Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 26

Aihe: Miten päivittäisit ego-t:n?

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Miten päivittäisit ego-t:n?

    Eli mikä seuraavista olisi paras tapa jolla voi parantaa höyryn määrää.

    1. Vaihda atomisaattori LR-atoon
    2. Vaihda akku jännitemuunneltavaan. 3.2 - 4.2 volttia
    3. Vaihda atomisaattori cartoon. Dual Coil + DC v 2

    Ehkä joku näiden yhdistelmä?

     
     
  2. #2

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Mega dual coil carto

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Mikäli tykkäät eGo-T toiminnasta ja haluat höyrytellä atomisaattoreilla, eikä niiden huoltaminen ole mikään ongelma, niin ilman muuta siinä tapauksessa LR-ato! Ero on aivan uskomaton.

    Vaihtuvavolttista akkua kannattaa miettiä kaksi kertaa ja punnita ostaako hinta-laatusuhteen perusteella suoraan vaikka LavaTuben?
    Tuolla Lavalla saakin sitten kaiken irti cartoista ja atoista jo liikaakin, kun ne ei ehdi syöttää nestettä riittävällä tahdilla vastukselle...

    Mikäli päädyt tuohon LR-ato vaihtoehtoon, niin tilaa nyt samalla ainakin yksi mega dual coil carto, niin voit sitten päättää oletko ato- vai cartovapottelija jatkossa...

     
     
  4. #4

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Mulla ei ainakaa LR atot eikä atot vörki ollenkaa näil normi tankeilla.. DCT tankki pörisee jo kummasti niin ettei meinaa akut riittää yhdeksi päiväksi... Itse aloittelijana tykästyin 6ml DCT tankkiin mikä sisältää dual col carton. Mega dualeja on tulossa ens viikolla, joten niistä kokemusta sitten ja suosituksia tai ei...

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Taitaa olla maku/raha kysymys, RL-atot tulee halvemmaksi kuin Dual Coilit jos niitä huoltaa? Mahtuuko Mega Duali DCtankin sisään?

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Ei tarvitse muuta kuin LR aton ja tankista korkki pois. Drippaamalla nestettä suoraan atoon.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hellsinki
    Viestit
    205

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Mahtuuko Mega Duali DCtankin sisään?
    Ei mahdu!

    How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Mega dual coil carto
    Kauanko tuolla potkii eteenpäin ja tarvitseeko se lisä-/varaosia missä vaiheessa? Ja jos, niin minkälaista?

    (Jumankauta, että tämä termistö ei millään meinaa sisäistyä. Ekan kerran mietin oikeasti, että olenkohan mä vähän hidas tms...)

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  9. #9
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Sinne menee 4ml nestettä eli koko päivän pärjää. Iltaisin tiputtelee sinne nestettä sen mitä se vetää. Omat megadualit on yli 2 kuukauden ikäisiä tosin vähällä käytöllä mutta toimii ok.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Eli mikä seuraavista olisi paras tapa jolla voi parantaa höyryn määrää.

    1. Vaihda atomisaattori LR-atoon
    2. Vaihda akku jännitemuunneltavaan. 3.2 - 4.2 volttia
    3. Vaihda atomisaattori cartoon. Dual Coil + DC v 2

    Ehkä joku näiden yhdistelmä?
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla toimii paremmin kuin normiato
    2. Voi olla vaihtoehtona sitten myöhemmin, jos haluaa laittaa euroja peliin
    3. Tätä suosittelen, toimii parhaiten ja mun kokemuksen mukaan Bogen kartot on parhaita. Olen nyt testannut C2 clearoja (huonoin)
    ei niin hyvät höyryt ja jotenkin tunnoton kun imuvastus on olematon

    C3 toimii hyvin huikan hankala täyttää, mutta kun toimii ohjeiden mukaan niin hyvät höyryt ja maut.

    Bogeja saa ainakin healt cabinista, ja voihan sieltä tilata muitakin vaikka muutaman kokeeksi.
    Linkki http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1076_1078&p roducts_id=7615


    Ja tuossa testi setti http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7870



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Megadualit + eGo Booster jonka aion itse hankkia,kun rahat taas tulee

     
     
  12. #12
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Kattelin noita Sibin pätkiä ja ollaan taas astetta viisaampia. Ei hirveesti kiinnostais toi DCtankin lyhentäminen, onko nämä ainoa vaihtoehto?

    http://www.finnvape.com/product/64/d...-tankiin-5-kpl

     
     
  13. #13

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sasu Näytä viesti
    Kattelin noita Sibin pätkiä ja ollaan taas astetta viisaampia. Ei hirveesti kiinnostais toi DCtankin lyhentäminen, onko nämä ainoa vaihtoehto?

    http://www.finnvape.com/product/64/d...-tankiin-5-kpl
    Ainoa suoraan sopiva. XL boge menee myös suoraan lyhentämättömään tankkiin, mutta reikä tai viilto pitää tehdä itse. Myös normaalit smokin cartot menee, mut niihin myös pitää itse reikä tehdä.

     
     
  14. #14

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Mulla nyt on oikosulku. Tuli tilatuksi B-mallin LR-atomisaattoreita muun rojun seassa Helth Cabinilta. Samalla olin tilaavinani tankkeja. Sitten siihen oikariin: atoissa ei tietenkään ole piikkiä vaan poikittainen, paksu, lanka. Ne tankit ovatkin sitten vanutäytteisiä "catridgeja". En mä tykkää tuolla systeemillä pöllyttää. Mielestäni joskus Peleonin LR-atoissa oli piikki ja ihan normaalisti tankkeja käytin. Kysymys kuuluukin, löytyykö tuolle atosysteemille minkäänlaista tankkiratkaisua, vai myynkö ne jollekin drippaushaluiselle ( 4 uutta, 1 vähän käytetty ) vaikka n. 10:llä vanusuukappaleella kolmellakympillä ? Ideahan oli maistella makuja, ettei cartoja tarvitse turhaan uitella, enkä ole drippimiehiä.

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Jos tahot päivittää nii ny hommaa vaikak peleltä bolt modi ja tuollasia DCT kartoja Onhan se ruma ku syntisen ansioluettelo mutta siitä on taas helppoa jatkaa muihinki malleihin lavaan ja vaikka buzziin yms yms... ja kaveriks muutama 510-eGo adapteri nii saa vanhatki romppeet putkiloon kiinni...

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    14

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Mulla nyt on oikosulku. Tuli tilatuksi B-mallin LR-atomisaattoreita muun rojun seassa Helth Cabinilta. Samalla olin tilaavinani tankkeja. Sitten siihen oikariin: atoissa ei tietenkään ole piikkiä vaan poikittainen, paksu, lanka. Ne tankit ovatkin sitten vanutäytteisiä "catridgeja". En mä tykkää tuolla systeemillä pöllyttää. Mielestäni joskus Peleonin LR-atoissa oli piikki ja ihan normaalisti tankkeja käytin. Kysymys kuuluukin, löytyykö tuolle atosysteemille minkäänlaista tankkiratkaisua, vai myynkö ne jollekin drippaushaluiselle ( 4 uutta, 1 vähän käytetty ) vaikka n. 10:llä vanusuukappaleella kolmellakympillä ? Ideahan oli maistella makuja, ettei cartoja tarvitse turhaan uitella, enkä ole drippimiehiä.
    Itelle kävi ihan samalla tavalla, eli tilasin noita eGo:n atoja healthcabiiniltä kun halpoja olivat (3.50$). Ovat tosiaan ihan aitoja, mutta eGo:ja, eivät eGo-T:tä
    Nuo vanutäytteiset tankit kuuluvat juurikin niihin. Itse otin atomisaattorit käyttöön kotioloissa, panin ihan vaan suulakkeen niihin ja aina 3-4 tippaa kerrallaan langalle, mukava jos pitää maistella eri makuja, hakkaavat mielestäni höyryntuotossa ja maussa cartomisaattorit mennen tullen mutta mikään kovin käytännöllinenhän tuo ei ole

     
     
  17. #17
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahis Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Mulla nyt on oikosulku. Tuli tilatuksi B-mallin LR-atomisaattoreita muun rojun seassa Helth Cabinilta. Samalla olin tilaavinani tankkeja. Sitten siihen oikariin: atoissa ei tietenkään ole piikkiä vaan poikittainen, paksu, lanka. Ne tankit ovatkin sitten vanutäytteisiä "catridgeja". En mä tykkää tuolla systeemillä pöllyttää. Mielestäni joskus Peleonin LR-atoissa oli piikki ja ihan normaalisti tankkeja käytin. Kysymys kuuluukin, löytyykö tuolle atosysteemille minkäänlaista tankkiratkaisua, vai myynkö ne jollekin drippaushaluiselle ( 4 uutta, 1 vähän käytetty ) vaikka n. 10:llä vanusuukappaleella kolmellakympillä ? Ideahan oli maistella makuja, ettei cartoja tarvitse turhaan uitella, enkä ole drippimiehiä.
    Itelle kävi ihan samalla tavalla, eli tilasin noita eGo:n atoja healthcabiiniltä kun halpoja olivat (3.50$). Ovat tosiaan ihan aitoja, mutta eGo:ja, eivät eGo-T:tä
    Nuo vanutäytteiset tankit kuuluvat juurikin niihin. Itse otin atomisaattorit käyttöön kotioloissa, panin ihan vaan suulakkeen niihin ja aina 3-4 tippaa kerrallaan langalle, mukava jos pitää maistella eri makuja, hakkaavat mielestäni höyryntuotossa ja maussa cartomisaattorit mennen tullen mutta mikään kovin käytännöllinenhän tuo ei ole
    Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen, perus eGo atoille ei ole käytännössä olemassa mitään tankkisysteemiä, ilman vanuja. Jotain feedereihin perustuvia modeja kyllä on olemassa, eli ns. drip on demand laitteita, jolloin e-nestepullosta syötetään suoraan lisäosan kautta nestettä atoon... Mitään suurta suosiota nämä ei käsittääkseni ole saavuttanut ja lisäksi aika hintavia laitteita. Tuossa yksi feeder: http://supertmanufacturing.com/id80.html mutta vaatisi jonkinsortin sovitepalan eGo atolle, koska tuo on mitoitettu 510 atolle...

     
     
  18. #18
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    23

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Mikähän mulla on vikana kun mulla on uus ego, type c, kokeilin mukana tilattua lr-atoa enkä huomannut mitään eroa..

     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    21

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Vielä tosta DCtankista, onko tämä versio numero 2 sitten sellainen mikä EI ala tummumaan tai hajoa käsiin litkun takia?

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Miten päivittäisit ego-t:n?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kat Näytä viesti
    Mikähän mulla on vikana kun mulla on uus ego, type c, kokeilin mukana tilattua lr-atoa enkä huomannut mitään eroa..
    Ite käyny myös näin. Tuntuu myös että niihin vähäisempiinkin höyryihin saa imeä posket klommollaa. Nesteestä toiseen vaihtaessa tosin parani tilanne vähäsen... Aton piikki on myös normaalia lyhyempi, tiedä sitten kuuluuko olla vai onko yksittäinen tapaus vain. Ei vain tahdo imeä nestettä atoon kunnolla. :-\

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •