Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Sähkötupakasta-Analokiseen?

  1. #1
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217

    Sähkötupakasta-Analokiseen?

    Lehdissä paljon kirjoitetu että ihmiset varsinkin nuoriso Aloittaa höyryttelyllä ja siirtyy sitten Tupakkaan, onko täällä joku,jotkut tehneet niin,ite olen ymmärtänyt että tupakasta-höyryyn.

     
     
  2. #2
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lehdet nyt kirjottaa mitä kirjottaa, mä en usko että teinit niin paljoa edes sähkökessuttelee kun annetaan ymmärtää saati että ne jotka kokeilee siitä tavan röökiin siirtyy. Paskaa sanon minä. No okei, jos muutama jonne on niin tehnyt niin so, ne olis kumminki alkanu tupakoida. Sähkötupakka enintään lykänny sen oikeen röökin aloittamista.

     
     
  3. #3
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Lehdet nyt kirjottaa mitä kirjottaa, mä en usko että teinit niin paljoa edes sähkökessuttelee kun annetaan ymmärtää saati että ne jotka kokeilee siitä tavan röökiin siirtyy. Paskaa sanon minä. No okei, jos muutama jonne on niin tehnyt niin so, ne olis kumminki alkanu tupakoida. Sähkötupakka enintään lykänny sen oikeen röökin aloittamista.
    Muistelisin että viimeisimmässä nuorison terveyskyselyssä yksikään nuori ei olisi ilmoittanut että olisi kokeillut sähkötupakkaa jos ei ole ennestään ollut tupakoitsija.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari HerttuaAnkka's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    318
    ++
    -Ei hätää! Kun ankalta menee järki, sen voi hakea Kuusta pullossa.

     
     
  5. #5
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Muistelisin että viimeisimmässä nuorison terveyskyselyssä yksikään nuori ei olisi ilmoittanut että olisi kokeillut sähkötupakkaa jos ei ole ennestään ollut tupakoitsija.
    Noni! Miten sitten tollasta kehdataan ees levitellä lehdissä kun ei edes sillä väitteellä ole mitään todellisuuspohjaa, Aamulehtikin on sitten vajonnu iltapaskan tasolle kun siinäkin oli toi sama itkuvirsi joku aika sitten siitä että kuinka rassukat teinit sortuu tupakoitsijoiks sähkötupakan takia. En mä siis alunperinkään uskonut että kovin moni, mutta jos kerran kyselyssä ei löytyny yhtään sellaista nuorta niin entistä enemmän tulee mieleen että kuka tästä propagandasta maksaa. Vaikka onhan se tiedossa, sitä on vaan niin vaikee uskoo ja ymmärtää että Suomessa tämmöstä.

     
     
  6. #6
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Kaikista tutkimuksista mihin itse olen törmännyt, niin niissä ei ole havaittu, että nuoriso aloittaisi tupakoinnin höyryttimillä; ainoastaa muutama yksittäistapaus on löydetty (kokeillut ensin höyrytintä ennen tupakkaa). Tuo valheellinen uutisointihan on vain yksi Ison Lääkkeen keinoista luoda painetta kieltää höyryttimet. Lisäksi nikotiini ei aiheuta riippuvuutta, joten siihen on aika vaikea jäädä koukkuun. Tapaanhan olen itsekin jäänyt kiinni jo 2,5 vuodeksi +20 vuoden tupakoinnin jälkeen

    :wq

     
     
  7. #7
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Miksi porttiteoria pätee vain sähkötupakkaan? Ekö lähes kaikki tupakoitsijat ole kuitenkin aloittaneet laastareilla ja pikkuhiljaa imeskelytablettien ja inhalaattorien kautta siirtyneet varsinaiseen tupakkaan. Miksei tästä epäkohdasta puhuta?
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #8
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Niitähän ei kielletä, sillä ne ovat Ison Lääkkeen tuotteita. Aikoinaan nuuska kiellettiin samoilla porttiteoriasyyllä ja kun Ruotsin tupakointitilastoja katsoo, niin voi todeta, ettei niin käynyt. Kun näitä tutkimuksia, joissa väitetään höyryttelyn johtavan tupakointiin, tutkitaan tarkemmin, niin huomataa, ettei tutkimusteidot eivät lopulta tue edes loppupäätelmää: yleensä tutkimuksia lukevat henkilöt lukevat ainostaan tiivistelmän ja loppupäätelmän ja ohittavat koko tutkimuksen oleellisen osion. Tässä muutama analyysi moisista tutkimuksista, joissa "kuuluisin" ANTZ Stanton Glanz on julkisuuteen tuonut omaa valheellista agendaansa:

    Quick outsources to Rodu and Grant | Anti-THR Lies and related topics
    Tobacco Truth: UCSF Redefines Youth Smoking; Journal?s Peer-Review Fails

    :wq

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •