Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 34 / 34

Aihe: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

  1. #21

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Nyt on testattu normi-kartomisaattori+ pass-thru Ego-akulla:

    Vermillion River - Minnesota Menthol, toimittaja Liberty Flights
    - lakritsainen ja mehevä maku, ei hirveän mentholinen, mutta makuisa

    Joyetech - Menthol, toimittaja Peleon
    - kirpeä ja ohkainen maku, kuitenkin mentholmainen, antaa paksut savut

    Halo - Menthol Ice, toimittaja Toscana Mall
    - hämmentävä, vesimelonia alussa ja spearmint-purkkaa lopussa, mentholiksi en sanoisi

    Perfumers Apprentice - M-Type Menthol, toimittaja Toscana Mall
    - makea, taitaa olla ananasta. Hajuvesimäisen läpitunkeva, ei juuri mitään tekemistä mentholin kanssa
    - värikin on keltainen, kun muissa on ollut punertava tai pinkki

    Yllämainituista parhaimman makuinen on Minnesota Menthol, muutenkin tykästynyt Vermillionin litkuihin

    Tulossa vielä VR Fresh Mint, 2 eri mentholia ja 2 minttulitkua inaweralta, katsotaan sitten lisää...

    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  2. #22

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Tuo Minnesota Menthol lienee itse Belsebuubin keksintöä: aluksi minulla oli siihen jonkinlainen viha/rakkaus-suhde ja koko nestekin tuli tilattua puolivahingossa. Nyt siitä on muodostumassa kovaa vauhtia ykkösneste menthol-blandiksen keskeisimpänä raaka-aineena. Koko synkkä ja traaginen tarina on luettavissa jossakin netin syövereissä. Lisäksi sadalle nopeimmalle on kuulemma luvassa myös resepti

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    18

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Olen kans yrittänyt löytää mieleistä metholia, sisko kävi jenkeissä ja toi sieltä mukanaan smoke smart methol 16mg pg, erittäin hyvää mut en ole löytänyt sitä netistä..nyt pistin tilaukseen peleonilta joytechin menthol, libertylta vg-spearmint ja menthol blendin, uk-eliquidilta lähti viel tilaukseen minnesota menthol/Flavour..jokohan noista löytäisi mieluisen....

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja paukee Näytä viesti
    Olen kans yrittänyt löytää mieleistä metholia, sisko kävi jenkeissä ja toi sieltä mukanaan smoke smart methol 16mg pg, erittäin hyvää mut en ole löytänyt sitä netistä..nyt pistin tilaukseen peleonilta joytechin menthol, libertylta vg-spearmint ja menthol blendin, uk-eliquidilta lähti viel tilaukseen minnesota menthol/Flavour..jokohan noista löytäisi mieluisen....
    Pakko sanoa että joytechin Mentholi on aikamoinen pettymys..menthooli makua siitä löytyy mutta jotain muuta sivumakua myös...maistuu vähän joltain piparikakulta....en kyllä ite oikein tykkää, mutta ehkäpä sää tykkäät

     
     
  5. #25

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Joyetech menthol + VR Minnesota menthol - Joyetechin raikas, mutta ohut maku paikkautuu VR:n muhevuudella.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  6. #26
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    18

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Joyetech menthol + VR Minnesota menthol - Joyetechin raikas, mutta ohut maku paikkautuu VR:n muhevuudella.
    tää muuten toimii erittäin hyvin, kiitos vinkistä!

     
     
  7. #27

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Yrittelen saada muoria (55v analogiaa) siirtymään digiaikaan. Olen tilaillut menthol-makuja 15-20mg vahvuuksilla, muttei ole vielä oikein löytynyt.
    Mitenkäs, pössy, alkuperäinen projekti on edennyt? Onko löytynyt edes jotakin menthol-Mallua tuuraavaa makunestettä?

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Hämeenlinna(kotoisin lapland)
    Viestit
    61

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Tästä halon cool mististä en saa toistaiseksi irti muuta kuin parfymoitua saippuaa ja suitsukkeita. Hieman pettynyt.
    Odotin menthol-savukemaista tunnelmaa lähinnä luettuani ulkomaisia foorumeja.
    "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits-

     
     
  9. #29
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    1,260

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua? Vastaus: EI

     
     
  10. #30

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Mitenkäs, pössy, alkuperäinen projekti on edennyt? Onko löytynyt edes jotakin menthol-Mallua tuuraavaa makunestettä?
    Muorilla on nyt SD ja 650ego ja läjä tankattuja bogeja siellä pohjosessa.
    Oon tykästyny tohon Minnesota Mentholiin, vaikka ei o varsinainen menthol. Menthol siitä tulee tosiaan jollain (esim Joye) menthol-lisäkkeellä. Koetapa tota blandista
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  11. #31
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Maku asioita, mikä maistuu toiselle, niin ei välttämättä itselle. Bogeja itsekkin ensin VR nesteillä sitten kokeilin katroilla! Jep toimii 35 vuotta analogisia takana, niin näistä tuntee saavansa sitä samaa tupakan lämpöä ja karheutta. Ainakin VRn mabelwood ,vanilija kun mentholikin ovat mielestäni niin lähellä analogista kun itse tunnen tukkoisilla maku nystyröillä aistimaan. Makuasioita niitähän nämä!

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    50

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Torque 56 Halo nestettä + Pink Spot Snowman´s kiss sekoitusta niin muori on tyytyväinen. Tai luulen minä. Siinä mun 50 senttiä ajatuksesta.
    Tästä inspiroituneena piti ihan kokeilla vastaavaa. Itselle T56:sta tulee tuo mauste (kumina tms) liian vahvana ettei ihan pelkillään hirveästi jaksa. VR:n Minnesota Menthol taasen on omia makuhermoja miellyttävä, mutta pelkiltään melkoisen mauton ja tätä olen tuohon Libertyn Menthol Blendiin sekoittanut aiemmin (melko hyvää).

    Latasin siispä tankkiin sitten noin 2/3 Troqueta ja loput MM:ää. Tuli melkosen passeli sekoite, mutta miedot nesteet (12mg ja 10mg) ja menttoolin laimeus tartteisivat vähän potkua lisää. Voi olla, että pitää lisätä Bellaa tai jotain muuta myöhemmin sekaan. Saisi samalla vähän lisää sikarimaisuutta.

    Sitä en tiedä onko kovin lähellä menhol-tupakkaa, saati sitten Mallun vastaavaa. Omat muistikuvat perustuvat vihreeseen Kenttiin ja siihen verrattuna melkoisesti tunkkaisempi (T56) ja vähemmän minttuinen. Ehkä Libertyn Double Mint tai vastaava tekisi Bellan sijaan myöskin hyvää. Jatketaan kokkailuja. :

     
     
  13. #33

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Kannattaa kokeilla myös Decadent Vapoursin Premier Mentholia piristämään kokkausta. Se on erittäin mentholinen neste. Kun LF:n Menthol Blend tai VR:n Minnesota Menthol ovat tuntuneet liian niukasti mentholilta, olen käyttänyt tuota lisänä, pieninä määrinä.

     
     
  14. #34
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Löytyykö analogisen menthol-mallua liki olevaa litkua?

    Makuasioita nuo menttoolit..itse en menttooleista paljon nykyään välitä. Aikoinaan poltin vakituiseen vihreetä Marlboroa vähintääkin 5 vuotta vakituisesti mutta piti lopettaa se kuin seinään koska se rupes aiheuttamaan saatanallista tupakkayskää jostakin kumman syystä varsinkin öisin!..oli sitä tyhmä naulapää kun ei silloin 90-luvulla älynny lopettaa koko touhua vaan takasin piti väkisellä siirtyä normi malluun ja siniseen LM:ään..joskus sillointällöin tuli sen jälkeen joku aski menttoolia poltettua..oikea menttolitupakanmakuista litkua ei ole tullu vastaan ja nuo pelkät menttooli ja spearmintlitkut on liian ällöjä phyi! ..itse olen kuitenkin käyttänyt..tällä hetkellä taitaa löytyä Totally Wickedin Strong Menthol titan/tornado fluid, paska litkujen lantraukseen elikkääs makujen joita on tullu hommattua ja en sitten pidäkkään niistä..Mentholi peittää kätevästi paskalitkujen maun ja kun puhdasta menthoolia eGon tankkiin lorauttaa niin voi itse säätää makua...kun mentholia laittaa yhden tankin reilummin niin sitä jää atomisaattoriin sen verran että se maistuu pitkään mentholille..

    Miten tämä liittyy alkuperäiseen kysymykseen?..no eipä juuri mitenkään kunhan höpötän joutavia....

    Mutta tällä menetelmällä kun olen sitten käynyt läpi surkeimpia tupakan makuisia nesteitä on vahingossa välillä onnistunut ihan toimivia kombinaatioita..viimeksi sotkin mentholia Dekangin red USA mixiin koska se on itsessään mulle liian makeaa ja Wizmix fluecured tobaccoon..onnettominta tupakanmakuista (sikarin?) shittiä pitkään aikaan.. (edelleen Dekang) ja toimi ihan mainiosti mentholi tupakkana , että kokeilemalla ja testaamalla voi löytyäkin ihan omille makunystyröille sopivaa mentholisotkua jopa ihan vahingossa. ihan toimivaa tuli tässä taannoin kun sotkin vähän parempaa tupakkamakua Totally Wicked wirginia blendiä..että siitä vaan kokeilemaan
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •