Sivu 475 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 375425465471472473474475476477478479 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,481 - 9,500 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #9481
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Juu, Ni on nikkeli
    Tuo alapään tiivisteen väri kertoo paljon kts. kuva...
    Muitelen kyl et kanthalia olis joskus ollut valkoisellakin tiivisteellä??

    Liite 32406
    No on kyl sekavaa, ei mee yhtää nyt kyl yhteen nää asiat...

    Täs linkis lukee vastuksissa NC ja pun. tiiviste.
    Eli NiChrome ?

    https://m.fasttech.com/p/3848003


    Sitten tässä sanotaan SS ja kans pun. tiiviste:

    https://m.fasttech.com/p/6320200

    Ota näistä selkoa..

    Ps. Se vielä piti sanoa et tossa atopää paketin takana lukee toi SUS316 tunnus, mikä just tossa SS atopäissä oli tuossa listassa minkä laitoit. Ja tosiaan näissä pun. tiiviste.

     
     
  2. #9482
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 11:05.

     
     
  3. #9483
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Niillä nyt tuntuu olevan muutenkin ongelmia noiden kumien kanssa tuolla Aasiassa kun populaatiota miettii.

    Noh, vahinkoja sattuu ja pääasia, että paketissa lukeepi tarkat tiedot.

    Joo löysin ihan hyvän sivun, jossa selitetty minusta hyvin nuo eri vastukset ja niiden ominaisuuksista, sekä käytöstä.

    https://www.misthub.com/blogs/vape-t...teel-vape-wire

    Ps. Onko täällä jo foorumilla jotain topicia, missä olisi hyvänä yhteenvetona aloittelijoille näitä tietoja atopäistä ja vastulangoista ylipäänsä ? Jos ei niin olisi ihan hyvä semmonen pieni, selkeä ja ytimekäs yhteenveto niihin liittyen.

    P.p.s Kiitokset Arskalle, Twistedille ja kumppaneille, kun olette jaksaneet vaivautua auttamaan kysymyksieni kanssa.

     
     
  4. #9484
    Ei oikein ole kootusti lämpösäätöaikakaudelta. Modillesi saattaa löytyä kyllä keskustelu. Se kannattaa tsekata.

    Nyt riippuu modista (sen piiristä) kuinka hyvin se osaa mitäkin lankaa käyttää. Sulla oli evic vt ? Siinä ei ilmeisesti voinut manuaalisesti asettaa TCR arvoja. Kyllähän jotkut on kokeillut SS lankaa modilla jonka ei sitä pitäisi osata käyttää. Tulokset voi vaihdella.

    Valitettavasti ei enempää osaa neuvoa. Isukka ja pari muuta jos eksyisi tähän lankaan niin käyttökokemuksia voisi löytyä.

     
     
  5. #9485
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ei oikein ole kootusti lämpösäätöaikakaudelta. Modillesi saattaa löytyä kyllä keskustelu. Se kannattaa tsekata.

    Nyt riippuu modista (sen piiristä) kuinka hyvin se osaa mitäkin lankaa käyttää. Sulla oli evic vt ? Siinä ei ilmeisesti voinut manuaalisesti asettaa TCR arvoja. Kyllähän jotkut on kokeillut SS lankaa modilla jonka ei sitä pitäisi osata käyttää. Tulokset voi vaihdella.

    Valitettavasti ei enempää osaa neuvoa. Isukka ja pari muuta jos eksyisi tähän lankaan niin käyttökokemuksia voisi löytyä.
    Joo ei ole kuin temp-Ni ja temp-Ti säädöt tässä. Pärjää sitä näillä Wateillakin, kiinnostavaa oisi ollut kokeilla tolla lämpötilasäädöllä.

     
     
  6. #9486
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AlkavaSähkisEntinenTuhkis Näytä viesti
    Joo ei ole kuin temp-Ni ja temp-Ti säädöt tässä. Pärjää sitä näillä Wateillakin, kiinnostavaa oisi ollut kokeilla tolla lämpötilasäädöllä.
    eVic-VTC Miniin firmware päivitys toi aikoinaan myös temp-SS, joka toimii oikein hyvin lämpöajolla.

     
     
  7. #9487
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    eVic-VTC Miniin firmware päivitys toi aikoinaan myös temp-SS, joka toimii oikein hyvin lämpöajolla.
    Koitin katsella, mutta ilmeisesti tähän eVic-Vt malliin ei ollut sovellusta saatavana.

     
     
  8. #9488
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Auttaisikohan Arctic fox?
    Ei se varmaan huononnakkaan modin toimintaa, pico ainakin toimii tuolla loistavasti. https://nfeteam.org
    Viimeksi muokannut esu; 22.05.18 kello 20:44. Syy: Dyac
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  9. #9489
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esu Näytä viesti
    Auttaisikohan Arctic fox?
    Ei se varmaan huononnakkaan modin toimintaa, pico ainakin toimii tuolla loistavasti. https://nfeteam.org
    Kiitos vinkistä. Pitää paneutua tuohon jossain välissä.

     
     
  10. #9490
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Perus VT mallia ei voi päivittää. Vasta miniin tuli päivitysominaisuus.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  11. #9491
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Moikka.

    Olen katellut tämmöistä modia:

    Ijoy Maxo 315W
    https://www.ijoycig.com/product/item-303.html

    Mukana olisi tulossa 4kpl Sony VTC6 akkuja.

    Ei ole kokemusta näistä akullisista laitteista, mutta onko nuo akut oikeenlaiset kyseiseen laitokseen, vai pitäisikö olla niitä joissa on suojapiiri ?
    Muutenkaan en ymmärrä juuri ollenkaan noita ohmin laki systeemejä, vaikka käytin tuota laskuria.

    https://www.myvaporstore.com/ohms-ca...fety-a/292.htm

    Osaisiko joku selittää mahdollisimman yksinkertaisesti asiat sillein, että tiedän minkälaisilla tehoilla uskallan tuota laitetta käyttää, ilman että räjäytän päänikin siinä samalla irti ?

    Vai kannattaako tässä vain suoraan harkita jotain pienempää modia ?
    Olisi vain mahollisuus saada suht edullisesti kyseinen laitos..

    Joka tapauksessa olisi kiinnostusta hankkia uudempi modi tuon eVic-Vt tilalle, joten ehdottakaa toki myös jotain muuta modia.
    Viimeksi muokannut AlkavaSähkisEntinenTuhkis; 27.05.18 kello 18:17.

     
     
  12. #9492
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AlkavaSähkisEntinenTuhkis Näytä viesti
    Moikka.

    Olen katellut tämmöistä modia:

    Ijoy Maxo 315W
    https://www.ijoycig.com/product/item-303.html

    Mukana olisi tulossa 4kpl Sony VTC6 akkuja.

    Ei ole kokemusta näistä akullisista laitteista, mutta onko nuo akut oikeenlaiset kyseiseen laitokseen, vai pitäisikö olla niitä joissa on suojapiiri ?
    Muutenkaan en ymmärrä juuri ollenkaan noita ohmin laki systeemejä, vaikka käytin tuota laskuria.

    https://www.myvaporstore.com/ohms-ca...fety-a/292.htm

    Osaisiko joku selittää mahdollisimman yksinkertaisesti asiat sillein, että tiedän minkälaisilla tehoilla uskallan tuota laitetta käyttää, ilman että räjäytän päänikin siinä samalla irti ?

    Vai kannattaako tässä vain suoraan harkita jotain pienempää modia ?
    Olisi vain mahollisuus saada suht edullisesti kyseinen laitos..

    Joka tapauksessa olisi kiinnostusta hankkia uudempi modi tuon eVic-Vt tilalle, joten ehdottakaa toki myös jotain muuta modia.
    Tämä nyt on vain mun oma mieleipide, mutta jättäisin ton iJoyn ostamatta. Painaa tonnin, on tiilikiven kokoinen, ja jos epäilet pään irtoamista niin sulla on väärät höyryttimet käytössä. Ei se sitä tarkoita, että modi antaa 315w että sitä pitäisi täysillä ajella. Mä oon tykännyt Tesla WYE:stä, se on halpa ja hintaansa nähden toimiva laitos. Pitäis olla Finnvapella myynnissä. Ainakin oli. Jos mä olisin sä, niin melkein lompsisin kivijalkaan se lempi tankki/dripperi mukana pyytäisin hyvää vaihtoehtoa eVicille. Ei se automaattisesti tarkoita näissä vehkeissä että enemmän akkuja olisi parempi. Yksi tai kaksiakkuinen modi riittää helposti suurimmalle osalle normaaleista käyttäjistä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #9493
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Tämä nyt on vain mun oma mieleipide, mutta jättäisin ton iJoyn ostamatta. Painaa tonnin, on tiilikiven kokoinen, ja jos epäilet pään irtoamista niin sulla on väärät höyryttimet käytössä. Ei se sitä tarkoita, että modi antaa 315w että sitä pitäisi täysillä ajella. Mä oon tykännyt Tesla WYE:stä, se on halpa ja hintaansa nähden toimiva laitos. Pitäis olla Finnvapella myynnissä. Ainakin oli. Jos mä olisin sä, niin melkein lompsisin kivijalkaan se lempi tankki/dripperi mukana pyytäisin hyvää vaihtoehtoa eVicille. Ei se automaattisesti tarkoita näissä vehkeissä että enemmän akkuja olisi parempi. Yksi tai kaksiakkuinen modi riittää helposti suurimmalle osalle normaaleista käyttäjistä.
    Paljon hyviä pointteja..
    Toi tesla on ihan kätevän näköinen vempain.

    Itsekin mietin että 1 - 2 akkuinen ois jees, mutta hinnan perusteella tuota harkitsin.

    Onko noissa putkilomalleissa hyvä olla käytössä semmoinen suojapiirillä oleva akku, vai meneekö ihan perinteiselläkin ?

    Ja tahdon varmistaa mahdollisimman paljon, että olen perillä tuosta turvallisuudesta. Etten ainakaan tekisi itse mitään, mikä voisi mahdollistaa riskitilanteita, kuten käyttäisi vääriä akkuja tai mitään muuta vastaavaa. Vasta eilen heräsin siihen kun varavirtalähde posahti ja syttyi tuleen, oli ollut yön yli latingissa.

     
     
  14. #9494
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AlkavaSähkisEntinenTuhkis Näytä viesti
    Paljon hyviä pointteja..
    Toi tesla on ihan kätevän näköinen vempain.

    Itsekin mietin että 1 - 2 akkuinen ois jees, mutta hinnan perusteella tuota harkitsin.

    Onko noissa putkilomalleissa hyvä olla käytössä semmoinen suojapiirillä oleva akku, vai meneekö ihan perinteiselläkin ?

    Ja tahdon varmistaa mahdollisimman paljon, että olen perillä tuosta turvallisuudesta. Etten ainakaan tekisi itse mitään, mikä voisi mahdollistaa riskitilanteita, kuten käyttäisi vääriä akkuja tai mitään muuta vastaavaa. Vasta eilen heräsin siihen kun varavirtalähde posahti ja syttyi tuleen, oli ollut yön yli latingissa.
    Suojapiirilliset akut käy valaisimiin, mutta ei sähköröökikäyttöön

    Pysy vaan piirillisissä modeissa ja lataa akut erillisellä laturilla, niin olet aika turvassa
    Sonyn akut vtc4,vtc5 ja vtc6 on hyviä akkuja...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #9495
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Ja sitten vinkkinä siihen Tobecon Supertankkiin: Eleafin EC, ECL, ECML atopäät sekä Aspire Atlantiksen atopäät käyvät siihen kanssa.
    Huomasin siis kirpparilla huhuilusi. Laajentaa vähän vaihtoehtovalikoimaa.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #9496
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Kiitos Beenari vinkistä. Noita eleafin atoja oon katsellut, mutta varmaa tietoa ei ollut. Kiitän !

     
     
  17. #9497
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Käytän ensimmäistä kertaa tuota tapatalkia ja kun oon tällä foorumilla, niin sano et mulla on porttikielto. mistähän johtuu, oonko mä tehny jotain väärää ?

    Semmonen vielä, että onko toi eGo one Mega atomisaattori varteen otettava kapistus, et kannattaako siihen oleviin atopäihin tuhlata rahojaan, vai vaan viskata suoraan roskiin ?
    Viimeksi muokannut AlkavaSähkisEntinenTuhkis; 29.05.18 kello 01:44.

     
     
  18. #9498
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AlkavaSähkisEntinenTuhkis Näytä viesti
    Käytän ensimmäistä kertaa tuota tapatalkia ja kun oon tällä foorumilla, niin sano et mulla on porttikielto. mistähän johtuu, oonko mä tehny jotain väärää ?

    Semmonen vielä, että onko toi eGo one Mega atomisaattori varteen otettava kapistus, et kannattaako siihen oleviin atopäihin tuhlata rahojaan, vai vaan viskata suoraan roskiin ?
    eGo one Mega on roskiskamaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #9499
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Vähän huumoria mukaan: kysymyksesi sisältää jo vastauksen.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AlkavaSähkisEntinenTuhkis Näytä viesti
    tapatalkia ..... mulla on porttikielto. mistähän johtuu, oonko mä tehny jotain väärää ?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  20. #9500
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Vähän huumoria mukaan: kysymyksesi sisältää jo vastauksen.
    En omista sellaista.
    Loukkasit syvästi, jo valmiiksi herkkää taiteilijasieluani ja nyt pidän sinulle mykkäkoulua viikon.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •