Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 27

Aihe: eGo-T + Puff Daddy Tank

  1. #1

    eGo-T + Puff Daddy Tank

    Tuli hommattua tuollainen Puff Daddy Tank wizardista. Täytin puffin normaalisti ohjeen mukaan, pistin drip tipin paikoilleen ja laitoin eGo-T:n akkuun kiinni. Mitään savua en saa imettyä vempaimesta. Mitä ihmettä olen mennyt tekemään väärin? Kun painan nappia, niin kova sihinä kyllä kuuluu että jotain se siellä kuitenkin kärventelee. Auttakaa tyhmää hädässä.

     
     
  2. #2

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Okei eli länttäsin neulalla ensin PG-nestettä tankkiin ja myös kartoon. Ei mitään tapahdu, kuin koko vehje olisi rikki.
    Otin toisen Puffin ja laitoin PV-nestettä tankin täydeltä ja kartoon. Odotin hetken, että imeytyy ja kokeilin = toimii loistavasti.

    Voiko olla PG-neste liian jäykkää tuohon vempaimeen? Kyseessä siis ecigWizardin oma RY4-neste.

     
     
  3. #3

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Näkyykö siinä ei toimivassa valo läpi keskireiästä?
    Sitähän voi tosi varovasti yrittää esim suoristetulla paperiliittimellä ronklata jos ei näy.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  4. #4

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kiiltokuva Näytä viesti
    Näkyykö siinä ei toimivassa valo läpi keskireiästä?
    Sitähän voi tosi varovasti yrittää esim suoristetulla paperiliittimellä ronklata jos ei näy.
    näkyy hyvin valo läpi. Kokeilin tuota ostamaani nestettä tavallisessa eGo:n tankissa ja se ei tuota yhtään höyryä. Taitaa olla huonoa nestettä.
    Tämä http://www.ecigwizard.com/shop/fi/st...ds/39-ry4.html höyristyy heikosti ja tämä ei ollenkaan: http://www.ecigwizard.com/shop/fi/st...s/168-sd4.html. Olisi pitänyt vaa pysyä Freedom smoken tuotteissa. :-\

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    9

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Itsellä käynyt taas niin että höyryä kyllä tulee, mutta ei tahdo PG(peleonilta) neste kovin reippaasti imeytyä ihan ylös asti. Kuivuu melkein kokonaan carton yläosasta ja todella hitaasti imeytyy sinne ylös. Päätin aloittaa parin viikon testin ja odotella että sisällä oleva pumpuli alkaa hieman löystymään kuten se käytössä hieman alkaakin että jos sitten alkaisi nesteetkin mennä ylöspäin kun on niin sanotusti vähän ilmavaraa liikkua carton sisällä nopeammin.

    Katsotaan mitä tapahtuu.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    78

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Voiko olla että eGo-T ei toimi Puffin kanssa? Mä tilasin Nikotiinittomalta kaks DCT-tankkia ja ne ei toimi Genesiksen Echo-akun kanssa. It sucks.
    Gripper vv
    2x Echon akut, käytössä Bogen cartojen+lyhennetyn tankin kanssa
    Neljä 3,5ml tankkia + kolme 6ml puff tankkia
    Litkuja kokeillessa

     
     
  7. #7
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Echo akut ei anna virtaa matalavastuskartoille tai atomisaattoreille. eGo-akut antaa.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Rätiseekö kartomisaattori kun painat nappia? Jos ei voi olla kyseessä yleinen karton/akun napa liian syvällä-ongelma ja ei saa edes kosketusta.
    Itselläni yleensä valmiiksi kiinni olevassa kartossa on kyseinen vika ilmennyt mutta vaihtokartot taas toimii ongelmitta. Korjaantuu tosiaan nostamalla akun napaa millin verran esim. neulalla, kuten foorumilla on useasti sanottu.

     
     
  9. #9

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Mulla rätisi kovasti toinen puffeista, mutta puoli tankkia sain höyrystellä sitten ei meinaa enää antaa mitään ulos. Ihan asiasta toiseen uskaltaako näitä http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pu...addy-tank.html versioita laittaa tähän Indulcence modiin kiinni? Tuli hankittua tosiaan eGo:n rinnalle Indulcence mutta vielä hieman hakusessa mitä vempaimia tähän nyt kannattaisi ostaa.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    itsellä lensi just buff diddy nurkkaan kun vuotaa ku seula eikä kestä hermo ratkoa ongelmaa just nyt.

     
     
  11. #11
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pasone Näytä viesti
    itsellä lensi just buff diddy nurkkaan kun vuotaa ku seula eikä kestä hermo ratkoa ongelmaa just nyt.
    Mistä edes saat diddyn vuotamaan? Kyselee diddyyn ihastunut onnellinen käyttäjä

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    en tiedä menikö se kasaaminen edes niin kun pitäis mutta ei minkään näköstä imua höyryää vähän ja maku aivan hukassa sitten kun vääntää irti niin akku pää aivan märkä. myös diddy ihan löysä carton ympärillä.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    no niin hermo saanut vähän levätä ja otin diddyn esille. carto tuntuu olevan tukossa. valoa ei näy läpi ja ei saa puhallettu ees auki. mitenkäs ton itse tankki osan kanssa kun saan ton carton auki / vaihdan koko carton jotain valmisteluja vai vaan nesteet tankkiin? totta kai carton täyttö.

    E: diddy toimii tosin olis pitänyt tarkemmin lukea foorumeita ennen tilausta kun ei nuo 2.0 ohmin dual coilit oikeen tunnu toimivan egolla . no saa jäädä odotteleen tulevaa lava tubea. (johan tässä on kohta viikko höyrytelty.)

     
     
  14. #14
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    57

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Ihan hyvinhän nuo toimii. Varmaan sata ml nestettä imeskelleyt noilla ego 1000mah + puff daddy. Höyryn tuotto ei nyt varmaan ole ihan paras mahdollinen johtuen halvoista pg nesteistä mutta ihan riittävästi kuitenkin.

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Hittolainen. Ihan hyvältä kapineelta muuten vaikuttaisi, mutta itsellä nesteet (70/30 PG/VG) vuotaa mukana tulleen pre-punched carton läpi niin että kurlutus vaan käy.

    Jurppii kun joutuu olla kokoajan siivoamassa akkupäätä ja koittaa höyrytellä laitos ylösalaisin X_x Pitää varmaan koittaa VG pohjasia litkuja tossa... tai tökkiä itse pienemmät reijät kunhan noita reijittämättömiä cartoja tulee postissa.

     
     
  16. #16
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    16

    eGo-T + Puff Daddy Tank

    Omituista. Mulla toimii 100% pg-nesteet ihan hyvin diddyssa. Kastelitko kartoa liikaa? Viitisen kunnon imua ilman virtaa on riittänyt kostutukseen täällä. Sit aina joskus imu pari jos meinaa tuntua palaneelta.

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Voi olla.

    Ensimmäisen kostutin ennakkoon, niin kuin olisin ilman tankkia ottanut käyttöön (en ihan yhtä märäksi, mutta kunnolla kumminkin). Toisen tökkäsin paikoilleen kuivana, imasin muutaman kerran ja annoin olla hetken. Molemmissa sama tulos. Toki toisen slottasin itse, joten sen osalta saattaa olla vika siinä.

    Katsotaan nyt kunhan tökin vielä pariin pienemmät reijät.

     
     
  18. #18
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank


    Minusta reijän koossa ainoa oleellinen seikka on, että se voi olla liian pieni. Liian suuri se ei voi olla.

    Se neste menee sinne ilmaputkee joko

    1) yläpäästä, kun kartoa kostutetaan
    2) ilmaputken läpi, kun on tehty liian syvä reikä, ja rikottu ilmaputki.

    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    67

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Minusta reijän koossa ainoa oleellinen seikka on, että se voi olla liian pieni. Liian suuri se ei voi olla.

    Se neste menee sinne ilmaputkee joko

    1) yläpäästä, kun kartoa kostutetaan
    2) ilmaputken läpi, kun on tehty liian syvä reikä, ja rikottu ilmaputki.
    Jos nuo ovat vaihtoehdot, niin sitten kakkos vaihtoehto on kyseessä tankin mukana tulleen valmiiksi puhkastun karton kohdalla. Olen hyvin tarkka carton täyttäjä... Lisäksi ensimmäisen "kurlauksen" satuttua puhalsin carton niin kuivaksi kun puhaltamalla sai (tuli vähän helkutisti litkua.. noin 0.5ml) ja koitin uudestaan... hetken päästä kurlutti taas ikävästi...

    Itse slotatessa en usko rikkoneeni ilmaputkea, mutta sehän ei tosin ole uskon asia =) ja täyttösöhläily on mahdottomuus, koska laitoin carton sisään kuiviltaan...

    Semmonen mahdollisuus tuli mieleen, että jos noi cartot on viallisia... esim. ilmaputki huonosti kiinni carton pohjalla? tosin pidän epätodennäköisenä että molemmissa olisi sama vika, koska ovat kuitenkin eri tuotteita, joten saisi aika paska munkki olla matkassa (ei kyllä olisi ensimmäinen kerta)

    Kyseessä on siis tankin mukana tullut "lipallinen" carto, ja velhon 2.5ohm dual coil XL carto.

    Kaiken järjen mukaan vika ei voi olla itse tankissa, vaan sen täytyy olla joko käyttäjässä, reijässä, tai cartossa itsessään...

     
     
  20. #20
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: eGo-T + Puff Daddy Tank

    Juu ei tankki kartoa kyllä saa kurlaamaan. Mene tiedä missä vika, mutta kyllähän noita aina syntyy, syystä taikka toisesta Itsekin just roskiin heitin vähän käytetyn Bogen, varmaankin olin itse sen tärvellyt tavalla tai toisella - mutta se kyllä laski alleen rumasti.

    Jos ei läpipuhaltamalla siistiydy, niin roskiskamaahan ne on.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •