Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Ihanat naapurit

  1. #21
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Ihanat naapurit

    No arvaa

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Ihanat naapurit

    Mulla on oikeesti ihanat naapurit, koskaa eivät valita vaikka vähän huuteleeki kännipäissää kavereitten kaa kämpillä

    Välillä kyllä pittää hyssytellä ja takoo käytäväs että turvat kiinni.

     
     
  3. #23

    Vs: Ihanat naapurit

    Mulla on rivarissa seinänaapurina molemmilla puolilla ihmiset joita en tunne edes nimeltä.. Enkä välttämättä naamastakaan jos tulis vastaan jossain muualla kun taloyhtiön alueella. Asunut siis 4 vuotta heidän naapurissaan Tervehditään kyllä jos tuossa pihalla nähdään, mutta muuten ei jutella koskaan. Ei sen puoleen kyllä valitetakkaan Ja tämähän sopii mulle loistavasti kun edellinen naapuri (edellisessä asunnossa) oli kyrvän mittanen kyylä joka oli vielä hallituksen johtajakin.

    Virallisia valituksia ei ikinä tullut mutta sitäkin enemmän napinaa kaikesta. Esim. asunnon ovi olisi pitänyt laittaa kotoa lähtiessä avaimen avulla kiinni koska muuten lähtee liikaa ääntä.. Kaikki ulkoa sisään kantautuvat roskat olivat minun sekä koirani jaloista ynnämuutapaskaa..

    Samainen kyr.. siis pappa piti myös kirjaa koko kotikatumme pysäköintivirheistä eikä kyllä sekuntia pidempään miettinyt niistä ilmoitellessaan.

     
     
  4. #24
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Ihanat naapurit

    Viime yönä Elvis pyöri haudassaan (vaikkei olekaan kuollut) kuin generaattori: naapuri veti antaumuksella Love Me Tenderiä tuossa kahden tietämissä. Sinatraa raiskaa hän myös taajaan.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •