Sivu 4 / 484 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 9666

Aihe: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

  1. #61
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    18

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Herranjumala mitkä höyryt, nyt on tankki kiinni ja 24mg tupakinmakuinen litku sisällä..ja täähän muuten heittää päässä...

     
     
  2. #62
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    18

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja paukee Näytä viesti
    Herranjumala mitkä höyryt, nyt on tankki kiinni ja 24mg tupakinmakuinen litku sisällä..ja täähän muuten heittää päässä.
    Mistä muuten nään ton akun koon ja kauan suunnilleen tuollainen yks tankki kestää, mulla ilmeiseti toi a-malli, eiks b ole isompi?

    Mistä muuten nään ton akun koon ja kauan suunnilleen tuollainen yks tankki kestää, mulla ilmeiseti toi a-malli, eiks b ole isompi?

     
     
  3. #63
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    1

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Pieni kysymys laitteiston sopivuudesta. Sopivatko nämä atot ja tankit keskenään?

    http://www.cheap-vaping.com/electron...s/ego-atomizer
    http://www.cheap-vaping.com/electron...product_id=141

    Jos ei, niin miksi? Mikä olisi hyvä lr-ato + tankki yhdistelmä?

    Kiitos vastauksesta.

     
     
  4. #64

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja paukee Näytä viesti
    Mistä muuten nään ton akun koon ja kauan suunnilleen tuollainen yks tankki kestää, mulla ilmeiseti toi a-malli, eiks b ole isompi?
    Kaippa siellä mistä ostit nuo akut ilmotettiin minkä mAh on kyseessä.

    A-mallin tunnistat siitä että ato suippenee päätä kohti
    (b-mallin ato on suora)

    EDIT: laitetaas vielä kuva. Eli TÄSSÄ on a malli
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  5. #65
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mac Näytä viesti
    Pieni kysymys laitteiston sopivuudesta. Sopivatko nämä atot ja tankit keskenään?

    Jos ei, niin miksi? Mikä olisi hyvä lr-ato + tankki yhdistelmä?
    Eivät sovi yhteen: tuo atomisaattori on tarkoitettu 510-tyyppisiin tankkeihin/vanupatruunoihin (=pieniin analogisia imitoiviin vempeleisiin, tankki 510-T) ja tuo tankki on sitten eGo-C mallin atomisaattoreihin tarkoitettu. Jos noita tankkeja haluat, niin niihin sopiva LR atomisaattori on tämä. Jos aiempia eGo-c tavaroita ei ole niin ota sitten koko kitti eli tämä LR:nä.

    :wq

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Mihin katosi sticky jossa oli kaikki olennainen tiivistettynä?

    About pari kuukautta sitten luin sellaisen tekstin täällä. Nyt en löydä sitä enää mistään, onko se poistettu ja jos niin miksi? Siinä oli kuvailtu kaikki oireet tupakoinnin lopettamiseen liittyvät, ja sähkötupakan mahdollisesti aiheuttamat. Mielestäni oli todella asiallisesti tehty eikä siinä asetuttu lääkärin asemaan. Missä missä?
    Sen haluisin jakaa uusille höyryttelijöille jotka pelkäävät sitä nestettä.

     
     
  7. #67

    Vs: Mihin katosi sticky jossa oli kaikki olennainen tiivistettynä?

    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  8. #68

    Vs: Mihin katosi sticky jossa oli kaikki olennainen tiivistettynä?

    ...ja siitä lisää olennaisia ketjuja http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=640.0


     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Joo mutta ei toi oo se. Voi itku.

     
     
  10. #70
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Höyryttely on vaarallista terveydelle tietenkin.Vaan jos höyryttely saa aikaan,jotta lopettaa sen aidon tupakan joka TODISTETTU 100% vaaralliseksi terveydelle niin hyötysuhde on huomattava.
    Alle 10 tupakkaa vrk polttavan ei kyllä kannata alkaa höyrytteleen sillä tulee kalliiksi ja enemmän haittaa terveydelle MINUN mielestä
    Minulla hyötyä sillä 40-60 savuketta päivä ja nyt 2ml nestettä päivässä.

     
     
  11. #71
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Höyryttely on vaarallista terveydelle tietenkin.Vaan jos höyryttely saa aikaan,jotta lopettaa sen aidon tupakan joka TODISTETTU 100% vaaralliseksi terveydelle niin hyötysuhde on huomattava.
    Alle 10 tupakkaa vrk polttavan ei kyllä kannata alkaa höyrytteleen sillä tulee kalliiksi ja enemmän haittaa terveydelle MINUN mielestä
    Minulla hyötyä sillä 40-60 savuketta päivä ja nyt 2ml nestettä päivässä.
    Aika hurjaa kessuttamista jos 60 savuketta päivässä, mutta olen kuullut rekkakuskista joka vetää 5 askia norttia päivässä. Eli 100 kpl, se on aika itsemurhaa. Ja kun ikkuna raollaan koko ajan, se veto tekee tosi pahaa. Itselläni loppui tupakointi autossa kun kuulin myytin että jollain rekkamiehellä vasen puoli naamasta halvaantui sen vedon takia.

    Pystyn kyllä olemaan työpäivän ajan ilman, mutta iltapäivällä on selkeesti kiukkuinen olo. Ja se ei liikenteessä ole kovinkaan hyvä.

     
     
  12. #72
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Tilasin juuri Liquinator 5.5mL Phat tankin ja mietin mitkä bogen cartot tohon sopii,sopiiko nää Boge 510D XL cartot`?

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sotamurmeli Näytä viesti
    Höyry ei maistu nesteelle mitä siihen laitan, vaan tulee käryinen maku ja kitkerä. Ollut hallussani vasta viikon, ja nyt jo temppuilee...
    Kuulostaa tutulta, lanka ei varmaankaan kastu ja maku on ihan hirveä. Katsoitko, että tankki on oikeassa asennossa, suorat reunat kohdistettuina aton pohjalla näkyviin aukkoihin? Toinen asia minkä tankkiatossa huomasin on se, että välillä joudun imaisemaan kerran pari ilman napin painamista, varsinkin jäykemmällä VG-nesteellä. Taistelin reilun viikon tuon saman makuongelman kanssa, mutta noiden korjausliikkeiden jälkeen maku on ollut sitä mitä tankkiin olen tunkenut.
    Ai joo ja liottelin atoa kiehuvassa vedessä.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  14. #74
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    3

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Toimiiko nuo FSUSA 50PG/50VG nesteet ihan hyvin kartomisaattoreissa? Kun jostain luin että mielellään pg:tä karttoihin... ?

     
     
  15. #75
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Miksei toimisi.Minä käytän MDCC ja VG 100%

     
     
  16. #76
    Höyrypää jsi811's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    457

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    Tilasin juuri Liquinator 5.5mL Phat tankin ja mietin mitkä bogen cartot tohon sopii,sopiiko nää Boge 510D XL cartot`?
    anybody?

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jsi811 Näytä viesti
    anybody?
    En nyt satavarma ole Liquinatorista, mutta veikkaan xl bogen menevän? Tai sitten joudut vähän katkomaan. Suosittelen sahaamaan samantien normi bogeille sopivaksi jonka jälkeen elämä on helppoa. Aikaa menee sellaset 2min operaatioosi.

    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Terve!

    En tiedä vielä kirjaimellisesti mitään, joten toivottavasti dorkiin kysymyksiini suhtaudutaan asiallisesti

    Ostin 510-complete setin Genesikseltä. Oon tässä höyrytelly torstaista asti enkä röökiä kaipaa. Vähän on kuitenkin ollu ongelmia ja muita juttuja tullu mieleen.

    1) Mä oon noita esitäytettyjä kartoja aina täytelly uudestaan kun höyry vähenee ja samalla pistänyt tipan tai pari atomisaattoriin. Usein tulee siten hyvät höyryt. Mietin vain, pitääkö tuota atomisaattoria putsailla ja millaiseen tahtiin?
    2) Aina välillä tää "vinkuu" höyrytellessä. Mistä johtuu, osaisko joku sanoa?
    3) Oon miettiny et tätä vanujen kostuttamista kätevämpää voisi olla tankkien täyttäminen. Parempi akku kanssa varmaan parantaisi höyryjen laatua. Mistä siis kannattaisi ostaa ego-t/echo tjsp.? Näistä olen kuullut vain hyvää.

    Kiitos kaikille! Toivottavasti 510 jaksaa skulaa niin kaua kunnes saan paremman, en tahtois takas tervakeuhkoiluun siirtyä.

     
     
  19. #79

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Ihan asiallisia kysymyksiä ja ennen kaikkea oikea ketju

    1. Ei ole pakko putsailla ollenkaan ellet halua jotain tiettyä makua sieltä pois vaikka nestevaihdon yhteydessä. Putsauksella ei omien kokemusten perusteella juuri aton elinikää pidennä.
    2. Olisko nestettä mennyt aton ja akun liitokseen? Koita pyyhkiä liitin molemmistä osista. Voi olla myös että jollain "kiristysasteella" tapahtuu vinkumista. Koita ruuvata liitosta aavistus auki tai kiinnipäin. Ilma siis imetään sisään siitä liitoksen kohdalta joten jotain ääntä siitä voi syntyä.
    3. Mielestäni kaikkein kätevintä on siirtyä suoraan cartoihin. Halpaa, helppoa ja maukasta. En tiedä millä perusteella päädyit eGo malliin mutta itse suosittelisin siirtymään suoraan esim. LavaTube-modiin. Tämä siis jos eGoa rujompi ulkonäkö ei haittaa. LavaTube on yhteensopiva nykyisten atomisaattoriesi ja mahdollisesti hankkimiesi cartojen kanssa.

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    30

    Vs: Aloittelijan pieniä kysymyksiä sähkötupakasta

    Kiitos vastauksesta! Pari jatkokysymystä kun sain näin nopeasti edellisiin vastaukset

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    1. Ei ole pakko putsailla ollenkaan ellet halua jotain tiettyä makua sieltä pois vaikka nestevaihdon yhteydessä. Putsauksella ei omien kokemusten perusteella juuri aton elinikää pidennä.
    Mitä muuta perushuoltoa sähkötupakalle pitäs tehdä, jos mitään? Onko kyse vain siitä että odottaa osien kuluvan loppuun ja tilailee lisää, vai voiko elinikää ylipäätään pidentää omilla toimilla?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    3. Mielestäni kaikkein kätevintä on siirtyä suoraan cartoihin. Halpaa, helppoa ja maukasta. En tiedä millä perusteella päädyit eGo malliin mutta itse suosittelisin siirtymään suoraan esim. LavaTube-modiin. Tämä siis jos eGoa rujompi ulkonäkö ei haittaa. LavaTube on yhteensopiva nykyisten atomisaattoriesi ja mahdollisesti hankkimiesi cartojen kanssa.
    Huh, toi on kyllä rujo. En vähättele ollenkaan omaa myös "henkistä" riippuvuuttani ja musta tuntuu et jos se näyttäis edes piirun verran nätimmältä niin toimisi paremmin tupakoinninhimooni. Mitä muuta osaisit suositella?

    Niin, ja hinnan pitäisi olla kohtuullinen, siten että varaosien ym. tilaaminen ei tulisi liian kalliiksi vähävaraiselle opiskelijalle.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •