Sivu 59 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9495556575859
Tulokset 1,161 - 1,179 / 1179

Aihe: Kaamein e-neste kokemuksesi.

  1. #1161
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Lisää vielä edelliseen:
    Hain sitten jatkoksi Maku:n tavallista mentholia ja lisäsin sitä sopivasti eli silmämäärällä. Kuten ennenkin.
    Tulikin melko totaalinen muutos parempaan.
    Viimeksi muokannut viktor; 24.08.18 kello 04:49.

     
     
  2. #1162
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Olis hyvä kuulla kokemuksia, miten vahingossa ostettuja paskoja makuaineita vois parannella.
    Ei niitä kalliita purkkeja viittis heittää roskikseenkaan.
    Viimeksi muokannut viktor; 24.08.18 kello 04:50.

     
     
  3. #1163
    Lainaus Alkuperäinen postaaja viktor Näytä viesti
    Varmasti täällä on paljonkin mietitty, miten vahingossa ostettuja paskoja makuaineita saisi parannettua.
    Ei niitä kalliita purkkeja viittis heittää roskikseenkaan.
    Noh, ite oon kyllä heittänyt roskiin. Siis huonot nesteet jotka ei vain maistu. Turha sitä viikkotolkulla kärvistellä jos ei maistu.


     
     
  4. #1164
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Niin joo, kun sä ostat yleensä valmisnesteitä ja sulla kokemustakin riittää. Samoin ilmeisesti rahaa. Sitä saa tähänkin kulumaan melko paljon.
    Mä teen joko rahan puutteen tai pihiyden takia, tai muuten vaan huvikseni erilaisia sekoituksia, joskus onnistuenkin. Aina olen kyllä sekoitukseni höyrytelly.
    Tarkoitus on tietysti löytää joku spesiaali, mutta kesken tää homma vielä on. Joten tää aika tuore harrastus siis jatkuu.
    Onneksi mentholi ei ole vielä koskaan pettänyt ja voisin melkein pärjätä vaikka sillä, niksalla ja pohjanesteillä.
    Mä yritän pitää tän aika pienimuotoisena.
    Viimeksi muokannut viktor; 24.08.18 kello 06:31.

     
     
  5. #1165
    Alussa aika paljon valmisnesteitä meni. Toki aika paljon testattu vuosien saatossa. Täältäkin forkalta napattu monta hyvää makua hyvien revikoitten puolesta.
    Nyt 90% Fa tiivareita käytössä ittellä.

    Muistan polttaneeni vain punaista L&M tai Mallua aikoinaan. Olihan se helppoa silloin.


     
     
  6. #1166
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Nyt mä en vielä noviisina ihan tajunnu mitä tarkoitit 90% Fa tiivareilla.
    Hyviä makuvinkkejä etsin itsekin, niitä ei kai voi liikaa saadakaan. Tosin makumieltymyksetkin ovat niin erilaisia. Mutta silti.

     
     
  7. #1167
    Flavour art makutiiviste. Yleensä sekoitettava suhde on 1-5%, eli aika riittoisaa tavaraa. Niitä tulee eniten käytettyä.
    Enemmän tietoa löytyy Flavour art ketjusta.
    TPA Ry4 double myös hyvä.
    Noh, en enempää mainosta tähän ketjuun ettei mene offtopikiksi.


     
     
  8. #1168
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Kiitos sulle.
    Mä kirjoitin nää oikein muistiin ja otan selvää.
    Nää on juuri niitä vinkkejä joita etsin ja ei kai näitä mainoksenakaan voi pitää, vaan tarpeellisena tuoteopastuksena.

     
     
  9. #1169
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2018
    Viestit
    31
    Luin tätä ketjua enemmänkin.
    Tiivistettynä: Jokainen valmistaja tekee sekä hyviä että huonoja makuja.
    Toivottavasti keskustelu asiasta jatkuu. Aika harva nauttii pahoista mauista.

     
     
  10. #1170
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Valmistajat tekee makuja laidasta laitaan, se mikä on toisen herkku on toiselle skeidaa, makuasia nääs
    Itekin olen muutamia kehuttuja makuja joskus hommannut ja viemäriin ovat menneet(osa niistä siis)....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #1171
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja viktor Näytä viesti
    Luin tätä ketjua enemmänkin.
    Tässä muutama ketju joita suosittelen selamaan.
    https://www.e-savuke.com/vb/diy-e-ne...tml#post753621
    https://www.e-savuke.com/vb/diy-e-ne...e-se-itse.html
    Tpa:n ry 4 double ehkä suosituimpia yksittäis makuja joten vahva suositus testiin. löytyy esim. täältä. https://www.puffila.com/product/2420...itiiviste-15ml
    10% tota pohjanesteiden sekaan ja vähintään parinviikon kypsytys välillä sekoittaen.

     
     
  12. #1172
    Lainaus Alkuperäinen postaaja viktor Näytä viesti
    Olis hyvä kuulla kokemuksia, miten vahingossa ostettuja paskoja makuaineita vois parannella.
    Ei niitä kalliita purkkeja viittis heittää roskikseenkaan.
    Ehkä voi jollein toiselle tarjota? Sitten joskus joku litku menettelee toisen kanssa sekoitettuna, jos ei ole totaalisen pahaa. Saattaa jopa olla, että kaksi pahaa muodostaa yhdessä yhden menettelevän. Itse olen sen verran pihi, että pyrin käyttämään huonot pois juuri muiden seassa.

     
     
  13. #1173
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Joo, sama täällä. Sekoittelua kokeilen ensin. Kyllähän se kirpasee kaataa viemäriin mutta toisaalta mitä sitä itseään kiusaamaan. Onneksi on löytynyt pari perusmakua joilla mennään.

     
     
  14. #1174
    Kyllä se itselle maistuvan litkun löytäminen on hankalin juttu koko höyryttelyssä. Itse välillä mietin että ei se tupakkakaan niin hyvää ollut (no olihan se) että sama minkä maukuista vetää, seuraavaana päivänä sitten joku kehuu jotain ja itsekkin toiveikkaana testaamaan... paria uutta makua odottelin tänäänkin mutta eipä postipoika käynyt.

     
     
  15. #1175
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    57
    pahoja on matkanvarrella tullut esiin mutta vapetuksen alkuajoilta muistuu parhaiten mieleen dekangin mocha coffee.
    Kuuluisa SIB77 sitä jossain videossa kehui ja tottahan mä tilasin. Megadualcoil carto täyteen ja autonrattiin.....
    Meinas liikennevaloissa joutua hypätä autosta laattaamaan ekan hatsin jälkeen. Maistui oksennetulle kahville.
    Äkkiseltään kaameita tulee nyt mieleen Capellan caramel (kärtsätty kainalohiki)... ja bavarian cream(toki ei sellaisenaan tarkoitus käyttääkkään)
    Eipä ollut JAX custardin salty caramelkaan hyvää -->roskiin. vielä jatkuu hyvän toffeen metsästys.
    Myös jäätävää paskaa oli joku suomalaisen tekemä "jaffakeksi" olisko ollu höyrykeisarin tms.... huuto oksennus siitäkin oli lähellä.

    Ite en tuosta skaisenbergistä myöskään tykännyt erityisemmin, mutta ei se nyt mitään hirveää ollut. Vähän semmonen sininen mynthoni ilman raikkautta tulee mieleen. 50ml puteli riitti mulle kuitenkin.

     
     
  16. #1176
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JMantyla Näytä viesti
    SKA Liquids Ugala Bugala, ensimmäinen ja viimeinen banaanineste, ainaki johki aikaan. Jäi vielä maku kummmittelemaan tankkiin/strutopöihin niin pahasti ettei hiukan liian vahvaksi tehty Mooniskaan peittäny, joka taasen vaikuttaa ihan oivalliselta litkulta.
    Äläs ny tuo ugalabugalahan on hyvää kamaa. Monta tiivaripurkillista tuli vedettyä ennenkun kyllästy. Pitäis pitkästaikaa tehdä erä tuota että vieläkö maistuu.

     
     
  17. #1177
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Onhan noita joitain ollut mullakin... Joskus aikaa sitten kun valmisnesteitä vielä käytin menin tilaamaan espresson makuista nestettä... saman valmistajan capuccino oli herkkua niin ajattelin että kahvi kuin kahvi... se oli jäätävä kokemus... maistui pohjaan palaneelle yrjölle. Toinen kaamea valmisneste oli collins vanilla... se maistui aivan naisten hajuvedelle! Jotkin muut collins nesteet oli kuitenkin ihan hyviä...ainakin ryynänen muistaakseni... Viime syksynä päätin tilata FA: mustaherukka tiivaria. Ajatuksena oli että ilmojen kylmetessä kun lämmin mustaherukka mehukin on makoisaa, voisi olla myös kiva saada kys. makua höyryihin ja sillä voisi maustaa myös tupakki makuja... En tiedä mistä johtuu, mutta tuo mustaherukka aiheuttaa mulle kovaa kutinaa ja ärsytystä kurkussa vaikka vaan pisarankin laittaa nesteen sekaan!

     
     
  18. #1178
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Expire Näytä viesti
    pahoja on matkanvarrella tullut esiin mutta vapetuksen alkuajoilta muistuu parhaiten mieleen dekangin mocha coffee.
    Kuuluisa SIB77 sitä jossain videossa kehui ja tottahan mä tilasin. Megadualcoil carto täyteen ja autonrattiin.....
    Meinas liikennevaloissa joutua hypätä autosta laattaamaan ekan hatsin jälkeen. Maistui oksennetulle kahville.
    Äkkiseltään kaameita tulee nyt mieleen Capellan caramel (kärtsätty kainalohiki)... ja bavarian cream(toki ei sellaisenaan tarkoitus käyttääkkään)
    Eipä ollut JAX custardin salty caramelkaan hyvää -->roskiin. vielä jatkuu hyvän toffeen metsästys.
    Myös jäätävää paskaa oli joku suomalaisen tekemä "jaffakeksi" olisko ollu höyrykeisarin tms.... huuto oksennus siitäkin oli lähellä.

    Ite en tuosta skaisenbergistä myöskään tykännyt erityisemmin, mutta ei se nyt mitään hirveää ollut. Vähän semmonen sininen mynthoni ilman raikkautta tulee mieleen. 50ml puteli riitti mulle kuitenkin.
    Kokeile JAX Fudgea. Sitä on mennyt pari desiä, eikä Psycho vapen Illusion night myöskään huonoa ole.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #1179
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Eilen lykkäsin tankkiin viikonverran kypsynyttä Ska:n pikku kallea... karmea palaneen kahvin maku oli erittäin hallitseva! Hyi olkoon! Onneksi tein sitä puoli desiä heti kerralla...

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •