Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 34 / 34

Aihe: D-vitamiini ja tilaaminen

  1. #21
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    No pitihän sitä 10 000 IU tilata, kun väsymys vaivannut jo pidempään.
    Katsotaan nyt onko mitään vaikutusta, koska olen hieman skeptinen näiden suhteen.

    Enemmän luotaan yhdistelmään liikunta + terveellinen ruokavalio, mutta jos yksinkertaisesti jotain ei vaan saa tarpeeksi, niin silloinhan purkki on ihan hyvä vaihtoehto.

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja härpätin Näytä viesti
    Anteeksi kriittisyyteni, mutta minulla ei juuri riitä huumorintajua ihmisille jotka haluavat "valistaa" muita (ilmeisesti heidän mielestään tyhmempiä ja lukutaidottomia) ihmisiä omasta totuudestaan ilman että sitä on erikseen pyydetty. Nämä eri vitskut ovat muoti-ilmiöitä.
    Tämä on sinun totuus. Miksi sinä sitten mainostat?

    Tiede on kuitenkin hieman eri mieltä kanssasi D-vitamiinin kohdalla. Enkä nyt puhu tiede-lehden foorumista, vaan tutkimuksista.

     
     
  3. #23
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    D-"vitamiini" on oikeasti hormoni ja sillä on kiistattomia terveysvaikutuksia. Voisin tähän pistää satoja linkkejä, mutta jokainen voi itse etsiskellä ja tutkia. 125 µg on itselleni se turvallinen määrä jatkuvaan käyttöön. Täällä Suomessa tuota D:tä saa niin pieniä määriä muualta. Jokainen tietysti itse arvioi oman tarpeensa (vai tarvitseeko ollenkaan).

     
     
  4. #24
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tusina Näytä viesti
    Tämä on sinun totuus. Miksi sinä sitten mainostat?

    Tiede on kuitenkin hieman eri mieltä kanssasi D-vitamiinin kohdalla. Enkä nyt puhu tiede-lehden foorumista, vaan tutkimuksista.
    Mitä minä mainostin ? Miten niin tiede on kanssani eri mieltä D-vitamiinin kohdalla ? Minä kun luulin että se on kanssani samaa mieltä, olen nimittäin sitä mieltä että D-vitamiini on tärkeä vitamiini ja sitä tulee purkista popsia näillä leveysasteilla. Sinä sitten olet vastakkaista mieltä, ilmeisesti. Sopii minulle, ei ole minulta pois, itse otan kyllä jatkossakin D-vitskuni purkista :-*

    Ehkäpä sittenkin erehdyin luullessani ihmisten olevan lukutaitoisia :

    Koetetaanpa vielä kerran, rautalangan kera. Minua kiinnostaa tietää aloittajan motiivi kirjoitukselle. Uskooko hän, että palstalla on joku, joka on onnistunut välttymään kuulemasta mistään D-vitamiinin tarpeellisuudesta ja hänen täytyy korjata tämä vaje ?
    Uskooko hän että höyryttelijät tarvitsevat erityisen paljon D-vitamiinia verrattuna muuhun väestöön ja kokee siksi kutsumuksekseen valistaa meitä ???
    Jokin muu syy, mkä ???
    Höyrykulut 237,80


     
     
  5. #25
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Alkoi vielä vähän arvelluttamaan, että oliko toi tilaamani 10 000 UI liian vahvaa, ainakin joku oli niin väittänyt tuolla Iherbin tuotepalautteissa. Toki tämä on varsin henkilökohtainen asia, toinen tarvitsee enemmän kuin toinen ja riippuu siitäkin kuinka paljon tuota D-vitamiinia muualta saa.

    Tosin tuohan varastoituu kehoon, että ei varmaan rahat kuitenkaan hukkaan mennyt, kun voihan sitä heittää 10 000 UI tabun naamaan vaikka vain joka toinen päivä, MUTTA mistä sen sitten tietää että saa liikaa D-vitamiinia?! Oireita?

     
     
  6. #26
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    D-vitamiini ja tilaaminen

    Puolen vuoden päästä käy mittauttaan arvot niin tietää. Unenlaatu on kyllä parantunut vaikka eka kuukausi oli todentuntuisia painajaisia

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Pari viime talvena syönyt sen ajan, kun valoisa aika on ollut pimeää lyhyempi, 5000IU päivässä. Tänä talvena en ole popsinu, koska eipä tuolla tökötillä nyt loppupeleistä ole meikäläiseen ollut kummempia vaikutuksia. Ihan on flunssat tulleet normaalisti jne.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  8. #28
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Alkoi vielä vähän arvelluttamaan, että oliko toi tilaamani 10 000 UI liian vahvaa, ainakin joku oli niin väittänyt tuolla Iherbin tuotepalautteissa. Toki tämä on varsin henkilökohtainen asia, toinen tarvitsee enemmän kuin toinen ja riippuu siitäkin kuinka paljon tuota D-vitamiinia muualta saa.

    Tosin tuohan varastoituu kehoon, että ei varmaan rahat kuitenkaan hukkaan mennyt, kun voihan sitä heittää 10 000 UI tabun naamaan vaikka vain joka toinen päivä, MUTTA mistä sen sitten tietää että saa liikaa D-vitamiinia?! Oireita?
    Ei se liikaa ole, syöpäpotilaille ja dementikoille suositellaan 16 000-20 000IU päivä annoksia,(tai näillä annostuksilla on saatu merkittäviä tuloksia, hoidossa) itse olen jo pari vuotta ottanut sen 8000IU päivittäin+ kalanmaksa öljyt päivittäin. Tutkimuksia D-vitamiinista löytyy vaikka hurumykke googlaamalla, ainakin se on yksi mailman tehokkaimmista antioksidanteista kaikkia mahdollisia ulkopuolelta tulevia uhkia vastaan ja yksi tehokkaimmista estämään dementiaa sekä parkinsonin tautia eli toimii vähän samalla lailla kun luuponen täällä saitilla siivoen paskat pois.
    Ja totuus on että suomessa saadaan aivan liian vähän d-vitamiinia, nyt suositus apteekissa kysyessäni oli aikuiselle 30mg/1200IU ja lapsille 10mg/400IU/vrk, joka sekin on aivan liian vähän esim amerikan suositukset on 3kertaa suuremmat koko väestölle ja esim miamissa paistaa aurinko joka päivä,suomessa noin 60 päivää vuodessa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #29
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja härpätin Näytä viesti
    Koetetaanpa vielä kerran, rautalangan kera. Minua kiinnostaa tietää aloittajan motiivi kirjoitukselle.
    Laittoi reffilinkin siguunsa ja muistaakseni myös aloituspostiin. Siinä se perimmäinen syy näillä aina on. Usko pois.
    Toki voin olla väärässä, harvemmin kuitenkin

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #30
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Laittoi reffilinkin siguunsa ja muistaakseni myös aloituspostiin. Siinä se perimmäinen syy näillä aina on. Usko pois.
    Toki voin olla väärässä, harvemmin kuitenkin
    Heh, Hyvä luuponen, en mä noista reffilinkeistä mitään perusta, mutta aika hyvinhän täällä porukalla taitaa noi terveysasiat olla hallussa ilman noita linkkejäkin. Ehkä aloittaja on huolissaan meidän vapottajien liian höyryn aiheuttamista vaaroista ja eikös me olla yksiä perkeleitä tietyn viraston mukaan.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  11. #31
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    Ehkä aloittaja on huolissaan meidän vapottajien liian höyryn aiheuttamista vaaroista ja eikös me olla yksiä perkeleitä tietyn viraston mukaan.
    Niin, kolikolla on aina kääntöpuoli

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #32
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Heh mehän viedään tätä höyryttely vauhtia Suomi vararikkoon

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja härpätin Näytä viesti

    Ehkäpä sittenkin erehdyin luullessani ihmisten olevan lukutaitoisia :
    Ymmärrän nyt, kun valistit kirjoituksesi taustatekijöitä vähän.

    Olemme toki samaa mieltä D-vitamiinin tarpeellisuudesta. Kirjoituksestasi tosin ei käynyt ilmi mitään siihen viittaavaa, vaan päinvastoin puhuit negatiiviseen sävyyn "muoti-ilmiöistä".

    Siitä emme ole samaa mieltä, etteikö asiasta, jonka kaikki jo tietävät, voisi puhua.

    ps. Sarkastinen äänensävy ei välity tekstitse. Lue siis itse uudelleen kirjoituksesi, jos kuvittelet etten osaa lukea.

    pps. Mainostit omaa näkemystäsi asiasta ilman että kukaan kysyi sitä. Eli teit sitä, mitä itse tekstissäsi halvensit.

     
     
  14. #34

    Vs: D-vitamiini ja tilaaminen

    Totta että laitoin oman alennuskoodini näkyviin ja kehotin muitakin jakamaan omaa koodiaan eteenpäin, mutta tietysti ymmärrän että palstapoliisi haluaa ehdottomasti, että käytetään vain ja ainoastaan heidän alennuskoodiaan.
    Nyt kun päätettiin, että muita alennuskoodeja ei täällä saa kylvää, niin voimme jatkaa keskutelua D-vitamiinista ja sen terveysvaikutuksista, koska aihe itseäni kiinnostaa ja olen huomannut hyödyt monin muiden tavoin.
    Eikä todellakaan ihmiset tiedä vielä tarpeeksi D-vitamiinista ja sen hyödyistä, niin kuin joku tuossa aikaisemmin väitti. Lukekaa tutkimuksia ja keskustelua esimerkiksi tuolta tiede.fi- sivustolta, niin tulette huomaamaan että se alle 10euroa vuodessa mitä D-vitamiinit maksavat, niin on parhaimpia sijoituksia mitä omaan terveyteen voi laittaa.
    Laitteet: eGo-T, SD Keyring
    Tulossa: GLV2 5v, Indulgence

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •