Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 73

Aihe: Kun vain paras riittää?

  1. #21
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Eikös ea:sta irtoo tarpeeks kahella 350akulla ja pienillä ohmeilla

     
     
  2. #22
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hruogan Näytä viesti
    Eikös ea:sta irtoo tarpeeks kahella 350akulla ja pienillä ohmeilla
    Kyllä sillä varmaan ainakin naama irtoaa jos ei muuta kun posahtaa modi naamalle. Ei kai kukaan nykyään enää oikeasti käytä kahta 350 akkua putkessa?

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Emmää tiijä käyttääkö vai ei.. mietin vaan että kyllähän sillä tehoja irtoo niin perkeleesti parilla akulla.. en sen enempi tiiä miten akut siitä tykkää

     
     
  4. #24
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Nykyään kannatta tehdä vaikka 0.2ohm setuppi ja ajaa sitä yhdellä 18650 akulla mikää kestää kovaa purkua ennemmin kuin kytkeä pienempiä akkuja sarjaan, koska ne lykkää mehut ulos helpommin kovassa rääkissä.

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Eipä mulla itellä oo ollu tarvetta ees kokeilla sarjassa akkuja. Ristiin meinasin kaks isoa mahduttaa niin sais kapasiteetin kohilleen itsehän olen siis amatööri joka esittää tietävänsä ainakin oman nimensä

     
     
  6. #26
    Banned

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hruogan Näytä viesti
    Itellään toimii ea vielä juur niinku pitää ja toisennii ostaasin varmaan jos jostaki sais sopuhintaan.. voin kyl tosiaan tänne pistää tai yv:tä törkätä jos iskee silmään missään myynnissä
    Siis kyllähän tuo mullakin on toiminu täysin niinkuin pitää, on vaan se aika kun haluaa taas päivittää, multa saat tuon kyllä varmaan aikas evukkaasti kuhan saan uutta kapulaa tilalle.

    Nii ja en kyl itekkää lähtis sarjaan akkuja lyömään vaikka houkutellu on tuo misterin 510 kyl lähtee tilaukseen jossai vaihees ja varmaa se zenith kans jos ei täältä löydy, tuo scar vai mikä olikaan dual coil dripperi on kahella micro coililla ollu ihan jees mut ei kyl ihan nii nappaa.

     
     
  7. #27
    Höyrypää ktva's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    996
    Kotiin joku dna laatikko ja siihen kaveriksi H-atty tai joku laadukas dripperi jos niistä tykkää. Mukaan sitten Mister tai Mister 510 + G-Tube. H-Atty + G-Tube 2x2mm rei'illä on kanssa melko kova yhdistelmä.
    I'm not fat, I just got a sweet hockey body.

     
     
  8. #28
    Banned

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktva Näytä viesti
    Kotiin joku dna laatikko ja siihen kaveriksi H-atty tai joku laadukas dripperi jos niistä tykkää. Mukaan sitten Mister tai Mister 510 + G-Tube. H-Atty + G-Tube 2x2mm rei'illä on kanssa melko kova yhdistelmä.
    Joo tuollaanenkaan ei kuulostais paskemmalta, kattelee jos sattuis jostain sen Gi2 löytämään, tuo misterin 510 on kyl pakko ostos, sen verran hyvän olonen vekotin.

     
     
  9. #29
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fanatics Näytä viesti
    Jos ei tehot riitä, niin on ihme...

    Liite 14348
    fanalta sit vaan yrittämään ostamaan tuota zenithiä pois Vaihtoilmoitus näytti olevan pystyssä, mutta aina kannattaa yrittää.

    edit: näköjään oli mennyt jo yöllä vaihtoon!
    Viimeksi muokannut True Puffin; 20.04.14 kello 11:31.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  10. #30
    Banned

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    fanalta sit vaan yrittämään ostamaan tuota zenithiä pois Vaihtoilmoitus näytti olevan pystyssä, mutta aina kannattaa yrittää.

    edit: näköjään oli mennyt jo yöllä vaihtoon!
    Harmi mutta tuo Gi2 on pakko saada.

     
     
  11. #31
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    fanalta sit vaan yrittämään ostamaan tuota zenithiä pois Vaihtoilmoitus näytti olevan pystyssä, mutta aina kannattaa yrittää.

    edit: näköjään oli mennyt jo yöllä vaihtoon!



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Neuvokaa mulle kunnon vehkeet, jotka saavat aikaiseksi mahdollisimman paljon tupakan oloiset höyryt ja että ne pirun laitteet sitten kestää myös, mikä ois paras neste? Mulla sippasi juuri Paulsaarin paskavehkeet. Olin vain kuukauden käyttänyt niitä ja todella epäsäännöllisesti, kun en oikeen vielääkään meinaa päästä eroon tuosta marlborosta. Oon vain korvannut parit sauhut päivässä höyryttelyllä ja tietty paikoissa jossa ei saa polttaa niin olen höyrytellyt ja nyt jo sippasi nuo paskavehkeet, höyry maistuu ihan palaneelta. Kun nyt saisi jotkut kunnon vehkeet, jotka toimisivat ja että pääsis jopä normiröökistä eroon.

     
     
  13. #33
    ^Eiköhän ne tässä ole käyty läpi aika hyvin. Mister 510-ato sekä Gi2-laatikkomodi. Toisaalta jos röökaus ei lopu jollain spinner+evod combolla, se tuskin loppuu noillakaan.

    Mitä tupakanmakuisiin nesteisiin tulee niin kannattaa ymmärtääkseni suunnata tuonne: The Finest eLiquid Brands Worldwide

     
     
  14. #34
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Selvä mä tutustun tuohon. Tuntuu vain että kun oon vasta-alkaja niin kaikki on täysin sekavaa, eikä oikeen tiedä, että mitä nyt sitten pitäis tilata ja mikä sitten kestää käytössä.

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Mahollisimman vahvaa nestettä ensalkuun eliminoimaan nikotiinin puutokset ja samantein kun tekis mieli se tupakka sytyttää niin sähkötikku suuhun ja imppaat kunnes alkaa kitkerä nikotiinikalvo ylettymään poskionteloihin.. näin itse pääsin irti lähestulkoon helposti tupakasta mitä poltin isosta askista kahteen päivässä

     
     
  16. #36
    Höyrypää Höyrypää69's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    406
    Mielenkiinnolla tätä seuranut, kun sama vasta-alkajan kaaos omillakin silmillä.
    Siis tuo Mister 510 MISTer 510 RBA | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
    En pidä noista boxeista, haluaisin mielummin jonkun viileän näköisen putken, minkä ei edes tarvitse olla ihan pieni, kunhan nyt Vamoa pienempi. Ja toki olisi kiva jos Misteri istusisi siihen esteettisesti...
    Mulla siis jo ensimmäinen hybridimesh hallussa, seuraavaksi pumpulia... Ja Vamo+cartoa coolimmat laitteet.

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Ite alotin 24mg nesteillä ja egotikulla ja ne riitti suht hyvin siihen tupakoimattomuuteen. Pikkuhiljaa aloin hankkimaan parempia laitteita ja tiputtamaan nikotiinin määrää ja nyt on käytössä alle 10mg nesteet ja siihenkään ei ole sitä tupakkamaista "henkoset tai tapan jonkun" fiksaatiota

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Ja tietysti meillä emäntä lopetti samaan syssyyn ja käyttää vieläkin evod alotustikkuja.. vehkeet on kohta 3kk vanhat ja toimii täydellisesti enkä kyllä oo varma onko tuo tissiotus edes atopäitä vaihtanu välissä mutta kyllä niistä höyryä irtoo

     
     
  19. #39
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marlboro Näytä viesti
    Neuvokaa mulle kunnon vehkeet, jotka saavat aikaiseksi mahdollisimman paljon tupakan oloiset höyryt ja että ne pirun laitteet sitten kestää myös, mikä ois paras neste? Mulla sippasi juuri Paulsaarin paskavehkeet. Olin vain kuukauden käyttänyt niitä ja todella epäsäännöllisesti, kun en oikeen vielääkään meinaa päästä eroon tuosta marlborosta. Oon vain korvannut parit sauhut päivässä höyryttelyllä ja tietty paikoissa jossa ei saa polttaa niin olen höyrytellyt ja nyt jo sippasi nuo paskavehkeet, höyry maistuu ihan palaneelta. Kun nyt saisi jotkut kunnon vehkeet, jotka toimisivat ja että pääsis jopä normiröökistä eroon.
    Nesteet ovat aina makuasioita, ja monet mitä muut ovat pitäneet hyvinä, eivät välttämättä ole olleet omaan makuuni, ja päin vastoin. Kannattaa hommata useita tupakkamakuja eri valmistajilta vahvuudeltaan 18-24 mg (tai jopa vähän vahvempaakin, jos sekoittelee itse), ja katsoa mistä tykkää. Itse en ole noita Toroja toistaiseksi maistanut, mutta omaan makuuni ovat olleet valmisnesteistä FSUSA:n tupakkamaut Red Box, Wyatt Earp, Ry4 ja Ry5, ja makulitkuista Inaweran alla olevat Tino d'Milano ja Wera Garden (parhaita omaan makuuni noista mm. Sunset Virginia, Maxx ja Kent). Nuo jossain hedelmämauissa hyviä litkuja tuottavien nimekkäämpien ja hinnakkaampien valmistajien tupakkamaut ovat tähän mennessä olleet pettymyksiä.

    Voisi vielä mainita jonkun suomalaisen putiikin myymästä 'Mallusta' tms. monen pitäneen.

     
     
  20. #40
    Höyryttelijä Marlboro's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Sverige
    Viestit
    63
    Öh mä oon nyt hiukan pihalla tästä kaikesta..... jos nyt tämän tilaan MISTer 510 RBA | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa niin mitä kaikkea siihen sitten pitää hankkia lisäsksi? Eikös tuo oo nyt vaan yhden osan hinta vai? Vai kuuluuko siihen jotain muutakin? Misätä mä nyt tiedän, että mitkä muut osat siihen sitten sopivat? Eikös tuossa Misterissä ole mitään aloituspakettia, että ei niinkuin tarviisi ihmetellä, että mitäs muuta tässä tilaillaan? Toimittaako muuten tuo Finnvape noita vehkeitä ruotsiin?

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •