Sivu 3 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 95

Aihe: Sekakäyttö

  1. #41
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kouvola/Inkeroinen
    Viestit
    218

    Vs: Sekakäyttö

    Poltin askistani viimeisen röökin ja laitteetkin sain viime keskiviikona tosin ilman nesteitä (sain työkaverilta jonkin ylijäämä pullon). Olen siis mennyt viikonlopun sekakäyttäjänä ja eiköhän noi tilatut nesteet huomenna tule joten höyryttely alkakoon.

     
     
  2. #42
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Sekakäyttö

    Vanhana konkarina (n. 10 päivää) höyryttelijänä , on omat kokemukset analogisia 20 vuotta polttaneena pelkästään positiiviset.
    Kuten todettua, aamuisin ja kahvin seuraksi tekisi mieli vetästä kunnon sauhut, mutta en ole antanut itselleni lupaa ostaa analogisia ja kyllä höyrytkin sitten saman asian ajaa.
    Tapapolttajana itsellä on todella nopeasti karissut nyt jo 'pahimmat' tavat todella pieneen; ulkona ramppaaminen, iltasavut, eikä aamuisinkaan ole ensimmäsienä mielessä tupakka. Noista asioista olen kyllä todella yllättynyt.
    Ihan ensimmäisinä päivinä kaipasin jotain... häkääkö? en tiedä, mutta nyt nekin mieliteot ovat kadonneet.

    Toisaalta kahvin kanssa tekisi toisinaan vetästä a-savut Mitenköhän käy kesällä ja terassilla? se jää nähtäväksi.

    Duunissa käyn työporukan kanssa aamusella ulkona (he savuttavat, mä höyrytän) kuuntelemassa juorut ja täytyy sanoa, että se haju on jotain mitä en ennen tajunnut. Ei tee yhtään mieli savuttaa, ei yhtään. Onneksi höyryillä pääsee vielä kiinni työpaikain juoruihin, ilman että pitäisi kädet taskussa pakkasessa palella =)

    Itse ainakin kesti (siis 20v polttaneena) sen muutaman päivän, että pääsi jostain (mitä en itsekään tiedä; tapa, häkä, haku...?) eroon. Mutta tämän vaiheen jälkeen ei ole kyllä savuja pahemmin mieli tehnyt. Toivottavasti pääsen vielä tuosta aamuisesta mieliteostakin.

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Sekakäyttö

    Viikko ilman analogista ja nortti huuleen = aivan USKOMATON PASKAN MAKU.

    Kyllä höyryt on paremmat.

     
     
  4. #44
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Sekakäyttö

    Muutaman kerran viihteellä ollessa kaverilta pummannut tupakan ja onhan se pahaa! Ekat savut vaan on se juttu, mitä ei tunnu saavan höyryttimestä. Tulitikulla kun vielä sytyttää niin avot!

    Nyt viimeksi viihteellä ollessa ostin itselle askillisen pikku Al Caponeja, aivan mahtavat savut muutaman viskin jälkeen, mutta muutamien alkusavujen jälkeen tekikin jo mieli tumpata, se paska maku nousi sieltä jostain päällimmäiseksi. 4 tai 5 sikaria poltin puoleen väliin ja tarjosin loput kavereille. Ei tarvi enää ostaa sikarejakaan. Huomasin että tarpeeksi vahva litku on juopotellessa kaiken A ja Å. Nyt onkin "viihdelitkuna" n. 20mg whiskey/vanilja sekoitus ja toimii

    Ja onhan se nyt hienoa esim. bändin keikalla kun ei tarvi lähteä ulos savuille ja missata taidenautintoa Nimim. eilen Stam1naa livenä katsonut

     
     
  5. #45
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Sekakäyttö

    Löyhkää normirööki niin kamalalle, että en edes kuvittele kokeilevani moista paskaa polttaa enään.
    Ärsyttäis sitäpaitsi kun joutuis laskurin nollaan tuon takia

    Parempi olla ilman ja lisätä höyryä

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  6. #46
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyrytyttö Näytä viesti
    Itsellä oli tarkoitus vähentää polttamista ja on kyllä vähentynyt. Ennen 25-30 tupakkaa päivässä, nyt 5-10. Kummasti ruvennut tuo tupakka maistumaan pahalle, mutta tapa on kyllä tiukassa. Olen jopa käynyt tavan vuoksi parvekkeella höyryttämässä että saisi tunteen että on käynyt tupakalla Mutta varsinkin aamulla tuntuu että tarvii sitä tupakkaa...

    Olen tyytyväinen jo vähentämiseen, jos loppuu itsestään ilman suurempaa riehumista niin sitten loppuu. En ota paineita asiasta ainakaan tässä vaiheessa.
    Itellä oli vähän aikaa sähkökamat vähän rikki niin analogista kyllä meni siitäkin edestä. Nyt kun taas toimii ja on kunnon nesteitä niin saattaa se about 5, plus miinus, mennä päivässä tota savukelinjaa. Jossain vaiheessa oli tarkotus kokonaan siirtyä höyryttelyyn mutta joissain tilanteissa sitä vaan haluaa sen röökin polttaa. Ei se paha oo, mieluummin näin kuin iso toppa sinistä L&M:ää päivässä
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari Pollo's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    109

    Vs: Sekakäyttö

    Itselläni vapottelu lähteny pikkuhiljaa nytkähdellen liikkeelle. Ensimmäinen sähköspaddu oli niin huono laite että palasin analogisiin melko pian. Sittemmin hankittuna laadukkaammat vermeet ja analogisten poltto jäänyt vähemmälle. Normiaski kestää nykyisin 2-3päivää mikä on jo mulla aikamoinen saavutus. Ennen meni maxi aski päivässä ja tupakinpoltto tuli aloitettua n.15vuotta sitten... Nyt alkaa olla jo rahaa sen verran kiinni noissa sähkömalleissa, tarvikkeissa, litkuissa ymsyms. että periksi ei voi antaa enää...

     
     
  8. #48

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pollo Näytä viesti
    Itselläni vapottelu lähteny pikkuhiljaa nytkähdellen liikkeelle. Ensimmäinen sähköspaddu oli niin huono laite että palasin analogisiin melko pian. Sittemmin hankittuna laadukkaammat vermeet ja analogisten poltto jäänyt vähemmälle. Normiaski kestää nykyisin 2-3päivää mikä on jo mulla aikamoinen saavutus. Ennen meni maxi aski päivässä ja tupakinpoltto tuli aloitettua n.15vuotta sitten... Nyt alkaa olla jo rahaa sen verran kiinni noissa sähkömalleissa, tarvikkeissa, litkuissa ymsyms. että periksi ei voi antaa enää...
    millä nesteillä höyryät? kokeile väkevämpää nestettä mikäli tekee mieli analogista. itse höyryän pääasiassa 24mg/ml nesteillä.

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Pollo's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    109

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapor Näytä viesti
    millä nesteillä höyryät? kokeile väkevämpää nestettä mikäli tekee mieli analogista. itse höyryän pääasiassa 24mg/ml nesteillä.
    Kaikki valmiit nesteet vähintään 18mg joitakin on 24mg. Omat kokkailut 15-26mg. Tapatupakointia pääasiassa tullut harrastettua. Itseä pitäis ottaa vaan niskasta kiinni että loppuis sekin...

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Sekakäyttö

    eilen tuli kolme tai neljä analoogista kiskaistua kännipäissään kun alkoi akut temppuilla, eli unohdin hurmoksissani laittaa ne laturiin
    ei maistunut paskalle eikä aamulla maistunut paska suussa. eli voin kuvitella toisinaan normikessun kiskaisevani jos höyrytin tekee tenää

     
     
  11. #51
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Sekakäyttö

    Noinpa. Turha lähteä tämän harrasteen kanssa mitenkään absolutistiksi, pysyy parempi mieli.
    Jos analoginen palaa, niin sitten palaa, kunhan ei koko ajan käryä.
    KGO & Twist

     
     
  12. #52
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Sekakäyttö

    Toistaiseksi viimeisen askin ostin joskus kolme viikkoa sitten ja avasin sen yli viikko sitten. Tällä viikolla on mennyt 2-3 tupakkia, ne on ollut lähinnä sellaisia kokeiluhenkosia. Niin ja ei ne oo maistuneet oikeen millekään, ei paskalle eikä herkulle. Näillä näkymin tuo viimeinen aski tulee lopetettua joskus kesän kynnyksellä ja en ole aikeissa ostaa lisää.

    Sen mä ainakin olen jo huomannut, että jos joskus mistä tahansa pakottavasta syystä sortuisi analogisiin joksikin aikaa, niin se tulee olemaan vain väliaikaista.

     
     
  13. #53
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    432

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja apweb Näytä viesti
    Toistaiseksi viimeisen askin ostin joskus kolme viikkoa sitten ja avasin sen yli viikko sitten. Tällä viikolla on mennyt 2-3 tupakkia, ne on ollut lähinnä sellaisia kokeiluhenkosia. Niin ja ei ne oo maistuneet oikeen millekään, ei paskalle eikä herkulle. Näillä näkymin tuo viimeinen aski tulee lopetettua joskus kesän kynnyksellä ja en ole aikeissa ostaa lisää.

    Sen mä ainakin olen jo huomannut, että jos joskus mistä tahansa pakottavasta syystä sortuisi analogisiin joksikin aikaa, niin se tulee olemaan vain väliaikaista.
    Tervakeuhko 20-25 röökiä päivässä viimeisen 6:n vuoden ajan. Rööki on palanut ehkä n. 8-9 vuotta. Ensimmäiset sähkövehkeet tuli hommattua tammikuussa. Röökinpoltto tippui puoleen budien avulla. Kartojen tultua taloon röökinpoltto tippui n. 1-5 kappaleeseen päivässä. Lauantaina loppui röökit. Sunnuntaina kaveri tarjosi pari. Ajattelin että kokeillaanpas nyt jos en ostaisikaan uutta askia vaikka vähän palaa ja sekin on jo voitto. Hyvin oon pärjännyt koko viikon ilman. Semmoinen fiilis on, että yhden röökin haluaisin jossain vaiheessa polttaa, mutta sillä ei ole kiire. Ehkä viikonloppuna pummaan jostain yhden. Ehkä sitten kun kuukausi savuttomuutta tulee täyteen. Ei paineita. Tällä hetkellä tuntuu hemmetin hyvältä (henkisesti, flunssa estää fyysisen hyvänolontunteen :P ) enkä tarvitse tupakkaa.

    Mullakin on sellainen fiilis, että jos analogisia alan vetämään, niin se tulee olemaan vain tilapäistä ja höyryjä vedetään, ei muuta.
    Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Sekakäyttö

    Sekakäyttäjä täällä :-[
    Mä olen polttanut n. 13 vuotta, aski/pvä enimmäkseen ja melkein aina sätkiä (punaista). Mulla on tosi paha riippuvuus kaikilla tasoilla: fyysinen (nikotiini), henkinen (vitutukseen, surullisuuteen...) ja tapa (parvekkeella ramppaaminen, bussia odotellessa...).
    Eka sähköröökitilaus saapui reilu viikko sitten, ego-T. Kokeltu ristiin mega-dual-coil-cartolla & ato+tankilla. Nesteitä tupakkamakuiset 24mg ja 16mg, maustettu 24mg + kaupan päälle tupsahti menthol 24mg.

    Tässä vaiheessa sähkötupakka tuntuu "toimivan", mutta kuitenkin korvikkeena. Tän hetkisiä litkuja on kaikkia kokeiltu, muttei mikään niistä ihan ihanteellinen maku kuitenkaan ole. Laite taitaa olla ihan hyvä sentään. Oon ihan päätöksellä polttanut joka toisella kerralla (parvekkeella) sätkän ja joka toisella kerralla höyrytellyt. Sitä analogista kuitenkin tekee mieli enemmän. Suunnittelin muutenkin ainakin alkuun, että käytän sähkötupakkaakin samoin, kuin analogista = parvekkeelle höyryttelemään (se tapariippuvuus). Ajattelin nyt testailla lisää erimakuisia litkuja ja sitä rataa ja siihen asti, kun "se oikea" löytyy, jatketaan nykyiseen malliin. Tavoite nyt tietysti olisi päästä sätkistä kokonaan eroon kuitenkin. Nytkin silti jo huomaa, että sätkätoppia on tarvinnut ostaa selvästi harvemmin ja aamuröhinää on ollut vähemmän
    Itse ajattelin, että parempi toteuttaa muutos pikkuhiljaa, kuin vaihtaa kerrasta sähkötupakkaan ja repsahtaa viikon päästä. Babysteps...

    Yksi innoituksen antaja sähkötupakan tilaukseen oli tuleva duunipaikka: koko (suurella) piha-alueella on tupakointi kielletty, myös tauoilla. Röökin kanssa joutuisi siis lampsimaan hevon kuuseen. Sähkötupakan kanssa varmaan pihalle uskaltaa mennä. (Savuton Helsinki )

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari djkettu's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    219

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Itse ajattelin, että parempi toteuttaa muutos pikkuhiljaa, kuin vaihtaa kerrasta sähkötupakkaan ja repsahtaa viikon päästä. Babysteps...
    Juuri näin. Itse en ottanut mitään paineita tupakin lopettamisesta, mutta höyry vaan vei parissa viikossa voiton. Olen parit tupakat viimeisen kuukauden aikana polttanut, maku on aivan kauhea ja tulee vähän paha olokin. Pahiten hommansa voi kuitenkin ryssiä nimenomaan sillä, että yrittää väkisin vaihtaa kerrasta kaikki savut höyryyn. Babysteps.

     
     
  16. #56
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sätkä Näytä viesti
    Nesteitä tupakkamakuiset 24mg ja 16mg, maustettu 24mg + kaupan päälle tupsahti menthol 24mg.
    Mitä nesteitä mahtaa olla? Itse ainakin todennut HS Delightin mukavan "tupakkaiseksi" mauksi.

     
     
  17. #57
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    64

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mitä nesteitä mahtaa olla? Itse ainakin todennut HS Delightin mukavan "tupakkaiseksi" mauksi.
    Nesteet:
    Gold&Silver Tobacco 24mg, 3&5 Tobacco 16mg, Caramel 24mg ja se menthol 24mg.

    Noista gold& silver vs. caramel - en erota oikein edes mitään makueroa ??? , nyt on gold&silveriä ollut cartossa, niin aika pahasti tuntuu käyvän kurkkuun/keuhkoihin. En tiedä mistä johtuu, muiden kanssa kun ei samaa efektiä ole. 3&5 ehkä kivempi aromi, mutta liian alhainen nikotiinipitoisuus (pitää polttaa enemmän) ja menthol ei selvästi ole mun juttu.
    Tilasin eCigsWizardilta nuo. Siellä oli tosi monet litkut loppu + pitää pysyä mahdollisimman halvoissa hinnoissa (köyhä opiskelija kun olen), että niistä halvimmista tuli lätkittyä jotain testihengessä. Seuraava tilaus pitäisi pian tehdä, pitää sitten taas tehdä ostoskorivertailua, että mistä ne halvimmalla saa.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    158

    Vs: Sekakäyttö

    Itsellä tupakka jäi pois sillä että aina kun alkoi röökiä tekemään mieli vedin höyryjä niin että tuli jo huono olo. Ei siinä sit enää tupakalle voinu lähteä Sit siirryttiin siihen että tuli otettua höyryjä vähän väliä mut vähän rajoitti ettei tule sitä huonoa oloa. Nykyään päivisin vähemmän höyryttelen mitä tupakoin mutta illalla sit tulee nautiskeltua. Itsellä ei toiminut tuo ulkona höyryttely yhtään kun ei anna makuja niin hyvin varsinkaan kylmällä ilmalla.

     
     
  19. #59
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Sekakäyttö

    Itellä ku alotin sähköröökin ni ekaan kolmeen kuukautee ei tarvinu polttaa normii mut sitte aloin lipsumaan ku esim. jäi kotiin sähkäri ni piti polttaa tavallista ja vähitellen oon alkanu yhä enemmän polttaa myös tavallista..
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  20. #60
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    2

    Vs: Sekakäyttö

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Guitarman93 Näytä viesti
    Itellä ku alotin sähköröökin ni ekaan kolmeen kuukautee ei tarvinu polttaa normii mut sitte aloin lipsumaan ku esim. jäi kotiin sähkäri ni piti polttaa tavallista ja vähitellen oon alkanu yhä enemmän polttaa myös tavallista..
    Mulla kans kesti pari kuukautta, mutta sitten vaan ku kerran ottaa oikeat savut niin....
    Nyt siis menee päiviä pelkällä sähköllä, mutta ajoittain pitää ottaa oikeaa kun sapettaa..

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •