Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 65

Aihe: Helsinki mitti vol 2 26.4.2014

  1. #21
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Hoho. En onneks ees sohvaa vielä omista niin joudut ihan sängystä hakemaan

    Pakkohan sinne on tulla kun alkaa avautumaan koko touhu vähän enemmän mullekkin, eilen ensimmäisen tee-se-itse vehkeen sain ja ekalla setupilla tänään jo onnistunu tankillisen nestettä kuluttamaan!

     
     
  2. #22
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Kyl mä sieltä sängystäki voin hakee mut joo mikäs diy laite tuli? Siitä se lähtee ja syvenee

     
     
  3. #23
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Nostellaas vähän lankaa taas joskos uusia naamoja saatas miittiin mukaan. listassa tällä hetkellä 18 nimeä joista osalla epävarma ilmoittautuminen

    Eli joskos tosta nyt edes osa saataisiin paikalle niin kivan kokonen miitti tulis jo... katotaan mihin tää nyt kehkeytyy et tuleeko vielä kiire paikanvaihdoksen kanssa

    Kaikki ovat tietenkin tervetulleita paikalle ja tilaa katotaan sit sen mukaan mitä ilmoittautumimsia tulee

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Tuli rocket v1 ja hyvin on lähteny harrastus käyntiin ton kanssa, kerenny tässä vajaassa viikossa käymään setupin jos toisenkin tuplana ja sinkkuna

    Postissa olis tulossa kaiffarikloonia ja fogger v3 pitäis kokonsa puolesta tilata vielä lisäks

     
     
  5. #25
    Mä voisin ainakin yrittää päästä paikalle.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  6. #26
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Sen verran tiedotettakoon tässä vaiheessa että Kolmen kaisan kabinetti on varattu meille 26.4 klo 16:00 itse tulen paikalle jo luultavasti hieman etukäteen mutta klo 16 aikaan sinne voipi valua paikalle

     
     
  7. #27
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Moro! En tiedä onko mut jo laskettu mukaan, mutta noin 76% varmuudella pääsisin osallistumaan! Pääsee kyselemään tyhmiä ja näkemään ketä täällä foorumilla oikein luuhaa..

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari DigVape's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki, Kontula
    Viestit
    271
    Nonni, vapaa varmistu ainaki eli jos ei mitään ihmeellistä tule, niin messissä.

     
     
  9. #29
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Viimeistä viikkoa viedään

    muistakaa pitää lauantai tyhjänä miittiä varten...
    Omat kirjanpidot on mennyt sekaisin jo aikaa sitten kun ilmoituksia tulee joka suunnalta eri someista ja sekä nimillä että nickeillä...

    Eipä anneta sen häiritä ja katsotaan kuinka paljon porukkaa saadaan kasaan tällä kertaa
    ja vielä kerran muistutuksena ottakaa niitä drippereitä mukaan jos vaan sattuu löytymään... itse otan kaksi ja pussilisen normi kaupan pumpulia maisteluja varten. minulta saa pumpulia jos normi kaupan pumpuli kelpaa... jos et halua sitä käyttää toivoisin että otat oman wikki materiaalin mukaan.

    Voi olla että miitissä yhtä kanssa höyrytteliää lady fortuna potkaisee persuuksille "wink wink"

    Toivottavasti saadaan mukava ja höyryntäyteinen tapahtuma aikaiseksi lauantaina

    Yst terv
    Sami Eräluoto AkA conii

     
     
  10. #30
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Monelta se nyt alkokaan siellä KKK:ssa?

     
     
  11. #31
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Larma alotus ajaksi laitettu klo 16:00 mutta itse jo aikaisemmin paikalla jos vaan kerkeen... saa paikat kuntoon yms

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Tää vois olla varmaan oikea miitti nähdä jonkin muun kaiffari-klooni / aito jotta näkis onko tuo oma mistään kotoisin. VG-mehuilla kun ei saa juuri mitään makua pumpulilla irti enkä tiedä onko wickausongelmaa. Tai sit vaan en osaa tehdä setuppia, sekin hyvin mahdollista. Mutta joo, yritän todellakin päästä mestoille, ilmoittauduin jo tuolla aiemmin ketjussa ettet conii mene yhä enemmän sekaisin laskuissa.

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Mulla ainaki on kaiffariklooni käytössä ja täytyyki sit varmistaa et otan matkaan sen että pääset tutkimaan. Onkos conii jo henkisesti valmistautunu hakemaan tän lähes 100kiloo elämäniloo sängynpohjalta?

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Mulla on jotenki semmoi kutina kyl et sullois liikaa punpulia ja ei sitkee tökötti pääse liikkumaan läpitte kunnolla mutta vaan mun pakarat taitaa kutista silläviisiin

     
     
  15. #35
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Thanks Hruogan! Voi kyllä ihan hyvin olla liikaa pumpuliakin. Tosin Jalippon Nallekaan ei oikein anna makua tuosta vaikka kolmesta eri pullosta kokeillut. Eli varmaan joko ne nesteurat liian pienet tai sit setuppi perseellään. Noh, eiköhän tuo selviä sitten!

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Eikun pora kouraan ja vähän hutiloimaan.. tilaamaan uus ja sit tutkimaan ennen hutilointia näin se mulla aika usein menee

     
     
  17. #37
    Höyrypää conii's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    524
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Tää vois olla varmaan oikea miitti nähdä jonkin muun kaiffari-klooni / aito jotta näkis onko tuo oma mistään kotoisin. VG-mehuilla kun ei saa juuri mitään makua pumpulilla irti enkä tiedä onko wickausongelmaa. Tai sit vaan en osaa tehdä setuppia, sekin hyvin mahdollista. Mutta joo, yritän todellakin päästä mestoille, ilmoittauduin jo tuolla aiemmin ketjussa ettet conii mene yhä enemmän sekaisin laskuissa.
    Multa löytyy kanssa kaiffari clooni... voisinkin puhistaa ton ja ottaa mukaan ilman mehuja iin näät sisuksiinkin mitä tosta mun vekottimesta löytyy...

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hruogan Näytä viesti
    Mulla ainaki on kaiffariklooni käytössä ja täytyyki sit varmistaa et otan matkaan sen että pääset tutkimaan. Onkos conii jo henkisesti valmistautunu hakemaan tän lähes 100kiloo elämäniloo sängynpohjalta?
    No jos tää 130 kiloo riittä nostamaan sen "pyh" 100 kiloo niin olen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JukkaPoika Näytä viesti
    Thanks Hruogan! Voi kyllä ihan hyvin olla liikaa pumpuliakin. Tosin Jalippon Nallekaan ei oikein anna makua tuosta vaikka kolmesta eri pullosta kokeillut. Eli varmaan joko ne nesteurat liian pienet tai sit setuppi perseellään. Noh, eiköhän tuo selviä sitten!
    mut siis ei kuitenkaan kuivana höyryä? ei siis tule pahaa makua pumpulista? Itelläkin toi kaiffari ei esim annan niin paljoo makua ku noi dripperit mutta kyl toi tällee työkäytössä on enempikin ku passeli vekotin

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Vellikelloa toteltu siis sieläkin.. lauantailta kyllä pyyhitty kaikki suunnitelmat pois miittinkin edestä että tulossa ollaan omin jaloin

     
     
  19. #39
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    542
    Thanks conii, jos tosiaan säkin viittit ottaa kaiffarikloonin mukaan niin olis jees, näkis vähän että onko omassa jotain perustavanlaatuista eroa vai onko vika niin sanotusti "imupäässä" EI tuossa omassa käytössä juuri palanut pumpuli ole maistunut mutta jotenkin vaan maku aikas pirun mieto. NEsteetkin toki otettava suurennuslaksin alle. No, huomenna sitten!

     
     
  20. #40
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2013
    Viestit
    2
    Ehtiikö kasin jälkeen vielä mukaan?

     
     
Keskustelu Sosiaaliset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •