Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Tulokset 61 - 73 / 73

Aihe: Kun vain paras riittää?

  1. #61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    mutta tämä tuntuu hyvältä "Sun Cured Tobacco" FinnVape Black Concentrated 36mg/ml nikotiinineste 10ml | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Tänään olen sitten aamulla polttanut vaan yhden Marlboron, kyllä tässä todella paljon joutuu höyryttelemään, että saa tyydytyksen, mutta katotaan miten käy.
    RedMB 36/mg oli se millä ite korvasin aamusavut alussa ja päivisin käytin 18/mg tienoilla olevia. Tossa tulee helposti sellanen hönö olo tai päänsärkyä jos liiaan putkessa tota vahvaa pistää menemään.
    Koeta pahuuttas jättää aamusavut veks ja tilalle muutama hatsi tota vahvempaa ja vähän niinkuin "tunnustellen" siitä laskien sellaseen pienempään tasoon.
    Pikkironkeloija


     
     
  2. #62
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mä voin koettaa huomenna aamulla, katsotaan nytten miten tänään käy. Jotenkin se aamusauhu on vaan pakko saada, mutta jos selviin tän päivän ilman röökiä, niin huomenna varmaan uskalla kokeilla jättää aamusavukin pois

     
     
  3. #63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Mä voin koettaa huomenna aamulla, katsotaan nytten miten tänään käy. Jotenkin se aamusauhu on vaan pakko saada, mutta jos selviin tän päivän ilman röökiä, niin huomenna varmaan uskalla kokeilla jättää aamusavukin pois
    Kokeiles hommata vähän tehokkaampia tuplacoil-clearoja. Esim. Aspiren ET-S (joka on mallia ego-kierre), tai jos 510-liittimellinen modi löytyy, niin Anyvape Davide BDC (siis ei BCC, joka on vanhempi single-coil-malli) tai Aspire Nautilus.
    Tai Vapeon-brändillä myytävät vastaavat mallit.

    En ole sitten varma toimivatko nuo kunnolla tuolla MAXI:n akulla. Säädettävätehoisia kuten Spinner/Twist/Winder suosittelisin, jos egoakkuja haluat käyttää.

     
     
  4. #64
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Vicious VariAnt?



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  5. #65
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mul on nyt tuo aloituspakkaus. En oikeen käsitä vielä mitään näistä vehkeistä

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Muistan itsekin aikoinaan kun tokalla kokeilulla rupesin sähköseen siirtymään, oli se aamurööki saatava. Loppupäivä menikin sitten ihan sähköisesti. Tuohon viimeiseen maxi askiin taisi jäädä vajaa kymmenen savuketta. Itselleni tuo tärkein asia mikä auttoi siirtymään sähköiseen oli höyryn maku. Hylkäsin ensimmäisen kokeilun jälkeen itse tupakan makuiset nesteet. Pitkän mietinnän jälkeen mietin, että colan ja sitrusnesteet voisivat toimia minulla koska tykkään hieman kirpeämmistä mauista ja olenaika rankka colan kuluttaja. Itselläni motiivi oli vain halvempi hinta ja myös hyvät maut, eikä varsinaisesti tupakoinnin lopettaminen. Kannattaa ihan rauhassa katsoa ja kokeilla vaikka voikin olla turhauttavaa odottaa jotain nestettä jota haluaisi kokeilla. Itse olen jo niin taantunut tällä hetkellä ettei arkena kulu kuin tuo yksi ainoa neste ja viikonloppuisin menee sitten muutamaa erikoisempaa.

     
     
  7. #67
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Maastomato Näytä viesti
    Itselleni tuo tärkein asia mikä auttoi siirtymään sähköiseen oli höyryn maku. Hylkäsin ensimmäisen kokeilun jälkeen itse tupakan makuiset nesteet. Pitkän mietinnän jälkeen mietin, että colan ja sitrusnesteet voisivat toimia minulla koska tykkään hieman kirpeämmistä mauista ja olenaika rankka colan kuluttaja. Itselläni motiivi oli vain halvempi hinta ja myös hyvät maut, eikä varsinaisesti tupakoinnin lopettaminen.
    Toi pitää pitkälti paikkansa, kannattaa ottaa sellaisia makuja jotka mieltää muutenkin omakseen. Jos joku muu sanoo nesteen olevan herkkua, se ei tarkoita että siitä itse pitäisi.
    Jos joku ei toimi, niin muuta makua vaan kokeiluun. Sen verran uskaltaa sanoa, että joku neste/laite kombo varmasti löytyy.
    Itellä sattu vähän tuuriakin kun löyty heti mielikuviin ja makuun sopivat kamat.
    Pikkironkeloija


     
     
  8. #68
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mulla ois vielä pari pottua tätä Paulsaarin litkua Sähkötupakka | Suomen suurin sähkötupakka-kauppa | PaulSaar | Perinteinen Tupakka 10ml PaulSaar® Nestepakkaus siitä mä tykkäsin, mutta kun ne vehkeet hajos heti. Uskallanko mä nyt käyttää tuota Paulsaarin litkua tässä mun uudessa Finnvapen maxi aloituspakkauksen laitteessa? Tuli muuten eilen illalla vedettyä iltarööki ja tänään aamullakin taas yksi, mutta on se parempi 2 tupakkaa päivässä, kuin 40. Koetan tässä olla nyyt liikoja itteltä pyytelemässä, josko nuo pari röökiä jäisi sitten ihan ittellään myöhemmin pois. Kyllä mua muuten yöllä hikoilutti ihan perkeleesti, mistähän ne vieroitusoireet oikeen tulee, ei sitten ainakaan nikotiinistä....

     
     
  9. #69
    Voi ihan hyvin käyttää tuota nestettä. Samaa nestettä saa muuten Finnvapelta edullisemmin ja isommissa pulloissa: nikotiinineste | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Kiitos paljon tiedoista, hienoa, että tuota samaa nestettä saa Finnvapelta, se Paulsaarin pottu näyttää niin erillaiselta, ettei tullut mieleenkään, että tuo voisi olla sitä samaa tavaraa.

     
     
  11. #71
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Toi pitää pitkälti paikkansa, kannattaa ottaa sellaisia makuja jotka mieltää muutenkin omakseen. Jos joku muu sanoo nesteen olevan herkkua, se ei tarkoita että siitä itse pitäisi.
    Jos joku ei toimi, niin muuta makua vaan kokeiluun. Sen verran uskaltaa sanoa, että joku neste/laite kombo varmasti löytyy.
    Itellä sattu vähän tuuriakin kun löyty heti mielikuviin ja makuun sopivat kamat.
    Toisaalta moni maku joka kuulosti alussa täysin tuhoontuomitulta on itselläni osoittautunut ihan hyväksi. Joskus ollu salmiakkia suussa kun vetänyt röökiä ja ei kyllä sen kokemuksen jälkeen ollut ihan paras usko salmiakin makuiseen nesteeseen. Kaverilta kuitenkin maistoin ja hyväähän se oli. Kannattaa siis ihan rohkeasti laittaa joku yllätysmaku tilaukseen toisinaan mukaan, jos haluaa kokea jotain uuttakin. Joskus ne menee metsään, mutta ei kai se niin vakavaa ole.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  12. #72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Mulla ois vielä pari pottua tätä Paulsaarin litkua Sähkötupakka | Suomen suurin sähkötupakka-kauppa | PaulSaar | Perinteinen Tupakka 10ml PaulSaar® Nestepakkaus siitä mä tykkäsin, mutta kun ne vehkeet hajos heti. Uskallanko mä nyt käyttää tuota Paulsaarin litkua tässä mun uudessa Finnvapen maxi aloituspakkauksen laitteessa? Tuli muuten eilen illalla vedettyä iltarööki ja tänään aamullakin taas yksi, mutta on se parempi 2 tupakkaa päivässä, kuin 40. Koetan tässä olla nyyt liikoja itteltä pyytelemässä, josko nuo pari röökiä jäisi sitten ihan ittellään myöhemmin pois. Kyllä mua muuten yöllä hikoilutti ihan perkeleesti, mistähän ne vieroitusoireet oikeen tulee, ei sitten ainakaan nikotiinistä....
    Tupakkimaut yleensä paranee vanhetessaan, jollain foorumilla oli ketju jossa porukka oli kypsytellyt yli vuoden omia kokkailujaan, oliskohan ollu ECF .
    Noita vieroitusoireita alkuun ihmettelin kans. Hätkähdin kun kovan vapottelun lomassa alkoi silmäkulma nykimään tai oli sellanen pistävä tunne, varsinkin käsien lihaksistossa, häipyivät sitten ajan mittaan. Noista löytyy täällä aika paljon juttuakin ja kannattaakin lukea.
    Sen verran kauan tuli polteltua, että vielä alkukeväästä huomasin muutoksia. Itellä ehdottomasti parasta on lihaskramppien lieventyminen.
    Taisin forkallekin kirjoittaa, kun Lambon tulitusnapin painaminenkin veti kädet kramppiin ja srtupöin tekokin oli vielä loppuvuodesta kidutusta.

    Hyvin toi sulla on, kun parista askista noin paljon on tippunut. Tällä forkalla ei onneks oo mitään helomaa toitottamassa että heti kuolee kun yhdenkin vetää ja vapolla tippuu koko suku.
    Pikkironkeloija


     
     
  13. #73
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Mulla on käsittääkseni parasta mitä rahalla saa. On ProVari+GG Ithaka, on Swan+H-Atty ja on Somnium Hybrid. Silti mikään ei toimi enää enkä jaksa viritellä setuppeja. Punainen tupakka ja vanha SMOKin karto pelaa.

    Vähän ärsyttää koko homma.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •