Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 27 / 27

Aihe: The Clone Wars (Hana Modz, LLC vs. Illvapes, LLC)

  1. #21
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Onks Suomi-kauppiaat muuten yhtään funtsinu tätä juttua? On näilläkin kumminkin joillain tätä kamaa myynnissä. Ei varmaankaan mitenkään poissuljettu mahdollisuus että joku valmistaja tekee jotain samankaltaista euroopassa.

     
     
  2. #22
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Mä en kyllä ymmärrä tota Kiina-logiikkaa, miks jokaiseen putkeen pitää lyödä ne brändit messiin? Ihan hyvin ne vois kopioida sen toimintatavan ja muuttaa sen ulkokuoren erillaiseks, löytyis täältä ainakin yks asiakas lisää. Kaverit vääntää hyvän "kloonin" DNA-Chipistä ja lyö siihen Evolvin/Hanan logot, mikä järki kysyn minä. Ilomielin voisin ostaa kännimodeiks/atoiks laitteita mistä on vaan toimintatapa eikä logot kopioitu.

     
     
  3. #23
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos hetken mietit omaa tuotemerkki-uskollisuuttasi, niin vastaus voi valjeta.
    KGO & Twist

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Itse komppaan humppista, vaikka klooneja käytänkin. En näe syytä miksi kiinan kopioissa tarvitsee olla orig. Valmistajan logo. Samaahan on tehty jo vuosikymmenien ajan autoissa, työkaluissa yms. Mikä järki? Oma brändi kylkeen vaikka ChineseIron ja kauppa käy. Porukka nyt tietää että kiinasta saa rahalle "vastiketta". Vaikkakin jokainen tietää että laatutavara tulee jostain muualta kun kiinalaisten lasten pikkukätösistä.

     
     
  5. #25
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Oikeasti?
    Ja ne isot merkkipajat rakentavat kaikki nippelitit Ihan Itse alusta lähtien sen sijaan, että tilasivat ne sieltä, mistä halvimmalla saa, eli juurikin Kiinasta?
    KGO & Twist

     
     
  6. #26
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Juu tätähän minä juuri hain takaa. Hyvä Trolli että nappasit kirjoituksesta sen tärkeimmän Vaikka jotkut osat tulevatkin kiinasta, on laadunvalvonta ja kokoonpano paljon laadukkaampaa näillä merkkituotteilla.

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Suomessa
    Viestit
    32
    Jepu jee
    Viimeksi muokannut Kenkku; 12.06.14 kello 09:19. Syy: Erittäin huono viesti

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •