Sivu 11 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 291

Aihe: CE4 eGo Clearomizers

  1. #201
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Tilasin muun tavaran ohella kokeiluun yhden CE4+ clearon. En ole tosin ehtinyt vielä kokeilla. Mutta pitäisikö tuosta keskiputkesta näkyä läpi kuten cartoissa?

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Tilasin muun tavaran ohella kokeiluun yhden CE4+ clearon. En ole tosin ehtinyt vielä kokeilla. Mutta pitäisikö tuosta keskiputkesta näkyä läpi kuten cartoissa?

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  3. #203
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Ei sieltä mitään läpi näy.

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Hyvä. Otanpa kokeiluun

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  5. #205
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    testasin ja heitin pois, ei ollut minua varten nämä. näyttää paperilla hyvältä mutta paha maku ja mitään sanomaton höryttelyfiilis tulee näistä. Vivi nova tank on paljon parempi ja tietty boge+tankki-yhdistelmä.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  6. #206
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kalma Näytä viesti
    testasin ja heitin pois, ei ollut minua varten nämä. näyttää paperilla hyvältä mutta paha maku ja mitään sanomaton höryttelyfiilis tulee näistä. Vivi nova tank on paljon parempi ja tietty boge+tankki-yhdistelmä.
    Mistä moinen? Minulla kun ei ole tullut vielä vastaan outoja (itse nesteen makuun) kuulumattomia makuelämyksiä. Tosin paremmasta kun en tiedä niin en osaa sanoa, josko omistakin litkuista irtoaisi "oikeasti" jumalaisemmat aromit.

     
     
  7. #207
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rnt Näytä viesti
    Mistä moinen? Minulla kun ei ole tullut vielä vastaan outoja (itse nesteen makuun) kuulumattomia makuelämyksiä. Tosin paremmasta kun en tiedä niin en osaa sanoa, josko omistakin litkuista irtoaisi "oikeasti" jumalaisemmat aromit.
    mun mielestä maku oli jotenkin tunkkainen ja tasapaksu, en osaa tarkemmin kuvailla

    en sano että nämä välttämättä huonoja olisi mutta itelleni ei vaan toiminut. tainnut muodostua jo joku clearo-kammo kun näitä on nyt 4 erilaista testannut ja kaikki maistuneet samalta elikkäs aika pahalta
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #208
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    208

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Pitänee itsekin seuraavaksi laittaa hankintaan joku boge-tankki-yhdistelmä, mutta tällä ja ego-c:n tankilla mennään siihen asti, että muutama lantti kertyy ylimääräistä. Tuohon tasapaksuuteen voin kyllä yhtyä Dekangin vaniljamaulla. Melkeimpä enemmän saa irti egon tankilla kuin V2:lla kyseisen maun kohdalla.

     
     
  9. #209
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Kahden mallisia olen testannut, eGo SCT:tä ja C4:ää pitkillä monisäikeisillä langoilla. Yksi vuotava tapaus sattui SCT:n kohdalla, mutta ihan jees muuten. Yksi C4 joka on täysin mykkä toisen akun kanssa (jossa kaikki muut clearot ja kartot toimii, joten akun keskinapa ei pitäisi olla ongelma), mutta pöhisee jostain syystä kuitenkin Twistillä. Tiedä sitten toimiiko ihan niinkuin pitäisi, annan tuolle muutaman päivän armonaikaa. Eli ihan tasalaatuista tavaraa nämä ei tunnu olevan - mutta eipä nuo kartotkaan ole. Muutaman päivän höyryttelyn jälkeen lähtevän minusta todenteolla toimimaan, ja tuottavat todella hyvin höyryä ja makua vaikka matalilla volteilla mennään. Eikä kummemmin tarvitse enää kääntelyäkään ja sivumaut pysyy poissa.

     
     
  10. #210
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    346

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Ei oo vielä mun mielestä tehty yhtää hyvää clearoo (lue: mun mieltymyksiin), eikä oo kyllä nämäkään sitä.

     
     
  11. #211
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Pöydällä lepää nyt paketti CE4+ V2 Vision clearoja (näitä http://www.puff.fi/ce4-vision-ego-cl...kpl-p-812.html). mites näiden käyttöönoton kanssa, pitääkö pestä ennen vai riittääkö mömmön laittaminen? Toisaalla keskustelussa mainittiin, että CE4 clearossa oli joku primer-neste, joka pois ja pesu, mutta näissä ei ole mitään nestettä sisällä. Kiitos newbien auttamisesta jo etukäteen

     
     
  12. #212
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen
    Jos tämä oli tarkoitettu vastaukseksi kysymykseeni, niin täytön suhteen minulla ei ole kysymyksiä, vaan kysymykseni on, pitääkö pakasta otettu clearo pestä ennen käyttöä jos sen sisällä ei ole mitään primer-nestettä?

     
     
  13. #213
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenny968 Näytä viesti
    Jos tämä oli tarkoitettu vastaukseksi kysymykseeni, niin täytön suhteen minulla ei ole kysymyksiä, vaan kysymykseni on, pitääkö pakasta otettu clearo pestä ennen käyttöä jos sen sisällä ei ole mitään primer-nestettä?
    Sullehan se, eli täytä ja käytä. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #214
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    33

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Ei niitä tarvitse pestä, ainakaan minä en ole pessyt. Kannattaa ehkä hetken aikaa antaa nesteiden imeytyä, toisaalla suositeltiin myös useita kuivaimuja( virtanappia painamatta siis) ennen ensimmäisiä höyryjä. Ei siitä ainakaan haittaa ole.
    En tosiaan ole huomannut uudessa mitään kummallisia sivumakuja, maku tuntuu tosin hieman paranevan parin täytön jälkeen.

     
     
  15. #215
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Sullehan se, eli täytä ja käytä. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
    Ilmeisesti ymmärryksessäni sitten on vikaa, jos kysyn pitääkö pestä ja vastataan youtube-videolla jossa opetetaan täyttö.

    No, kaipa nämä asiat oppii ihan yrityksen ja erehdyksenkin kautta ettei tarvitse tyhmyyttään julkisesti osoittaa...

     
     
  16. #216
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    93

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja why me Näytä viesti
    Ei niitä tarvitse pestä, ainakaan minä en ole pessyt. Kannattaa ehkä hetken aikaa antaa nesteiden imeytyä, toisaalla suositeltiin myös useita kuivaimuja( virtanappia painamatta siis) ennen ensimmäisiä höyryjä. Ei siitä ainakaan haittaa ole.
    En tosiaan ole huomannut uudessa mitään kummallisia sivumakuja, maku tuntuu tosin hieman paranevan parin täytön jälkeen.
    Kiitos vastauksesta joka riittää minunkin ymmärrystasolleni.

     
     
  17. #217
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kenny968 Näytä viesti
    Ilmeisesti ymmärryksessäni sitten on vikaa, jos kysyn pitääkö pestä ja vastataan youtube-videolla jossa opetetaan täyttö.

    No, kaipa nämä asiat oppii ihan yrityksen ja erehdyksenkin kautta ettei tarvitse tyhmyyttään julkisesti osoittaa...
    niin, ehkäpä tuo oli liian kaukaa haettu vastaus. mut oli kiire ja luulin et ymmärrät aloittaa täytön niinku just ja heti.
    yleensä nuo kamat joissa on vanua/täytettä ei käytetä primereitä. ainakaan mulla ei ole koskaan tullut vastaan ko.
    tilannetta. ja yhtä tyhmiä tässä ollaan kaikki, ettei nyt ketään erikseen jalustalle nostella.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #218
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    253

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Tuota clearoa on nyt tullut pari päivää testailtua ja pakko myöntää että tankista nesteet maistuvat paremmalle. Kuten joku sanoikin, clearo vaimentaa makua aika lailla ja siihen tulee mukaan jokin muovinen/saippuainen sävy. Kyllä tällä heikompia nesteitä kotona vapettelee mutta muuten ei häävi.

    Vapetteluun mennyt 1429,16€

     
     
  19. #219

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    (Taisi edellinen kirjoitusyritys mennä jorpakkoon, mutta koitetaan uudelleen!) Näitä CE4+:ia olen jonkun aikaa käyttänyt ja parhaita kokeilemiani ovat, rajoituksella, että olen pitäytynyt eGo-variaatioissa lukuunottamatta Gripperiä. Kuitenkin: viimeisimmät Puffista ostamani CE4+:t, värilliset tankit, ovat katkenneet imukkeen alla olevan metallirenkaan alapuolelta. Kirkkailla clearoilla ei näin ole tapahtunut kertaakaan. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen? - Nesteenä minulla on VG 24g-base ja makuina mentholilla terästetyt Pina Colada ja Cappuccino (Inawera).

    EDIT: Vielä näin lisäyksenä, että nyt kaikki värisäiliölliset CE4+:t ovat menneet poikki samasta kohtaa. Kumma kyllä yksikään kirkkaista ei. Olisiko syynä polttimen sijainti yläpäässä? Noissa 'vanhoissa' lyhytlankaisissa eikös hehku ole alapäässä?

     
     
  20. #220
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    1

    Vs: CE4 eGo Clearomizers

    Uusi vapottelija tiedustelis että kannattaako noit c4++ v2 clearoja pestä välillä? Tai saako edes pestä? Mahdollisia ohjeita miten kannattaa pestä. Vai kannattaako jokaiselle mauelle ostaa oma clearo mikä kuulostaa kyllä aika hullulta. Toivottavasti joku viisaampi viitsii vastata

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •