Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 95 / 95

Aihe: Sekakäyttö

  1. #81

    Vs: Sekakäyttö

    Jokainen etenee omaa vauhtiaan tässäkin jutussa tietty ei mitään paniikkia siis . Yleensä käy niin et se tupakki alkaa vaan maistua aikas karmeelle höyryttelyyn verrattuna useimmille, hajusta nyt puhumattakaan . 8)

     
     
  2. #82

    Vs: Sekakäyttö

    Mulla viimeinen tupakka minkä poltin, maistui niin pahalle, että totesin, että nyt riitti. Kyllä sen jälkeenkin teki muutamaan otteeseen tupakkaa mieli, mutta palautin mieleeni viimeisen kokemuksen, ja imuttelin vaan höyryä.

    Yhdelle toimiii lopetus kertarysäyksestä, toiselle astettainen siirtyminen. Eipä tässä ole oikeaa eikä väärää tapaa.

    Näitten sähköhöyryttimien hankaluutena on laitteiden ja nesteiden kirjo. Ennen kuin löydät itsellesi sopivan laitteiston ja nestevalikoiman tupakoinnin lopettaminen on todella vaikeaa. Multa ei enää nesteet lopu. Nyt mulla paikat pursuaa DIY nesteitä. Vielä kun sais ton drippailu aton, vois tosissaan ruveta väsäilemään omia litkuja. Luovutin viimeisimmän nesteviritelmän kanssa, kun tuo bogen karto edelleenkin vaan maistuu ananakselle, vaikka olen ihan muuta siihen tiputellut eilisillasta alkaen


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #83

    Vs: Sekakäyttö

    Ekaan kolmeen kuukauteen ei tullu koskettuukaan analogisiin. Nyt tullu parin viime kuukauden aikana muutaman kerran kaljoittelun yhteydessä poltettua kaverilta saatu analoginen. Ei toi kyllä enää vaa miltää muult maistu ku stögikseltä ja selvinpäin ei tulis mieleenkää koskee analogisiin.. vape on!
    Aseistus: VV-Gripper, Mini-Lambo, Lava, Bolt, Gripper & liian monta eGoa

     
     
  4. #84

    Vs: Sekakäyttö

    Pelkällä höyryllä nyt 6 kk ja hyvältä tuntuu, ei ole tehnyt mieli analogisia moneen kuukauteen
    e-cig: best electronics

     
     
  5. #85
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Sekakäyttö

    Pitää kyllä sanoa, että oon pikkuisen kateellinen näille, jotka on kokeilleet sähkötupakkaa ja aito rööki on sen jälkeen maistunut niin kuvottavalta, että on pystynyt suoraan siirtymään sähkötupakkaan. Joillakin se vain käy niin helposti ja näitä tapauksia tämä foorumi tuntuu pursuavan. Omalla kohdalla näyttää siltä, että pitää jotenkin suunnitelmallisemmin yrittää toteuttaa tämä, kun se perinteinen tupakka vaan maistuisi paremmin yleensä. Tai johtuu varmaan eniten siitä, että sähkötupakka ei samalla tavalla "käy päähän".

     
     
  6. #86
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Sekakäyttö

    ^Kokeile nikotiinipitosempia nesteitä?

     
     
  7. #87
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Kokeile nikotiinipitosempia nesteitä?
    Mulla on nyt 24mg:n nesteitä, siitäkö pitäisi vielä nostaa?!?
    Mut tosiaan, tästähän täällä on ollut juttua, että normiröökistä nikotiini kaiketi imeytyy nopeammin elimistöön - kihahtaa hattuun nopeasti sähköröökiin verrattuna. Itse ainakin tuon eron huomaan.

     
     
  8. #88
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Mulla on nyt 24mg:n nesteitä, siitäkö pitäisi vielä nostaa?!?
    Miksei?
    Onhan valmiita litkuja 36mg vahvana...
    Itse testaisin ehdottomasti vielä vahvemmalla jos tuntuis ettei meinaa saada tarpeeks.
    (Nyt menee 20-24mg)
    Onhan tuolla isossa maailmassa paljonkin sellasia, jotka höyryää yli 5ml päivässä 36mg vahvoja...

     
     
  9. #89
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Sekakäyttö

    Ainakin Libertyltä löytyy myös 54mg basea, jolla varmasti lähtee niksat, jos raakana höyryttelee. :P

    Toi "päähän käyminen" riippuu ainakin itelläni myös melko paljon itse nesteestä, kuin myös nikotiinipitoisuudesta; aamuisin kun nykyään Puros Naturalesia aamukahvin kanssa höyryttelen, se tuntuu sekä päässä, että myös toisessa päässä (vessaan tulee yhtä hoppu kuin tupakka+aamukahvi-yhdistelmällä). :P

     
     
  10. #90
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569

    Re: Sekakäyttö

    Joo mäki oon huomannu, et jos päivän höyrytelly samaa makua, ei oikein tunnu enää saavan "tarpeeks". Sit ku vaihtaa makua, ni saattaa kolahtaa nuppiin kunnolla!
    Ja tuo täysin samoilla vehkeillä ja vahvuuksilla, maku vaan vaihtuu.

     
     
  11. #91

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Mulla on nyt 24mg:n nesteitä, siitäkö pitäisi vielä nostaa?!?
    Mut tosiaan, tästähän täällä on ollut juttua, että normiröökistä nikotiini kaiketi imeytyy nopeammin elimistöön - kihahtaa hattuun nopeasti sähköröökiin verrattuna. Itse ainakin tuon eron huomaan.
    En tiedä millä laitteellla höyryttelet mutta sen tiedän kokemuksesta että kun vaihdoin höyryttimeni parempaan malliin niin niksoja riitti hieman liiankin kanssa ja aikas kiireesti joutui nikotiini mg pudottelemaan ,eli oli kyseessä säädettävä modi + cartot .Vanha totuus on että mitä kuumenpi kiuas sen kovemmat löylyt . Överit tuli todella nopeeta ja kun tykkään höyrytellä niin sit pudotin nikkiksiä ajan kanssa 24mg-18mg-14mg-12mg- 8mg nyt menee 8mg ja 6mg välissä tuo nikkis määrä . tässä höyryttelyssä kun ei ole niitä 4000 aineosaa jotka auttavat analogisessa nikotiinia kilahtamaan hattuun sekunneissa niin aluksi saattaa tuntua oudolta kun se tunne tulee ns ikäänkuin jälkijunassa . Kaikki vie aikansa ja jokainen meistä on yksilö sinänsä tämänkin asian kanssa . 8)

     
     
  12. #92
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Sekakäyttö

    kohta 5kk ilman analogisia ja tulin mökille, oli jääny toppa tänne viime syksynä ja väänsin
    pöllin ja piruuttani kokeilin...hyi v**** eihän siitä saanu ees savuja . kiitos ei, floroda citrus explosion
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #93
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Sekakäyttö

    Reilu 2kk ilman ainuttakaan hönkäsyä analogista. Nuuskaa tulee kyllä vedettyä silloin, kun siihen on mahdollisuus (jos nuuskaa loppuu, niin en sorru röökiin, enkä myöskään tilaa heti Ruotsin matkaa hakeakseni lisää). Nuuskaa tulee käytettyä noin 1-3 pussia päivässä ja nesteitä menee 2-4ml 6-10mg vahvuisina ja tämä tilanne mielyttää minua äärettömästi tällä hetkellä.

    Analogiseen en aio siirtyä enään.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Vs: Sekakäyttö

    Se loppui vajaat 5kk sitten kun seinään, enkä ole analogisia halunnut. Tulihan noita poltettua 35 vuotta, että se siitä.

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Sekakäyttö

    Vihonviimeinen mabloro, joka oli odottamassa tuomiotaan jo muutaman viikon, paloi loppuun 22.6.2012. RIP. Viimeinen aski kesti sen kolme q/. Ja nyt pois sekäkäyttäjien langasta lopullisesti

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •