Tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

  1. #1

    Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Tervehdys!

    Olen siis vastaikään ostanut e tupakan green smokesta, aloitus pakkauksen.. Ostin itselleni nesteitä ilman nikotiinia.. En ole vielä edes kerinnyt koittamaan ja koko e tupakan pongasin viikko sitten..

    Nyt sain miehelleni innon koittaa tuota härveliäni, josko sen avulla saisi lopetettua tupakoinnin.. Tarkoitus on et hän joku ilta koittaa tuota analogisen sijaan ja testaa pystyykö jättämään oikean tupakan tuon avulla..
    Mies on polttanut n. 15v, alkuun veteli vihreää l&m, mut nykyisin menee sinistä l&m.. Mies polttaa askin päivässä.. Smart ja malboro tupakat ei kauheesti hälle maistu, ehkä liian tujua..
    Onko jollain suositella yks neste mitä mun miehelle kannattaa hankkia kokeeksi.. Niin ja millainen nikotiini määrä olis hyvä.. Joku sellainen mikä vois houkuttaa hänet sähkötupakan pariin.. Ja ainoastaan tupakan maku kelpaa, hän ei perusta makuliemille..
    Ja mistä kannattaa tilata kyseinen laadukas/ hyvänmakuinen tupakka neste..

    Kovin olisin kiitollinen vaivaa näkeville!

     
     
  2. #2
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    Ja ainoastaan tupakan maku kelpaa, hän ei perusta makuliemille..
    Itsekin olin samoilla linjoilla, ennen kuin kokeilin ensimmäistä kertaa..

    Mutta asiaan: Itse voin ainakin suositella ECigWizardista löytyvää HS Delightia. Täsmälleen tupakanmakuistahan näistä ei sinänsä löydy, mutta tuo maistuu melko lailla siltä, mille tupakanlehti tuoksuu ja maultansa on kuivakkaa, kuten normi röökitkin. Muutenkin nuo Velhon nesteet ovat melko "turvallisia" siinä mielessä, että niistä ei ilmeisesti juurikaan ole löytynyt mitään oikeasti oksettavia makuja.
    Suosittelen myös, että jos tilaa tuolta Velholta nestettä, pistää samaan tilaukseen WizMix Applea. On oikein mukavan raikas omenan maku siinä ja sopii todella hyvin sekoitettavaksi tuon HS Delightin kanssa, jolloin seossuhteesta riippuen saa pientä omenan jälkimakua tai raikkaalla omenalla höystettyä kuivahkoa "tupakka"makua.
    Niin ja nikotiinin määrä voisi olla n.12-18mg, ainakin alkuun. Itselleni tuo 18mg on ollut sopivaa, ettei tarvitse aivan jatkuvasti olla pilli suussa.

    Kannattaa myös lukaista ketju "Täydellistä tupakkamakua etsimässä" tältä foorumilta.

    Ps. Nuo Greensmoken myymät kamat ei ehkä ole ihan parhaita mahdollisia, eikä niillä taida saada oikeaa kuvaa höyryttelyn maailmasta.. :-\

     
     
  3. #3
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti

    Kannattaa myös lukaista ketju "Täydellistä tupakkamakua etsimässä" tältä foorumilta.

    +1

    Tuo ketju on paras paikka aloittaa tupakkamaun etsintä, mitä sitä muualla hämmentämään.

    Kuten jo mainittukin, tupakan maku on lähinnä tupakan kaltainen. Mikä mauista on sitten se paras, sen päättää oma suu. Joillekin toimivat nesteet eivät toisille toimi ollenkaan. Varaudu siis kokeiluihin ja myös pettymyksiin. Itselleni maistuu monen parjaama Deset Ship, sekä varsinkin mausteiset Halo-nesteet. Tilaamiseen löytyy foorumilta vinkkejä. Ainakin kaikki foorumilla keskustelussa olevat toimittajat tuntuvat olevan turvallisia vaihtoehtoja. Muista myös foorumilta löytyvät alennuskoodit!

    GS:n tuotteiden suurin ongelma taitaa olla hinta, kyllä ne toimivat kuten vastaavat muutkin. Kun oikein innostut, foorumilta löytyy vinkkejä seuraavan laitteen hankintaan

    Oma kokemus on, että analogisen jälkeen aloittaminen tarpeeksi vahvalla nesteellä. Mielummin niinpäin, että nikotiinin tarve täyttyy luultua aikaisemmin kuin että tuntuisi, että pitää koko ajan kiskoa lisää. Oma startti tapahtui 24mg nesteillä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  4. #4

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Kiitos neuvojille!!

    oikein innoissani meinasin tilata totallywicedistä tobacco amricannoa miehelle maistaa..
    Muuten ei mitään, mut toimituskulut oli 35e..
    Ehkä mun pitää katsastaa muiden paikkojen toimituskuluja ja valita jostain halvemmasta paikasta... hmmm...

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Tuoltahan http://www.liberty-flights.co.uk/index.asp? saat 5 ml pulloja kokeiluun ja ilman postikuluja, mukana myös ns. laatunesteitä.

     
     
  6. #6

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    Kiitos neuvojille!!

    oikein innoissani meinasin tilata totallywicedistä tobacco amricannoa miehelle maistaa..
    Muuten ei mitään, mut toimituskulut oli 35e..
    Ehkä mun pitää katsastaa muiden paikkojen toimituskuluja ja valita jostain halvemmasta paikasta... hmmm...
    Totally Wicked: postage and package: £9.99 (Ireland & Europe)
    Libertyltä toki halvempaa kun ei ole lähetyskustannuksia.

     
     
  7. #7

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    libertystä löysinkin kivasti pieniä kokeilupulloja.. tosin nyt se valittaa ettei niit oo nyt saatavilla tms.

    No mut ootellaan..
    Kiitos neuvoista!

    Pitäskö mun ostaa toinen höyrystäjä tohon, tuolle tupakkamaulle?
    Olen höyrytelly pepperminttiä ja marjamixä, ja toiseen nesteeseen tulee toisen maku.. Eli ilmeisesti höyrystäjästä lähtöisin?
    Nuo green smoket on aika kalliita, ja sai sen käsityksen ettei siihen käy muut kun greenin omat?..

     
     
  8. #8

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti


    Pitäskö mun ostaa toinen höyrystäjä tohon, tuolle tupakkamaulle?
    Pitäis. Joku kunnollinen. Laitteet -osiossa on paljon juttua egoista ja muista toimivista höyrystimistä
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  9. #9

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    ei hitsi.. Nyt mä löysin finnvapelta halvemman aloituspakkauksen kun tuo greensmoke.. Ja siinä tulee peräti kaks akkua jne..
    pystynköhän mä palauttaa tuon green smoken vaikka oon avannu kaks patruunaa? hmm.. Sivuilla oli et täs on 14e tyytyväisyys takuu..
    Ja itse ainakin huomasin että vaikka ekan kerran latasin tuota yli 10h, niin nuol "latausvalot" eivät olleet sammuneet laisinkaan..


    edit.. eli ei avattua tuotetta pystykkään palauttamaan.. Hmmm.. miten sitten vi olla tyytymätön tuotteeseen jos se pitää olla käyttämätön.. no ehkä joskus hankin tuon toisen..

     
     
  10. #10

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Ei valitettavasti avattua/käytettyä pakettia taida noi palautustakuut koskea

    Tuotteiden hinnasta nimen omaan GreenSmoke on tällä foorumilla saanut huonon maineensa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  11. #11

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    No nyt on tilattuna 510 atomaizerin 2smokesta sekä pari nikotiinitonta makua, vanilja ja tupakka.. Miehelle tilasin jostain muusta oisko ollu 16 vai 18mg tupakkaa.. Saas nähdä mahtaako hänkin haluta siirtyä tuohon höyryttelyyn, kuhan saan tuon adabterin niin saa mies testata..
    Mun täytyy pysytellä erossa nikotiinista, iskee liialliset tupakkahimot.. Ostin siis kyseisen laitteen siltä varalta et joskus viinilasin jälkeen tekis mieli sauhutella, tai iskee kova sota, niin saan tuolla tupakkamaulla paremman kurkkutuntuman.. Olen siis ollut yli 2kk polttamatta, tai no 3kertaa on tainnut rapsahtaa.. Jos tällä pystyis ehkäisemään.. Ja nuo hedelmämixit on aika "turhaa tavaraa" tähän tilanteeseen.. Joten katsotaan kuinka käy..
    Niin ja toivon tosiaan et tuo joye 510 atomizer toimii tossa greensmoking härpäkkeessä..

     
     
  12. #12

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Enpä tiedä, itse aloitin tupakka-menthol makuja yhdistämällä. Pikku hiljaa olen pelkästään niihin kyllästynyt, ja nyt on ensimmäiset hedelmämaut kokeilussa. Kummasti nekin tupakan korvaa, vaikka ei tosiaan pätkääkään sillle maistu. Mutta itse tosiaan höyryttelen lähes tauotta. Saa nähdä saako sitä joskus vähennettyä. Ainakin niksamääriä olen nyt ajamassa alas.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Mun täytyy pysytellä erossa nikotiinista, iskee liialliset tupakkahimot.., juuri tämän takiahan niitä nikotiinilitkuja höyrystellään... en nyt ihan ymmärrä????? Siis tekeekö tupakkaa mieli vai ei????

     
     
  14. #14

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    ehkä selitin huonosti..
    Kun kerta olen pystynyt olemaan ilman tupakkaa ja ilman nikkistuotteita pitkään, ei pahemmin tupakkaa tee mieli. TUpakka himot iskee kun juon alkoa ja sit on pakko saada kessutella jos miehen kanssa iso riita.. Sähkökessua polttamalla nikotiinittomalla tupakkamaulla saan varmaankin himot pois noissa tilanteissa. Noissa tilanteissa jos olen vetänyt tupakkia, nikkispurkkaa tms. niin tupakanhmo jatkuu ja jatkuu..
    Ja kesähän tässä on tulossa, mikäs mukavampaa kun saa pössytellä silloin kun mieli tekee..
    Ymmärsitkö

     
     
  15. #15
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Tapariippuvainen, siis.
    KGO & Twist

     
     
  16. #16

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    juu tapariippuvainen, ja pienestä määrästä nikotiinia, uudestaan nikkisriippuvainen.. Eikä se tupakka niin kauheen pahalta ees maistunut, tuoksuu ainakin pirun nannalta.. :P

     
     
  17. #17

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    NYT meni hermot greensmokeen. Laturi meni vaihtoon ja eiköhän akku loppunu parin henkäyksen jälkeen..

    itelleni tilasin ego 900mah ja siihen tarvikkeet.. Miehel tilasin ego start kit 1000 mah.. Ketuttaa kyn rahaa meni tohon greensmokeen..
    Ja hittolainen, tilasin parit 510 atoa tohon greeniin, nyt neki rahat menee hukkaan ku en voi hyödyntää niitä..

    No eiköhän ketutus mee ohi kuun ego kilahtaa laatikkoon! Jei

     
     
  18. #18

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Ei mee 510 atot hukkaan, pistät vaan siihen eGo:n nokkaan kiinni, 510 kierteet käy eGoon. Lisäks kun hommaat 510 driptipin aton päähän niin voit dripata nestettä suoraan atoon. Drippauksesta löytyy keskustelua esim. täältä http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=538.0 Drippaamalla on kätevä maistella eri makuja.

     
     
  19. #19
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430

    Vs: Mikä neste kokeiltavaksi tässä tilanteessa?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kuutti85 Näytä viesti
    NYT meni hermot greensmokeen. Laturi meni vaihtoon ja eiköhän akku loppunu parin henkäyksen jälkeen..

    itelleni tilasin ego 900mah ja siihen tarvikkeet.. Miehel tilasin ego start kit 1000 mah.. Ketuttaa kyn rahaa meni tohon greensmokeen..
    Ja hittolainen, tilasin parit 510 atoa tohon greeniin, nyt neki rahat menee hukkaan ku en voi hyödyntää niitä..

    No eiköhän ketutus mee ohi kuun ego kilahtaa laatikkoon! Jei
    niitä kutsutaan koulutusrahoiksi itelläkin eka tilaus oli liperrolta tommonen tupakankokoinen startkitti joka parin yrityksen jälkeen lensi parvekkeelta.
    sitten tilasin egon ato+cartridge startterin, tästäkin jäi käyttöön vain laturi ja akut voin sanoa, että varmaan 80% aloittaneista on mennyt nämä koulutusrahat,
    vaikeuksien kautta voittoon nesteeksi voin suositella tuolta http://www.uk-eliquid.co.uk/ vermilion riverin classic blendiä mikä itestä lähinnä tupakan makua ja yli 6punnan ostokset ilman toimituskuluja, että voi vaik tilaa pullon kerralla itsellä neste 25mg mutta olen polttanut norttia ja chesterfieldiä. joten voisin miehellesi suositella 18mg nestettä.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •