Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 117

Aihe: Sähkötupakka ja hyvinvointi

  1. #61
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Nesteytystä peliin, edelleen varsinkin se PG kuivattaa. Itselläkin joskus korvissa soi(onneksi ei säkkijärven polkka) jos enemmän on höyrynnyt ja juominen unohtunut.

     
     
  2. #62

    Hieman miettimistä....

    Juttelin kaverini kanssa joka on lääkäri tästä sähköröökistä mitä itsekin olen vedellyt kohta vuoden päivät!! Niille on tässä kevään aikana tullut tutkimustuloksia nikotiininesteistä ja mitä aineita ne pitävät sisällään ja kuulemma on syksyllä tulossa se julkinen tutkimustulos näistä aineista. Paljon on kuulemma löytynyt haitallisia jäämiä useista aineista jotka ovat myrkkyä...kenkälankista lähtien... Homman nimi on se että ei ne keuhkoon käy vaan ne myrkyt kertyy maksaan ja ajanmittaan vaurioittavat sitä!!

    Minulle itselle tällä hommalla ei ole merkitystä koska on jo ikää sen verran ja maksa kuluu muutenkin reilussa alkoholinkäytössä ja keuhkotkin jo 30 vuoden röökaamisen jäljiltä siinä kunnossa kun ne on. Nuorien sensijaa kannattaa miettiä mitä myrkkyjä vetää keuhkoihin ja sitä kautta maksaan koska se on elämän kannalta tärkein elin sydämen ja aivojen ohella. Eihän ne myrkyt lähiakoina tapa mutta elämän matkanvarrella varmaankin tuhoavat maksaa.

    Tämän jutun tarkoitus ei ole olla negatiivinen sähköröökin suhteen vaan olen itsekin tyytyväinen siihen.

    Luultavasti näissä testeissä löydetyissä jäämissä on kyse varmaankin kiinalaisperäisistä valmisteista koska esim jenkkien tarkastussysteemi että pääsee markinnoille on niin tiukka että kyseisiä myrkkyjäämiä on niiden nesteistä tuskin peräisin ...siis mitkä ovat täysin usa valmistetta eikä tehtyjä kiinalaisiin nikotiinipohjiin. Sama käy myös täysin eu:valmisteisiin jos uskoo tekstiä mitä netissä lukee ja onko se totta ja kuka sitä muka valvoo.

    No jokainen tekee mitä haluaa ja päättää mitä tekee. Itse jatkan sähköröökaamista ja maksan laadukkaammista nesteistä...jos ne edes jollain lailla olisivat parempaa valmistetta!! Ja parempaa valmistettahan ne on jo makujen suhteen!!!!! Hinta ja laatu kulkee käsikädessä!!


     
     
  3. #63

    Vs: Hieman miettimistä....

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khufu66 Näytä viesti
    Juttelin kaverini kanssa joka on lääkäri tästä sähköröökistä mitä itsekin olen vedellyt kohta vuoden päivät!! Niille on tässä kevään aikana tullut tutkimustuloksia nikotiininesteistä ja mitä aineita ne pitävät sisällään ja kuulemma on syksyllä tulossa se julkinen tutkimustulos näistä aineista. Paljon on kuulemma löytynyt haitallisia jäämiä useista aineista jotka ovat myrkkyä...kenkälankista lähtien... Homman nimi on se että ei ne keuhkoon käy vaan ne myrkyt kertyy maksaan ja ajanmittaan vaurioittavat sitä!!

    Minulle itselle tällä hommalla ei ole merkitystä koska on jo ikää sen verran ja maksa kuluu muutenkin reilussa alkoholinkäytössä ja keuhkotkin jo 30 vuoden röökaamisen jäljiltä siinä kunnossa kun ne on. Nuorien sensijaa kannattaa miettiä mitä myrkkyjä vetää keuhkoihin ja sitä kautta maksaan koska se on elämän kannalta tärkein elin sydämen ja aivojen ohella. Eihän ne myrkyt lähiakoina tapa mutta elämän matkanvarrella varmaankin tuhoavat maksaa.

    Tämän jutun tarkoitus ei ole olla negatiivinen sähköröökin suhteen vaan olen itsekin tyytyväinen siihen.

    Luultavasti näissä testeissä löydetyissä jäämissä on kyse varmaankin kiinalaisperäisistä valmisteista koska esim jenkkien tarkastussysteemi että pääsee markinnoille on niin tiukka että kyseisiä myrkkyjäämiä on niiden nesteistä tuskin peräisin ...siis mitkä ovat täysin usa valmistetta eikä tehtyjä kiinalaisiin nikotiinipohjiin. Sama käy myös täysin eu:valmisteisiin jos uskoo tekstiä mitä netissä lukee ja onko se totta ja kuka sitä muka valvoo.

    No jokainen tekee mitä haluaa ja päättää mitä tekee. Itse jatkan sähköröökaamista ja maksan laadukkaammista nesteistä...jos ne edes jollain lailla olisivat parempaa valmistetta!! Ja parempaa valmistettahan ne on jo makujen suhteen!!!!! Hinta ja laatu kulkee käsikädessä!!
    Tiesitkö, että näissä nesteissä on myös aineita joita on jäähdytysnesteissä!!!

    No ei vaineskaa Aivan asiahommahan tämä on mitä kirjoitit, ei tämä varmasti puhdasta happea terveellisempää ole mutta tupakanpolttoa huomattavasti parempaa. Mitä noissa harvardin tutkimuksissa tuli esiin niin aika lailla noitten nicorettejen kanssa samoilla linjoilla.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    467

    Vs: Hieman miettimistä....

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Feldegast Näytä viesti
    Tiesitkö, että näissä nesteissä on myös aineita joita on jäähdytysnesteissä!!!

    No ei vaineskaa Aivan asiahommahan tämä on mitä kirjoitit, ei tämä varmasti puhdasta happea terveellisempää ole mutta tupakanpolttoa huomattavasti parempaa. Mitä noissa harvardin tutkimuksissa tuli esiin niin aika lailla noitten nicorettejen kanssa samoilla linjoilla.
    puhdas happi ei ole todellakaan terveellistä!

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    215

    Vs: Hieman miettimistä....

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    puhdas happi ei ole todellakaan terveellistä!
    Tää kiteyttää jokseenkin omat kokemukset siitä, mitä ihmiset ymmärtävät tällaisista asioista.

    Mut kyllä pari lainausta takaperin tuli ihan asiallista tekstiä, sitä ei käy kiistäminen. Tutkimustuloksia odotellessa.

     
     
  6. #66

    Vs: Hieman miettimistä....

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khufu66 Näytä viesti
    Juttelin kaverini kanssa joka on lääkäri tästä sähköröökistä mitä itsekin olen vedellyt kohta vuoden päivät!! Niille on tässä kevään aikana tullut tutkimustuloksia nikotiininesteistä ja mitä aineita ne pitävät sisällään ja kuulemma on syksyllä tulossa se julkinen tutkimustulos näistä aineista. Paljon on kuulemma löytynyt haitallisia jäämiä useista aineista jotka ovat myrkkyä...kenkälankista lähtien... Homman nimi on se että ei ne keuhkoon käy vaan ne myrkyt kertyy maksaan ja ajanmittaan vaurioittavat sitä!!

    Minulle itselle tällä hommalla ei ole merkitystä koska on jo ikää sen verran ja maksa kuluu muutenkin reilussa alkoholinkäytössä ja keuhkotkin jo 30 vuoden röökaamisen jäljiltä siinä kunnossa kun ne on. Nuorien sensijaa kannattaa miettiä mitä myrkkyjä vetää keuhkoihin ja sitä kautta maksaan koska se on elämän kannalta tärkein elin sydämen ja aivojen ohella. Eihän ne myrkyt lähiakoina tapa mutta elämän matkanvarrella varmaankin tuhoavat maksaa.

    Tämän jutun tarkoitus ei ole olla negatiivinen sähköröökin suhteen vaan olen itsekin tyytyväinen siihen.

    Luultavasti näissä testeissä löydetyissä jäämissä on kyse varmaankin kiinalaisperäisistä valmisteista koska esim jenkkien tarkastussysteemi että pääsee markinnoille on niin tiukka että kyseisiä myrkkyjäämiä on niiden nesteistä tuskin peräisin ...siis mitkä ovat täysin usa valmistetta eikä tehtyjä kiinalaisiin nikotiinipohjiin. Sama käy myös täysin eu:valmisteisiin jos uskoo tekstiä mitä netissä lukee ja onko se totta ja kuka sitä muka valvoo.

    No jokainen tekee mitä haluaa ja päättää mitä tekee. Itse jatkan sähköröökaamista ja maksan laadukkaammista nesteistä...jos ne edes jollain lailla olisivat parempaa valmistetta!! Ja parempaa valmistettahan ne on jo makujen suhteen!!!!! Hinta ja laatu kulkee käsikädessä!!
    Eiköhän niistä analogistenkin polttamisesta kerry maksaan aika paljon myrkkyjä.

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Loviisa
    Viestit
    127

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    On hienoa, että aiheesta tehdään tutkimusta, mutta valitettavaa, millä asenteella tutkimustuloksia julkaistaan. Tuo 'löytynyt vaarallisia aineita, kuten kenkälankkia' tyyli on lukijoiden aliarvioimista. Mainitsisivat edes minkä värisestä lankista on kyse!

    Hiukan vakavammin ajatellen kyse on varmaankin jostain ainesosasta, jota kenkälankkikin sisältää. Saattaisi olla vaikka tämä: "Isopentyyliasetaattia käytetään myös muun muassa ravintoaineiden ja oluen keinotekoisena makeutusaineena sekä keinotekoisena hajusteena peittämään pahoja hajuja, esimerkiksi kenkälankin hajusteena."

    Voisi siis uutisoida: Oluesta on löydetty pieniä määriä vaarallista kenkälankkia, joten oluen juominen saattaa olla yhtä vaarallista kuin hyppääminen 5 kerroksen parvekkeelta..

    Eihän höyryttely varmasti terveellistä ole, mutta taatusti monta kertaa vähemmän vaarallista kuin tupakointi. Höyryän siis levollisin mielin kunnollisia kotimaisia tutkimustuloksia odotellessa

     
     
  8. #68

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Juttelin kaverini kanssa joka on lääkäri tästä sähköröökistä mitä itsekin olen vedellyt kohta vuoden päivät!! Niille on tässä kevään aikana tullut tutkimustuloksia nikotiininesteistä ja mitä aineita ne pitävät sisällään ja kuulemma on syksyllä tulossa se julkinen tutkimustulos näistä aineista. Paljon on kuulemma löytynyt haitallisia jäämiä useista aineista jotka ovat myrkkyä...kenkälankista lähtien... Homman nimi on se että ei ne keuhkoon käy vaan ne myrkyt kertyy maksaan ja ajanmittaan vaurioittavat sitä!!

    Eikö aprillipäivä ole 1.4. ?

     
     
  9. #69

    Vs: Hieman miettimistä....

    Lainaus Alkuperäinen postaaja khufu66 Näytä viesti
    Juttelin kaverini kanssa joka on lääkäri tästä sähköröökistä mitä itsekin olen vedellyt kohta vuoden päivät!! Niille on tässä kevään aikana tullut tutkimustuloksia nikotiininesteistä ja mitä aineita ne pitävät sisällään ja kuulemma on syksyllä tulossa se julkinen tutkimustulos näistä aineista. Paljon on kuulemma löytynyt haitallisia jäämiä useista aineista jotka ovat myrkkyä...kenkälankista lähtien... Homman nimi on se että ei ne keuhkoon käy vaan ne myrkyt kertyy maksaan ja ajanmittaan vaurioittavat sitä!!

    Minulle itselle tällä hommalla ei ole merkitystä koska on jo ikää sen verran ja maksa kuluu muutenkin reilussa alkoholinkäytössä ja keuhkotkin jo 30 vuoden röökaamisen jäljiltä siinä kunnossa kun ne on. Nuorien sensijaa kannattaa miettiä mitä myrkkyjä vetää keuhkoihin ja sitä kautta maksaan koska se on elämän kannalta tärkein elin sydämen ja aivojen ohella. Eihän ne myrkyt lähiakoina tapa mutta elämän matkanvarrella varmaankin tuhoavat maksaa.

    Tämän jutun tarkoitus ei ole olla negatiivinen sähköröökin suhteen vaan olen itsekin tyytyväinen siihen.

    Luultavasti näissä testeissä löydetyissä jäämissä on kyse varmaankin kiinalaisperäisistä valmisteista koska esim jenkkien tarkastussysteemi että pääsee markinnoille on niin tiukka että kyseisiä myrkkyjäämiä on niiden nesteistä tuskin peräisin ...siis mitkä ovat täysin usa valmistetta eikä tehtyjä kiinalaisiin nikotiinipohjiin. Sama käy myös täysin eu:valmisteisiin jos uskoo tekstiä mitä netissä lukee ja onko se totta ja kuka sitä muka valvoo.

    No jokainen tekee mitä haluaa ja päättää mitä tekee. Itse jatkan sähköröökaamista ja maksan laadukkaammista nesteistä...jos ne edes jollain lailla olisivat parempaa valmistetta!! Ja parempaa valmistettahan ne on jo makujen suhteen!!!!! Hinta ja laatu kulkee käsikädessä!!
    Niin, onkohan nämä jäämät taas oikeasti haitallisia. Uskon ja teen johtopäätökset vasta sitten kun lätkästään ne raa'at datat tiskiin.
    Ei voi mitenkään olla tästä vetämättä mielessään yhteyksiä siihen FDA:n tutkimukseen..

    Höyrytköön siis, kunnen huonoksi todistetaan
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  10. #70

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    http://www.kaupunkilehtiankkuri.fi/s...per.php?id=651

    Tollasi törinöitä sähköröökistä taas. No sisälti mitä myrkkyjä tahansa niin ei keuhkot vingu eikä limaa kerry kun vanhoina röökamis aikoina. Tosin pirusti käy silmiin mutta niinhän originaalikin käy!!

    Maksaahan ne myrkyt yleensäkin kyllä kertyy käytti sitten mitä tahansa. Länsimaisia nesteitä nykyään käytän koska ne maistuu paremmalta ja kait jotakin luottoa enemmän kuin kiinalaisiin.

    En sanoisi että tämä mitään halpaa touhua on tupakointiin verrattuna kun esim täälläpäin rajan läheisyyden takia tupakkaa ja nuuskaa on reilusti tarjolla halpaan hintaan. No kartsa irtoaa jollain 17 eurolla ja kuka nuuskaa vetelee niin 35 saa 10 rasiaa.

    Nykyään ei pahemmin tule tilailtua mitään uusia makuja kun yleensä hukkaan heitettyjä rahoja karseitten makujen takia ei mitään käyttöä niillä. Abouth 6 makua itse vetelen. Tietääpähän että niillä on ainakin käyttöä. Pyöriihän nua länsimaiset valmisteet jo lähellä 20 euroa 30ml. Dekangista en ole ainoaakaan maukasta tavannut ja Hangsenillakin menee korkeintaan Cappuccino pg.

    On Lava ja Lambo"Lava" mutta pirun vähäisellä käytöllä ne on ja Boltilla tulee pääasiassa höyryteltyä. Egot nyt viime kesänä tuli hankittua ekaksi ja parissa päivässä kyllästy niihin. Tankit ne olla pitää ja kunnon akut ettei mene ihan pilipali hommiksi ja litkut suussa ^-^

    DV nesteitä ja

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    30

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Tänään oli työhön tulo terveystarkastus. Mulla on jo pitkän aikaa ollut lievää verenpainetta. Niin lievää, että työterveystarkastuksessa vaan kehotettiin miettimään tupakointia ja ruokavaliota. Mutta lääkitystä ei katsottu tarpeelliseksi. Tietty kehotetettiin myös käymään kontrollissa, minkä mä lupasin, ja unohdin välittömästi.

    Tänään verenpaine hyvä. Ei mitään huomauttamista.

    Olenhan mä silloin kun ehdin, ja budetti antaa periksi, koittanut muistaa ruokailua tarkkailla. Mutta köyhillä ei ole varaa ostaa talvella kalliita vihanneksia. Kyllä se on halvoilla hiilareilla vaan pärjättävä. Ja koulu + työ-yhdistelmällä ruokailu on välillä just sitä mitä nopeimmin kerkee suuhunsa mättämään.

    Joten oikeastaan ainoa kriittinen ero oli siis tämän vuoden puolella tapahtunut siirtyminen sähkösavukkeeseen.

    Tarttee katsella jos mä jostain löydän vertailun vuoksi mun vanhat arvot. Ei mitään hajuakaan ulkomuistista mitä ne oli. Tän päivän arvot oli jotain 118/68
    Mulla taas oli käynyt toisin päin, ainakin nyt sen jälkeen kun alettiin sekoitella omia litkuja (VG, 24mg niksapohja+pohjaneste, 1/3 niksaa+2/3 pohjanesteitä). Kävin itsekin terveystarkastuksessa ja alapaine oli ekalla mittauksella 97 ja toisella 92, yläpaine n. 118. Ei ikinä ennen sähkötupakoinnin aloittamista ole alapaineet ollu noin korkealla, normaalisti (jopa kummassakin raskaudessa) alapaine on ollut max. 85...

    Käsien puutuminen on iteltäkin hävinnyt, enpä tajunnut että se ois voinu tupakasta johtua! Muuten kyllä ei ole ku positiivista sanottavaa, vaikka tätä onkin takana vasta kuukausi. Ainoo, mitä olen ihmetellyt, on se, että millon mie alan sitä tervapaskaa rykiä pellolle...
    Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.


     
     
  12. #72
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja skye Näytä viesti
    Mulla taas oli käynyt toisin päin, ainakin nyt sen jälkeen kun alettiin sekoitella omia litkuja (VG, 24mg niksapohja+pohjaneste, 1/3 niksaa+2/3 pohjanesteitä). Kävin itsekin terveystarkastuksessa ja alapaine oli ekalla mittauksella 97 ja toisella 92, yläpaine n. 118. Ei ikinä ennen sähkötupakoinnin aloittamista ole alapaineet ollu noin korkealla, normaalisti (jopa kummassakin raskaudessa) alapaine on ollut max. 85...

    Käsien puutuminen on iteltäkin hävinnyt, enpä tajunnut että se ois voinu tupakasta johtua! Muuten kyllä ei ole ku positiivista sanottavaa, vaikka tätä onkin takana vasta kuukausi. Ainoo, mitä olen ihmetellyt, on se, että millon mie alan sitä tervapaskaa rykiä pellolle...
    En tiedä miten toi tervan "irtoominen" yleensä menee. Ite polttanut 6 vuotta sinistä ja vihreetä, eikä mulla oo mitään limaa irronnut mihinkään suuntaan lopettamisen jälkeen, reilu 2 kuukautta nyt ilman yhtäkää hatsia.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Jahas. Kyselyn tuloksia:

    FINDINGS:
    There were 3587 participants (70% former tobacco smokers, 61% men, mean age 41 years). The median duration of electronic cigarette use was 3 months, users drew 120 puffs/day and used five refills/day. Almost all (97%) used e-cigarettes containing nicotine. Daily users spent $33 per month on these products. Most (96%) said the e-cigarette helped them to quit smoking or reduce their smoking (92%). Reasons for using the e-cigarette included the perception that it was less toxic than tobacco (84%), to deal with craving for tobacco (79%) and withdrawal symptoms (67%), to quit smoking or avoid relapsing (77%), because it was cheaper than smoking (57%) and to deal with situations where smoking was prohibited (39%). Most ex-smokers (79%) feared they might relapse to smoking if they stopped using the e-cigarette. Users of nicotine-containing e-cigarettes reported better relief of withdrawal and a greater effect on smoking cessation than those using non-nicotine e-cigarettes.
    CONCLUSIONS:
    E-cigarettes were used much as people would use nicotine replacement medications: by former smokers to avoid relapse or as an aid to cut down or quit smoking. Further research should evaluate the safety and efficacy of e-cigarettes for administration of nicotine and other substances, and for quitting and relapse prevention.
    © 2011 The Authors, Addiction © 2011 Society for the Study of Addiction.

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21592253

    Kysely oli tuolla jossain tietoa -puolella.

     
     
  14. #74

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    En tiedä miten toi tervan "irtoominen" yleensä menee. Ite polttanut 6 vuotta sinistä ja vihreetä, eikä mulla oo mitään limaa irronnut mihinkään suuntaan lopettamisen jälkeen, reilu 2 kuukautta nyt ilman yhtäkää hatsia.
    Aikaisemmista tupakoinnin lopettamis yrityksistäni muistelen että parin viikon sisällä alkoi mustaa limaa irrota keuhkoista, varsinkin aamuisin ja liikunnan yhteydessä. Nyt E-savukkeella höyryteltyä kuukauden verran ei tuota samaa efektiä ole vielä tapahtunut. Onko muut huomanneet samaa?

     
     
  15. #75
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Eipä ole limaa irronnut reilun 8 kk jälkeenkään
    Hmm..
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  16. #76
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    Eipä ole limaa irronnut reilun 8 kk jälkeenkään
    Hmm..
    Jep, ONKO SE TÖHNÄ VIELÄ SIELLÄ? Estääkö höyryttely sen ulostulemisen? Luulis et jotain kakkaa sinne keuhkoihin on 6 vuoden aikana menny, toivottavasti viel joskus tulee uloskin


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  17. #77

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja m3iss3li Näytä viesti
    Jep, ONKO SE TÖHNÄ VIELÄ SIELLÄ? Estääkö höyryttely sen ulostulemisen? Luulis et jotain kakkaa sinne keuhkoihin on 6 vuoden aikana menny, toivottavasti viel joskus tulee uloskin
    Samaa tässä pohdiskelen.
    Kysytäänpä sitten niin, että onko ketään kellä olisi tuo tervan irtoutuminen keuhkoista alkanut höyryttelyn kanssa tupakan polton lopettaessa samaan tahtiin kuin tupakan lopettaminen ilman höyrykettä?

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    227

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonikki Näytä viesti
    Samaa tässä pohdiskelen.
    Kysytäänpä sitten niin, että onko ketään kellä olisi tuo tervan irtoutuminen keuhkoista alkanut höyryttelyn kanssa tupakan polton lopettaessa samaan tahtiin kuin tupakan lopettaminen ilman höyrykettä?
    No mulla ei oo irronut mitään kummallisempaa höyryllä tai ilman,vaikka päälle 25 v polttanut... tosin kuukausi on maksimiaika mitä oon ollut polttamatta ilman höyryä ja nyt on höyryn kanssa mennyt reilu kuukausi joten kahellaan...

     
     
  19. #79
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Jaahas katotaas miten äijän käy kun kauden eka matsi ja eka matsi analogisten jälkeen... reportaasi myöhemmin.

     
     
  20. #80
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Sähkötupakka ja hyvinvointi

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Nyt on räkiminen vähentynyt!..tuossa vähän yli 3kk höyryttelyn aloituksesta tuli semmoinen viikko että perhanasti nousi limaa keuhkoist..sai räkiä viikon ajan jatkuvasti pihalle...nyt 4,5 kk höyrysteltyäni aina välillä pukkaa limaa..siitä ne vissiin keuhkot puskee tupakka paskaa pihalle.
    Lainaan tässä omaa viestiäni jonka kirjoitin 20.4 ja noin 5 kk jälkeen en ole enää räkinyt limaa ulos kuin joskus silloin harvoin..että kai sitä paskaa on jo tullut keuhkoista uloskin...nyt siis 6kk pelkillä höyryillä takana..
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •