Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 291

Aihe: CE4 eGo Clearomizers

  1. #81
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    ei sielä mikään höyryä jos langat on vedestä märät

     
     
  2. #82
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Mä olen tehny niin, että lasken yläkautta vettä raanasta sisään...hölskyttelen...ravistan...vettä sisään, hölskyttelen, ravistan. Tätä muutaman kerran ja sitten tippa Fairya ja vettä, ravistelen hetken ja sen jälkeen taas huuhtelu-operaatio. Puhallan ylä-. sekä alapäästä keskiputken kuivaksi.Sen jälkeen tukankuivaimella hetki lämmintä ilmaa yläpäästä ja uudet nesteet sisään. Aikaa kuluu muutama minuutti. Tässä on se hyvä puoli, että voi testailla eri nesteitä. Jos ei tykkää jostain, niin imee ruiskulla nesteet tankista takaisin ja ruittaa takasin pulloon tekeytymään tms. Sitten taas pesu ja uusi kokeilu.

     
     
  3. #83
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: CE4 eGo Clearomizers


    Se idea mikä alunperin mua kiinnosti näissä, on toi atomisaattorin ja wickin vaihtaminen, mutta tuon alkuperäisen tankin takia se on hieman hankalaa... tulikin mieleen, että tuossahan olis jollekin mahdollisuus suunnitella noille tarkoitettu tankki mikä helpottaisi sitten atomisaattorin huoltoa. Mitäs mieltä?

    Helpoin tapa tuo tankki toteuttaa näin aluksi taitanee olla se vanhatankkineulajippo...

     
     
  4. #84

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Tuli ostettua yksi tällainen HCn ale myynnistä. Yhden illan testin perusteella ei paljon kehumista.
    Koko ajan keikkuu siinä dryhittien rajoilla vaikka kuinka keikuttelee ja kastelee lankoja.

    Samat fiilikset jäin kun PBusardolla. "Why do you like these so much?"
    http://www.youtube.com/watch?v=jNlzd...eature=related

     
     
  5. #85
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Tämä ketju meni minusta nyt melkoisen sekaiseksi kun nuo CE4+/vision/stardust ympättiin tähän samaan, ei ota kukaan selvää että mitä laitetta tarkoitetaan ja käytännössähän noilla ei juuri yhteistä ole vanhojen(susien) CE4:sten kanssa.

     
     
  6. #86
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    No siis CE4+, vision, stardust ja siihen päälle vielä elegance on kaikki samaa p*#*#a, eri nimillä vain. CE4 taas ei.

     
     
  7. #87
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Oho on ne vain yhistetty, en itekkään hoksannu ko kännykällä vain tarkistanu päivitety aiheet.

     
     
  8. #88
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    43

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Itselläni nyt ollut käytössä reilut kaks viikkoa ja tyytyväinen olen ollut.
    Istuu egon päähän todella hyvin ja tankki sopivan kokoinen.

    Ainut asia mikä häiritsee on myös tuolla edellä mainittu, nesteen tummuminen.

    Itse höyryttelen menthol ja minttu nesteitä pääasiallisesti, mutta silti kun neste alkaa olla lopuillaan on väri kuin joku olisi kaatanut kahvia sekaan.

    Onko kukaan saanut tähän asiaan tolkkua mistä moinen voisi johtua?


    eGo-T/eGo Twist/Gripper VV/DCT+Boge/ViVi Nova

     
     
  9. #89
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ismo-68 Näytä viesti
    Itselläni nyt ollut käytössä reilut kaks viikkoa ja tyytyväinen olen ollut.
    Istuu egon päähän todella hyvin ja tankki sopivan kokoinen.

    Ainut asia mikä häiritsee on myös tuolla edellä mainittu, nesteen tummuminen.

    Itse höyryttelen menthol ja minttu nesteitä pääasiallisesti, mutta silti kun neste alkaa olla lopuillaan on väri kuin joku olisi kaatanut kahvia sekaan.

    Onko kukaan saanut tähän asiaan tolkkua mistä moinen voisi johtua?
    Mulla tapahtuu sama clearoissa missä on wick. Oon päätellyt että nesteen tumminen johtunee kondensaatiosta jota muodostuu höyrytellessä?


     
     
  10. #90
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu Näytä viesti
    Mulla tapahtuu sama clearoissa missä on wick. Oon päätellyt että nesteen tumminen johtunee kondensaatiosta jota muodostuu höyrytellessä?
    Jep, samaa mieltä, neljä käytössä egon nokassa ja matkassa mukana, alussa olin aika intona näihin mutta mutta, nyt pariviikkoa mennyt makua ei oikein löydy ja höyryt on vetiset, kaikista kokeilluista parhaimman näköinen härpäke egon nokassa, mutta ei tule olemaan mun juttu!

     
     
  11. #91

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Siis erinomainen laite! Welholta näyttää tuote loppuneen, joten kysäisen olisiko höyryheimolla tietoa, mistä noita saisi nopeasti lisää??

    Kyseessä on EGO Vision

    KP

     
     
  12. #92
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    95

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Näyttäis Liberty Flights-kaupassa olevan vielä reilusti noita Visioneja jäljellä ja eri värisiäkin. 2.1-2.4ohm sininen näyttää olevan loppu, mutta muita kyllä piisaa. Oma sininen saapui tänään kera 18mg RY4:n ja kyllä nyt taas kelpaa höyrytä. Kyllä TH sen verran tuntuu kurkussa, että ihan ensimmäiseksi aamun höyryavaukseksi taidan mennä vaan ihan carton kanssa. Olen tykänny kovasti tosta Visionista. Visuaalisestikin sopii todella hienosti sininen Vision sinisen 900mAh nokkaan. Vai mitä?


     
     
  13. #93

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Kiitos tiedosta cisco....tilaus lähti ja yllättävän mukavasti....sitten odotellaan.

    Tuo eka visio on kivasti pelittänyt jo harvinaisen pitkään...

    KP

     
     
  14. #94
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Nyt ollut CE4+/Vision/Stardust tjmsp. käytössä kai pari viikkoa, mutta pelkästään töissä.. ja tämä vaikuttaa melko toimivalta 'stealth' höyryttelyyn, koska ei pidä oikeastaan mitään ääntä.

    Alunperin hommasin näitä purkaakseni ja omien vastuslankojen testaukseen, mutta en viitsi toimivaa hajottaa/purkaa ja vastus toimii siis ensimmäisessä kappaleessani moitteetta.. tosin tuubi on jo aika kovasti säröillä akkupäästä.
    Tämä ei toimii vain eGo akuilla ja ei mitään toivoakaan korkeammista volteista.
    Kokeilin Buzziin ja palaneen makua tuuppasi heti jos voltit vähänkin yli 4 volttia.. eGossa tuntuu kestävän melko hyvin.
    Höyryn tuotto aika kesyä, kurkkuhittiä tällä saa aikaiseksi vain kiukkuisilla litkuilla..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #95
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    20

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Tulipa tilattua HC:ltä parisen kappaletta nuita Vision eGo Transparent Clearomizer:ja (http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7994)
    Ensimmäinen käyttöönotto eilen, nesteenä Inawera:n VPG base+PinaColada. Toimi mainiosti, hyvät höyryt jne.
    Tuossa tovi sitten kippasin sisuksiin VPG base+Cola- sekotusta, parit höyryt ja *räkspoks* säiliö halkes ylhäältä alas asti ja koko alalaita on säröillä.
    Liekö ollu joku maanantai kappale vai onkohan laatu kaikissa sama... No mutta toisaalta eipä kai tuohon hintaan (3e/kpl) voi oikein priimaa odottaakaan ???
    Lienekö nämä Libertyn myymät (http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=165) täsmälleen samoja kuin nuo HC:n...?

     
     
  16. #96
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Kyllä nuo säröilee mullaki. En ole näitä ees pitäny menossa mukana, töissä ja pöydällä seisoneet. Ja samoilla mehuilla mitkä ei ole dct:tä 4kk:n aikana hajottaneet. Kyllä nämä mulle oli ainaki pettymys, kauhea hypetys kun nämä oli tulossa. AWESOME!!! THESE THINGS ARE BUILD TO LAST!!! Sano tyypit juutuupissa, Bullshit sanoo Palle.

     
     
  17. #97
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: CE4 eGo Clearomizers


    Säröilee kyllä, mutta appajee kun yritin vasaralla saada tankin rikki et olis päässyt kokeilemaan mahtuuko dct-tankki ympärille niin ei menny muovi rikki vaikka 15min siinä hakkasin vasaralla Akkupään metalli vaan antoi periksi ja vääntyi. :P

    Eli vieläkin on omalla kohdalla coilin ja wickin vaihto kokeilematta kun en ole saanut tuota tankkia millään irti kun niin kovasti on kiinni :/

     
     
  18. #98
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Pari tälläistä tuli testiin HC:lta. Ihmettelen, että miten nämä voivat kenenkään mielestä olla hyviä? Toki jos ei ole paremmasta tietoa. Neste tummuu tankissa todella nopeasti ja rupeaa maistumaan sukkamehulta. Höyryn tuotto tai makukaan ei ole mitenkään ihmeellinen. Dry hittejä rupeaa tulemaan herkästi kun voltit nousevat yli 4,5v vaikka vastus on 3Ω.

    Jos jotain hyvää pitää hakea, niin suht. tyylikkäiltähän nuo näyttävät. Vuotojakaan en saanut aikaan.

    Arvosana: Roskikseen menivät.


     
     
  19. #99
    Höyrykonkari r nevis's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Ikaalinen
    Viestit
    113

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Minä kanssa ostin tommosen suomesta 1,5 viikoo kesti sitten lakkas vaan toimimasta.
    Ei menny säröille mutta ei höyrystä.
    Modit: Ea Mod#93 / Smok Natura / Gus telescop / Gus16 / Poldiac#159 / Sun Pipes
    Atot: Somnium / DID / Dream BT804 / AGA-T2+ / Oddy / Picasso / Kayfun mini



     
     
  20. #100
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    32

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Itse hankin tällaisen myös vasta vähän aikaa sitten, joten vielä en osaa kestosta sanoa, mutta muuten pelittää oikein hyvin.
    Aikaisempiin bogeihin ja muihin pumpulicartoihin verrattuna on kyl paljon parempia. Itellä maistui noi aiemmat cartot kaikki jotenkin kauhean kuivilta, vaikka nesteitä ei enää sitoneetkaan. Joten toistaiseksi olen oikein tyytyväinen. ++++
    || Bolt || eGo Twist || Vivi Nova || Boge+tankki ||

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •