Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 35

Aihe: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

  1. #1

    Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Vaimon kanssa kolmisen viikkoa höyrytelty ego-t a sekä b tankeilla. Nyt tarvittais apua tankkien ja cartojen hommaamisessa.
    Mistä ja mitä kannattaisi kokeilla?
    Itse haluaisin paljon höyryä ja ison neste tilavuuden, tällä hetkellä nestettä kuluu n. 4 ml päivässä. Vaimo väittää pärjäävänsä atolla ja pikkutankilla.
    Menee päät sekaisin tässä laite viidakossa.

     
     
  2. #2

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    http://www.ecigwizard.com/shop/en/ca...artomiser.html Tai mikä tahansa LR-Dual Coil, mutta tuossa megassa ois sitä tilavuutta.

    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=493.0 ensi kerralla sitten...

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari Jonkkka's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    365

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Tai sitten tällänen setti:

    Tankki http://peleon.pl/product.php?id_product=1478
    Ja siihen sitten vaihto cartoja mukaan http://peleon.pl/product.php?id_product=1479

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    146

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Tässä toinen kysymys:

    Olen tilaamassa kaveria eGolle, joka on manuaalinen laite siis tankilla. Tahtoisin tähän tietokoneella tapahtuvaan koodaustyöhön mahdollisimman pienen (HUOM! Normiröökiä hieman isomman) hyvä akkuisen ja jos olisi vielä tankillinen niin +++! Olisiko kenelläkään ideaa, mitä kannattaisi hankkia? USB-läpivientiä en välttämättä myöskään haluaisi saada, koska johto häiritsee hiirikäden toimintaa ainakin minulla ja kun painan PHP:ta en tahdo sen heiluvan edessäni ;

     
     
  5. #5

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    oon tilaamassa kaverille isompaa akkua mut kun en oikein tiedä mikä akku sopii.eli tuohonhttp://greensmoke.fi/tuote/69 pitäis saada akku.
    Käykö esim tämä?http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ak...ry-900mah.html
    Kun sen akussa on uroskierre ja mulla on omassa naaraskierre.Vaatiiko siis adapterin http://www.ecigwizard.com/shop/fi/el...o-adapter.html

     
     
  6. #6

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja noutti Näytä viesti
    Tässä toinen kysymys:

    Olen tilaamassa kaveria eGolle, joka on manuaalinen laite siis tankilla.
    Kämmeneen mahtuva SD Keyring, 300mAh akku
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  7. #7
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    http://www.heaven-gifts.com/ !!!REFFIKOODIPOISTETTU !!! täältä olen itse löytäny laitteet

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    13

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Oisko toi toimiva paketti finnvapelta?

    Mini DC Tank V2 (1 kpl)
    13,00€

    Boge 2 Ohm XL, steel, 50mm (5 kpl)
    7,00€

    eGo VV 900mAh
    19,00

    Seinälaturi/matkalaturi
    5,00

    eGo USB-laturi
    5,00

    Shorty Cone B
    2,00€

     
     
  9. #9
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja erkka Näytä viesti
    Oisko toi toimiva paketti finnvapelta?

    Mini DC Tank V2 (1 kpl)
    13,00€

    Boge 2 Ohm XL, steel, 50mm (5 kpl)
    7,00€

    eGo VV 900mAh
    19,00

    Seinälaturi/matkalaturi
    5,00

    eGo USB-laturi
    5,00

    Shorty Cone B
    2,00€
    muuten kyllä hyvä mutta et tee tolla egon vv:llä yhtään mitään, ota mieluummin 2x normaali ego 900mah. tai jos pitää hintaa saada alaspäin niin 650mah:kin riittää mainiosti, ja sopivasti pienempikin. muista ostaa kaks että on aina täysi mukana jos akku loppuu tai vaikka kyykkää kokonaan

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja uSaMiX
    muuten kyllä hyvä mutta et tee tolla egon vv:llä yhtään mitään...
    Uteliaisuudesta kysyn, että miksi noin?

    Ja peesaan siinä, että vähintään kaksi akkua ehdottomasti.
    Otatpa nyt mitkä akut hyvänsä, niin ainakin yksi kannattaa ottaa passthrouhg-ominaisuudella. Itse en tietenkään tuota aikoinani uskonut ja nyt en tulisi toimeen ilman tätä.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    13

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Oon itsekki noviisi höyryttelyssä, alotin genesikseltä ostetulla echo complete kitillä(1100mah akuilla), mutta nyt siirtyny lavatubeen(kiitos jalippon huutokaupan).

    Nyt yritän auttaa auttaa duunikaveri, joka haluais päästä mahdollisimman halvalla alkuun.
    Kaveri poltta lähinnä duunissa ja siellä ulkona, joten en kokenu passtroughta tarpeelliseksi. Yks akku sen takia, että itse pärjäsin ainakin hyvin koko päivän echon akulla ja yöks lataukseen(jos menee paskaks niin mulla on muutama ylimääräinen).
    Ja tankki systeemi on mun mielestä ehdottomasti paras ja helpoin tapa höyrytellä. Itsellä on tossa Lavan päässä normi bogelle lyhennetty tankki, onko lyhentämisellä toiminnallinen tarkotus vai onko se vaan ulkonäkö kysymys?
    Mua kiinnostaa kans miks tolla egon vv:llä ei tee mitään?

    Laitetaan tähän samaan nyt vielä yks tyhmä kysymys: Health cabin, joye eGo T 1000mAh 16.50$/ joye eGo C 1000mAh 20.50$, Mistä hintaero?

     
     
  12. #12

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja erkka Näytä viesti
    Mua kiinnostaa kans miks tolla egon vv:llä ei tee mitään?

    Laitetaan tähän samaan nyt vielä yks tyhmä kysymys: Health cabin, joye eGo T 1000mAh 16.50$/ joye eGo C 1000mAh 20.50$, Mistä hintaero?
    Ego vv akussa enemmän voltteja saa vain täyteen ladatulla akulla ja sekin tasaantuu nopsaa normi ego akun tasolle, kun akun varaus laskee. Ja ainakin mun ainoassa vv akussa oli akkukesto paljon huonompi verrattuna normi joyetechin 650mAh akkuun.

    Joyetech eGo-C akussa näkee akun varaustilan käyttönapin ledin väristä. En tiedä onko muuta isompaa eroa normi eGo-T akkuun.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja erkka Näytä viesti
    Itsellä on tossa Lavan päässä normi bogelle lyhennetty tankki, onko lyhentämisellä toiminnallinen tarkotus vai onko se vaan ulkonäkö kysymys?
    Ihan toiminnallinen tarkoitus. DCT tankki on alkuperäisenä liian pitkä Bogen cartolle, joten sitä ei saa kunnolla tiiviiksi ilman tankin lyhentämistä.
    Bogen XL malli (Health Cabin nimennyt saman XXL malliksi) menee heittämällä alkuperäiseen DCT tankkiin, eikä tankkia ole silloin syytä lyhentää.

    No ok, jotkut on täällä käyttäny normi bogea lyhentämättömässä DCT tankissa siten, että suoran mallinen drip tip hoitaa osan tiivistämisestä, eli drip tip on osittain tankin yläcäpin sisällä, mutta mielestäni noi on vähän niksipirkka virityksiä, eikä välttämättä luotettavimmasta päästä pitkässä juoksussa.

     
     
  14. #14
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    13

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Oli vähän epäselvä kysymys, tarkoitin nimenomaan että toimiiko normi DCT tankki + XL boge yhtä hyvin kuin lyhennetty tankki + normi boge vai onko tässä kysymys vain ulkonäöstä ja ilmeisesti ulkonäkö kysymys.

     
     
  15. #15
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja erkka Näytä viesti
    Oli vähän epäselvä kysymys, tarkoitin nimenomaan että toimiiko normi DCT tankki + XL boge yhtä hyvin kuin lyhennetty tankki + normi boge vai onko tässä kysymys vain ulkonäöstä ja ilmeisesti ulkonäkö kysymys.
    Toimii ihan yhtä hyvin.

    Koko/ulkonäkö ja tarkan markan miehille myös kustannuskysymys.
    XL-boge on jonkun verran kalliimpi ja kestää käytännössä saman aikaa kuin normi boge.

     
     
  16. #16

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja erkka Näytä viesti
    Oli vähän epäselvä kysymys, tarkoitin nimenomaan että toimiiko normi DCT tankki + XL boge yhtä hyvin kuin lyhennetty tankki + normi boge vai onko tässä kysymys vain ulkonäöstä ja ilmeisesti ulkonäkö kysymys.
    Toimii ihan yhtä hyvin,itse en ole ainakaan höyryssä,maussa,kestävyydessä huomannut eroa.Alunperin tais olla ton lyhentämisen tarkoitus kun noita XL-bogeja oli hyvin rajoitetusti saatavilla ja XL-boge oli sen 45mm pitkä niin kuin jo mainittiin DCT oli sille pikkasen liian pitkä,nyky XL käy suoraan 50mm pituutensa johdosta.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  17. #17

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Jalippo...meillä on näemmä samat vastaukset ja aikataulu
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    13

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Muistatko Jalippo mistä oot ostanu ton giant clearomizerin mikä oli paketissa mukana(LR).
    Ostin nimittäin muutaman samanlaisen health cabinista ja ne on ihan paskoja, ne on kylläki 2.3-2.5ohmisia, mutta en saa kunnon savuja millään vehkeellä. Tai savua kyllä tulee, mutta kylmää ja mautonta. Meinasin vaan että onko health cabinin kamat paskoja (tilasin sieltä kaks echon 1300mAh akkua ja ei voi puhua samana päivänä genesikseltä tilattujen kanssa) vai toimiiko vaan paremmin LR:nä?
    Niin ja noi health cabinin akut ei suostu käyttämään eGon tankkeja, mutta genesiksen akuissa pelaa mainiosti.

     
     
  19. #19
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Kyllä se on ihan Health Cabinista tullu.

    Yleensä ottaen olen ollut ihan tyytyväinen HC:n tavaraa, ainakin ne myy aitoa eGoa ja Bogea, joskin ainakin bogeissa nyt tunnetusti voi olla erinäisiä laatuheittelyitä eri erien kesken. ECHO akuista ei ole henkilökohtaisesti kokemuksia, mutta ne ovat käsittääkseni reguloimattomia, eli aluksi antavat hyvin virtaa ja hiipuvat loppua kohden. eGo akut taas antavat tasaista virtaa, niin kauan kuin puhtia riittää. Ainakin näin teoriatasolla ja joku viisaampi voi korjata.
    Eikö noiden ECHO akkujen kierteet sovi yhteen eGo atomisaattorien kanssa, vai eikö vaan tule höyryä? Akun keskinavan nostaminen korjaa yleensä kontaktiongelmat.

    Tohon Gianttiin semmonen vihje, että tarkasta meneekö ne sisällä olevat imulangat tarkalleen niistä muovitiivisteen rei'istä vastukselle? Itse oon joskus ton muovitiivisteen irrottanut ja asemoinut tarkemmin kohdalleen. Jos muovitiiviste puristaa niitä valkoisia imulankoja liikaa, niin nestettä ei tule tarpeeksi kiukaalle.


     
     
  20. #20
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    13

    Vs: Aloittelija tarvitsee hankinta apua.

    Kierteet sopii ja napaa oon nostanu, mut ei tuu höyryä. Eipä toi nyt maailmaa kaada, käyttelen muita atoja siinä.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •