Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 41

Aihe: Kertakäyttöisistä vähän "järeämpiin" malleihin?

  1. #21
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Mentholin kanssa täysin samaa mieltä tuosta Paulsaaren akusta, sillä höyryttelee mukavasti kokopäivän ja jää virtaa vielä seuraavaksikin päiväksi, mulla on myös justfogin vastaava akku, joka on täysin paska, sillä ei todellakaan höyryttele koko päivää En tiedä mikä taika on Paulsaaren akussa, mutta tehokas se on.
    Mä en kyllä vieläkään usko että päästelit 15ml päivässä menemään ja 1 paulsaar akku riitti. Itellä kumminki menee 5000mahin eestä akkuja tommoseen määrään

     
     
  2. #22
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Olisko että vastus on eri noissa ?
    varmaan eri asia höyryttääkö ego tikulla missä 2ohm vastus vs 3ohm vastus teho se on jännä asia (syö akkuakin eritavalla) mutta antaa höyryäkin eritavalla

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mä en kyllä vieläkään usko että päästelit 15ml päivässä menemään ja 1 paulsaar akku riitti. Itellä kumminki menee 5000mahin eestä akkuja tommoseen määrään
    Kyllä se vaan riitti, tuu kattomaan ellet usko Nyt kun mulle tuli tuo evosin clearo, niin se ei muuten sitten hörpi ollenkaan niin paljoa nestettä, kuin justfogin maxi, tää on mielenkiintoista nyt seurata, että paljonko nestettä rupeaa menemään tuon uuden vempeleen kanssa. Nämä höyryttelyvehkeet näyttää olevan vähän henkimaailman asioita

     
     
  4. #24
    Mullakin tässä nyt 2600mah ja kestää 2-5h Pitäs ostaa paulsaaren tehoakku niin kestäis kauemmin eli koko päivän. E: singlenä jotain 0.2ohm 3x 0.4mm kanthaalia 6 kieppiä
    Ee: Ja eilen uus nesteen kulutus ennätys eli 12ml
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  5. #25
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Nyt sä jo trollaat tolla "ego akullisella 15ml nestettä päivässä"

     
     
  6. #26
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Olisko että vastus on eri noissa ?
    varmaan eri asia höyryttääkö ego tikulla missä 2ohm vastus vs 3ohm vastus teho se on jännä asia (syö akkuakin eritavalla) mutta antaa höyryäkin eritavalla
    No luulis että millilitrakulutuksella ja virrankulutuksella on joku yhteys. Watit kun kasvaa, niin kasvaa myös virran ja nesteen kulutus. Olettaisin jopa että energia joka vaaditaan millilitran höyrystämiseen on aikalailla vakio, muuttujia tuossa nyt ei kovin montaa ole.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  7. #27
    Voihan se ollakkin, jos se PS-tikku pitää sisällään vähintään 2000mAh ja on täysin puhdas sekä hyvin suuniteltu. Kiinalaista "no burning smell"-teknologiaa. Tai sitten sitä nestettä on vaan tosiaan valunut johonkin, koska en tiedä minkä takia justfogin clearo kuluttais sen enempää nestettä kuin isommalla teholla pyörivä eVod.

     
     
  8. #28
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    No luulis että millilitrakulutuksella ja virrankulutuksella on joku yhteys. Watit kun kasvaa, niin kasvaa myös virran ja nesteen kulutus. Olettaisin jopa että energia joka vaaditaan millilitran höyrystämiseen on aikalailla vakio, muuttujia tuossa nyt ei kovin montaa ole.
    Yes
    onhan noita muuttujia aikas paljon
    -Vastus
    -Virtalähde
    -Atomisaattorin hävikki
    -Virtalähteen hävikki
    -Virtalähteen Akku
    -Kaikki kontaktipinnat
    jne jne jne

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Voihan se ollakkin, jos se PS-tikku pitää sisällään vähintään 2000mAh ja on täysin puhdas sekä hyvin suuniteltu. Kiinalaista "no burning smell"-teknologiaa. Tai sitten sitä nestettä on vaan tosiaan valunut johonkin, koska en tiedä minkä takia justfogin clearo kuluttais sen enempää nestettä kuin isommalla teholla pyörivä eVod.
    No siinä on miettimistä, että miksi, mutta näin on. Justfogin clearoa kun käytin ja kattelin telkkua, niin mulla oli aina nestepullo jo siinä valmiiksi vieressä, kun piti kokoajan täytellä, mutta nyt mulla on sentään nestepullo kaapissa, eikä siinä sohvan nurkalla

     
     
  10. #30
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Yes
    onhan noita muuttujia aikas paljon
    -Vastus
    -Virtalähde
    -Atomisaattorin hävikki
    -Virtalähteen hävikki
    -Virtalähteen Akku
    -Kaikki kontaktipinnat
    jne jne jne
    No jos nyt pysytään ihan perusteisss, niin ei niitä muuttujia ole kui U,I ja R ja noita muuttelemalla tuskin saadaan höyryä tuottavaa ego-koon kombinaatiota ja höyrystää 15ml nestettä. Tätä hain takaa.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #31
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    No jos nyt pysytään ihan perusteisss, niin ei niitä muuttujia ole kui U,I ja R ja noita muuttelemalla tuskin saadaan höyryä tuottavaa ego-koon kombinaatiota ja höyrystää 15ml nestettä. Tätä hain takaa.
    Kymmennen pistettä ja papukaijamerkki
    Luulen että tuo maaginen 15ml saavutetaan kun 14ml clearo kusee alleen ja höyryttään sen 1ml

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    482
    Minun kaveri oli 900mah tehoakun vannoutunut käyttäjä.
    Kunnes vei lainaksi vamon protankilla.
    Ihmetteli vaan että noinko hyvää "tervalakun" maku on kun on paremmat vehkeet.
    Laitteet: EBOX ONE


     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    209
    15 ml on jo kyllä melkoista liioittelua kyllä yhdellä tehoakun latauksella.Muutenkaan en väittäisi, että mikään egoakku on sama kuin eri kaliiperin vehkeet. Tehoakku on hyvä ego-kategoriassa(ei säädettävissä), ei sen enempää eikä vähempää.

     
     
  14. #34
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mentholi Näytä viesti
    15 ml on jo kyllä melkoista liioittelua kyllä yhdellä tehoakun latauksella.Muutenkaan en väittäisi, että mikään egoakku on sama kuin eri kaliiperin vehkeet. Tehoakku on hyvä ego-kategoriassa(ei säädettävissä), ei sen enempää eikä vähempää.
    Joo en sinänsä tuotetta vähättele, mutta 15 milliä päivässä alle 10 vatin laitteella on jo melko uskomaton suoritus, saati sitten se että se imetään yhdellä ego-kokoisella akulla, on suoritus josta kirjoitetaan vielä kirjoja.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #35
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Joo en sinänsä tuotetta vähättele, mutta 15 milliä päivässä alle 10 vatin laitteella on jo melko uskomaton suoritus, saati sitten se että se imetään yhdellä ego-kokoisella akulla, on suoritus josta kirjoitetaan vielä kirjoja.
    PT ego ja pilli suussa 24h voisi olla mahdollista
    Mutta yhdellä akullisella ilman että letku on kiinni mahdotonta sanon minä

     
     
  16. #36
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    PT ego ja pilli suussa 24h voisi olla mahdollista
    Mutta yhdellä akullisella ilman että letku on kiinni mahdotonta sanon minä
    Senkin vääräuskoinen. Ei sitä isoakaan kirjaa tuolla asenteella kirjoitettu. Roviolle joutaisit.

    Eli onko jotain hyviä peli-ideoita mukaanotettavaksi.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  17. #37
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    No käyttääkö joku teistä justfogin maxi clearoa?

     
     
  18. #38
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Ihan sama, mikä clearo/carto/rebuildable nokassa.. fysiikan lait koskee niitä kaikkia samalla tavalla ja 15ml muuttaminen höyryksi vie kaikilla saman xxx mAh.
    Mikä se xxx mAh sitten onkaan, niin sitä tuskin kukaan mitannut tai laskenut.. mutta se on ihan varmana enemmän kuin jostain Paul &%¤# lelutikusta irtoaa edes parhaana päivänä.

    Mulla herää epäilys, että onko tässä nyt joku Paul &%¤# kauppias takana.. tuskin.. mut kunhan tuli mieleen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #39
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    No käyttääkö joku teistä justfogin maxi clearoa?
    Ei siitä ole tietoa, mutta melko varmasti useampikin tyyppi löytyy, joka käyttää "hieman" jareämpiä vehkeitä "pikkasen" isommilla tehoilla ja niilläkin alkaa höyryttely käynään työstä, että päästään edes lähelle noita kulutuksia.
    Ja silloinkin akulta tarvitaan aivan varmasti enemmän kuin 900mAh.

     
     
  20. #40
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    PaulSaaren kauppias tottahan toki ja tänään tuli kamaa mulle juuri finnvapelta. Älkää nyt toki pahoittako mieltänne siitä, että mun akku on toiminut ainakin toistaiseksi hyvin ja kestää yksi lataus kauan, ehkä ne on vahingossa lähettänyt mulle jonkun supertehoakun millaista ei ole vielä markkinoille ees tullut, kun kerran oon Paulsaaren kauppiaskin.
    Sain muuten juuri tietää, että noita niksanesteitä myydään täällä ruotsissa, olen aika yllättynyt, mutta kaippa täällä sitten saa myydä niitä. Mene ja tiedä.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •