Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789
Tulokset 161 - 178 / 178

Aihe: Cartomizerin täyttö ja käyttö sekä eri mallit

  1. #161
    Boge 510DCTS 2,0ohm LR XXL 50mm slottikarto 6ml Smok pyrex DCT-tankissa, 8 watilla ajellut ja toimii ihan helevetin hyvin. Tänään vaihtuu neste ja karto, 20ml Tribecaa menny tuosta läpi ja nytten kun viimosia liruja vetelee tankista niin kyllähän tuo jo vähän tunkkaselle maistuu. Silti 1,35€ well spent.

     
     
  2. #162
    Höyrähtänyt jontte's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    6
    Ite tykkään kans kartoista provarilla 6v 3ohmin kartoilla :-)

     
     
  3. #163
    Onko kukaan kokeillu noita: Boge 510DCTF laipallinen 1,6ohm LR XXL 50mm kartomisaattori DCT-tankkiin.
    Mekaanisella ois tarkotus ajella, vaatii vissiin tommosen airflow controllerin myös? Ei jaksa aina noita setuppeja vääntää

     
     
  4. #164
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    60
    Onkos muut huomanneet eroja Smokin ja Bogen kartoissa ton imuvastuksen kanssa koska esim. mulla ainaski smokin kartot on aika tiukkaimusia omasta mielestäni(ja kyllä, keskirööri on tyhjä.).. En ole siis kokeillut vielä Bogen kartoja mutta seuraavaksi ois niitäkin tarkotus hommata ainakin testiin.. Ja kumpi teidän mielestänne on parempi vaihtoehto kortsumetodilla täyttämiseen, silleen että työnnät karton akkupää edellä tuttiin vai toistepäin? Ruiskulla olen ite nyt noi pari kartoa täytellyt ja aikas sottasta puuhaa.. Voi toki johtua siitä että aloittelija liikenteessä näissä kartohommissa

     
     
  5. #165
    Viiskymppisiin olen laittanut kortsumetodilla reilusti lientä kummankinpään rönttöseen, tuupannut ykkösellä sisään ja jättänyt tekeytymään.

     
     
  6. #166
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    sastamala
    Viestit
    13
    mä oon nyt kymmenkunta pogen slotattua 3 ohmista XXL kartoo käyttänu ja toiminu hyvin. imuvastus passeli. pysyn noissa hyväksi toteamisani ja täytön tehny juurikin "kortsumetodilla"

     
     
  7. #167
    Tuli vahingossa tilattua pari pakettia 1,5 ohm dualcoil cartoja, joita luulin single coilisiksi. Toimiikohan nuo kuinka hyvin smok aro 1500 Mah vv akulla?

     
     
  8. #168
    Höyrähtänyt vpvp's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    14
    kiitos! aloittelevalle e-sauhuttelialle selkein kuvin esitetystä carton täytöstä

     
     
  9. #169
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Kertokaas oi gurut, miksi karton ohmit vaeltaa? Uusi karto, jolle iTaste kertoi vastukseksi tasan 2ohmia, näyttää parin päivän käytön jälkeen 3ohmia. Hetken kun ankarasti (5V) vapottelee, niin ohmit laskee 2,5ohmiin, ja pienen lepohetken jälkeen nousee tuonne 2,7-2,8 ohmiin. Toinen karto taasen pysyy 2,1 - 2,2 ohmin lukemissa koko ajan.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  10. #170
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Kyllä ne yleensä pysyy samassa, olisko lanka vaan huonosti siinä yksilössä?

     
     
  11. #171
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Millaisia nesteitä slotatut katot laskee sujuvasti läpi? Nyt käytössä 60/40vgpg niin mietin soveltuuko slotatut noille nesteille. Vanhat normaalille reiillä varustetut ei soveltuneet mitä pakista löysin

     
     
  12. #172
    maaco
    Vieras
    Mulla on bogen slotattu tällähetkellä käytössä ja 100% VG-pohjaa missä 10% tiivaria seassa. Jos tiivari sattuu oleen kokonaan PG:tä (mitähän nää Flavour Art on?), niin sit 90-10 VG-PG menee vielä helposti läpi.

     
     
  13. #173
    Itse hankin aloituslaitteen mukana puhtaasti vahingossa noita dct kartoja 10kpl. Luulin niiden olevan smokin kartoja kun tankkikin oli smokin. No kuitenkin, 4 toimi ok. 2 kärähti ja 4 kurlasi, teki mitä vain. Kaikki kartot täytin aina samallalailla ja koetin sitten tekohengittää noita kurlaavia enemmän tai vähemmän onnistuneesti. Dryhitit otin vain kerran, kun kokemus opetti varautumaan toiseen kertaan. Sitten maailma muuttui kun tilasin aitoja smokin kartoja. Täytin näitä kartoja eri tavalla, eli karto sisään ja neste tankkiin ja kuivaimuja niin pitkään että kurlaa. Toimii kuin junan vessa. Ainoa mikä muuttui oli imuvastus. Nykyään joutuu peukalolla peittämään istikissä noita ilma-aukkoja, että saa poskarit vedettyä. Suoraan keuhkoon toki ihan ittellään. Kun vain olisinkin tajunnut laitteita ekaa kertaa ostaessani, että se on aito jos siinä lukee valmistajan merkki. Tai vaihtoehtoisesti olis ostanu jonku rupusen alotuspakkauksen...

     
     
  14. #174
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    sastamala
    Viestit
    13
    Mä olen nyt parisen vuotta käyttänyt pelkästään Bogen slotattuja SR 3,0 ohm. kartoja. paria maanantaiversioo lukuun ottamatta todella hyviä ja tasalaatusia ovat olleet ja myös vastus arvo on heiteelyt todella vähän. 2,8-3,1 välillä.
    ja aion edelleen pysyä tutuissa ja erittäin hyviksi toteamissani. ja nesteenä 50/50 ja hyvin pöhisee. viikosta kahteen kestää karto kohtuu kovalla pössyttelyllä. ainakin mulla.

     
     
  15. #175
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    1
    Elikkäs. Tässä tosi alottelija kyselee ja ihmettelee. Tai no, itseasiassa en oo vielä edes sähköröökiä kotiin asti saanu, siellä se on tuloillaan jossaki. Eli tilasin Joyetechin ego Megan tuttavan suosittelemana. Noh, tässä kun nyt olen aiheeseen hieman perehtynyt niin eipäs olekaan niin yksinkertaista tämäkään sauhuttelu. Mutta sellaisen kuvan olen saanut, että tämä karto on hyvä ja halpa veto sauhutteluun. Otetaampa esimerkiksi tämä Bogen 3 ohminen karto. Jos haluan tuohon sen lisätankin, nii ei taida alkuperäinen Megan tankki sopia millään? Onko kartoille omaa tankkia tms. Jos ja kun tilaan nuita kartoja, auttakee vähän että mitä sitä kannattais tilaukseen laittaa. Kiitti☺

    E. Ja termit on vielä hakusessa, selekiää suomen kieltä nii ymmärrän minäki

     
     
  16. #176
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Kartoille sopii DCT-tankit. Tuoho ego one megaan et saa kartoa survottua. Odottele vaan rauhassa tuota ego one megaa. Simppelimpi laite täyttää ja käyttää kun kartomisaattori.

    Kartoista on vähän aika ajanut ohi. Toki toimivia peruslaitteita joita jotkut vielä käyttävät.
    Nykyiset clearomisaattorit (kuten juuri tuo Ego One Mega) vaihdettavilla atomisaattoripäillä ovat alottelevalle ehkä se paras vaihtoehto.

     
     
  17. #177
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Sanoisin että unohda ne kartot ja kartotankit. Alotat tolla Ego one megalla, ja kyselet sitten lisää. Tuossa on siis sekä modi että clearo, ja clearoon vaihtoatoja.

     
     
  18. #178
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juusoko Näytä viesti
    Elikkäs. Tässä tosi alottelija kyselee ja ihmettelee. Tai no, itseasiassa en oo vielä edes sähköröökiä kotiin asti saanu, siellä se on tuloillaan jossaki. Eli tilasin Joyetechin ego Megan tuttavan suosittelemana. Noh, tässä kun nyt olen aiheeseen hieman perehtynyt niin eipäs olekaan niin yksinkertaista tämäkään sauhuttelu. Mutta sellaisen kuvan olen saanut, että tämä karto on hyvä ja halpa veto sauhutteluun. Otetaampa esimerkiksi tämä Bogen 3 ohminen karto. Jos haluan tuohon sen lisätankin, nii ei taida alkuperäinen Megan tankki sopia millään? Onko kartoille omaa tankkia tms. Jos ja kun tilaan nuita kartoja, auttakee vähän että mitä sitä kannattais tilaukseen laittaa. Kiitti☺

    E. Ja termit on vielä hakusessa, selekiää suomen kieltä nii ymmärrän minäki
    Eikös tuossa eGo Onessa tule mukana tankki? Ja jos tulee niin sen tankin nimitys on clearomisaattori lyhyemmin clearo ja tuttavallisemmin liero. Siinä tankissa käytetään vaihdettavia atomisaattoripäitä, lyhyemmin atopää. Ne on kutakuinkin joka ikisellä tankilla omansa, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

    Karto edustaa lähihistoriaa. Karto on vähän niinkuin atopää mutta sitä pystyy käyttämään sellaisenaan höyryttelyyn. Atopäillä moinen ei onnistu. Kartoja varten on olemassa ihan omat tankit, joita kutsutaan yleisesti DCT tankeiksi. Karton käyttäminen tuollaisessa tankissa vaatii rei'itetyn tai slotatun karton. Niitä saa valmiiksi rei'itettyinä tai valmiiksi slotattuina. tai sitten käyttäjällä on carto-puncher niminen vempele jolla käyttäjä tekee ne reiät itse. Tai Dremelillä ne slotit. Slotti on siis pitkulainen hole sinä karton kyljessä.

    Ja mitä kannattaisi laittaa tilaukseen? No vaihtoatopäitä tuohon Megan tankkiin.

    Jos nuo kartot oikeasti kiinnostaa, niin voinen vaikka lahjoittaa pari kartoa, puncherin ja dct tankin...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •