Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Genesis 510 vanupatruunanan täyttö/käyttö

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Keskipohjanmaa
    Viestit
    18

    Genesis 510 vanupatruunanan täyttö/käyttö

    Mulla on Genesiksen 510 Complete Kit ja kysyisin kuinka usein noita vanusäiliöitä kuulu täyttää ja kauanko niitä voi käyttää?
    Olen käyttäny nyt yhtä valmiiksi täytettyä ampullia (3 päivää) joka tuli siin mukana ja laittanu sekaan omaa tilaamaani silver&goldia. 5 ml pullosta on viel puolet jäljellä 3 päivän jälkeen ja höyrytän tosi usein kulkiessani.
    Poltan sitä varmaan välillä kuitenki liian kuivana koska maku muuttuu tunkaseks, mutta höyryä kyllä tulee?
    Välillä lisään toki nestettä joko suoraan lämmittimeen tai vanun ja välistä molempiin. Mikä olis ero tohon echo malliin jos seuraavaks semmosen hommaisin ja mikä olis hyvä.?

    Tässä on kokoajan akku loppu ja laturi yhtenään toista patteria lataamassa. Kiitos ja anteeks ku olen yrittäny lukee aiheesta, mutta haluan täsmä vastaksia.
    Ja kauanko tota vanua voi käyttää tuolla sisällä? Imupään vanu oli "palanu" valkoseks haperoks. Huomasin ku otin vanun ulos. Nyppsin sen haperon pois ja laitoin tavallista vanua vanhan vanun jatkoks sinne imupäähän. Tämä ok?
    Voiko pelkkää vanua ostaa jostain tai käykö tuo tavallinen vanu tai pitääkö olla jotain erikois vanua?

    Olen tiannu tyhjiä ampuleja ku en heti sitä tajunnu tehdä.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Genesis 510 vanupatruunanan täyttö/käyttö


    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    221

    Vs: Genesis 510 vanupatruunanan täyttö/käyttö

    Paras keino on, että revit ne vanut helvettiin koko patruunasta ja suoratiputat nesteet suoraan atomisaattoriin, nesteen paksuudesta riippuen 2-4 tippaa, yleensä 3 toimii lähes kaikilla nesteillä. Tiputtelet sitä mukaan lisää kun on tarvetta, 3 tipalla irtoaa n. 10-15 imua, eli about 1 oikea tupakki. Voit myös hommata siihen atoon driptip suulakkeen, niin ei tarvii sitä holkkia joka kerta repiä irti atosta kun tiputtelet nestettä lisää.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •