Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 64 / 64

Aihe: Vitun kierteet...

  1. #61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mä en nyt oikeen ymmärrä.. Tyyppi vääntäny pajareissa putkensa paskaks ja haluaa sen takuuseen?
    Saanko mä uuden W-boxin, jos paukutan nykysen vasaralla paskaks ja jos en, niin Wapari on perseestä?

    out of fucking nowhere veti nemmystä 18650 koossa KAIKKI kierteet lukkoon?!? Oon tänään vaihdellu akkuakin useeseen otteeseen eikä oo ollu ongelmaa? Akku lopetti myös samalla toimintansa että mitähän vittua?
    Voisin sanoa että normaalia paremmassa käytössä ollut, kerran viikossa kierteet putsannut...
    No en tiedä, joka tapauksessa se jollakin olis pitäny saada auki? Ja kaikki muut keinot yritin jäljellä oli vain raaka voima. En kyllä ymmärrä miten se veti kokonaan uudet kierteet...
    Voimaahan se kertoi käyttäneensä vasta kun ei muuten irronnut, näin ainakin itse tulkitsin. Veikkaukseni siis, että joko oli kierteissä valmistusvikaa, joka sitten jossain vaiheessa pani jumiin, tai oikkari hitsasi. Tuskinpa ne nyt vähän normaalia tiukemmasta pajoissaan vääntämisestä olisi menneet... jaa joku kupari ehkä.

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ei taida oikarissa hitsaantunut putki kuulua myyjän/valmistajan vastuulle mitenkään päin, paitsi jos esim. valmistusvirheen takia eriste päästänyt läpi.
    Muutenkin olis ehkä ollut syytä ottaa kauppaan yhteyttä ennen, kuin väänsi kierteet solmuun avatessa, niin olisi saatu mahdollisesti selville ongelman perimmäinen syy. Nythän tuosta ei luultavasti näe muuta kuin, että kierteet on menny, koska on käytetty voimaa niiden avaamiseksi.

    No, jos aloittaja on se henkilö, keneksi häntä epäillään, niin eipä taitas olla ensimmäinen kusetus näissä hommissa kyseessä..

     
     
  3. #63
    No jos itse en saisi putkea auki, niin kyllä mä voimalla yrittäisin ja pakastamalla, ennen kuin lähden johonkin reklamointirumbaan. Kysehän on kuitenkin vain jumittuneen kierteen aukaisemisesta. Toki ennen kuin jollain tongeilla lähtee vääntämään 150 euron putkea kannattanee kysyä, mitä tehdään. Ja tuo "vittu mä väänsin pajoissani kierteet paskaksi" sitten jälkeen päin on luultavasti vain friikkaamista, mikä kuulunee tyypillisiin vaikutuksiin. Mutta jos akku meni samalla, niin ehkäpä tuo oli oikkarin hitsaamista, tiiä häntä. Hauska ketju tuli kuitenkin. Ja vähän ilmiantomentaliteettiakin löytyi, eihän sitä nyt itselleen saa mitä haluaa kukaan tehdä.

     
     
  4. #64
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Eipä mua kenenkään pajauttelut, tai viinan kanssa läträämiset hetkauta, jos ei muhun suoranaisesti vaikuta, mutta hieman paska maku jää suuhun kauppiaan puolesta, jos yritetään aineiden vaikutuksen alaisena paskottu putki saada vaihdettua uuteen valmistusvirheeseen vedoten.
    Luulen myöskin, että noi ilmiantokortin vilauttelut johtuu enemmänkin ko. henkilön kauppakusetuksista, kuin mistään pilven pössyttelystä.

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •