Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 37 / 37

Aihe: Nesteen metsästys.

  1. #21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Tuo nesteiden suosittelu muille on mahottoman vaikeeta kun makuaistit tuppaa olemaan niin erilaisia.

    Jos halvalla (tai no halvemmalla) haluat päästä, niin rupea DIY-linjalle. Tiivarit maksavat huomattavasti vähemmän kuin valmisnesteet.
    Pointti ei ollu makujen suosittelu vaan merkkien suosittelu mitkä maistuu oikeasti sille mitä se neste sanoo olevansa

     
     
  2. #22
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Suurimmassa osassa halpoja tiivareita on mielestäni se ongelma että kun niille antaa tehoa ne alkaa maistumaan paskalle. Ainakin capella ja copsa on sellaisia että niitä voi höyrytellä vaikka 100w ja maku ei pala läpi yhtään, vaan maistuu aina oikealle.

    e: Capellan maut on kyllä mielestäni melko luonnollisia ja maistuu juuri sille mille lupaakin.

     
     
  3. #23
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Suurimmassa osassa halpoja tiivareita on mielestäni se ongelma että kun niille antaa tehoa ne alkaa maistumaan paskalle. Ainakin capella ja copsa on sellaisia että niitä voi höyrytellä vaikka 100w ja maku ei pala läpi yhtään, vaan maistuu aina oikealle.

    e: Capellan maut on kyllä mielestäni melko luonnollisia ja maistuu juuri sille mille lupaakin.
    Ei mielestäni ole pelkästään halpojen tiivisteiden ongelma ja tietyt maut on sellasia että maistuu ihan perseelle jos saa liikaa lämpöä. Copsa juuri on mielestäni toiminut hyvin tehosta riippumatta.

     
     
  4. #24
    Eli capella edes lähestulkoon sitä mitä sanoo olevansa? ja varmaa Libertyltä kannattaa tilata? Kellään kokemusta noista Mt Baker Vapor nesteistä?

     
     
  5. #25
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Ei oo kyllä capellalta ainakaan itselle sattunut kohdalle sellaista nestettä, mikä ei löylyä kestäisi. Inaweralla taas oli useampi maku mitkä alkoi muuttamaan makua jo 20w. Suolaisen makuinen banaani maistuu tosiaankin melko paskalle.

     
     
  6. #26
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    Eli capella edes lähestulkoon sitä mitä sanoo olevansa? ja varmaa Libertyltä kannattaa tilata? Kellään kokemusta noista Mt Baker Vapor nesteistä?
    Melko samaan hintaan saat capellaa kotimaisista nettikaupoista, itse ainakin ennemmin kääntyisin niiden puoleen. Toimitusaikakin on lyhyempi kun suomesta tilaat.

     
     
  7. #27
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Melko samaan hintaan saat capellaa kotimaisista nettikaupoista, itse ainakin ennemmin kääntyisin niiden puoleen. Toimitusaikakin on lyhyempi kun suomesta tilaat.
    Nikotiinillisiä tarviis, en ala vielä tässä vaiheessa alottelua läträämää noita

     
     
  8. #28
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    Nikotiinillisiä tarviis, en ala vielä tässä vaiheessa alottelua läträämää noita
    Tilaat kylkiäisiksi nikotiinillista pohjanestettä, saat säädettyä nikotiinin vahvuuden varmasti mieleiseksesi.

     
     
  9. #29
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja makaroonironi Näytä viesti
    Nikotiinillisiä tarviis, en ala vielä tässä vaiheessa alottelua läträämää noita
    Capellaahan ei valmiina saa joten pakko käytännössä "läträtä". Tuo diy homma on oikeasti naurettavan helppoa, hommaat vaan oikeanvahvuista niksapohjaa jo heti alkuun, niin sekoittelu käy helposti. Kaadat vaan tiivisteen pulloon ja pohjat perään. Ei ole mitenkään kovin vaikeaa eikä hankalaa hommaa.

     
     
  10. #30
    Haluan valmiita, eikä hinnalla ole merkitystä...
    Ei minulle tarvitse mitään suositella, riittää kun kerrotte niitä omia hyviä kokemuksia. Osaan itse suodattaa minulle sopimattomat.

    Mielellään tuotteista joita on hyllyssä ja saa vähintään 30ml pulloissa.

     
     
  11. #31
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Haluan valmiita, eikä hinnalla ole merkitystä...
    Ei minulle tarvitse mitään suositella, riittää kun kerrotte niitä omia hyviä kokemuksia. Osaan itse suodattaa minulle sopimattomat.

    Mielellään tuotteista joita on hyllyssä ja saa vähintään 30ml pulloissa.
    No sitten, jos ei kerran hinnalla ole merkitystä: ota joka makua mitä löytyy 30 ml puteleissa tai isommissa. Eihän sitä muuten voi mitenkään tietää, kun jokaisella on oma makunsa. Ja omankin kokemukseni perusteella, suositellut eivät usein ole itselleni maistuneet yhtään (esim. monien tykkäämät kookosmaut, vaikka lasista maistuvatkin).

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Haluan valmiita, eikä hinnalla ole merkitystä...
    Ei minulle tarvitse mitään suositella, riittää kun kerrotte niitä omia hyviä kokemuksia. Osaan itse suodattaa minulle sopimattomat.

    Mielellään tuotteista joita on hyllyssä ja saa vähintään 30ml pulloissa.
    Pipe Saucen Shire Malt. Oma suosikkini valmisnesteistä. Ainakin Finnvapelta ja e-smokeirelandilta tuntuu löytyvän.

    Shire Malt
    Pipe Sauce: Shire Malt | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  13. #33
    Jatketaan piippusoosilinjaa eli mulla menee adv:nä Long Bottom Leaf, välillä Shire Malt ja koska vaihtelu virkistää aina välillä, niin P.O.E.T.in Dolce Nero Te tulee höyryteltyä lähes päivittäin. P.O.E.T. tosin on vain 15ml pulloissa. Nämä FinnVapelta tietty.

     
     
  14. #34
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Piippareista myös Isoisän yskänlääke ja Oakbarrel cider oli pirun hyviä. Seduce juicen tuotteet (niiltä osin mitä olen kokeillut) on laadukkaita, mutta ei välttämättä kaikkein vahvimman makuisia korkean VG-pitoisuuden johdosta. Tässäkin poikkeuksen luo Genesis ja People's Vapet joissa makua piisaa ja on myös ihan hyviä.
    Space Jamit on maullisesti kuvauksiinsa päin, mutta melko esanssisia. Siitä huolimatta loppujen lopuksi aika törkeän hyviä. Mr Goodvapen tuotteetkin maistuu siltä mitä luvataan, poikkeuksena heavens candy joka maistuu tuubipurkalle. Eihän noita 30 ml pulloja tietysti ihan kaikesta saa, mutta mitä väliä. Aika paljon eri valmistajia testaillu ja nämä nyt on niitä jatkoon jääneitä valmistajia. Vielä on toki jotain kiinnostavia kokeilematta, mutta esim Five pawns jäi kyllä yhteen kokeiluun. Tuote vaan ei ihan vastannut hintaansa, joten tuskimpa sijoitan enään muihin makuihin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #35
    En tilannut ihan jokaista makua. Se jo ehdotuksenakin kertoo jotakin...

    Kiitos ehdottelijoille ja jatkakaa samaan malliin niitä omia kokemuksia, palaan kyllä tänne piakkoin.
    Nyt lähti piippusoossia koriin jossa lymyilikin jo muutamia täällä ehdotettuja liemiä.

     
     
  16. #36
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    En tilannut ihan jokaista makua. Se jo ehdotuksenakin kertoo jotakin...

    Kiitos ehdottelijoille ja jatkakaa samaan malliin niitä omia kokemuksia, palaan kyllä tänne piakkoin.
    Nyt lähti piippusoossia koriin jossa lymyilikin jo muutamia täällä ehdotettuja liemiä.
    Saakp udella, että mitäs sinne koriin pääryi?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jokioinen
    Viestit
    106
    E-Liquid

    Onko kellään kokemuksia

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •