Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 95

Aihe: Sekakäyttö

  1. #61

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski80 Näytä viesti
    Mulla kans kesti pari kuukautta, mutta sitten vaan ku kerran ottaa oikeat savut niin....
    Nyt siis menee päiviä pelkällä sähköllä, mutta ajoittain pitää ottaa oikeaa kun sapettaa..
    höyryä isommilla mg / ml nesteillä.

     
     
  2. #62
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    13

    Vs: Sekakäyttö

    Mä hankin sähkövehkeet Joulukuussa ja oli tarkotus lopettaa analogiset siihen, mutta tuntu jotenki vaikeelta, varsinkin hörpätessä. Olin siihen aikaan vielä pitkällä saikulla ja tuntu oudolta mennä ulos höyryille, kun ei oikein tienny kuinka kauan höyryttelis. Kaipailin analogisiin liittyviä rituaaleja, kuten sytyttämistä ja stumppaamista.
    Helmikuun alusta kun menin takaisin töihin niin päätin, että sinne otan vain sähköt mukaan ja käyn normaalisti muiden kanssa rööki tauoilla. Sen jälkeen en oo analogisia vetäny muutamaa hörppyreissua lukuunottamatta(akku loppunu), eikä oo yhtään tehny edes mieli. Duuni kavereistaki on jo kolme siirtyny sähköön ja kaks odottaa vehkeitä
    En usko, että koskaan palaan analogisiin ja mikä parasta "tupakkamörkö" on karistettu. Voin hyvin polttaa analogisia, jos esim. akku loppuu, pelkäämättä, että alkaisin polttaa uudestaan. Analogiset on vain paska korvike höyryille

     
     
  3. #63
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja erkka Näytä viesti
    Analogiset on vain paska korvike höyryille
    +1
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  4. #64
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853

    Vs: Sekakäyttö

    Itse en aikonut lopettaa tupakin polttoa. Se vaan jotenkin jäi...

     
     
  5. #65
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: Sekakäyttö

    itse poltan satunnaisesti analogisia. keskiarvona varmaan vähemmän kuin yhden päivässä. takin taskussa on omakin tupakki aski mutta sitä tulee harvoin vajennettua. lähinnä ne vähäiset analogiset on sitten joku tarjonnut ja lähinnä seuran takia poltettu (tai näin uskottelen itselleni ja muille)
    ulkomaan reissulta tuli tuotua sikareita jaa niitä tulee kans polteltua pari viikossa.
    mutta näin mietittynä sitä on tuo tupakointi jääny aika vähälle kun vertaa siihen 1,5-2 askin päivätahtiin jota se oli ennen höyryttelyä.

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Sekakäyttö

    Mä höyryttelyn alettua polttanut analogisia, muutakun humaltuessa. :-[
    Jotenkin sillon ei vaan napannu ne höyryt, vaan piti saada ne tervat keuhkoihin.
    Mutta tuossa 1.5kk sitten suunnilleen rupes etomaan se röökin veto kännissäkin, eli sen aikaa ollut kokonaan ilman, pelkillä höyryillä menty viihteelläkin.

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Sekakäyttö

    Ensimmäinen viikko ilman YHTÄÄN analogista kun viimeiset pari viikkoa meni 1-2 / viikko. Joudun sanomaan itseni kohta irti sekakäyttäjän tittelistä. Lisäksi töissä höyryttely on vähentynyt melko radikaalisti ja saattaapi käydä niin, että jätän jossain vaiheessa höyryvehkeet kokonaan pois töistä.

     
     
  8. #68
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Sekakäyttö

    Oon huomannut muuten, että perse puutuu (toimistotyö) kunnei enää röökaa.
    Ei jaksa ees lähtee pihalle höyryttelee.

     
     
  9. #69

    Vs: Sekakäyttö

    Ei tee yhtään mieli analogisia, höyrytellyt lähes 6 kk jo, vain ensimmäinen kuukausi oli vaikea (vanhat tavat, huono 510 höyryke ym)
    e-cig: best electronics

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: Sekakäyttö

    Sekakäyttäjät ja miksei ihan 100% höyryttelijät voisivat kokeilla ihan oikaa höyrystintä, eli vaporisaattoria.

    Näitä on laadukkaita, pieniä ja suht edullisia (tai oikeastaan vain yksi sellainen). Muut taitavat olla joko kalliita ja isoja, tai halpoja ja huonoja. Iolite höyrystää tupakat ilman savua. Itsehän harkitsin ennen tupakoinnin lopetusta tätä värkkiä, mutta kokeilinkin e-röökiä. Mitä olen tuosta lukenut niin siitä saa melko vähän höyryä, mutta senkin edestä makua!

    http://www.iolite.com/index.php/euro/


     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    170

    Vs: Sekakäyttö

    Sen verran sekakäyttöä itselleni sallin että piippu&pikkusikarit on asioita joista en luovu. Niitä sitten tulee silloin tällöin harrastettua. Esim äsken poltin melkein tunnin piippu ja join viskiä samalla. Olipa rentouttava ja ajatuksia nollaava tovi.

     
     
  12. #72

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Nesteet:
    Gold&Silver Tobacco 24mg, 3&5 Tobacco 16mg, Caramel 24mg ja se menthol 24mg.

    Noista gold& silver vs. caramel - en erota oikein edes mitään makueroa ??? , nyt on gold&silveriä ollut cartossa, niin aika pahasti tuntuu käyvän kurkkuun/keuhkoihin. En tiedä mistä johtuu, muiden kanssa kun ei samaa efektiä ole. 3&5 ehkä kivempi aromi, mutta liian alhainen nikotiinipitoisuus (pitää polttaa enemmän) ja menthol ei selvästi ole mun juttu.
    Tilasin eCigsWizardilta nuo. Siellä oli tosi monet litkut loppu + pitää pysyä mahdollisimman halvoissa hinnoissa (köyhä opiskelija kun olen), että niistä halvimmista tuli lätkittyä jotain testihengessä. Seuraava tilaus pitäisi pian tehdä, pitää sitten taas tehdä ostoskorivertailua, että mistä ne halvimmalla saa.
    Eciging Gold&Silver maistuu vain palaneelle
    3&5 haisee ja maistuu märälle sukalle

    Jos haet halvalla hyvää, kokeile vaikka Peleonilla seikkailua, klikkailet puola-englanti sivuilla ja koitat arpoa tavaraa ostoskoriin. Kokeile vaikka virginia ja cigar makua. Pitkän päälle moni kuitenkin vaihtaa hedelmämakuihin. Banaani, persikka ja mustikka taitavat olla suosittuja, vaniljalla saa hävitettyä pahemman makuisia makuja.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #73

    Vs: Sekakäyttö

    Mä en ainakaan vielä luovu isoista havanalaisista sikareista, kun niitä vielä humissa on.

    Kävin muutama viikko sitten thaimaassa, siellä vedin muutaman pöllin, nyt odottelen kesää(tai edes lämmintä), jotta voin jatkaa harrastusta täällä pohjolassa


     
     
  14. #74
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SikariMies Näytä viesti
    Mä en ainakaan vielä luovu isoista havanalaisista sikareista, kun niitä vielä humissa on.

    Kävin muutama viikko sitten thaimaassa, siellä vedin muutaman pöllin, nyt odottelen kesää(tai edes lämmintä), jotta voin jatkaa harrastusta täällä pohjolassa
    Joskus aikoinaan oli kans pakkomielle sikareihin... Tuli hommattua humidori+läjä erihintaisia sikareita, oli parhaimmillaan reilun 1000e kiinni niissä kääryleissä... Tupakan korviketta siihen aikaan... Nykypäivänä verrattavissa hinnoiltaan höyryttelyyn! Silti välillä tekis mieli pistää pöhisemään Libertadin tumma robusto tai Nigaraguanalainen Joya... Humidorin möin pois jo 5 vuotta sitte mut välillä vieläkin harmittaa...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  15. #75
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Eciging Gold&Silver maistuu vain palaneelle
    3&5 haisee ja maistuu märälle sukalle

    Jos haet halvalla hyvää, kokeile vaikka Peleonilla seikkailua, klikkailet puola-englanti sivuilla ja koitat arpoa tavaraa ostoskoriin. Kokeile vaikka virginia ja cigar makua. Pitkän päälle moni kuitenkin vaihtaa hedelmämakuihin. Banaani, persikka ja mustikka taitavat olla suosittuja, vaniljalla saa hävitettyä pahemman makuisia makuja.
    Tilasinkin jo LF:ltä lajitelman makuja laidasta laitaan (varmaan uskaltaudun Peleonin puolelle seuraavassa tilauksessa), ja hedelmistä olen jo alkanut innostua.
    Loppujen lopuksi sähkötupakka toimii perinteistä röökiä huonommin. Siis kun nikotiiniaddiktin tärkein syy tupakointiin on nikotiinikicksien saaminen, ja sähkötupakka ei "käy päähän" yhtä hyvin (arvatenkin syynä on nikotiinin hitaampi imeytyminen). Eli sähkötupakan pitäisi tuoda vaikka sitten parempaa makuelämystä sen tilalle.
    Nyt on seuraava homma sitten alkaa lisäämään sähkötupakan osuutta, nyt kun on mennyt se 50-50 sähköä ja sähkötöntä.

     
     
  16. #76

    Vs: Sekakäyttö

    Hei, toi 50-50 suhdekin on ihan hieno. Kun löydät itseäsi miellyttävät nesteet, on helppo vähentää tupakoinnin osuutta. Mutta noilla kuralitkuilla se ei kyllä onnistu. Mutta rohkeasti vaan kokeilet sekoittaa eri makuja. Itse teen ihan muutaman tipan sekoitus kokeiluja, ja maistelen voisiko siitä kehittää jotain, vai pitääkö kehittää jotain ihan muuta.

    Tupakkamausta pitävälle noi House of Liquidin nesteet tuntuvat kolahtavan El Puros ja Toro. Niiden saatavuus on vaan vähän heikko, nesteitä tulee kolme kertaa kuussa, ja ne myydään loppuun saman päivän aikana. Hinta on vähän kalliimpi. Mutta jos ne ovat sen arvoisia, niin kyllähän se kannattaa.



    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  17. #77
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    18

    Vs: Sekakäyttö

    Sekakäyttäjä täällä hei. Tilasin sähkisvermeet joskus loppuvuodesta mutta alkuun touhu ei oikein innostunut. Tämä korjaantui taannoin paremmilla nesteillä (Pink Spot Vapors, pelastajani!) ja isommilla akuilla, mutta tein heti alkuun päätöksen että kyse ei ole nyt tupakoinnin lopettamisesta, vaan ihan vain vähentämisestä jos siltä tuntuu.

    Miksi näin? No siksi. Tunnen itseni. Itsekuria ei löydy, tupakointi on kivaa, ja vastoinkäymiset ajavat helposti luovuttamiseen. Vähentäminen, jos siltä tuntuu, on kaikin puolin rennompaa.

    Ja onhan siltä tuntunut! Viime ajat olen mennyt aski/viikko tahdilla kun ennen määrä oli paljon suurempi (ehkä sellaiset 14 tupakkaa päivässä) vaikken koskaan olekaan mikään himopolttaja ollutkaan. Sellaiset 1-3 savuketta päivässä tällä hetkellä siis. Olinpahan juuri kolmisen päivää kokonaan polttamatta kun ei vain käynyt mielessäkään että sitäkin pitäisi tehdä.

    Hetki sitten kyllä pistin yhden palamaan, mutta ei hätää, kun se ei nyt sitten ollut sellainen retkahdus niin eipä tarvitse vetää itkupotkuraivareitakaan. Se oli vain ...tupakka. Ei sen kummempaa. Vaan olipahan inhottavan makuinen, ainakin parin ekan henkosen ajan. Sen jälkeen maku tasaantui, mutta ei se silloinkaan hyvää ollut. Puhumattakaan jälkimausta! Tai siitä, kuinka nyt haisen ja kuinka paljon tekee pahaa.
    Ihan hullua ajatella, että reaktio tupakkaan on näinkin vahva vaikkei sitä taukoa ole ollut kuin pari päivää.

    No, jos huomenna tai ylihuomenna tai ensi viikolla tekee röökiä taas niin paljon mieli ettei himoa saa höyryttelyllä pois, niin taidan kyllä polttaa taas. It's just a cigarette. : Vaan on tämä sähköversio paljon miellyttävämpi, mikä tuntuu kyllä tosi mahtavalta.


    Tämä "vähentäminen, jos siltä tuntuu" on luonnollisesti minun metodini enkä tietenkään edes yritä sitä muille ehdottaa cold turkeyn sijaan, jos se kerran toimii. Halusinpahan vain jakaa tällaisenkin ajattelutavan.

    (On se muuten jännää, miten tää tulee uniin! Tämän ketjun ekasivulla joku siitä mainitsi ja jossain muuallakin foorumilla, ja mäkin näin sähkisunen! En muista koskaan tupakasta nähneeni. Toisaalta, onhan tämä projekti fyysisen lisäksi myös kovin psyykkinen koitos, joten ei kai siinä nyt oikeasti mitään ihmettelemistä ole.)

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Sekakäyttö

    Mulla uhkaa lipsua taas tupakoinnin suuntaan koko homma. Viime päivinä kun on jatkuvasti saanut harrastaa vian etsintää, kun ei höyryä tunnu irtoavan tms. Ei ole homma niin hallussa vielä, että suoraan keksisi syyn. Aiemmin olen enemmän carton kanssa pelleillyt ja homma on sujunut ongelmitta. Mutta nyt kun on uusia makuja yrittänyt testata ato+tankin kanssa, niin on jatkuvasti sählinkiä ja saa olla miettimässä, että onko nyt akku lopussa vai atomisoija pesun tarpeessa vai WTF. :P Helpompaa imaista vaan se rööki.

     
     
  19. #79

    Vs: Sekakäyttö

    Sätkä , minulla nuo cartot ja carto+tankki kompinaatio on pelannut loistavasti jos ei sitten ole sattunut niitä tiukkavanuisia boge-cartoja sekaan ne kun kärähtää alta aikayksikön vaikka mitä teki .Jos yhtäkkiä tuttu yhdistemä ei toimi niin usein kyseessä on joku uusi laite yhdistettynä vanhaan yhdistelmään ja se ei vain sovikkaan siihen jostain syystä ,niin silloin kannattaa selvittäää asia ja kysellä vaikka höyryttelijöiden irc-kanavalta suoraa porukalta vinkkejä ongelmaansa 8)

     
     
  20. #80

    Vs: Sekakäyttö

    Ennen meni aski päivässä, enää 1-3 tupakkaa.Tarkoitus olisi saada ne pois kokonaan,mutta sain sähkövermeet vasta pari viikkoa sitten,ja liian miedot nesteet.Nyt alkaa olemaan varastoa (parisenkymmentä pikkupulloa eri mauilla),että seuraavaksi jätetään analoogiset kokonaan pois.Nyt toivottavasti onnistuu,kuitenkin yli 20 vuotta tupakointia takana,ja useampi epäonnistunut lopettamisyritys. So far,so good.

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •