Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Vastaukset katoavat

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vastaukset katoavat

    Muutaman asiaan on tullut kommentoitua ja viestejä ei näy? Asiallista tekstiä, joten moderoinnista ei voi syyttää. Missä Vika?

    Viimeksi äsken kokeilin ja sama juttu.

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Vastaukset katoavat

    Vastaas mulle.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Vastaukset katoavat

    Itellekki käy välillä nuin mutta eipä ole häirinny ku saman asian voi laittaa uudestaan...

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Vastaukset katoavat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Itellekki käy välillä nuin mutta eipä ole häirinny ku saman asian voi laittaa uudestaan...
    Niin vois juu, paitsi että aina just ne häipyy joita on hionut ja miettinyt huolella. Siksipä minulta ei enää tulekaan kuin kevyitä heittoja

    Ketjun aloittajalle: niin käy tosiaan joskus. Itse yhdistän sen siihen, että kun esikatselet tai postaat, tulee varoitus "aiheeseen on kirjoitettu uusia viestejä, haluat varmaan jne." ja pitää lähettää uudelleen - silti häipyy. Viime aikoina tosin on toiminut paremmin, foorumin siirron jälkeen en muista sattuneen kertaakaan. Mutta pidemmän viestin nappaan kumminkin kaiken varalta editointiruudusta talteen ennen postausta.

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    17

    Vs: Vastaukset katoavat

    Juuri noin on käynyt minullekin, eli vastaukseni häviää johonkin. Olen hidas ja kokematon tietokoneen käyttäjä ja tietysti myös hidas kirjoittaja.
    En myöskään osaa ottaa tekstiä "talteen" viestin katoamisen varalta, eli jos katoaa, niin sinne meni - uutta saman kirjoittamista en sen jälkeen ole uskaltanut enää yrittää.

     
     
  6. #6
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Vastaukset katoavat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tke Näytä viesti
    Juuri noin on käynyt minullekin, eli vastaukseni häviää johonkin. Olen hidas ja kokematon tietokoneen käyttäjä ja tietysti myös hidas kirjoittaja.
    En myöskään osaa ottaa tekstiä "talteen" viestin katoamisen varalta, eli jos katoaa, niin sinne meni - uutta saman kirjoittamista en sen jälkeen ole uskaltanut enää yrittää.
    Olettaen että käytät Windowsia: viestin editointiruudussa valitaan kaikki Ctrl-A, kopioidaan Ctrl-C ja teksti on tallessa leikepöydällä (paste buffer). Jos vastaus katosi, niin uusi vastaus, liitetään teksti editointiruutuun Ctrl-V ja siinä se taas on.

    Leikepöytä ei ole pysyvä, eikä sinne mahdu kuin yksi leike kerrallaan. Pidemmäksi aikaa säilöttäessä vaikka Notepad/Muistio auki, sinne Ctrl-V ja tiedosto talteen.

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    17

    Vs: Vastaukset katoavat

    Kiitos vastauksesta ja ohjeesta. Käytössäni on Windows. Niin uutta tämä tietokonetouhu on minulle, että en tiedä vielä mitään "leikepöydästä" taikka "Notepadista", saati niiden käytöstä.
    Nyt voin kokeilla, mitä tapahtuu kun yritän tehdä ohjeen mukaisesti.

     
     
  8. #8
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Vastaukset katoavat

    Mulla jäi viestit jumittaan esikatselun jälkeen, kirjoitin asiasta, kuulemma toimii
    Parikertaa tehny senkin jälkeen samoin.
    Nyt kirjoitan nopeesti ja lähetän ilman esikatselua.
    Kai se sitten mun moka vaan on, mutta olkoon...
    Kannattaa tosiaan kopioida tuotoksensa ja yrittää uudelleen.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Vastaukset katoavat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoker Näytä viesti
    Muutaman asiaan on tullut kommentoitua ja viestejä ei näy? Asiallista tekstiä, joten moderoinnista ei voi syyttää. Missä Vika?

    Viimeksi äsken kokeilin ja sama juttu.
    Mielenkiintoista en ole törmännyt samaan ongelmaan. Tietysti sivuston ylläpitäjällä on oikeus poistella viestejä ihan mielivaltaisesti jos niin tykkää.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  10. #10
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Vastaukset katoavat

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ECHO Näytä viesti
    Mielenkiintoista en ole törmännyt samaan ongelmaan. Tietysti sivuston ylläpitäjällä on oikeus poistella viestejä ihan mielivaltaisesti jos niin tykkää.



    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #11

    Vs: Vastaukset katoavat

    Työkoneen joku muinaismuisto exploder jumii joka kerta, jos normaalisti postaa. Pitää aina kirjoittaa ja kopioida teksti talteen, ottaa uudelleen vastaa sivu esiin ja paste/lähetä. Toimii kun tekee nopeasti mutta jos kirjoittelee hetken niin lähtys nappi ei enää tee mitään järkevää.
    Bombshell on parhautta!

     
     
  12. #12
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Vastaukset katoavat

    Onko tänne ilmestynyt joku mystinen musta-aukko tai aika-avaruushäiriö..tiovottavasti myös analogiset tupakat katoavat tänne ???

    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •