Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 54

Aihe: 100% niksaneste?

  1. #21
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Nikotiini suosiolla mitata ruiskulla ja sitten ne tiivisteet tippoina jos haluaa.

    Itse käytän tätä, voi asentaa omalle koneelle. http://breaktru.com/ejuicemeup.zip

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä MiLePuffs's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    71
    Mixnmatchilta tuota 100mg:tä tullut tilailtua, helpottaa kun saa tehtyä puolivalmiita pohjia isompia määriä. Mutta tosiaan se myrkyllisyys on hyvä pitää mielessä ja olla ennemmin vaikka hieman ylivarovainen kuin "läträtä" tuolla 100Mg:llä Itse pidän 50mg 50/50vgpg pohjaa josta saa laimennettua suht laajalla skaalallla nesteitä. Vaikka itse tulee 50/50 suhdetta enimmäkseen käytettyä. Laskurina tullut käytettyä viimeaikoina DIY E-Liquid Calculator Ten Flavors With Nicotine Plus PG/VG Adjusting laskinta jota Rotary omassa DIY videossa mainosti ja onhan se näppärä jos useampia makuja sekoittelee, ja antaa määrät millilitroina ja tippoina. Itse en kyllä tippoja nesteiden teossa käytä vaan mieluusti pysyn tarkemmissa mitoissa. Eli hanskoja,ruiskuja, mieluusti lasipulloja ja turvallista kokeilumieltä niin sillä pääsee kyllä pitkälle kun pitää järjen matkassa.

     
     
  3. #23
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Tietysti tarkkana pitää olla mutta ei tämä mitään rakettitiedettä ole. Teen omat pohjani 100ml kerrallaan pakkaseen, 100mg putelista 10ml tyhjään pulloon ja 90ml pohjaa perään jolloin saan 10mg pohjaa jonka merkitsen etiketillä kyseiseen pulloon. Pienempiin puteleihin makutiivisteet 15-20% ja loput tuota kymppimillistä jolloin jää valmiin nesteen niksat sinne 8-9mg
    Kertsihanskat kädessä ja suojalasit päässä tietysti, joskus noilla ruiskuilla truutatessa vähän roiskuu, ja lapset on meillä päiväunilla silloin kuin liemiä sekoittelen.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  4. #24
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Mix'n'Matchin 100mg liemi on täälläkin kovassa suosiossa.

    Kovalla kunnioituksella tota kannattaa kuitenkin käsitellä, ja jos ei ymmärrä nikotiinin haitallisuudesta, niin kannattaa ottaa siitä selvää ennen vahvojen pohjien kanssa läträämistä. Meillä kertaalleen kaatui pullo, jonka korkki - alunperinkin huono ja nikotiinista vielä lisää pehmentynyt - lähti irti. Pöydälle se kaatui, mutta huomaamatta tyttöystävän kädelle pääsi lentämään 1 pieni pisara. Parin tunnin päästä kädessä oli sentin kolikon kokoinen vesikello.
    Eikä se neste ollut kuin 52mg/ml.

     
     
  5. #25
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    36
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Nikotiini suosiolla mitata ruiskulla ja sitten ne tiivisteet tippoina jos haluaa.

    Itse käytän tätä, voi asentaa omalle koneelle. http://breaktru.com/ejuicemeup.zip
    Ja tämä on myös ihan asiallinen jos ei tahdo asennella mitään erikseen

    Missään nimessä en suosittelisi mitään annostelemaan tipoissa, ehkä tiivisteet jos oikein haluaa mutta omasta mielestä kaikki on millilitroina paljon selkeämpi ja helpompi mitata.

     
     
  6. #26
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Niksa on vaarallista.

    Duunikaverilla ruiskahti silmään 20mg nestettä, ei selvinny pikku kirvelyllä.


    Pari päivää meni ni puolet naamasta oli turvonnu ja täysin punanen kolmantena päivänä meni lekuriin ja sai antibiootti voidetta. Se voide ei ainakaan päivässä auttanut,.
    Näin sen toissapäivänä ja se oli 4. Päivä, puol naamaa turvoksissa ja silmä kans tulipunanen.

    Luulin et se oli saanu pahasti turpaansa mut sit se sano et nestettä ruiskahti silmään. En tiiä kuin paljo sitä meni silmään, tuskin kauheesti, mut huhhuh, en olis uskon et noin pahasti voi käydä.

    Olisko joku allerginen reaktio voinu olla kyseessä tms?

     
     
  7. #27
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Ei liene korrektia puhua näin voimakkaan myrkyn kohdalla allergiasta. En halua yllyttää ketään kokeilemaan, enkä itsekään aio, mutta olen melko vakuuttunut että itse kullakin kävisi vastaavasti, mikäli 2% nikotiinia silmään joutuisi.

    Tässä tapauksessa toki kävi varmaankin niin, että sitä nestettä todella meni silmään, eikä vain johonkin lähelle tms. kuten yleensä puhuttaessa.

    On ihan hyvä että tänne päivitellään näitä "onnettomuuksia". Ihan vaan jotta ihmiset oppis varomaan.

     
     
  8. #28
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Itse selvisin vain kirvelyllä ja punaisella silmällä kun 18mg nestettä silmään sain. En suosittele, vastaava tunne kuin Chuck Norris silmätipoista tulee.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Valkeakoski
    Viestit
    36
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Itse selvisin vain kirvelyllä ja punaisella silmällä kun 18mg nestettä silmään sain. En suosittele, vastaava tunne kuin Chuck Norris silmätipoista tulee.
    Samanmoista oirehdintaa itsellä sen kerran kun roiskahti. Tosi pieni roisketippa tosin ja olin heti pesemässä (pienen kämpän etujako?), mutta suosittelisin välttämään.

    Eilen läträsin ensimmäiset nesteet Mixnmatchin 100mg vg litkusta, vinyylihanskat lapasissa ja suojalasit päässä. Avovaimon pikkuveli naureskeli vieressä siihen saakka kun selitin miten kamalaa myrkkyä tuo pohja on. Ei naureskellut enää.

     
     
  10. #30
    Ostaa litran pohjaa, ottaa desin pois ja kaataa pullon sekaan, sekoitus. Hanskat on tietty hyvä olla kädessä jos pelottaa että roiskuu tai käsi vapisee kaataessa. Tulee n. 10-11mg potkusta josta hyvä lantrailla lisää. Ei tarvii pelleillä ruiskujen ja mittausten kanssa. Tietty potku varmaan vaihtelee hieman koska tuskin noissa M'n'M:n pulloissa tasan 100ml on.

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    otan vain kantaa "tippojen" käytöstä mittayksikkönä
    riippuen nesteestä ovat omat empiiriset kokeeni osoittaneet 1ml vastaavan 30-55 tippaa
    you do the math, haluatko näin epätarkkoja mittoja kun poljataan 100mg/ml nikotiineilla. parhaassa tapauksessa jää nikotiinit puoleen halutusta tai sitten tulikin tuplat
    itse en ainakaan haluaisi

     
     
  12. #32
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    2ml ruisku on kyllä pätevä peli näihin hommiin, tosi käytän "vain" 54mg niksaa

     
     
  13. #33
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    100mg on oma "weapon of choice" mutta TIEDÄ MITÄ OLET TEKEMÄSSÄ JA MILLÄ
    nikotiini on myrkky, testasin pari päivää takaperin punkin tappamista nikotiinilla ja 18mg liemi hyydytti verenimijän jo 10 sekunnin kuluessa
    tosin pirtuakin olen käyttänyt nautintoaineena menestyksekkäästi
    kun pelataan kovilla konsentraatioilla niin tiedosta riskit, jotain voi oikeasti mennä päin vittua ja sitten ei ikeniä naurata
    kumihanskat ja silmäsuojaimet ei ole mitään nössöjen touhua kun käsitellään kovia aineita

     
     
  14. #34
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Simppelein neste calculaattori johon olen törmännyt --> eJuice Recipe Calculator
    Ei noita kannata tipoissa juuri laskeskella senkus siirtyy suoraan millilitroihin.

     
     
  15. #35
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Miten tuollainen 100mg säilyy? Jos sitä on esim 100ml puteli niin johan se kestää melkein vuoden kun tekee 4mg juisseja

     
     
  16. #36
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    otan vain kantaa "tippojen" käytöstä mittayksikkönä
    riippuen nesteestä ovat omat empiiriset kokeeni osoittaneet 1ml vastaavan 30-55 tippaa
    you do the math, haluatko näin epätarkkoja mittoja kun poljataan 100mg/ml nikotiineilla. parhaassa tapauksessa jää nikotiinit puoleen halutusta tai sitten tulikin tuplat
    itse en ainakaan haluaisi
    Toi on niin totta. Dripperin kanssa huomannut että eri välineillä ja nesteillä se tippa on ihan eri kokoinen. Pipetillä vg voittoinen tippa on iha törkeen iso, verrattuna tippanokalla olevaan pg voittoiseen liruun. Ei kyllä ole koskaan tullut mieleen käyttää tippoja mittayksikkönä, sehän on sama kun käyttäisi kiviä massan mittaamiseen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #37
    Itselle ei tulisi mieleenkään läträillä 50mg tai yli niksoilla päivittäiskäytössä. Voisi käydä vahinkoja. Kaikki tiukempi pohja laimennetaan 10mg tasolle "käyttöpohjaksi"...

     
     
  18. #38
    Juu muutaman kuukauden välein se 100mg niksa vissypulloon ja nollapohjaa perään. En tuossa mitään suojauksia ole käyttänyt, koska terävällä esineellä pullon sinettiin reikä ja siitä kaatelee rauhallisesti. On silmien edessä toisaalta rillit vähän suojaamassa, mutta ens kerralle vois etsiä kunnon suojalasit.

     
     
  19. #39
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Mulla on vakio nyt tästäedes 200 ml pg/vg sataen niksaa ja litra vpg pohjaa perään josta tulee 1200 ml palttirallaa 15mg vahvuista keitosta ja joka kestää sen 6-8 kuukautta. 20 prossaa kun heittää mausteita niin niksat on siellä 12mg huituvilla mikä on mulle just hyvä.

     
     
  20. #40
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Miten tuollainen 100mg säilyy? Jos sitä on esim 100ml puteli niin johan se kestää melkein vuoden kun tekee 4mg juisseja
    Hyvin kai se lantrattu litku jääkaapissa säilyy (tai pakkasessa) jos ei pöpöjä pääse sekoitus vaiheessa. Paremmin tietysti lantraamaton. Ite tein viimeks 100ml M'nM pullo 2litraan vg, josta tulee noin about 5mg/ml. Ihan hyvälle se näyttää ja maistuu, mutta silmähän ei näissä paljon kerro. Eli omalla vastuulla. Vielä on yli litra jäljellä (maaliskuussa tein). Siihen sitten perään makuaineet lantrailen 30ml pulloihin. Ja tilkka vettä.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •