Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 129

Aihe: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

  1. #81

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Nyt herää kysymys, onko tämä ollut aikaisemmin missä kohtaa ihmisvartaloa käytössä? Vai onkos tämä joku nykyajan vastine sokeripalalle ja pinseteille? Edit: nännipumppu, ehkä se sittenkin sijoittuu ylemmäs

     
     
  2. #82
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Nyt herää kysymys, onko tämä ollut aikaisemmin missä kohtaa ihmisvartaloa käytössä?
    olishan se omaan käyttöön tullu mutta oli liian iso :-[

     
     
  3. #83
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    lr-boge sai komennuksen laatikonpohjalle, paljon paremmat höyryt irtoaa noilla peleonin halpiksilla. siellä tosin varastosaldo nollalla, joutunee terveyskabiinin puoleen kääntymään, ei oo kuin kaks käyttämätöntä enää varalla

     
     
  4. #84

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Ihan huolella tipahin tosta nännipumpusta.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  5. #85
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    kun sisäinen macgyver saa vallan niin ei kannata panna hanttiin
    kolmipyöräänkin sorvasin ihan ite sivulaukut muovitynnyreistä. rumathan ne on kuin perkeleet mutta ajaa asiansa, vähän niinkuin meikäläinenkin: ei mikään silmänilo mutta miehekkään hajuinen.
    welholta on postin huomassa tulossa salmiakkia ja terveyskabiinikin ilmoitti laittaneensa kartot postiin (oikein seurantakoodin kanssa). peleoni kun saa litkut postiin niin sitten ei taas tilata mitään.

    ei ole retkahduksia tullut ja nyt alkaa helpottaa ajoittain iskevä tupakalle lähtemisen tarvekkin. pari kertaa iski se "uuu vaniljasikaaria" tunne mutta ne meni frech pipellä mukavasti ja pyhänä vierestä haistelin kun kaveri ko. sikaareja poltteli niin iskevä tunne oli lähinnä "hyi helevetti".

    jännä miten on tullut tuo vastenmielisyys tupakansavun hajua kohtaan, aiemmin kun olin sen pari vuotta polttamatta melkein loppuun asti tupakansavu haisi ainakin jollain tavalla miellyttävältä. piipunsavu haisee kyllä edelleen hyvältä mutta muuten ärsyttää nenää ja kurkkua.

     
     
  6. #86

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Aika jännä juttu, mä olin 35v röökaamisen jälkeen sitä mieltä, etten edes halua maistaa tuota ilkeetä hajua! olen ihan saatanan joviaali ukko, mutta röökaajat saa tupruttaa savunsa jossain muualla, eikä se ole edes ollut ongelma kellekkään(varmaan arvostavat terveyttään ) Just laskettiin yhden naisystävän säästöt savuttomana, melkeen 10ke, HÄH? Tämä siis 5v

     
     
  7. #87

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Moi ,voin kertoa kuinka yllätin itseni sytyttelemässä ego-teetä sytkärillä ihan pokkana ja olin jo hyvän aikaa sitä ennen ollut jo pelkästään höyryillä ,,, myönnän et hetken olin hölmistynyt /kummastunut ,,,,,sit repesin nauruun ,Noita tupakkeja ja stendareita on kaivettu usein taskusta alussa varsinkin kun tuo tapariippuvaisuus istuu sitkeemmässä kuin uskoiskaan . 8)

     
     
  8. #88
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Sattuuhan näitä. Ei siitä ole pitkäkään aika kun olin parvekkeella tuulisella ilmalla höyryilla ja laitoin ensi-imaisulla käden tullensuojaksi. Ikään kuin sytyttäessä tupakkia.

    Kaikkea sitä.

     
     
  9. #89
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    alkoi jämäpullojen tyhjennystalkoot: mandariininjämä sitruunan sekaan, wensten mentholin ja mintun sekaan, mustikkaa ja vattua mansikan joukkoon ja desert shipin tira usa-mixin iloksi. ei sillä että olisi litkut vähissä mutta ihan periaatteesta ei noita pullonpohjia roskiinkaan heitetä

     
     
  10. #90
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    tiukka matemaattinen laskutoimitus osoittaa että e-nestettä on kulunut about 260ml siitä ensimmäisestä kiinan terveystupakasta lähtien, ja jos lasketaan että 50ml siitä meni sekakäytössä ja loput niiden n. 35 päivän aikana jotka on pelkällä höyryllä menty niin päiväkulutus on huikea 6ml
    arkena kulutus on todellisuudessa noin 3-4 1,5ml kartoa, eli 5ml kieppeillä ja viinan kanssa puljatessa sitten melkolailla tuplat niin aikalailla paikkansa pitää laskelmat.
    näin ollen nesteisiin kuluu ~1,8€/päivä ja laitekuluja jos kuolettaa 0,5€/päivä niin vielä jää semmoisen 7€/päivä voitolle helposti

    ai mitenniin töissä vähän tekemisen puutetta kun joutaa laskinta näppäilemään

     
     
  11. #91

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Anteeksi nyt Urdu, mutta en voinut vastustaa henkilöllisyytesi paljastamista



     
     
  12. #92
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    ei urdu nyt noin nätti ole, hän on paljon komeampi

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  13. #93
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    nii just, mä oon miästen miäs
    welhon paketti tuli ja oitis salmiakkia maistelemaan, karto täyteen ja imua. jumalauta mitä aromit, emäntäkin tuli haistelemaan että juonko mä täällä jo salmiakkikossua. ja kolmessa minuutissa karto säpäleinä
    no färski boge käyttöön, hajonneesta kartosta vanut ruiskuun ja nesteet sitäkautta bogeen (meillä ei jumaliste nesteitä tuhlata). jospa tuo peltikuori kestäisi muovista paremmin
    testiin myöskin usa-mix perfumers apprenticen menthoolilla raikastettuna, iskin näin alkuun 1ml menthoolia n. 14ml usa-mixiä. tuli oikein raikasta, ihan sielua kylmäisi jos en olisi myynyt ko. kapistusta jo aikaa sitten.

    tuntuisi oikein hyvin pelittävän tuo salmiakki bogessa niin piti ihan kaivaa lootan pohjalta jo sinne hylätty mansikka-arominen boge että olinko tuominnut vain liian hätäisesti. en ollu, mansikka-boge ei pelitä edelleenkään tyydyttävästi

     
     
  14. #94
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    ensi viikolla olisi vissiin taas postissa paketteja sitten enempikin, peleonilta 210ml litkuja, ebnferrolta 90ml ja mahdollisesti vielä terveyskabiinin kartosatsikin.

    yksi paketti jota on odoteltu kuin kuuta nousevaa ei tosin ole kotiutunut ja liekkö tuleekaan. ei tosin liity tupakkihommiin vaan tytölle heräteostona ebaystä tilattu angry birds pipo. tuli vielä lauantaina ebayltä ilmoitus että "listing removed for breaching of one or more of our policies". 8.2 merkattu postitetuksi mutta eihän noilta kiinan rihkamakauppiailta mitään seurantakoodia saa. ensi viikon jos vielä odottelisi ja sitten paypal disputea kehiin. tai sitten ebay tajusi viimein tuotteen aidoksi piraatiksi ja siksi poisti sen

    ja vaikka laitepuolen tilaukset pitikin olla jäissä niin tulihan siinä welhon tilauksessa kaksi ego mega dualcoilia napattua kun Ketjupolttaja niitä niin kovin hehkuttaa. onhan noissa ainakin kapasiteettia sen verran että pitäisi kertatankkaus liki päiväksi riittää


     
     
  15. #95
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    peleonilta tuli nesteet ja mukana pari maistiaistakin: kirsikka ja sahara
    ilta mennyt köyhäilyn merkeissä: kartojen pesua nännipumpulla ja ensimmäinen loppuunpalaminen, tosin kuoret kierrätin salmiakin runtelemaan kartoon. kuvat kuva-triidissä

     
     
  16. #96
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    ja tänään kolahti lootaan ebnferron litkut myös, nyt pitäisi varmaan kuukaudeksi riittää 300ml:n varasto, tosin vielä ensi viikolla pitäisi salmiakkia tulla 30ml lisää.

     
     
  17. #97
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    mikäs helevetti tässä nyt oikein mättää
    höyryä vedellyt melkein non-stoppina aamu kuudesta alkaen ja ihan vitunmoinen tupakanhimo päällä, eikä meinaa hellittää. itse asiassa vain pahenee koko ajan. toinen kartollinen jo menossa, ensimmäinen alkoi kuivumista osoittaa tuossa puoli tuntia sitten. kävellyt tässä työmaata ympäri kahvi/vesikuppi toisessa kourassa ja höyrytin toisessa viimeisen tunnin niinkuin pantteri häkissä. vittu. samanlainen fiilis kuin joskus vuosia sitten kun yritin lakkoa "kylmä kalkkuna"-metodilla lakon toisena (ja viimeisenä) vuorokautena. juu, sielu on heikko mutta vastapainoksi niin on kroppakin.

    tosin tähän jos tupakin vetää niin tiedän kyllä tasan tarkkaan miltä se maistuu (paskalta) ja miltä se tuntuu (jysähtää kurkkuun ja rykiminen alkaa sillä kertaa). tosin melkoisen nikotiinihumauksen voisi saada mutta eiköhän tuota nikoa ala olla jo kropassa muutenkin.

    periksi ei anneta, pitkiä imuja keuhkon pohjaan saakka, vielä minä perkeleeni kesytän.

     
     
  18. #98
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    millä nikotiini määrällä(mg) höyryttelet itse oon mennyt alusta lähtien jo 5kk 24mg/ml niksoilla eikä oo sauhukkeen himo iskenyt

    - Jyrki

     
     
  19. #99
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    16-18mg litkuilla on menty alusta asti ja meinasin vielä hulluuttani miedompia ottaa edellisen tilauksen, onneksi en ottanu. pitää varmaan jotain 54mg pohjaa tilata että saa tiukemmaksi miksattua parit nesteet

     
     
  20. #100
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    huomenta tupaan
    täyttelin tuossa ensimmäisen mega dual coilin dekangin vg mentholilla. voi luoja, jos kuvittelin että se itse miksattu mentholi oli raikasta niin tää saa kyllä jääpuikot roikkumaan hampaista. ei ole ainakaan mentholissa pihtailtu. vielä 5 minuuttia höyryjen jälkeen on kielen reunoilla semmonen katkera maku kuin olis underbergia (sitä katkeroa) imaillut enempikin. saataapi lähteä karto pesuun hyvin pikaseen

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •