Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

  1. #1

    Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Sähkötupakka-aiheisilla keskustelusivuilla näkee laskureita, joissa kerrotaan, kuinka monta kuukautta tai päivää tai tuntia joku keskusteluun osallistunut vastaaja on ollut ilman tupakkaa.

    Tässä on virhe. Ei kyseinen vastaaja ole ollut ilman tupakkaa. Hän on ollut niin-ja-niin-kauan POLTTAMATTA tupakkaa, mutta samaan aikaan hän on TUPAKOINUT yhtä pitkään.

    Palavasta tupakasta, siis tupakan POLTTAMISESTA, ihminen voi sähkötupakan avulla luopua, mutta jos hän samaan aikaan korvaa palavan tupakan sähkötupakalla, hän pysyy yhä nikotiinikoukussa. Kuten minä olen tehnyt. Olen lopettanut tupakan POLTTAMISEN, mutta en TUPAKOINTIA.

    Minä olen yhä koukussa nikotiiniin. Niin olet sinäkin.

     
     
  2. #2

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Entä jos on käyttänyt nuuskaa ja siirtynyt höyryttelyyn? Nuuskaja edelleen?

    Ja sitten se pommi, entä jos ei ole käyttänyt nuuskaa taikka tupakkaa (ainakaan säännöllisesti) ja aloittaa höyryttelyn, kuten minä? Tupakoitsija?

     
     
  3. #3

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Sähkötupakointi tupakointia ja kissat koiria jees. :

     
     
  4. #4

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Tupakointi

    Myönnän kyllä että pahemman luokan nikotiiniriippuvainen olen.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Tröllipeikkoko se on eksynyt foorumille?
    Mene pois, HUS!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Annetaan ihmisen selvitä ensin, eiköhän ajatus sieltä joskus mukaan palaa.

    OnTopic: En ole lopettanut, poltan edelleen sikareita. Nämä jotka vain höyrystävät ovat lopettaneet tupakoinnin, onnittelut heille!
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  7. #7

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Nimimerkille "AnA-konda". Nuuskasta sähkötupakkaan siirtynyt on ihminen, joka on siirtynyt suusyöpää aiheuttavasta nautintoaineesta terveellisempään vaihtoehtoon. Näin ainakin luulisin, mutta ihan varma en voi olla, koska sähkötupakoinnin vaaroja ei vielä ole kartoitettu kunnolla.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Eihän nikotiinipurukumiakaan (tai laastaria ) tupakoida... :P

    Mutta se vika noissa laskureissa on, että lasketaan rahaa joka on säästynyt, muttei lasketa rahaa joka on kulunut sähkötupakkaan. Antaisi paremman kuvan kokonaisuudesta, jos todellinen summa viivan alla olisi laskettu. Toki laskeminen on hyvin hankalaa, koska neste- ja laitevarastoa voi olla hankittuna pitkälle tulevaisuuteenkin. Uuden mallista laskuria hahmottelin taannoin, mutta jätin sen sitten kun näkyi summia joita "ei olisi kehdannut julkistaa" ... :P

    Myönnän kyllä että nikotiiniriippuvuudesta minulla ei ole tavoitettakaan päästä eroon, ainakaan tällä hetkellä...

     
     
  9. #9

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    et kai vakavissasi väitä että tupakointi ja nikotiini riippuvuus ovat sama asia?...erona on n 4000 enemmän tai vähemmän vaarallista yhdistettä, nikotiini riippuvuudesta en ole edes ikinä halunnut eroon... vaan tupakoimisesta.

     
     
  10. #10

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Eihän nikotiinipurukumiakaan (tai laastaria ) tupakoida... :P

    Mutta se vika noissa laskureissa on, että lasketaan rahaa joka on säästynyt, muttei lasketa rahaa joka on kulunut sähkötupakkaan. Antaisi paremman kuvan kokonaisuudesta, jos todellinen summa viivan alla olisi laskettu. Toki laskeminen on hyvin hankalaa, koska neste- ja laitevarastoa voi olla hankittuna pitkälle tulevaisuuteenkin. Uuden mallista laskuria hahmottelin taannoin, mutta jätin sen sitten kun näkyi summia joita "ei olisi kehdannut julkistaa" ... :P

    Myönnän kyllä että nikotiiniriippuvuudesta minulla ei ole tavoitettakaan päästä eroon, ainakaan tällä hetkellä...
    Itsellä on exelissä kaikki mitä ostanu, mutta kuten totesit, sitä ei viivan alle viitti pistää.. On toki varastoaki, laitteet melkein kolmeksi vuodeksi, ja nesteitä reiluksi vuodeksi.

    Laskuri olis kyl ihan mielenkiintonen silti.

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Sinä et ole lopettanut tupakointia.

    Näkeehän laskurista koska alkanut höyrytteleen

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •