Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 69 / 69

Aihe: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

  1. #61
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Se on muuten totta, en ole ikinä saanu Darwinia kuumaks... O0

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    jos tästä vielä jotain irtois?

    Missäs ne mun popparit olikaan :

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  3. #63
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Tosta VVPV:n hinnasta...Otetaan pohjaksi Buzzin teknologia ja heitetään noi lisukkeet päälle, niin en kyllä pitäisi tuota pyyntiä mitenkään kohtuuttomana, pelkkä vv Buzzin teknologialla kun tekee helposti jo sen 100 taalaa ja ei, EI kannata vetää vertausta Lavan hinnasta, koska Buzz ja Lava nyt ovat periaatteessa samoja, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä. Vertailiu Ladan ja mersun välillä olisi suht lähellä totuutta.

    Luonnollisesti hinta olisi eri, jos tämä tulisi kiinalaiselta hikipajalta.
    KGO & Twist

     
     
  4. #64

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Tosta VVPV:n hinnasta...Otetaan pohjaksi Buzzin teknologia ja heitetään noi lisukkeet päälle, niin en kyllä pitäisi tuota pyyntiä mitenkään kohtuuttomana, pelkkä vv Buzzin teknologialla kun tekee helposti jo sen 100 taalaa ja ei, EI kannata vetää vertausta Lavan hinnasta, koska Buzz ja Lava nyt ovat periaatteessa samoja, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä. Vertailiu Ladan ja mersun välillä olisi suht lähellä totuutta.

    Luonnollisesti hinta olisi eri, jos tämä tulisi kiinalaiselta hikipajalta.
    That s right! Tuo on juuri oikeaa puhetta ja minun mielestäni tuo VV PV taitaa kuitenkin olla aika mukan oloinen ja kiinnostava laite
    eikä myöskään yli hinnoiteltu ,kun ainakin varmaa on että viimeistelyyn on panostettu rankasti ja kokonaisuudessaan kiinnostava paketti.Mitä laitteen tehoon tulee niin minulle(Henkilö kohtaisesti) kyllä ovat riittävät.Hyvät Troat Hitit löytyy leveliltä 4.2-5.0V(riippuu tietenkin minkä ohm attya tai cartoo käyttää ) Monilla taitaa olla vain se teho tärkeintä, ei laitteen toimiva kokonaisuus.Noita tehoja kaipaan moottori urheilijana tietenkin, mutta vain eri laitteissa kuin vapotteluun tarkoitetuissa nautiskelu välineissä. Hyvä asenne sinulla on asioihin
    Mulla itse asiassa on tässä tälläkin hetkellä testissä pari eri modia tuosta toisesta jo julkaistusta pistän tänne kaupalliset akkumodit osioon vinkin mistä saa todella hyvän laatuisen Box modin, mutta varmaankin heti ensimmäiset viestit on jotakin" bull shittiä" että toihan on jo vanha juttu ym.mutta kyseisistä laitteesta ei paljon jutustelua ole näkynyt tälläkään foorumilla!
    Ei hirveästi huvita laittaa edes vinkkejä uusista laitteista ennen kuin olen itse ne testannut ja hyväksi todennut!toinen syy asiaan voi olla että joku" ISMO LAITELA" tietää asiasta jo kaiken ............. ps en viitsi laittaa mistään paskoista purkeista edes mainintaa foorumille,ettei vain kukaan osta vahingossa.En myöskään Kiinaisista hikipajalla valmituista modeista NIIN KUIN SANOIT MYÖS !
    KIITOS PALJON,ETTÄ EDES JOKU ON KIINNOSTUNUT LAADUSTA EI VAIN HINNASTA JA SIITÄ MONTAKO LAVA TUBEE ON HYLLYSSÄ ps jos minun jokainen teksti lukitaan jonkun molopään vuoksi sitten muutetaan linjaa ja jäädään vain tutkimaan toisten juttuja kun ne tietävätkin jo kaiken niin pärjätköön itsekseen siitä eteen päin Parhain Terveisin TV@

    PIIPAAPIIPAA!!! poliisiedit : älä kirjoita lainatun tekstin sisään vastaustasi!!!

     
     
  5. #65
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Se on hienoa Tommy että tutkit noita laitteita ja kannustan täysin rinnoin, että jatkat niistä kirjoittelua tänne foorumille. Sillä ei ole merkitystä onko laite uusi, vai vanha, linkkejä vaan tänne jos ei ole ennen täällä edes keskusteltu. Toki silloin voi tulla kommenttia, jos samasta laitteesta on jo entuudestaan ollut ketju olemassa, mutta hakua osaat varmaan käyttää erittäin hyvin, koska näitä modeja löydät maailmaltakin kiitettävästi, joten ei pitäisi olla tätä vaaraa sinulla.

    Lupaan ettei kukaan mollaa mitään, kunhan vaan kertoo olemassa olevat faktat faktoina. Esim. tilasin tämän laitteen (linkki), speksien mukaan kuulostaa todella lupaavalta. Tätä hehkutettukin jo paljon tuolla ECF:n foorumilla (linkki ketjuun). Enempää en osaa vielä kertoa, kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta lisää tulee kunhan saan laitteen hyppysiini ja on ensimmäiset testit tehty.

    Tuolla tavalla ja big respect! :

    Kerroit, että sulla on tälläkin hetkellä testissä "pari eri modia", niin voitko suoraan kertoa mistä modeista on kyse ja mielellään vielä linkit kauppapaikkoihin?
    Ei muuten, mutta kyllä suakin ketuttais, jos kirjoittelisin että vapottelen tässä juuri "paria uutta maailman parasta e-nestettä", niin ja onhan näitä saatavilla ihan ETA-alueelta. Maut on kuin suoraan taivaasta, vajoan euforiaan ja unohdan jopa syödä, koska nämä maut vievät kielen kirjaimellisesti mennessään... haluisit varmaan, että olisin tekstissäni kertonut mistä nesteistä on kyse?

    EDIT: sanoit ettet hirveän mielelläsi edes laita tänne vinkkejä uusista laitteista, joita et ole vielä testannut, niin miksi sitten niin hirveän mielelläsi kuitenkin puhut niistä täällä kaikissa eri sivulauseissa?

     
     
  6. #66

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Se on hienoa Tommy että tutkit noita laitteita ja kannustan täysin rinnoin, että jatkat niistä kirjoittelua tänne foorumille. Sillä ei ole merkitystä onko laite uusi, vai vanha, linkkejä vaan tänne jos ei ole ennen täällä edes keskusteltu. Toki silloin voi tulla kommenttia, jos samasta laitteesta on jo entuudestaan ollut ketju olemassa, mutta hakua osaat varmaan käyttää erittäin hyvin, koska näitä modeja löydät maailmaltakin kiitettävästi, joten ei pitäisi olla tätä vaaraa sinulla.

    Lupaan ettei kukaan mollaa mitään, kunhan vaan kertoo olemassa olevat faktat faktoina. Esim. tilasin tämän laitteen (linkki), speksien mukaan kuulostaa todella lupaavalta. Tätä hehkutettukin jo paljon tuolla ECF:n foorumilla (linkki ketjuun). Enempää en osaa vielä kertoa, kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta lisää tulee kunhan saan laitteen hyppysiini ja on ensimmäiset testit tehty.
    Käys katsomassa! Siellä on jo julkaistusta Kenin rakentamasta modin tyypistä laitettu juttu ketju käyntiin tuo toinen tulee kun se on virallisesti julkistettu, jos lupaa jotain että ei vielä laiteta esiin(Valmistajalle) niin sanansa täytyy myös pitää ! Olisi täytynyt pitää turpansa kiinni siihen asti kun voi jutun raapia kasaan , pistän kyllä linkkejä kun saan tämän Microsoftin paskan toimimaan tai täytyy up-date minun Mac Book ajan tasalle niin hommat pelaa,tuo minkä nyt laitoin olen testannut ja hyväksi todennut" Pearl" Suosittelen
    -edit: En minä ketään pelkää varsinkaan vaaroja minun harrastukset ovat enemmän XTREME vetoisia !

    Tuolla tavalla ja big respect! :

    Kerroit, että sulla on tälläkin hetkellä testissä "pari eri modia", niin voitko suoraan kertoa mistä modeista on kyse ja mielellään vielä linkit kauppapaikkoihin?
    Ei muuten, mutta kyllä suakin ketuttais, jos kirjoittelisin että vapottelen tässä juuri "paria uutta maailman parasta e-nestettä", niin ja onhan näitä saatavilla ihan ETA-alueelta. Maut on kuin suoraan taivaasta, vajoan euforiaan ja unohdan jopa syödä, koska nämä maut vievät kielen kirjaimellisesti mennessään... haluisit varmaan, että olisin tekstissäni kertonut mistä nesteistä on kyse?

    EDIT: sanoit ettet hirveän mielelläsi edes laita tänne vinkkejä uusista laitteista, joita et ole vielä testannut, niin miksi sitten niin hirveän mielelläsi kuitenkin puhut niistä täällä kaikissa eri sivulauseissa?

     
     
  7. #67
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!





    ?


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  8. #68
    Höyrypää Stroh74's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    460

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Täytyy kyllä sanoa kaiken tämän ihmetyksen keskellä, että oot sä kyllä Tommy @ O0 kyllä melkonen lainaaja.
    Mitään et tee kyllä muille helpoksi.

     
     
  9. #69
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Ja sitten niitä käyttökokemuksia itse modistakin.

    Eli VVPV kolahti perjantaina laatikkoon ja viikonlopun höyryttelyt alkavat olla nyt takana joten jonkinlaista arvosteluakin voisi pukata.
    Eli itselle tuli mustakylkinen malli messinkipäädyillä 510-liittimellä, kuvia löytyy kuvaketjusta. Peruslootan lisäksi, johon siis sisältyy itse boksi, feederi ja seinälaturi, sekä kaksi 900 mA liekkikylkeä ja Torxisetti, itselläni tuli mukana myös toi kuvassa näkyvä drippitippi sovitin, jolla tipiksi saa jonkun muun, kuin perusfeederissä tulevan whistlerin.
    Käyttöönotto oli astetta hankalampi, koska betavaiheessa havaittiin, että on parempi toimittaa akut irrallaan ja antaa asiakkaan laittaa ne itse paikoilleen. Ongelmaksi muodostuivat luokattoman huonot mukana tulleet torxit, koska pohjaruuvit OVAT tiukalla. Aikani kiroiltuani sain akut kuitenkin paikoilleen ja vekottimen lataukseen.
    Koska VVPV on yksi harvoista PT-modeista ei lataus ollut ongelma testihöyryjen kannalta, mutta koska NotCigs ei toimita latureita EU-adaptereilla, joutui moisen romulaatikosta kaivamaan.
    Nestepullon täyttö oli helppoa, korkki pois ja litkut sisään, mutta paikat ovat suht ahtaita, joten voimaa joutuu käyttämään hitusen. Ulkomaiden foorumeilta opitusti pullo laitettiin paikoilleen letku sisällepäin ja kansi kiinni.
    Sen jälkeen pumpattiin nestettä sen verta letkuun, että jäi hitusen vajaaksi atosta. Pumppu ON jäykkä, joten sitä saa painaa kunnolla ja tästä johtuen sopiva asento kourassa hakee vielä paikkaansa.
    Elektroniikkahan tässä on sama, kuin Buzzissa eli tuttu kolmivärinen säätörulla ja maksimiwatit 15, amppeerirajat eivät ainakaan 1,5 306lla ja 4 voltilla vielä paukkuneet.
    Mitä haluaa laittaa jatkoksi on aikas pitkälti mieltymyskysymys, mutta 306 tai Io6sia ei saa topfeederin takia toimimaan ilman joko DCAta tai sopivaa sleeveä, Safercigsiltä löytyy molemmille sopiva sleeve, jonka päähän feederin tippi sopii. Itselläni oli käytössä 306DCA ja rosteri-Mingi, mutta kuten kuvista näkyy, ei oikein ole enää taskuystävällinen.
    Itse laitteen toimintaan. Nestesyöttö toimii loistavasti jaksaen siirtää Purosta atolle huolettomasti ja höyryttely on kivaa. Ongelmia ei ole ilmennyt viikonlopun aikana satunnaista kurlausta (=ylitäyttö, käyttäjäerhe) lukuunottamatta, joten varma tämä on.
    Mutta sitten se oleellisin, haukkuuko VVPV suht suolaisen hintansa edestä? Itse sanoisin kyllä, halvoilla atoilla pääsee makuelämyksiin, joihin kartotankit eivät vain pysty ja laite on todella jämerä kädessä erona halpoihin muovibokseihin.
    KGO & Twist

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •