Näytä äänestyksen tulokset: Tuleva presidentti

Äänestäneet
177. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Niinistö

    94 53.11%
  • Haavisto

    83 46.89%
Sivu 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 149

Aihe: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

  1. #21

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)


     
     
  2. #22
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)


    Tässä vähän mietittävää:



    ps. Kumpikaan ei ollut minun pääehdokkaani...

     
     
  3. #23

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Vaikka kyseessä on henkilövaali, tulee homoa äänestäessä kuitenkin se muu vihreä paskabaletti mukaan, valitettavasti. Hyvä mies muuten. Niinistön mukana taas se tinttitukkainen nuorkauppakamarijengi, joka on niin vitun täynnä itteensä. Kun kahdesta pahasta täytyy valita ( jos Paavo olisi ollut mukana, ei ongelmaa ) niin kuitenkin Niinistö, vaikkei käsitykseni mukaan ole ollenkaan niin hyvä, vaan vittumainen narisija. Itse asiassa äänestämällä Niinistöä, lyö samalla tinttitukkia näpeille, toivottavasti.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Niinistöä äänestän niinkuin ensimmäisellä kierroksellakin. Syy ei ole missään tapauksessa se että toinen on homo. Julistaudun kuitenkin avarakatseiseksi sen(kin) asian suhteen.

    Minun ääneni menee mielestäni pätevimmälle.


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  5. #25
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Mulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jossain menee raja, linnanjuhlissa kättelee kaksi miestä... voi morjens. Suomesta tulisi samalla maailman homoin maa, ruotsin ohi että heilahtaa. Oikeesti maailman ensimmäinen homopresidentti joka on julkisesti homo (korjatkaa jos olen väärässä) ei pitäisi olla suomen kokoisella maalla.

    Voin kuvitella sitä läpän määrää ulkomailla. Mietin mitä tapahtuisi jos ruotsissa olisi homokuningas. :-[ avauduin itse mutta mulle ei tarvii avautua tästä mitä kirjoitin. Ei vissii tarvii arvuutella ketä äänestän.

     
     
  6. #26
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Mulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jossain menee raja, linnanjuhlissa kättelee kaksi miestä... voi morjens. Suomesta tulisi samalla maailman homoin maa, ruotsin ohi että heilahtaa. Oikeesti maailman ensimmäinen homopresidentti joka on julkisesti homo (korjatkaa jos olen väärässä) ei pitäisi olla suomen kokoisella maalla.

    Voin kuvitella sitä läpän määrää ulkomailla. Mietin mitä tapahtuisi jos ruotsissa olisi homokuningas. :-[ avauduin itse mutta mulle ei tarvii avautua tästä mitä kirjoitin. Ei vissii tarvii arvuutella ketä äänestän.
    No oltaisiinpa jossain asiassa ruotsia edellä, eikä aina tultaisi jäljessä Ja maailmalla leviäisivät vekkulit suomalais homovitsit kulovalkean tavoin ja taas olis ruattalaisilla hauskaa. :P

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Äänestän sitä, joka oikeasti sanoo jotain muutakin kuin itsestäänselvyyksiä.

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    85

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Mulla ei ole mitään homoja vastaan mutta jossain menee raja, linnanjuhlissa kättelee kaksi miestä...
    Jääkiekko otteluiden loppukättely on varmaan tuskallista katsottavaa

    Ihan oikeesti, hirveästi muiden makuuhuone touhut kiinnosta, mut ketä oikeasti kiinnostaa miellyttää jotain lähi-idän maita tai joku vidun linnanjuhlat :P Kyl mua enemmän kiinnostaa se miten se hoitaa sen työn ja millanen presidentti se on _suomelle_. Silti sen puolue on niin hirveetä sontaa et vaikeaksi tulee. Ikinä en ois aikasemmin voinut kuvitella kokoomustakaan äänestäväni. Nyt pistin tässä äänestyksessä Niinistölle rastin, mut odottelen vaalipäivään asti todellista ääntä. Jos vaikka tulis ilmi jotain joka kallistais suuntaan tai toiseen.

     
     
  9. #29
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Ulkopoliittisesti Presidentti on näkyvin hahmo ja Presidentillä ei valtaa juuri ole. En itsekään ole juhlia seurannut, (saa**nan tylsää ja nukahtaa ensimmäisen 5 minuutin aikana) vain ajatuksena tyhmää.

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Ulkopoliittisesti Presidentti on näkyvin hahmo ja Presidentillä ei valtaa juuri ole. En itsekään ole juhlia seurannut, (saa**nan tylsää ja nukahtaa ensimmäisen 5 minuutin aikana) vain ajatuksena tyhmää.
    Vaikka presidentin oikeuksia on kavennettu (ja kavennetaan) on sillä suuri merkitys, kun keskeisiä virkamiehiä valitaan. Jos korkea virkamies on vallassa vaikka 10 vuotta, hän saa siinä ajassa aikaan jo merkittäviä päätöksiä jotka vaikuttavat pitkään myös virkakauden jälkeen. Siksi sillä on merkitystä, mikä on valtaa käyttävän kanta sisäpoliittisesti.

     
     
  11. #31

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Kyllä se nyt poikia kovasti kiinnostaa tuo presidenttikandidaattien seksielämä. Te varmaan suhtaudutte äärimmäisen huvittuneesti islantilaisiin ja belgialaiset saavat teidät suorastaan putoamaan naurusta lattialle. Eikö? Miksi ei?

     
     
  12. #32
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    No ei se nyt kyllä oikein kiinnosta, tehkööt keskenään mitä tykkäävät. Pikemminkin olisin huolissani vihreästä talouspolitiikasta (no LOL) nykyisessä taloustilanteessa. Toisaalta toisessa kulmauksessa on Nato-Niinistö.
    Saisinko yhden urkin?
    KGO & Twist

     
     
  13. #33
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Ketkä saanut aikaan kaikki "viher"verot ja ilmastonmuutookseen vedotut saastemaksut joka saanut tehtaat Kiinaan ja työpaikkojen menetyksiä ja kaiken kallistumisen erityisesti Bensa/käyttövoimaverot/energiaverot ja taloihin sellaset rakennusvaatimukset,jotta kohta on näissä ei hengittävissä umpio kämpissä kaameat homeongelmat ja kuka maksaa.Sinä tietenkin.
    Eli ei se Homous ole kriteeri vaan mitä Haavisto edustaa se on Vihreiden aktivisti ollut Kollaa liikkeestä' lähtien eli viher terroristi kuten minä miellän nuo.
    Vaikka ehta kommunisti mielummin äänestäisin kuin vihreitä,jotka ajaneet taantumaan koko Euroopan.Ilmastonmuutoksen torjunta ei vain toimi,kun isot saastuttajat eivät tee mitään eli 90% Maailman väestöstä sanoo piut-paut koko asialle.Silloin järjetöntä jonkun pienen Suomen olla aina etunenässä,kun EU maistakaan alle puolet suoriutuu velvotteistaan eikä ne edes halua.
    Suomi on lamassa vuoden tai kahden päästä.

     
     
  14. #34

     
     
  15. #35
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Sivarihomo se on kuiteski, sen toteamiseen ei linkit auta.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  16. #36
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Se miksi meillä on nyt tälläistä kuin on, on juurikin kokoomuksen ja kavereiden ansiota. Niinistö ei tuo leipää pöytään, Niinistö vie sen leivän pöydästä ja siirtää sen isorikkaiden pöytään. Isorikkailla kun on kovin kurjaa, joutuvat veroja maksamaan surullista on se, mutta onneksi Kokoomus tekee parhaansa asian korjaamiseksi parhain päin.
    Ymmärrän hyvin, että isorikkaat äänestävät nämä tyypit valtaan, mutta kuka selittäisi, miksi köyhä kansa niitä äänestää ???

    Ääneni menee luonnollisesti pätevimmälle, eli Haavistolle.
    Höyrykulut 237,80


     
     
  17. #37

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Kansan hyvinvointi ei tuo velliä mun pöytään.
    Raha ja yrittäminen sitävastoin sen tuo. Siksi ääni Niinistölle.

    Ugh, olen puhunut
    Noita nyt ei oikein voi mitenkään toisistaan erottaa, paitsi vientiteollisuuden patruunoiden kohdalla. Heille tietysti on samantekevää, paljonko alvit ynnä muut kurjistavat kotimarkkinoita. He käyttävät infraa, tk-tukea ja koulutettua väkeä, mutta eivät osallistu kustannuksiin kuin murto-osalla. Toisin on kotimarkkinayrittäjällä, joka lisää hintoihinsa alv:n ja tilittää sen kiltisti valtiolle. Kiitokseksi vientipatruuna kuskaa rahansa veroparatiisiin, investoi kaiken mahdollisen ulkomaille, nauttii vakaista oloista ja narisee vittumaisesti.

    Taloudellisesti lasken molempien ehdokkaiden siipimiehet/ -naiset katastrofiksi, vaikka eivät pahinta sorttia omiensa joukosta olekaan. Toisen porukka ulosmittaa kaiken, minkä irti saavat ja toisen porukka verottaisi ideologisista syistä kaikkea sitä, mikä pitää Suomea pystyssä.

    Tämä valinta on oikeasti paha rasti.

     
     
  18. #38

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Ketkä saanut aikaan kaikki "viher"verot ja ilmastonmuutookseen vedotut saastemaksut joka saanut tehtaat Kiinaan ja työpaikkojen menetyksiä ja kaiken kallistumisen erityisesti Bensa/käyttövoimaverot/energiaverot ja taloihin sellaset rakennusvaatimukset,jotta kohta on näissä ei hengittävissä umpio kämpissä kaameat homeongelmat ja kuka maksaa.Sinä tietenkin.
    Ei Kokoomus ole tuossa yhtään parempi. Vihreät latovat noita veroja väitetyistä ympäristösyistä, Kokoomus väittää latovansa niitä ympäristön tähden. Kumpikin puhuu paskaa, toinen tietämättään, toinen tietoisesti.

     
     
  19. #39

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Sivarihomo se on kuiteski, sen toteamiseen ei linkit auta.
    Ja kaksitoista vuotta oli komentajana/ylipäällikkönä armeijan käymätön nainen... Haittaakse?

    T: Ihan vaan Alikersantti
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  20. #40
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Presidentinvaalit 2012 (Toinen kierros)

    Huomaa tosin se seikka, että toisella oli mahdollisuus, toisella ei.
    KGO & Twist

     
     
Sivu 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •