Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: Hyvä 510 höyryvekotin?

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    3

    Hyvä 510 höyryvekotin?

    Olen etsiskellyt sopivaa 510-sähköröökiä jonkin aikaa ja paljon lueskellut tätäkin foorumia.
    Meinasin jo tilata Genesiksen 510 paketin mutta täällä se ei kovin suurta kannatusta saanut...Eli:
    Mikä malli/merkki olisi hyvä setti ottaa taskuun mukaan joka ei ole ihan tajuton jööti.
    Kotosalla sauhuttelen Joye eGo-T B-mallilla mutta kokonsa puolesta se ei oikein ole passeli töihin yms. mukaan.
    Niin ja mistä kannattaisi ostaa...? ??? (pääsis lopullisesti eroon normikörssistä...köh..köh.. )
    Ja jos kokemuksia näistä PCC-seteistä niin kertokaa

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    24

    Vs: Hyvä 510 höyryvekotin?

    Noo mitä tässä nyt reilut pari viikkoa Genesiksen 510llä (vanumalli) höyrytellyt niin:
    Kokonsa puolesta kyllä kätevä mukana kannettavaksi mutta eihän siitä montaa hatsia saa ilman nesteen lisäystä. Eli nestepullo sais ainakin olla aina lähettyvillä. Lisäksi ulkona pakkasella ainakin PG-nesteet joita olen kokeillut muuttavat makua aika radikaalisti siinä ja höyrystäminen vaikeutuu. PCC mulla on siihen kanssa ja jos jotain siitä pitäisi sanoa niin se akun lataaminen kestää aika kauan verrattuna verkkovirtalaturiin. Eli mulla tämä 510 menee kotikäytössä, muttei kovinkaan kätevä mukana roudattavaksi. Oletko tutustunut SD-keyring - nimiseen vekottimeen? Itsellä ei tästä tosin ole kokemuksia.

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: Hyvä 510 höyryvekotin?

    510-mallissa noita erilaisia vaihtoehtoja ei ole niin paljoa kuin eGo:ssa, mutta kyllähän 510:sta noita vaihtoehtoja löytyy jonkin verran. Akkuja löytyy sekä automaattisena että manuaalisena. Akkuja löytyy 280 mAh:n ja 180 mAh:n kokoisina. 280 mAh on huomattavasti tavallista 180 mAh:n akkua pidempi, mutta myös akkukesto on huomattavasti parempi.

    510: Eli käytännössä tuo Genesikselläkin myynnissä oleva vanullinen malli. Hieman tankkimallia pienempi, mutta kuten edellä mainittiinkin, tuota mallia joutuu täyttämään melko usein. Toisaalta esim. drippauksen ystäville sopiva 510, sillä myös atomisoija sisältää vanua.

    510-T: Tankkimallin 510. Vetoisuus vaihtelee jonkin verran valmistajien välillä, esim. Joyella 0,5ml tankki, kun taas Smokilla 0,8ml tankki. Samalla Smokin 510 on kooltaan (tankki+ato) hieman suurempi tuon tankin myötä. Joka tapauksessa tankin myötä tuota ei tarvi jatkuvasti täytellä, vaikka tankki onkin joka tapauksessa selvästi pienempi kuin tällä hetkellä omistamassasi eGo-T B-mallissa

    510-K: 510 kartomisoijalla. Omasta mielestäni kartossa on puhtaampi maku kuin tankkimallissa, ja vetoisuus on hieman tankkia suurempi (1,2 ml). Kuitenkin tankki on ehkä hieman helppokäyttöisempi täyttämisen osalta. Kartomalli on myös selkeästi tankkimallia pienempi.

    510 DCC: Tuollainen on ollut kuukauden verran ainakin Smokilta tarjolla, itse en ole vielä valitetttavasti päässyt kokeilemaan. Eli mallissa Dual Coil -kartot, joita tulee käyttää ainoastaan 280mAh akkujen kanssa, sillä tuo 180 mAh ei ilmeisesti noille riitä. Smokin mukaan vetoisuus näissä kartoissa on vain 0,8 ml

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •