Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 73

Aihe: Kun vain paras riittää?

  1. #41
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Jos et halua kuitenkaan lähteä heti coileja itse rakentelemaan (=kiinnostus säilyy hommassa) niin osta takuuvarma provari vaikka Puffilta, ja siihen protank 3/aero/uusin mega. Kun on vähän enemmän kokemusta ja mahdollisesti kiinnostusta rakenteluun, niin sitten noita putkia ja hybridejä.

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Mitä nesteeseen tulee, aika moni etsii aluksi sitä tupakanmakuista. Harva sen itselleen löytää, ja muut tulevat kyllä tilalle. Itse löysin sopivan tupakkamaun halon tribecasta (finnvape) ja inaweran scamelista. Joskin ovat jääneet jo melkein pois höyrylistalta. Vedä mitä makua tahansa kunhan pääset röökistä eroon :-D

     
     
  3. #43
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Öh mä oon nyt hiukan pihalla tästä kaikesta..... jos nyt tämän tilaan MISTer 510 RBA | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa niin mitä kaikkea siihen sitten pitää hankkia lisäsksi? Eikös tuo oo nyt vaan yhden osan hinta vai? Vai kuuluuko siihen jotain muutakin? Misätä mä nyt tiedän, että mitkä muut osat siihen sitten sopivat? Eikös tuossa Misterissä ole mitään aloituspakettia, että ei niinkuin tarviisi ihmetellä, että mitäs muuta tässä tilaillaan? Toimittaako muuten tuo Finnvape noita vehkeitä ruotsiin?
    Älä nyt mitään Mistereitä tilaile, jos olet siinä vaiheessa, että pitäis tupakointi lopettaa. Ellei nyt sitten ole ylimääräistä rahaa. Joka tapauksessa kannattaa ottaa joku simppeli aloituspakkaus. Finnvapen tarjonnasta esim. MAXI-aloituspaketti, Premium 900mAh | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa nähtävästi ihan kelvollinen, siellä myös linkki arvosteluvideoon. Eiköhän ne myös Ruotsiin kuljeta.

    Kannattaa muuten selailla aloittelijoiden osiota, ainakin tätä ketjua muutama sivu taaksepäin.

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Naamapeikko kiitoksia! Mä luulen, että tilaan tuon mainitsemasi aloituspaketin, jos ne sen tänne rutottiin toimittaa. Kyllä mä juu kattelein, että aika hintava on tuo Misteri. Laitan tilauksen jo tänään. Kertokaa vielä mulle, kun mulla on nyt tää Paulsaarin paskavehje ja se maistuu ihan käryltä, että millä ihmeellä mä saan puhdistettua tuon höyrystimen, jos se vaikka auttaisi, niin voisin höyrytellä tuota siihen asti kunnes paremmat vehkeet tulee.

     
     
  5. #45
    Banned

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Öh mä oon nyt hiukan pihalla tästä kaikesta..... jos nyt tämän tilaan MISTer 510 RBA | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa niin mitä kaikkea siihen sitten pitää hankkia lisäsksi? Eikös tuo oo nyt vaan yhden osan hinta vai? Vai kuuluuko siihen jotain muutakin? Misätä mä nyt tiedän, että mitkä muut osat siihen sitten sopivat? Eikös tuossa Misterissä ole mitään aloituspakettia, että ei niinkuin tarviisi ihmetellä, että mitäs muuta tässä tilaillaan? Toimittaako muuten tuo Finnvape noita vehkeitä ruotsiin?
    Kannattaa katella netistä videioita tuosta misterin setupin teosta, löytyy ihan suomeks Jalippon ja Sib77 video. Tarviit sit tilata kans Meshiä ja kanthalia. Lueskele forumia ja kato se video.

     
     
  6. #46
    Joo ei aloittelijalle mitään u-wick systeemeitä, joku dripperi ekaks rba:ksi jos alkaa edes kiinnostamaan..

     
     
  7. #47
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Naamapeikko kiitoksia! Mä luulen, että tilaan tuon mainitsemasi aloituspaketin, jos ne sen tänne rutottiin toimittaa. Kyllä mä juu kattelein, että aika hintava on tuo Misteri. Laitan tilauksen jo tänään. Kertokaa vielä mulle, kun mulla on nyt tää Paulsaarin paskavehje ja se maistuu ihan käryltä, että millä ihmeellä mä saan puhdistettua tuon höyrystimen, jos se vaikka auttaisi, niin voisin höyrytellä tuota siihen asti kunnes paremmat vehkeet tulee.
    Sibb77:n ja Urdun videot youtubesta esiin. Herroilla on vähän erilaiset tyylit ja ensin mainitulla on paljon videoita laitteista jotka ei välttämäti ole ihan aloittelijoille. Jälkimmäisellä isännällä taas enemmän aloittelijallekin sopivia laitteita, mutta myös jonkin verran advanced osastoa. Noissa videoissa on aloittelijalle vähintäänkin tarpeeksi tietoa.

    P.S. Urdun täysnimi on niin hankala, etten sitä puhelimella kykene tavaamaan (lisääkarvaa tms.), mutta video osastolta löytyy herralta oma segmentti. Sibin videoita löytyy sieltä kotimaisten seasta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #48
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Nyt joku roti laitesuosittelussa aloittelijoille: heille ei todellakaan kannata suositella HE RBA vempeleitä ensimmäiseksi laitteeksi, sillä mielenkiinto koko höyryttelyyn katoaa saman tien, kun se ei toimi suoraan paketista otettaessa. Valmis (clearo)ato ja volttivehje on taasen ok.

    EDIT: vaikka halutaan alkuu parasta, niin rakentelu ei sitä ole. Kuukauden höyryttelyn jälkeen kannattaa palata näihin laitteisiin. PS. Gennyt ovat parhautta

    :wq

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mä tilasin jo tuon paketin MAXI-aloituspaketti, Premium 900mAh | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Tässä kun on pikkupaineita, että pääsee röökistä eroon, niin en kyllä jaksa vielä ruveta perehtymään noihin kaikkiin kummallisuuksiin. Toivotaan nyt että tuo härveli toimii ja että pääsis röökistä sillä eroon. Kyllä tää aika taistelua on ja varsinkin kun tuota Marlboroa on tuolla kaapissa ihan riittämiin, niin on kyllä vaikeeta olla polttamatta. Eikö teillä muilla oo ollut mitään ongelmia ton lopettamisen kanssa?

     
     
  10. #50
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Kyllä tää aika taistelua on ja varsinkin kun tuota Marlboroa on tuolla kaapissa ihan riittämiin, niin on kyllä vaikeeta olla polttamatta. Eikö teillä muilla oo ollut mitään ongelmia ton lopettamisen kanssa?
    Ei se kai muuta vaadi kuin toimivat laitteet ja hieman mielenkiintoa tätä touhua kohtaan. Eipä tässä lähes vuoden aikana mitään ongelmia ole lopettamisen suhteen vielä ollut eikä nyt varmaan enää tässä vaiheessa tietty tulekaan.

    Sitä Paulsaaren clearoa muuten voit koittaa kuivapolttaa puhtaaksi, kun on tyhjänä nesteestä. Tosin muistelisin PS-kikottimen olevan sen verran suljettu vehje, että ei oikein pääse lopputulosta tarkastelemaan. Eikös ne kuitenkin ole uudelleenbrändättyjä C4-clearomizatoreita eli tuolla hakusanalla vois kenties jotain löytyä interwebzistä

    E: Tossa joku video C4-laitoksen huollosta kaiketi: https://www.youtube.com/watch?v=LlrwQnVdVcI

     
     
  11. #51
    Tarpeeksi niksaa vaan niihin ekoihin nesteisiin, niin se helpottaa jo paljon. Ja tietty se, että on edes jotakuinkin toimiva laite, helppo clearo ja useampi akku. Mulla kulkee edelleen joulukuussa ostettu röökiaski käsilaukussa, edelleen avaamattomana. Kolme askia lahjoitin eteenpäin ja toi yksi on nyt se napanuora mikä pitäisi tässä katkaista ja heittää rodeen, koska vaikka onkin avaamaton, niin eiköhän se ole jo aikaa kuivaa. Egotikuilla aloitin ja ne riitti ensimmäiset viikot. Sit onkin lähtenyt lapasesta tää laitevarustelu, mutta se on toinen juttu se.

    Tsemppiä lopetukseen!

     
     
  12. #52
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Ei kai siinä oikein muuta ole kun että annat vaan sähköröökille mahdollisuuden. Itsellä alkoi niin, että päätin vaan käyttää sähköröökiä aina silloin kun röökiä tekee mieli. Ja jatko onkin luettavissa allekirjoituksesta
    Spoileri!



     
     
  13. #53
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Jos ego-tikku ei tunnu hyvältä niin ehkä aloittelisin sitten vaikka jollain kiinan kalkkarolla kuten svd tai vamo ja siihen ihan kartotankki. Varmasti lähtee hyvät höyryt alkuun.

    Ps. Ego + 306 ato on hyvä drippailun testailuun sekä makujen maisteluun. Eikä maksa paljoa.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  14. #54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Eikö teillä muilla oo ollut mitään ongelmia ton lopettamisen kanssa?
    Miepä en koskaan lopettanutkaan. Oisin varmaan saanu hjärttaslaakin jos oisin niin tehny. Rakas ystäväni tupakka! Se vaan jäi. Vahingossa.
    Ei, minä ajattelin että jokaikinen polttamaton on parempi kuin poltettu. Ja alkuun helpot ja ymmärrettävät vehkeet (karto toimii aina, oikeesti) ja ne pitää olla kunnossa. Saa innostua ja selata foorumia ja oppia uutta; se on vaan hyväksi!
    Alkuun voi olla ihan hyvin sekakäyttäjäkin, ja jättää sitten ne vikatkin röökit pois. Ja jos se mallu huutaa liikaa, niin ei tää mikään pudotuspeli ole.
    Osta useita erimakuisia nesteitä. Et voi tietää, mistä tuut tykkäämään.

    Laske alotusniksat hyvin, itelle sopiviksi niin ei ota päähän niin kovasti. Mulla tais olla 18mg. Ja höyryttele sekä juo vettä usein. Äkkiä huomaat, että sun ei tarvi höyrytellä kuin muutamat hatsit, kun ennen piti vetää se rööki loppuun saakka. Ja sitä vettä päälle, nesteet kuivattaa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari Wildbreath's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    121
    Ite olin melkeen vuoden seka käyttäjä kunnes sitte vaan päätin että tupakkaa ei enää vaa polteta vaa pelkkää höyryä vaa, täs nyt kolmatta kuukautta oltu ilman analogista ja laitteet on vaihtunu sinä aikana aika tiuhaan... oli pro tankia,evodia,mt3 ja cartoja+carto tankkeja ja vaikka mitä. Mutta sittenpä kun aikansa noitten kanssa taistelee niin löytää nää RBA ja RDA laitteet jotka sitte mullistaa höyry mailman taas uudelle tasolle ja alkaa vaatimaan parempaa koko ajan, nyt sitten on MISTer käytössä ja kyllähän se on melkonen peli kunhan vaan ensi tosiaan tutustuu tähän höyry mailmaan ja harjotusta tarvitaan noihin rakenneltaviin kuitenki aika paljo että niistä saa kaiken irti ja oppii sen laitteen niksit mitä käyttää. Sitte tohon topiciinki vielä että kyllä toi MISTer laite mikä itellä kolisee kunnolla vaikka ei kokemusta hirveesti HE laitteista ole mutta on rokkaava laitos kyllä kun sen saa toimimaan ei tarvi paljoo miettiä et saako hyvät höyryt!

    | Paranormal | Velocity | | Cuboid | Magma | Ambassadeur | Kayfun Lite Plus | TFV12 Prince | Forge |

     
     
  16. #56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Eikö teillä muilla oo ollut mitään ongelmia ton lopettamisen kanssa?
    Jos oot polttanut vähintään esim. 2 askia/pv ja ajatellaan vaikka 15 vuotta tai yli, niin yli 20mg nesteet alkais oleen sellasia, joilla saa jo tupakinhimoa jotenkin hillittyä.
    Sitten kun siirryt tehokkaampiin laitteisiin, niin pikkuhiljaa alkaa tasot laskemaan.
    Pikkironkeloija


     
     
  17. #57
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mulla on selvästi ollut liian miedot nesteet, kun tuntuu ettei sitä höyryttelyä saa ollenkaan loppumaan. No nyt tilastin vahvemmat nesteet ja katsotaan kun ne tulee kuinka käy. Tässä on jo niin kauan kärytelty ja paria askia päivässä, että ei tuo muutos oo ihan helppoa. Jotenkin tuntuu höyryttelyn jälkeen, että missäs nyt on se ihana tupakan käry, että taidampa lähteä tästä röökille. Mulla tökkii tuo, kun ei jää sitä tupakan makua suuhun, mutta parempi puolisko kyllä on aivan eri mieltä

     
     
  18. #58
    Minusta jos oikein muistan niin oikeasta tupakastajäi paskan maku suuhun. Tai ei ainakaan mikään hyvä maku. Sähkötupakasta voi jäädä hyviä makuja suuhun hedelmää ynnä muita makuja.

     
     
  19. #59
    Jos käy samanlainen tuuri kuin mulla, että ekat hatsit on just omaan makuun, niin saattaa olla todella helppo jättää röökit. Hommasin eRollin ja FinnVapelta 18 ja 36mg punasta mallua ja Liqua menthol 24mg.
    Jos olisin ekana kokeillut mentholia, olis voinut homma jäädä siihen, mutta satuin maistaan mallua ja se oli siinä.

    Myöhemmin huomasin aamusavujen tuottaman humauksenkin onnistuvan 36mg vahvuudella, muutama imu riitti korvaamaan tuon nautinnon ja ite en näissä tota nikotiinia pelkää. Kevytsavukkeet oli pelkkää tohjoo, ilman makua ja niksaa.

    Toi tupakin mausta diggaaminen on outo juttu, mutta meikäläiselle oikeinkin tuttu homma . Usein tullu maistettua jotain esim. salmiakki, joka on suosikkimakuja jos on "pakko" ottaa joku makeinen, ja aika nopeesti alkaa tökkiin.
    Jotkin, jopa karskeina pidetyt röökimaut vaikuttaa makeahkoilta.

    Tarkoitus on kyllä nyt jo pudonneiden niksatasojen myötä tilata muutamia hedelmä ym. makuja, josko onnistuis tohon rinnalle saamaan jotain vaihteluakin.
    Pikkironkeloija


     
     
  20. #60
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Mulle tuli eilen vehkeet ja nyt oon kokeillut noita eri nesteitä, mun mielestä tuo punainen mallukin maistuu merkillisen makealta. American Tobacco myös, mutta tämä tuntuu hyvältä "Sun Cured Tobacco" FinnVape Black Concentrated 36mg/ml nikotiinineste 10ml | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa Tänään olen sitten aamulla polttanut vaan yhden Marlboron, kyllä tässä todella paljon joutuu höyryttelemään, että saa tyydytyksen, mutta katotaan miten käy.

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •