Tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: Tuoksukeskustelua

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Tuoksukeskustelua

    Mauista on paljon juttua, mutta ei tuoksuista.

    Sanokaas, mistä nesteistä lähtee höyrytellessä vähiten tuoksua/hajua? En minä tätä hajuttomana touhuna pidä, vaikka monessa paikassa väitetäänkin, ettei uloshengitetty höyry tuoksu/haise.

    MapleWood ja AppleWood ainakin herkkänenäisen vaimon mielestä haisevat pahalle. Itse en höyrytellessäni kylläkään haista mitään, mutta eihän sitä tupakinhajuakaan itse huomannut.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  2. #2

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Nallekarkki haisee kaikkien mielestä hyvälle. Tai siis tuoksuu.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari Tzar Ko's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    106

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Halo Prime 15:n tuoksu on kyllä aika voimakas. Sitä ei viitsi missään kapakassa paljon poltella. Mikään Halon neste ei taida kovin hajuton olla.

    FSUSA:n nesteissä vaihtelee. Jekkupommissa on melko hentoinen tuoksu, Wyatt Earpissa taas voimakkaampi.

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pelemane Näytä viesti
    Nallekarkki haisee kaikkien mielestä hyvälle. Tai siis tuoksuu.
    +1
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  5. #5
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Tuoksukeskustelua

    Pink Spot hunajan haistaa 30 metrin päähän. Perus vanilja ei juuri tuoksu.

     
     
  6. #6

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Ihmettelen kovasti miksi höyrynesteitä ylipäätään parfymoidaan? Ääripään esimerkki omasta mielestäni on Halon freedom juice - hyi hitto! Ikinä en muutenkaan ole ymmärtänyt wunderbaumien sun muiden wc-hajustimien tarvetta maailmassa!?

    Satavarma olen siitä, että baarihöyryttely loppuu viimeistään siinä kohtaa kun useampi höyryttää jotain v***n kolinaa samassa baarissa

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Pitää muistaa,jotta makuaistimus ei tule ilman tuoksua.Kokeile syödä vaikka karkkia ja pidät nenästä kiinni kokoajan.Ei maistu vain.

     
     
  8. #8

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Pitää muistaa,jotta makuaistimus ei tule ilman tuoksua.Kokeile syödä vaikka karkkia ja pidät nenästä kiinni kokoajan.Ei maistu vain.
    Tuohan on todentotta, höyryn mausta varmaan 50% aistitaan nokalla, mutta en usko, että tuota kolinan makua/hajua kukaan kaipaa? Esim. Dekangeissa ja Enjuicen nesteissä on makua ilman turhia parfyymeitä...

     
     
  9. #9

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Minä olen tähän saakka saanut työkavereiden suostumuksella höyrytellä työpisteelläni, mutta eilen tuli stoppi. Liberty Flightsin RY3 haisee kaverin nenään niin paljon, että hajuherkällä alkoi poskionteloita kirvellä. Hän pyysi minua lopettamaan ja jatkamaan maanantaina taas niillä vanhoilla nesteillä. Olin juuri ajatellut tuon nesteen olevan jatkossa yksi arkineste, mutta täytyy jättää se kuitenkin pois, koska ulos ei huvittaisi mennä.


     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    38

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Halon Torque56 ainakin löyhkää koko kämpässä käytön jälkeen.

     
     
  11. #11

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    +1
    +1 pennin karkeille(kun minä olin lapsi, ne tosiaan maksoin pennin ) eli nallekarkit

     
     
  12. #12

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Mä höyryttelen lähes pelkästään sikarin ja vaniljan sekoitusta suhde 80/20 sikarille. Töissä sanovat, että kuka täällä pullaa taas paistaa

     
     
  13. #13

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Emäntä ei tykkää jos höyryttelee vieressä RY4, mutta kaikki muut nesteet esim Pineapple, Juicy peach, menthol ja blueberry eivät häiritse.

     
     
  14. #14
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    14

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Ite oon monessa nesteessä havainnut voimakkaan ammoniakin käryn... Eli haisee ihan kuselta. Mitä kovemmat nikotiinipitoisuudet, sitä pahempi. ???

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    15

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Itse olen saanut sisällä höyryttely kiellon näille seuraaville, FSUSAn maple walnut ja degangin grandberryllä toinen kuulemma haisee soijalle ja jälkimmäinen huulipunalle muuten vaimo tykkää muista hajuista
    eGo 900mAh battery , DCT-cartomizer , Boge-cartomizers , Lavatube

     
     
  16. #16

    Vs: Tuoksukeskustelua

    damn...Halo - Captain Jackista jää kyllä tuoksut kämppään pitemmäksi aikaa. Vapottelin. Käväsin ulkona n.10-15min ja tuoksut oli vielä kämpässä.
    Onneksi miellyttävä hunajan tuoksu. (emännänkin mielestä)
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  17. #17
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Töissä höyryttelin VR Malibu Pineapplea. Duunifrendi tuli hetken kuluttua kyselemään kuka on syönyt vaniljapullaa kun tuoksuu niin hyvälle.

     
     
  18. #18

    Vs: Tuoksukeskustelua

    XO Coffeessa on melko tukeva haju. Haistoin vielä seuraavana päivänäkin kämpässä.
    Sellainen tuhkakupin ja vahvan paahdeut kahvin haju.....oikeastaan aika hyvää

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Tuoksukeskustelua

    Frech Vanilla:sta jää hieman pähkinäinen tuoksu, minkä haistaa vielä seuraavanakin päivänä hyvällä hajuaistilla. Salmiakista tulee pistävä haju. Mistähän saisi Wunderbaumin tuoksua aikaiseksi (autoon)?

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •