Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 129

Aihe: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

  1. #41
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    en olisi itsekkään, varsinkaan näin lyhyellä höyryttelyllä, voinut kuvitella tupakan haisevankin pahalle vaan näin kävi
    avainsana: DUALCOIL!!!!!
    jos viikko sitten olisi joku samaa väittänyt olisin haistatellut päin näköä, minulla oli tää juttu vissiin laitteista kiinni
    en voi muille suositella mitään mutta jos tää oikeesti näin menee niin voi pojat
    tähänkö jä'i aamuiset keuhkoputkenpalasien rykimiset?
    vähän aniksissa olen mutta tässä vaiheessa olisi normaalisti jo kolmas toppa korkattu, nyt ei ole
    sanoisinko kuin mel gibson konsanaan erään skottielokuvan lopulla notta FREEEDOM!!!!

    voihan tää vielä reisilleen mennä mutta koittakaa kestää

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    melkosessa hurmoksessa näköjään tullut oltua illalla
    eipä siinä, edelleen höyryllä mennään ja tupakka alkaa tosiaan jo haista nokkaan pahalta

     
     
  3. #43
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    päivitystä päivitystä
    edelleen oon voimissain ja höyryllä mennään. eilen tosin mp-messuilta palatessa, pienessä simassa (oikeesti, ihan vaan pari olutta) ostin tupakka-askin vanhasta muistista. vasta kun työnsin askia taskuun tajusin että mitä vittua. kauppasin sitten samantien edelleen sen niin eipähän jää kummittelemaan.
    perjantaina kävi myös jännä ilmiö. saunalla höyrystelin menemään niin emäntä sitten pisti analogisen palamaan. parin sekunnin päästä tuntui niinkuin olisin chilijauhetta vetänyt nenän täydeltä. aivan uskomattoman epämiellyttävä kokemus. helpotti aika äkkiä kun tuuletti kunnolla.
    mp-messureissulla, eli siis eilen koko päivänä, ei muuten mennyt varmaan 1ml:ääkään nestettä. tosi vähän tuli höyryttyä, osittain kun ei bussissa kehdannut eikä messuillakaan näkyvästi mutta silti ei tupakanhimo iskenyt, paitsi siis alitajuisesti kun kerran pisti körssiä ostamaan

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    jees, lauantaina tuli peleonilta wysylkat eli tuurillaan ennen viikonloppua pääsee taas mintun makuun, nyt höyrynnyt lähinnä cola ja sitruuna. alkanut vähän tuo french pipe tökkiä muuten kuin kahvin tai alkoholin kanssa. desert ship toimi myös hyvin pienessä aniksessa mutta näin selvitäpäin ei oikein uppoa
    mielenkiintoinen maku elämys tuli myös tuossa "tutti frutti" kartossa vastaan kun olen vuorotellen sitä tankkaillut banaanilla, vadelmalla, mandariinillä, mustikalla ja karpalolla.
    easyn nesteet taitaa meikäläisellä jäädä jatkossa kaupan hyllyyn jahka saan nuo loput kulutettua, kaikissa tuntuu joku vastenmielinen viipyilevä aromi taustalla

     
     
  5. #45
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    ja meikäläistähän ei driptippi kauppiaat kyni
    alkanut tulla mehut suuhun noista cartoista kun vähänkään suuremmalla pieteetillä imutteleen niin otetaampa taas leatherman karvaiseen kouraan:
    510-cartridgestä vanut tangentin suuntaan ja murjotaan sisuskalut kappaleiksi ilman kierronparantamiseksi. helmaa pari milliä lyhyemmäksi ja eikun kartoa kohti
    no tulee ne mehut vieläkin kerran päivässä huulille mutta huomattavasti harvemmin kuin suoraan kartoa imiessä
    jos peleonin paketti tällä viikolla kotiutuisi niin sitten testään kyllä tommosen bogenkin mitä tuli aiemmin hommattua.

    ja en oo mitään uutta tilannu

     
     
  6. #46
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    aina voi diy hengessä sovitella jotain paineilma letku liitintä tai vastaavaa karton päähän....itehän en tietenkään...
    PS....ainaki mega dual coiliin sopii..sopivalla o renkaalla varustettuna

     
     
  7. #47
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    menttoolia menttoolia

    menttoolia
    kiitoksia lahjoituksesta, nyt taas on raikasta

    eipä oikein uusia kuulumisia, 510 usb-passtrough ei jaksa dc-kartoille antaa riittävästi pöhinää niin käytellään akkuja tässä tietokoneella istuessakin
    en oo sortunut analoogisiin. välillä tekee mieli lähteä tupakalle mutta aikansa kun vierestä sitä savua haistelee niin helpottaa kummasti himoja

     
     
  8. #48
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    tartteeko sen perkeleen porttiteorian päteä tähänkin:
    vielä eilen olin ihan tyytyväinen nykyiseen settiin (ego akku, dc-karto, pg-liemet) MUTTA
    sain sitten suurimpaan tuskaan lahjoituksena 50/50 pg-vg litkua ja näkyvän höyryn määrä suurinpiirtein tuplaantui niin nyt tuntuu ettei pg:stä saa enää kunnon höyryjä ollenkaan.
    ja tietenkin (toivottavasti jo postikonttorissa) tulevassa lähetyksessä on silkkaa pg:tä
    ffffffuuuuuuuu
    taidan ratketa juomaan. mutta en kuitenkaan tupakkaan

     
     
  9. #49

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Hommaat vaan lisää, etkös tuossa topikin alussa juuri niin vannonut, aina kun vähän löytyy parempaa niin shop shop
    Bombshell on parhautta!

     
     
  10. #50
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    wuhuu

    d-mint ja icemen oli sittenkin pg-vg sekoitusta eikä pelkkää pg:tä niinkuin muistelin. BILEET!

     
     
  11. #51
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    kello löi jo neljä eli työpäivä ohi
    nyt vuorossa

     
     
  12. #52
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    wuhuu

    d-mint ja icemen oli sittenkin pg-vg sekoitusta eikä pelkkää pg:tä niinkuin muistelin. BILEET!
    Jep, n 60% PG \o/

     
     
  13. #53

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Rakas päiväkirja!
    Kaivoin sinut esiin untuvatyynyjeni alta, koska asiaa pitkään pohdittuani myönnän nyt, että aikaisemmat mietteeni saattoivat olla hieman hätiköityjä. Olisiko se loppujen lopuksi niin kauhistuttavaa, jos joku saisi käsiinsä näitä raapustuksia ja lukisi niitä?

    Olen kuullut, että Urdu-niminen herrasmies pitää jossakin jotakin julkisen päiväkirjan tapaista. Korviini on myös kantautunut, että kyseessä on sangen huumorintajuinen henkilö, jonka tekstejä on oivallista lukea paitsi hyödyksi, myös huvituksen ja mielen virkistyksen kannalta. Tämän lisäksi hän on kertoman mukaan hyvin määrätietoinen ja periaatteensa kuulemma onkin: mitään ei enää hankita! Arvostan mitä suurimmassa määrin tällaista terveellistä itsekurin harjoitusta. Kuten tiedät, pikku päiväkirjani, myös minä olen ollut tässä suhteessa esimerkillisen mallikas. Kun olen kertaalleen päättänyt, että uusia hankintoja ei kerta kaikkiaan enää tehdä, olen onnistunut pitämään päätökseni jopa aivan kohtalaisella menestyksellä.

    Näiden aatosteni julki saattaminen kuitenkin jaksaa mietityttää minua. Tuolloinhan saattaisi paljastua, että karskista ulkomuodostani huolimatta en ole mies ensinkään, vaan aika tavallinen ja melko mitätön marjanpoimija. Siinäpä visainen pulma! Ehkä minun pitää seuraavaksi etsiä käsiini nuo Urdu-herran kirjoitukset? Niistä saattaisin, parahin päiväkirja, saada jonkinlaista neuvoa tämän kiperän kysymyksen ratkaisemiseksi - ja ylipäänsä osviittaa tulevaisuuden varalle.

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    sunnuntaihuomenta vaan itse kullekkin säädylle
    höyryveturina mennään edelleen. tosin eilen pari sätkää tuli (käsin)kääräistyä. ja annettua vaimolle kun sillä oli tupakit loppu
    rouvaakin oon yrittänyt käännyttää mutta valittaa että tulee pahoinvointia jo yksistä höyryistä, taitaa olla psykosomaattista.
    eilen pidin suuren puhdistuksen tarvikelootalla ja kaappiin katosi 510:n akut, atomisaattorit, kartridget, budin raadot ja kaikki tupakkimakunesteet (pois lukien french pipe), jäljelle jäi egon akut, cartot ja hedelmä-, limppari-, minttu- ja mentholimaut. ja siis tietysti se ranskan piippu. pitänee laittaa paskat kiertoon jahka saan senverran itestäni irti.
    eilen oli melkoinen höyrypäivä muutenkin: koko ajan tuprusi ja sen kyllä huomaa: tuntuu kuin olisi kurkku vereslihalla kun jäi veden juominen vähän liian vähälle, muita nesteitä tuli kyllä nautittua koko rahan edestä.
    ny pitää alkaa varastosta penkomaan tytön luistimet esille jotka tuli syksyllä ostettua ja laitettua jemmaan vaatehuoneeseen. arvatkaa vaan onko niitä kukaan nähnyt sen koomin ???

    ps. bogen normaalivastuskarto oli pettymys, lr-boge taas hyvä, tosin vaatiin conen että tulee vähän parempi imuvastus

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    joko pukkaa lentsua tai keuhkot aloittelee puhdistautumistaan
    ollut nimittäin melkoista rykimistä eilinen ja taitaa tämä päivä jatkua samoissa merkeissä. osansa varmaan lauantain tehohöyrykuurilla mutta pidetään peukkuja että keuhkot ne vaan alkaa paskaa ajaa ulospäin. yhden lentsun nimittäin vasta pidin eikä ollu lustia.
    torstaina työterveyslääkärille olisi aika, saa nähdä miten kommentoi sähkötupakkiin siirtymistä.

     
     
  16. #56
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Aiai, taitaa olla se spekuloitu haittavaikutus olla tuloillaan sulla, eli yskit niin, että perseesi putoaa. :-D
    KGO & Twist

     
     
  17. #57
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Aiai, taitaa olla se spekuloitu haittavaikutus olla tuloillaan sulla, eli yskit niin, että perseesi putoaa. :-D

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    eli laihtuukin vielä samalla kun perse irtautuu ruumiista, voi veljet
    on tuo minttu kyllä liian hyvää kun koko ajan tulee vaan sitä imeskeltyä ja muut maut jää ihan lapsipuolen asemaan

     
     
  19. #59
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    torstaina työterveyslääkärille olisi aika, saa nähdä miten kommentoi sähkötupakkiin siirtymistä.
    Printtaa toi sille valmiiksi:
    http://www.casaa.org/files/CASAA%20M...aph%285%29.pdf
    Sit neuvot menemään casaa.orgiin kun alkaa kinostaa. Näin minä teen vastaavalle lekurille.


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #60
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Urdu sähköhuurun ihmeellisessä maailmassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    eli laihtuukin vielä samalla kun perse irtautuu ruumiista, voi veljet
    on tuo minttu kyllä liian hyvää kun koko ajan tulee vaan sitä imeskeltyä ja muut maut jää ihan lapsipuolen asemaan
    Mulla on noita tankkeja nyt neljä käytössä aktiivisesti kun arctic saapui. Tätäkin ennen aina minttutankin pohja näkyny muita ennen eli kyllä se on vaan hyvää ^^

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •