Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    4

    Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Hei kaikki höyryttelijät!

    Itse olen täysi aloittelija ja olen nyt muutaman viikon höyrytellyt ihan nikotiinittomasti mikä on toiminut ihan hyvin.
    Nyt kuitenkin tilasin heikointa e-nesteita nikootinilla kun joskus kun viinilasi on kädessa niin kaipaa tupakka tai anakin "kurkkutumtumaa" mitä niikotiinittomasta höyrystä ei samalla tavalla saa.

    Kun en oikein tiennyt mitä tilata niin tilasin enjuicesta otsikon mukaisia nesteitä kahdella eri maulla, 11mg nikotiinia. Toinen maku taisi olla lemon lime toista en enää muista, taisi olla joku omenainen.

    Onko kokemuksia jollain näistä nesteistä tai ainakin näistä Enjuicen premium satin smooth vg nesteistä?
    Pakettini ei ole tullut vielä ja olen utelias

     
     
  2. #2

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Tilasin vaimolle joulukuun alussa juuri tuolla pohjalla ja 11mg-vahvuudella ENjuicen nesteet Honey Nuts, Pineapple & Sweet Mint, Tropical Fruit Burst, Mojito, Mai Tai ja Toffee Apple. Tuli itsekin kokeiltua noita, oman kaluston asemasta DSE 901-tankkiversiolla. Honey Nuts oli karseaa, Pineapple & Sweet Mint miellyttävää, joskin maku oli hyvin vieno. Sen sijaan Tropical Fruit Burst, Mojito, ja etenkin Mai Tai sekä Toffee Apple olivat sen verran makoisia, että mietin jo, miten pihistän ne vaimolta. Päädyin sitten tilaamaan itselleni kaksi samanlaista (Mai Tai, Toffee Apple) plus normaali PG/VG-pohjalla Blackcurrant Premiumin, johon olin ihastunut jo aikaisemmin.

    Kokonaisuudessaan siis hyvät kokemukset, mutta syvällisemmän analyysin paikka on sitten kun nesteet on ajeltu läpi omista, tutuista laitteista.

     
     
  3. #3
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    4

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    No lopultakin tulivat ne tilatut e-nesteet, jo kävi mielessä että paketti on hävinnyt matkalla kun paketti en-juicen mukaan postitettiin 9/1...

    Olen vasta kokeillut lemon lime nestettä ja totesin että ihan tulee hyvät ja mielyttävät höyryt ja kurkussakin tuntuu jotain :P Maku on kyllä aika heikko, ja lähinnä tulee ainakin minulle mieleen tuore inkivääri eikä mikään lemon-lime.

    Tuo toffee apple kuulostaa siltä että voisi olla makoisaa, ehkä tulee seuraavaan tilaukseen sitä, nyt kun näyttää siltä että tämä satin smooth on nestepohjana ihan hyvä Kiitos muuten vastauksesta kuiponen!

     
     
  4. #4

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Kun itselleni kokemukset näistä satin smooth -pohjaisista nesteistä olivat kokonaisuudessaan niinkin hyvät, tulee näitä todennäköisesti kokeiltua jatkossakin. Kiinnostaisikin tietää, mikä se toinen tilaamasi neste oli. Ja minkälaiset ovat vaikutelmat siitä?

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Mulla on noita satin smoootheja Lemon, Forest fruits ja Rasberry. Kaikki hyvänmakuista kamaa. Lemon on kuin olis spriteä huikan ottanut ja metsämarjat, sekä vadelma maistuvat mainiosti itseltään.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  6. #6
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    4

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Kiinnostaisikin tietää, mikä se toinen tilaamasi neste oli. Ja minkälaiset ovat vaikutelmat siitä?
    Toinen tilaamani neste oli apple pie and custard joka maistui aika lailla siltä mitä nimikin sanoo eli omenapiirakalta vaniljakastikkeen kera Miellyttävä maku jos tykkää omenapiirakasta ja tosi hyvät höyryt. Jostain syystä paremmat höyryt kun siitä lemon lime nesteestä vaikka ihan samanlaisilla ego-t kopioilla niitä höyryttelin.


    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Mulla on noita satin smoootheja Lemon, Forest fruits ja Rasberry. Kaikki hyvänmakuista kamaa. Lemon on kuin olis spriteä huikan ottanut ja metsämarjat, sekä vadelma maistuvat mainiosti itseltään.
    Mullakin on strawberry ilman nikotiinia, paitsi että on 50% VG 50% PG, ja ihan mansikalta maistuu.

     
     
  7. #7

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Oma settini Enjuicen nesteitä saapui tänään ja ei voi moittia muuta kuin hintaa. Laadusta joutunee maksamaan? 100% eurokamaa pitäisi näiden premiumien olla. Throathittiä ei tietenkään voi puhtaalta VG-nesteeltä juuri odottaa, mutta namia on Ainoa Enjuicelta tilaamani tupakkaneste Robusta on vielä testaamatta ja sen otinkin PG/VG-mixinä. Ry44:ää toki otin, mutta tämä Enjuicen RY4-versio on mielestäni liian karkkimainen tupakkanesteeksi kutsuttavaksi - hyvää kyllä on!

     
     
  8. #8
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    4

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Jaha, täytyy kai laittaa uusia makuja tilaukseen... Nälkä ihan selvästi kasvaa syödessä

     
     
  9. #9

    Vs: Kokemuksia Enjuicen "satin smooth 80% VG, PG:ta vähemmän kuin 7%" ?

    Tätähän tämä on... Ketjussa Mahdolliset oireet tupakasta höyryttelyyn siirtymisestä ruoditaan perusteellisesti terveydellisiä vaikutuksia suuntaan ja toiseen. Mutta ainakin se on selvää, että Visa-parka alkaa kovin helposti vinkua höyryttelyyn siirtymisen myötä

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •