Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 112

Aihe: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

  1. #61

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    ei säästy, menee enempi massia kuin anaaloogiisiin.

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    tippurin voisi hommata

     
     
  3. #63

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Heh, siis millä säästyvillä rahoilla? ;-)

     
     
  4. #64
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Jos laskee kaikki tilaukset yhteen, niin enemmän tähän on rahaa kulunut kuin analogisiin. Ja koko ajan tekee mieli tilata lisää, seuraavaksi on ehkä pakko hommata se modi, kun eGo-akku alkoi näyttää niin kamalan pieneltä tuon Arctic tankin alla... Mutta, olen melko varma, että kun se oma mieleinen setti löytyy ja alkuinnostus laskee, alkaa rahaakin mennä vähemmän. Sitä odotellessa...

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Alkuunhan se tuntu että tää on halpaakin hupia röökinpolttoon verrattuna. Nyttemmin on tullut ihmeellinen pakkomielle hommata kaikki maailman vehkeet hinnalla millä hyvänsä.

    Oon vuorotteluvapaalla päivätyöstäni (=perse auki), asuntovelkaakin on, eli vähän niinkuin muijalta salaa näitä pitää tilailla ja valehdella kustannuksia rankasti alaspäin ja korostaa terveysvaikutuksia jne.

    Pitänee perustaa joku vertaistukiryhmä, tuntuu monella muullakin lähteneen vähän mopo käsistä hankintasektorilla. Meikäläisen break even point on kyllä todella kaukaisessa tulevaisuudessa.

    Eli perkeleelliset morkkikset on kun piti tilata Provari Mini V2 Ameriikoista tilpehööreineen, toivottavasti se on sitten helvetin hyvä. Helvetin kallis se ainakin on alveineen ja tulleineen. Se nyt on selvää etten mä sitä ihan oikeesti tarvitse, vanhoillakin vehkeillä olis pärjännyt ihan vallan mainiosti.

    Tais mennä vähän Rage -threadin valitukseksi, sorppa.

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kallio/Hki
    Viestit
    94

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Eipä varmaan ole itselläkään montaa kymppiä toistaiseksi säästynyt. Mutta yleinen vointi on huomattavasti parempi höyrytellessä.

     
     
  7. #67

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Oon vuorotteluvapaalla päivätyöstäni (=perse auki), asuntovelkaakin on, eli vähän niinkuin muijalta salaa näitä pitää tilailla ja valehdella kustannuksia rankasti alaspäin ja korostaa terveysvaikutuksia jne.
    Kuulostaapa tutulta.. yritän yleensä olla emäntää ennen himassa, jotta saa postit tsekattua ja jemmattua, jos on uutta kamaa tulossa.

    Joskus kun se on itte ostanut jotain kledjua tms, vetoan siihen, että kyllä munkii täytyy nyt saaha tilata jotain uutta tilpehööriä.

    on tää kans. hihhih

     
     
  8. #68
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Shane MacGowan Näytä viesti
    Alkuunhan se tuntu että tää on halpaakin hupia röökinpolttoon verrattuna. Nyttemmin on tullut ihmeellinen pakkomielle hommata kaikki maailman vehkeet hinnalla millä hyvänsä.

    Oon vuorotteluvapaalla päivätyöstäni (=perse auki), asuntovelkaakin on, eli vähän niinkuin muijalta salaa näitä pitää tilailla ja valehdella kustannuksia rankasti alaspäin ja korostaa terveysvaikutuksia jne.

    Pitänee perustaa joku vertaistukiryhmä, tuntuu monella muullakin lähteneen vähän mopo käsistä hankintasektorilla. Meikäläisen break even point on kyllä todella kaukaisessa tulevaisuudessa.

    Eli perkeleelliset morkkikset on kun piti tilata Provari Mini V2 Ameriikoista tilpehööreineen, toivottavasti se on sitten helvetin hyvä. Helvetin kallis se ainakin on alveineen ja tulleineen. Se nyt on selvää etten mä sitä ihan oikeesti tarvitse, vanhoillakin vehkeillä olis pärjännyt ihan vallan mainiosti.

    Tais mennä vähän Rage -threadin valitukseksi, sorppa.
    ainahan noi ylimääräiset voi myydä eteenpäin, niin itse olen tehnyt vaikkakin ei niistä alkuperäistä hintaa saa, ja itse olen lopettanut tilaamisen melkein kokonaan sen verran pahasti itelläkin karkas toi mopedi. Nyt kahden kuukauden aikana ei ole mennyt kuin 60€ ja myydyistä kamoista on tullut 500€, tietty muutamalla satasella olen myös lahjoittanut kamoja, mutta enivei olen jo plussan puolella ihan kivasti.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  9. #69

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Kannattaa tosiaan myydä vanhat laitteet tutuille, samallahan voi opastaa miten homma toimii. Tälle foorumille eksyin ensimmäisen kerran viime vuonna syykuussa mutta en uskaltanut/jaksanut tilata mitään koska vaihtoehtoja oli niin paljon. Tuttujeni ei tarvitse tehdä samaa salapoliisityötä kun myyn valmiit vanhat paketit heille opastuksen kera
    e-cig: best electronics

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari Shane MacGowan's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    301

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    ainahan noi ylimääräiset voi myydä eteenpäin, niin itse olen tehnyt vaikkakin ei niistä alkuperäistä hintaa saa, ja itse olen lopettanut tilaamisen melkein kokonaan sen verran pahasti itelläkin karkas toi mopedi. Nyt kahden kuukauden aikana ei ole mennyt kuin 60€ ja myydyistä kamoista on tullut 500€, tietty muutamalla satasella olen myös lahjoittanut kamoja, mutta enivei olen jo plussan puolella ihan kivasti.

    Joo, tarvii joku legendaarinen huutokauppa jossain vaiheessa ennen perheen nälkäkuolemaa järjestää. Eiks Jasserilla ole Provari? Nythän sun täytyy hehkuttaa miten ehdottoman tarpeellinen, kestävä, laatuunsa nähden edullinen jne.. hankinta tuli tehtyä niin pääsee näistä omantunnontuskista

     
     
  11. #71
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Akaa
    Viestit
    24

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Itse saanut sen verran säästöön et htc:n uuden puhelimen (htc one x) pystyi helposti tilaamaan suoraan ilman mitään kytkyjä kun vähentynyt toi kapakoissa jouksu ja makealla mässäily ja limpparin älytön kiskominen samaan syssyyn vahingossa. Tupakkaa polttaessa kaipas koko ajan jotain tosi makeaa mutta nyt menee makean nälkä höyrytellessä. Ja osittain siksi laihtunut 10kg kolmen kuukauden aikana.

     
     
  12. #72
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    63

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Tupakasta säästyvillä rahoilla, joku on vitsikkäällä päällä. Kattokaa paljo mun tupakointi on maksanu. Satasella kahden kuun röökit, kun polttaa sätkiä. No ehkä tuo arvio on hieman alakanttiin, mutta ei paljon.

     
     
  13. #73

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Vuositasolla ollaan plussalla, niin että paukkuu(jos ei mukaan lasketa lahjoituksia, vapefest matkoja ja muuta pientä) Kyllä tässä oikeesti palaa kaikki rahat niinkuin ennenkin, kaikki olen aina itseeni tuhlannut En toki itsekkäästi, mutta tämä vapottelu on tarjonnut siihenkin mahdollisuuden Nyt voi hyvällä omatunnolla ostaa vähän erikoisempia juttuja

     
     
  14. #74
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Tässä mitään ole säästynyt, tosin nyt ei viikkoon ole paljookaan tullu osteltua mitään

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  15. #75
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Joo ei tässä kyllä tällä hetkellä mitään jää säästöön. Laitteita ja tilpehööriä on laatikot täynnä ja nesteitäkin reilusti päälle litra. Vielä tekis mieli ostaa Zenesis, Z-Atty-Pro, Darwin ja ja ja ja.........


    Ehkä sitten joskus ollaan plussan puolella mutta eihän terveydelle voi asettaa hintaa
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  16. #76

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Sama täällä kuin monilla muillakin, höyryttelyyn ne "säästyvät" rahat taitaa mennä. Mutta jääpähän noi laitteet tuosta ainakin fyysisesti tallelle, kun mitä tupakkaan (sätkä) vertaa niin ei jää kuin tököjä tuhkakuppiin ja tervaa keuhkoon.
    Uskoisin että jossain vaiheessa kun oma buumi hiukan laantuu, ja alan käyttämään itse sekoitettavia nesteitä niin jää nuo "ylimääräiset" rahat "talteen", eli menevät sitten johonkin muuhun.
    Säästötilin hommaaminen ois kyllä yks pätevä keino, jonne siirtäisi aina tilin tullessa saman verran rahaa kun ennen on tupakkaan mennyt, miinus siitä höyrynesteisiin kulunut rahamäärä.
    Voisi olla sitten tuonkin kannalta iloinen tupakanpolton lopettamisesta.

     
     
  17. #77
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Tein just noin kun tonikki ajatteli. Avasin uuden tilin ja sinne joka kuukausi automaattisiirrolla 150 €.

    Puoli vuotta jo tosin höyrytellyt ja vasta nyt tämän tein, mutta onhan näihin leluihin rahaa mennyt eli olkoon huhtikuu se nollakuukausi jossa tulos on tasan ja tästä alkaa säästyminen. Kun sitten jotain ostan, maksan siltä tililtä.




    Savuttajäsen nro 66

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2009
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    98

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Toistaiseksi rahat on mennyt enimmäkseen siihen, että on vaimon kanssa syöty paremmin. Uudet tietokoneet tosin on ja maksukanavat telkkarissa. Yllättävän paljon sitä säästyy. Kesällä ois tarkotus lähtä käymään ulukomailla ihan, kun tuntuu että tuota rahhaa tullee ovista ja ikkunoista.

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Karstula
    Viestit
    193

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Jahka tässä nyt pääsisi kokonaan eroon tuosta analogisesta mallista ja alkaisi sitä rahaa säästymään niin taitaa pankki perkele viedä nekin ylimääräset velkojen maksuun. Eli talon maksamiseen ne menee

     
     
  20. #80
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Mitä hankin tupakasta säästyvillä rahoilla

    Jos ei mene velkoihin ja elämiseen niin taitavat mennä kun ostaa lisää höyryttelyyn liittyviä leikkikaluja
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •