Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 69

Aihe: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

  1. #21
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    No mut eiks tää oikeesti kuuluis tonne huumori topiciin, niin ei luupposen tarttis puuttua peliin.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  2. #22

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Tommy vaperman ostappa tuollanen ja kerro onko kovaki laite... tilaa vertailuks vaikka Madvapesin boxmodi nii saat samaa akkua käyttää molemmissa.. yhteishinta koko testiin on jotain 200€ hujakoilla
    Moikka olen tutustunut Mad Vapesin vottiboxin eri variaatioihin , hieno peli hintaisekseen ! Lisäksi tehokas(HINTA/LAATU SUHDE )Hyvä, mutta minulla on jo vastaavan kaltainen(ehkä kuitenkin jonkun verran hinnakkaampi, mutta myös laadukkaampi varicool meter mod Terveisin TV@ ps tuliko minusta tänne foorumille joku pahis?

     
     
  3. #23
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tommy Vapeman Näytä viesti
    ps tuliko minusta tänne foorumille joku pahis?
    Ei toki, meitähän on joka lähtöön! Viihdyttäviä ketjujahan nämä ovat olleet.
    Ulosanti vain vähän ontuu.

     
     
  4. #24

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Luupponen ei sitten hosu sen liipasimensa kanssa, koska ainaskin itselläni on kovat odotukset Notcigsin vvpv:n suhteen vaikka Tommin ketju onkin.
    Kiitos! Niin minullakin on suuret odotukset ko.laitteesta,kun nuo Kiinan modid liiemmin minua lämmitä TV@

     
     
  5. #25
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tommy Vapeman Näytä viesti
    Kiitos! Niin minullakin on suuret odotukset ko.laitteesta,kun nuo Kiinan modid liiemmin minua lämmitä TV@
    No kerroppas yksikin huippumodi mitä kiinalaiset myy, ostan heti

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  6. #26

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasseri Näytä viesti
    No kerroppas yksikin huippumodi mitä kiinalaiset myy, ostan heti
    En voi kertoa yhdestäkään Kiinalaisesta huippu modista mitään ne on varmaankin jotain tulevaisuuden tuotteita ! Mutta mainitsin etteivät ( Kiinan modit" kiinnosta minua sana" huippu" taisi tulla omasta päästäsi jos sitten tehnyt virhettä kirjoittaessani Toki olen testannut myös sen normaali kokoisen Lava Tuben, ihan okay mutta se tuntuu niin kauan hyvältä kuin ei ole paremmasta tietoakaan(vain oma mielipide) TV@

     
     
  7. #27
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tommy Vapeman Näytä viesti
    En voi kertoa yhdestäkään Kiinalaisesta huippu modista mitään ne on varmaankin jotain tulevaisuuden tuotteita ! Mutta mainitsin etteivät ( Kiinan modit" kiinnosta minua sana" huippu" taisi tulla omasta päästäsi jos sitten tehnyt virhettä kirjoittaessani Toki olen testannut myös sen normaali kokoisen Lava Tuben, ihan okay mutta se tuntuu niin kauan hyvältä kuin ei ole paremmasta tietoakaan(vain oma mielipide) TV@
    Noh, ainahan näistä voidaan tapella vaikka maailman tappiin asti, nyt on jo sellaisia laitteita markkinoilla, joilla päästään vaikka minkälaisiin voltti/kilowattimääriin. Mutta mistä me saamme ne toimivat cartot sun vermeet jotka oikeasti toimivat noilla huimilla volteilla. Mulle riittää se max 5,2V ja puzzi on työkaluna sekä provari, töissä vv box mod. Ja tuskin niistä e-nesteistäkään se maku sen paremmin irtoaa jos taulussa on se 9V.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  8. #28
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Tommy, kyllä täällä on kiinnostusta tosi paljonkin porukalla ja mielenkiinnolla kuulee uutuuksista, oli niitä vielä myynnissä tai ei. Loppuu vaan huumori aika lyhyeen, jos perustetaan ensin "hehkutusketju", että on löytynyt sitä ja tätä ja minulla on siitä tietoa vaikka kuinka paljon, mutta heittelen teille vain tällaisia rippeitä.

    Olen tilannut jo sitä ja tätä ja todella mullistavaa tulossa, mutta lälllälllää enpäs kerro teille mitä olen tilannut ja mistä, mutta maksoi se ainakin 200 €. Niin ja onhan netti pullollaan "siitä" kuvia ja speksejä ja juttuja kansainvälisillä foorumeilla, mutta lälläläää enpäs kerro missä.

    Nytkin sinulla on ilmeisesti pöydällä joku erikoinen laite jota ei ole muilla... mutta lälälläälää enpäs kysy mikä se on!

    Ai mun laite on vanha vai? Niin no jooooo... enhän mä nyt sellasta ole tilannut vaan samasta laitteesta kolmannen sukupolven version, jota on kehitelty vuosia, mutta enpä kerro siitä sen enempää kun teitä ei kiinnosta.

    Ei millään pahalla, mutta ei millään hyvälläkään, jos tiedonjanoisia kiusataan pihtaamalla tietoa, silloin eittämättä herää epäilys että onko niitä laitteita ylipäätään, tai edes sitä faktatietoa olemassa?

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    ^+1^

     
     
  10. #30
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    jalippon veikeän ja osuvan sanansäilän heilautuksen myötä, annamme langan elää omaa eeppistä elämäänsä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #31
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kristiinankaupunki
    Viestit
    428

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    I love you guy's


    laitteet: EGO+Boget

     
     
  12. #32
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Hyvä Luuponen, kokemuksesi tuoma syvä rintaääni arvioi tämänkin langan oikein ja viihdyttää varmaan useita kanssavapottelijoita...

    Savuton-1 ollutkin meinaan aika hiljainen viime aikoina (loistoketju, joka paljastuikin todelliseksi avunannoksi, aiheesta sun toisesta), joten hienoa että olemme saaneet uuden lahjakkuuden joukkoomme.

    Odotamme Tommy lisätietoja!
    Niin ja linkkejä ja kuvia... kiitos jo etukäteen ja please Tommy...

     
     
  13. #33
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    tästähän puuttuu vielä se "nyt loppui savu" ketju niin hipois lähes täydellisyyttä ja höyrypoliisi ei sit pistä poikki ethän, innolla odottelen sitä seuraavaa mullistavaa laitetta, liekö sitten silmälappuvideot millä voi vapotella ainaski 150 W ja1500ohm.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  14. #34
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Just siihen ketjuun viittasin, sen aloittaja oli jo legendaarinen Savuton-1

    Toivottavasti herra Savuton-1 viettää lokoisia eläkepäiviä ja MDCC:t höyryää hyvin, tai jos on höyryttelyn jo lopettanut, niin toivottavasti ei ole ainakaan sortunut analogisiin...

     
     
  15. #35
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Ja tämä se oli ystävällinen foorumi. Säälittävää jätkät, lapsilta tuon voisi ymmärtää mutta isot ihmiset.

    Älä ketjun alottaja näistä kakaroista välitä. Kunhan yrittävät saada jotain kiusattavaa ja näin saada vähän piristystä elämäänsä.

    Hävetkää. :

     
     
  16. #36
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Metsällä on tapana vastailla niinkuin sinne huutaa? ^-^

    Tervetuloa Eekki mukaan keskusteluun, höyryt sille ja tietysti ketjun aloittajalle, jos malttaisi antaa vielä vähän tarkempia tietoja uutuuksista... O0

     
     
  17. #37

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Ja tämä se oli ystävällinen foorumi. Säälittävää jätkät, lapsilta tuon voisi ymmärtää mutta isot ihmiset.

    Älä ketjun alottaja näistä kakaroista välitä. Kunhan yrittävät saada jotain kiusattavaa ja näin saada vähän piristystä elämäänsä.

    Hävetkää. :

    Lukaseppa tuon ketjun Vapemiehen kommentit ja tule sanomaan tuo uudestaan... Se kuka tässä piristystä tarjoaa & hakee on OP
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  18. #38
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Hävetkää. :


    http://www.youtube.com/watch?feature...v0BcjUyo#t=26s

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  19. #39
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Kyllä "luupää" on ajan hermolla

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  20. #40
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Tulihan se VV/PV Vidoin myyntiin, Tilauksia alettiin ottaan vastaan eilen!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti

    sanomaan tuo uudestaan... Se kuka tässä piristystä tarjoaa & hakee on OP
    Sorry tyhmyyteni, mutta toivottavasti näinkin ystävällisestä foorumista saisi vastauksen, eli mikä on OP? :-[
    Tuli lähinnä mieleen Oma Perse, mutta sitä tässä ei ilmeisesti kuitenkaan tarkoiteta?

    Niin ja olen syntynyt 80-luvulla, tunnen entuudestaan käsitteet IMHO, LOL ja OMG... uusimpana kuulin lyhenteen ISMO = Ihan Sama Mulle On! Hienoa palaverissa venyttää oikeen tunteella IIISMOOO fraaseja, kun kukaan ei ymmärrä mistä on kyse..

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •