Sivu 1 / 14 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 280

Aihe: Missä olet höyrytellyt?

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Missä olet höyrytellyt?

    Olen höyrytellyt Alkon kassalla, jolloin seuraan tuli kolme muuta asiakasta kyselemään, S-marketin kassalla, kaksi tuli kyselemään, lähes kaikissa juhlissa, joissa olen ollut (viimeksi pyydettiin päivälliselle "lelulaatikko mukaan" ), kerran sairaanhoitajan vastaanotolla, joka kauhistui , mutta rauhoittui sitten, ei halunnut maistaa. Kaikki kyselijät olen ohjannut eteenpäin eli tänne.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Nyx's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    306

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Töissä koneen ääres tehden samalla hommia, pomo kahtonu vaa hyvällä.

    Kerra joku nuori jäbä kaiveli tupakkejasa kaupassa niin pistin vää höyryen ohi, kahto mua vähä hölmistyneenä

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Tupakkapaikoilla ja yleensä loitompana ihmisjoukoista. Sisätiloissa AINA ensin luvan kysyen.
    Itse olen ajatellut tämän myöskin imagomarkkinointina. Ei ole tupakka ei, MUTTA pieni harkinta ei ole pahitteeksi KOSKA aina joku voi tykätä kyttyrää ja kuten aina, huonot jutut tuppaavat paisumaan kierrossa.
    KGO & Twist

     
     
  4. #4

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Kotona - ihan missä vaan. Vieraissa - ulkona kuten ennenkin analogisen kanssa. En edes kysy tupakoimattomilta kavereilta lupaa höyrytellä sisällä, ja saattaapi olla ettei kaikki kaverini edes tiedä että höyryttelen nykyään. En tee asiasta numeroa. Julkisilla - tod näk siellä missä analogisetkin (viikko vasta höyryttelyä alla, eikä baareissa/muualla tullu vielä käytyä höyrykoneen kanssa)
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    duunissa, himassa, kavereilla, kaupungilla ja joissain baareissa.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tupakkapaikoilla ja yleensä loitompana ihmisjoukoista. Sisätiloissa AINA ensin luvan kysyen.
    Itse olen ajatellut tämän myöskin imagomarkkinointina. Ei ole tupakka ei, MUTTA pieni harkinta ei ole pahitteeksi KOSKA aina joku voi tykätä kyttyrää ja kuten aina, huonot jutut tuppaavat paisumaan kierrossa.
    Niin minäkin. Ainoa noista, joista kerroin oli terveydehoitaja, jolta en kysynyt lupaa. Siinä istuksiessani istahti pikkupiru olkapäälle ja kuiski: "Tuo alkaa ihan tällä sekunnilla pitää sitä julman pitkää saarnaansa. Tee jotakin!" Kun saarna alkoi... :

     
     
  7. #7

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja naega Näytä viesti
    duunissa, himassa, kavereilla, kaupungilla ja joissain baareissa.
    +1
    ja joskus kauppakeskuksessa/kaupassakin (höyryttömän kylläkin).
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    En ole höyrytellyt missään julkisissa tiloissa (kaupan kassalla yms) sen enempää. Mielestäni siinä korostuu lähinnä näyttämisen tarve.

    Olen höyrytellyt kotona, autossa, työvoimakoulutuksen luokan nurkassa tauoilla, sairaalan röökipaikalla, työpaikan taukotilassa, huoltokäytävissä ja leikkausosaston vessassa. Myös satunaisissa paikoissa pihalla ja kaverien kotona.

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Työpaikalla on kyllä mukava hyörytellä kun ei tartte aina mennä ulos "tupakkatauolle". Baarissa on tullu höyryteltyä tähän asti omin luvin mutta jatkossa aion kyllä kysyä luvan etukäteen.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Ammattikorkeakoulussa tunneilla ja taksissa (itse kuljettajana) siinä ne erikoisimmat paikat

    muutama opettaja on kieltänyt touhun mutta suurin osa antaa höyrytellä.

    Taksiasiakkaat ovat kyselleet että mistä noita hankitaan ja olen antanut tämän sivuston osoitteen että voivat hankkia lisää tietoa


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    118

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Mä höyryttelen nykyää usein lukion atk-luokassa jos ei oo paljoo porukkaa. Tänään yks opettaja huomas ja piti pitkän saarnan sisällä höyryttelystä, mutta joutui kyllä myöntämään, ettei säännöissä ole sanottu mitään höyryttelystä. Koulussa käyn useimmiten vessassa tai tupakkapaikalla höyryillä.
    &quoton't follow leaders, watch your parkin' meters."
    -Bob Dylan-

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Et tunnilla ole vielä testannut


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Mua kiinnostaisi tietää, että mikä pakottaa höyrystelemään siellä luokkahuoneessa? Nikkis?
    KGO & Twist

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Eipä siihen mikään pakota. Mutta joskus kun ei tule pidettyä taukoja niin muutamat höyryt on nätti vetasta tunnilla.

    Ehkä joku pieni tarve tuode s-tupakille näkyvyyttä.


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  15. #15

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Samoissa paikoissa tulee höyrytty, missä normaalisti poltin tupakkaa. Ja lisäksi vielä kotona sisällä. Ei tulis mieleenkään missään kaupassa alkaa höyrytteleen

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Samoissa paikoissa tulee höyrytty, missä normaalisti poltin tupakkaa. Ja lisäksi vielä kotona sisällä. Ei tulis mieleenkään missään kaupassa alkaa höyrytteleen
    +1. Lisäksi höyryttelevien kaverien kotosalla.

     
     
  17. #17

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Kirjaston tietokoneen ääressä, kunnen halunnut siitä lähteä ulos höyryille ja jättää konetta käyttämättömäksi. Parit väkevät höyryt vaan....

    Mulla on sitä väkevintä mahdollista yleensä tankissa, kun lähden asioille tai pyörin kaupungilla... Se on siinä mielessä kätevintä, että otan höryt, parit kun nikkis kalvaa, mutta en enempää, kun ei tarvitsekaan, enkä näin herätä huomiota.

    Kukaan ei yleensä huomaa tai ole huomannut höyryttelyä, ja jos sattuisi huomaamaan tai nostamaan äläkän tupakoinnista, niin selittäsin vaikka juurtajaksain ettei tämä ole savua ensinkään tämä tässä O0

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    184

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Alkuviikosta kun puolassa kävin niin parissa ruokaravintolassa ja hotellin baarissa röyhyttelin, kysyin kyllä ensin luvan.
    Ekassa ravintolassa tarjoilija ihmetteli miksi lupaa pyydän anna röyhytä vaan
    Hotellin baarissa piti ensi puhaltaa höyryt tarjoilijan naamalle (halusi ilmeisesti haistella onko häiretsevä maku käytössä) ja sen jälkeen sai röyhytä koko loppu illan/yön/aamun
    Peleon eGo-W, Joye eGo-t, 510-t. varalla M401

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    66

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    No mä en missään erikoisemmissa paikoissa oo höyrynny oikeestaan, ihan samat kuviot kun tupakoinnissa, kotona käyn pihalla/terassilla kahveen kanssa nykäsemässä muutaman kerran päivässä, lisäks lenkillä koiran ja perheen kanssa jos kävellään niin jossain vaiheessa lenkkiä vähän aikaa höyryyn, röökiä en aikoinaan vetäny ikinä silloin... autossa jos oon yksin höyryyn joka matkalla melkein, tupakkia en polttanu ikinä omassa autossa, töissä vetelen autossa niinkuin myös tupakan poltto aikana, kyseessä siis roska-auto ...kotona en sisällä oikeen tunne kotoisaksi höyrytä, syynä tietysti mulla on lapsi ja vaimo, tuntuis höhlältä höyrytä sisällä, mut oon huomannu et vaikka oisin yksinkin kotona niin on se jotenkin mukava mennä terassille istumaan siks aikaa kun haluaa höyrytä, yleensä 15-30 min kerrallaan

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    55

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Kämpillä sisällä tietokoneella istuessa. Koulussa menen tupakkapaikalle kuuntelemaan muiden juttuja

    Laitteet: Ego, Lava
    Kartot <3

     
     
Sivu 1 / 14 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •