Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: BDC kiehuminen höyryjen jälkeen.

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    13

    BDC kiehuminen höyryjen jälkeen.

    Olen viime aikoina huomannut että käyttämäni sähkötupakki kiehuu/sihisee imujen jälkeen. Kun otan henkoset ja päästän virtapainikeen pohjasta jatkuu sihinä noin 1-3sekunttia. Mitä pidemmät henkoset sitä pidempi sihinä. Mistähän tämä mahtaisi johtua kun laitteesta kuitenki tulee hyvät höyryt. Laitteena minulla on Aspire CE5 BDC eGo clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm ja olen kokeillut muutamaa eri vaihtopäätä ja kaikki sihisee. Uusia vaihtopäitä minulla ei tällä hetkellä ole (ovat postissa) joten en tiedä sihisevätkö nuo myös uutena. En tiedä onko laite sihissyt aina kun olen yleensä käyttäny sitä meluisassa ympäristössä.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Se neste suhisee kun se "kiehuu" höyryksi siinä coililla. Melkeenpä jokanen clearo, karto, ato suhisee jollain tavalla.

    Mikä modi tai ego tikku sulla on? Vamoissahan on se kuuluisa jälkipoltto mut ei sekään nyt 3s suhise kun lopettaa tulittamisen.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    350
    Akut ei ilmeisesti katkaise virtaa heti napin vapauttamisen jälkeen.Ainakin valo sammuu viiveellä.3 sekuntia on kyllä pitkä aika. Mielestäni viive on hyvä ominaisuus ja vähentää vuotamisriskiä akulle.

    edit
    Olisi pitänyt kirjoittaa "kaikki akut ei ilmeisesti katkaise...
    Huomasin juuri että minulla on akkuja jotka katkaisee virran heti
    Tulee enimmäkseen käytetyksi eGo W ja eGo Twist joissa tuo viive on.
    Viimeksi muokannut rulez; 19.04.14 kello 15:26.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •