Sivu 4 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 251

Aihe: Tupakanpolton lopettaminen sähkötupakalla

  1. #61
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    Yksikin vatipää ehdotti että miksen ime tuttia? Kerroin hänelle, että "Mikä toimii sinulle, ei välttämättä toimi minulle. Mutta hyvä kun olet päässyt tupakoinnista eroon"

    Jostakin syystä hän ei pitänyt kommentistani ???
    Hahahaha. Oikein! O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  2. #62
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Entiset tupakoija lienee negatiivisimpiä. Mutta maistui se sähkökäppyrä niillekin illanistujaisissa. Naatiskelivat oikein mokomat

     
     
  3. #63
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Mutta maistui se sähkökäppyrä niillekin illanistujaisissa. Naatiskelivat oikein mokomat
    Juuri noin se nykyään onneksi menee

     
     
  4. #64

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Mutta maistui se sähkökäppyrä niillekin illanistujaisissa. Naatiskelivat oikein mokomat
    Juuri noin se nykyään onneksi menee
    Se on oikea asenne. Eihän se e-savuke millään tavalla ole entisiltä tupakoitsijoilta pois. Päinvastoin heidänkin tulisi olla tyytyväisiä, että nykyään sellaisia laitteita on olemassa. Jos alkaa nikotiini taas (tupakan polton jo ajat sitten lopettaneita) himottamaan, niin eipä ainakaan tarvitse palata takaisin röökin polttoon. Näin hekin saavan lisävakuuden siitä, että tupakointi on lopullisesti taakse jäänyttä elämää.
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  5. #65

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti

    Tupakoinnin lopettaneet: "eli et ole lopettanut tupakointia" "imisit peukkua mielummin niin ei akku lopu" "naurettavaa, vetäisit sitä oikeaa mielummin" :-\
    Nämä tyypit on sieltä jostain. Itse olen ottanut sen asenteen että jokainen on tehnyt tietoisen valinnan ja minä olen tietoisesti siirtynyt höyryttelyyn. Tälläisille olen todennut etten koskaan luovu nikotiinista vaihdoin vain puhtaampaan tapaa sitä saada.
    Ja sit tulee "miksei sitä voi lopettaa kokonaan samalla" mitä tohon sit sanoo
    Ostin noin kk sitten ekan e-savukkeen ja silloin aloin satsata enemmän tähän touhuun. Aloitin polttamisen ennen kuin menin seiskalle ja olen syntynyt -78 joten ihan liian aikaisin aloitin ja liian kauan polttanut. Noita kommentteja olen saanut myös kuulla ja toi että lopeta laakista kuulee enemmän vanhemmilta ihmisiltä. " niin mäkin tein "
    Onneksi tukena on ollut paljon kavereita ja sukulaisia jotka ovat olleet iloisia tästä tavasta yrittää lopettamista ja olen polttavilta kavereilta saanut myös tukea siten että hekin ovat ostaneet e-savukkeita. Sisällä höyryttely täytyy lopettaa ainakin lasten ollessa hereillä, kun alkavat jo leikkiä tikkarin tikulla polttamista :'(
    Toistaiseksi poltan vielä tavan spaddua 2 askia viikossa, mutta kyllä tämä on asiaa helpottanut, kun muuten savuaa aski päivässä! Kesäloman ollessa päällä ja muutaman oluen jälkeen jostain syystä haluan polttaa muutaman oikean tupakan. Muina aikoina höyryä nousee aina kuin vain ehtii.
    Tsemppiä kanssakulkijoille.

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Hah, uskomatonta, kuinka paljon vahvemmalta ja voimakkaammalta kaikki ruoka-aineet maistuu jo viikon tupakoimattomuuden jälkeen Atrian Hiillos -makkaroissa oli näköjään muutakin maustetta, kuin savuesanssia ja Chilimeetwursti potkii hieman paremmin..

    Gyyd!

    Mutta on tämä loistava laite, en ole kertaakaan mennyt normiröökille, vaikka elämä on tällä hetkellä melkoisessa myllerryksessä.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    joka kaveri sanonut joka lopettanut aikaisemmin että "voi perse ku ois ollu tuollainen silloin" no onneks nyt on 5kk ilman röökiä eikä tee tiukkaa,ällöttää röökin hajukin ja eiku RY4 tankkiin ja kattoon töllötintä..
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  8. #68

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    No minulla on kolmas viikko kulumassa ilman yhtään analogista ja virne kasvoillani on sen mukainen . Kivaa tosiaan kun alkaa maistaan kokoajan vaan paremmin makuja suussaan ja henkikin kulkee entistä paremmin .Pikkasen olen noita nesteitä miedontanut tuon nikkiksen osalta ja nyt tuntuu että olen sen oman toleranssini löytänyt se on suunnilleen 12-14 mg vaiheilla : mutta kai sekin vielä heittelee kun saan enenpi noita e-nesteitä maisteltua eri valmistajilta . Ainoa mikä tässä nyt tuntuu olevan "vaarana" on se että laite hankintoja tekisi mieli tehdä ,siksi olenkin ollut makaamassa kokoajan käsijarun päällä ettei tämä ihan riistäytyisi käsistä ensimetreillä . Tsemppiä vain kaikille uusille höyrystäjille 8)

     
     
  9. #69
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    ite tuossa laski että n190 meni tupakkaan kuukauessa.. tuolla rahalla ku hommaa laitteita ja nesteitä nii ei niitä kerkeä edes testata

     
     
  10. #70

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    ite tuossa laski että n190 meni tupakkaan kuukauessa.. tuolla rahalla ku hommaa laitteita ja nesteitä nii ei niitä kerkeä edes testata
    Oot aika onnellisessa asemassa, itse laskin polttaneeni n. 15 röökiä päivässä, eli tekee vajaa satasen kuukaudessa.
    Reilu 2 viikkoa kun oon nyt ollut polttamatta, oon kohta saanut maksuun ensimmäisen ecigwizardin tilauksen, sitten täytyy aloittaa toisen maksaminen, siihen kuluu yli 20 päivää ja siihen mennessä on varmaan 1-2 uutta tilausta tehty

     
     
  11. #71

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    ite tuossa laski että n190 meni tupakkaan kuukauessa.. tuolla rahalla ku hommaa laitteita ja nesteitä nii ei niitä kerkeä edes testata
    Älä sie suatana yllytä hullua kohta ei ole millään rajaa jos tolla metoodilla aletaan uateloon :

     
     
  12. #72

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Tää liippaa niin läheltä tätä topikkia:

    Yhden huonon (tai, no "huonon") puolen oon huomannut tässä e-röökissä verrattuna analogiseen. Silloin ku vetelin analogista niin mä yleensä söin kerran vuorokaudessa/joka toinen päivä. Vähä riippu sykkeistä ku ei tullut näläntunnetta.

    Nytkun enemmälti oon käyttänyt e-röökiä niin se kuuluisa *vie näläntunteen pois* ei toimi, ei ollenkaan. Tää e-rööki ei vie ollenkaan näläntunnetta pois vaikka kuin paljon kahvilla "höystää". Nykyään pitää ~1,5 kertaa vuorokauteen syödä jotain.

     
     
  13. #73
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    No opitpa sinäkin syömään terveellisesti eli 5-6 kertaa päivässä.

     
     
  14. #74

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    No opitpa sinäkin syömään terveellisesti eli 5-6 kertaa päivässä.
    Toi olis kyl mahtavaa, mut tään hetkinen elämä sallii korkeintaan 2evästystä/vrk

    Juups, menispä nukkuu ny.

     
     
  15. #75

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    on tää vaan niin helppoa neljäs viikko menossa ja tyytyväisyys senkun lisääntyy vaan .ei ole nikkis-oireita tai muutakaan hämyä ,ego-t palvelee hyvin ,joskus tietty vuotaa mutta senkin ihan satunnaisesti ei siis mitään suurta haloota(kaatuhan sitä valtameri-laivojakin). 8)

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    on tää vaan niin helppoa neljäs viikko menossa ja tyytyväisyys senkun lisääntyy vaan .ei ole nikkis-oireita tai muutakaan hämyä ,ego-t palvelee hyvin ,joskus tietty vuotaa mutta senkin ihan satunnaisesti ei siis mitään suurta haloota(kaatuhan sitä valtameri-laivojakin). 8)
    Kyllä. Minäkin olen ihan äimän käkenä, miten loistavasti tämä on vienyt tupakantuskat. Maanantaina kaksi viikkoa täynnä myrkytöntä nikotiinielämää ja nämä Totally Wickedin Tornado Tank -systeemit eivät ole kertaakaan kusseet alleen. Kop-kop.. Mutta laatukamaa tuntuisivat olevan.
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  17. #77

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    ite oon höyrytelly vasta reilun päivän, mutta tuntuu todella hyvältä jo nyt tässä threadissa näyttää olevan maltillisia ex-polttajia. itsehän poltin keskiarvolla maxi päivässä (27kpl~). toisaalta poltin tupakkaa vain noin 31kk tuossakin ajassa siitä kehittyi erittäin paha tapa. siksi en voinut kokonaan lopettaa. mielestäni itselle nikotiini ei ole läheskään niin paha verrattaen tapaan mikä tupakasta tuli. jotain pitää sauhutella jo ns. "ammatin" vuoksi (pokeri) tai mistään ei tule mitään. siksipä oli aivan loistavaa, että löysin kaverin opastamana e-röökin. voin sauhutella ja keuhkot toimii sekä lisäksi tosiaan kaikki tuoksuu ja maistuu
    (Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jkl
    Viestit
    40

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Kohta kolme viikkoa oltu ilman analogia. Kertaakaan ei ole tehnyt edes mieli. Tässä ajassa olen vetänyt kolmet kunnon kännit ja lähtenyt baariin asenteella että jos tekee mieli körssiä niin antaa palaa. Ei kuitenkaan ole palanut. Olen tyytyväinen itseeni ja sähkötupakkaan.

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Sunnuntaina pajahti kahdeksan viikkoa ilman analogisia täyteen, aika hyvä petraus edelliseen maks. viikon lakkoiluun kylmällä kalkkunalla. Vaikea uskoa että tästä enää analogisiin palaisi, kun ei tuota tupangointia enää edes ajattele juuri ollenkaan, mieluummin naatiskelee rauhassa silloin kuin siltä tuntuu eikä ramppaa tunnin välein tupakilla nikkisten pelossa.

    Höyryttely saa tosin mun puolestani jatkua vielä pitkäänkin, on se kuitenkin aika huippua istuskella kahvikupin kanssa partsilla ja höyrytellä hiljalleen samalla. Sitäpaitsi paljon kivan oloisia leluja on vielä tilaamatta ja kokeilematta


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  20. #80

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    mä aloitin höyryttelyn vähän yli viikko sitten (tuntuu kyllä et siitä ois paljon enemmän aikaa ) mut on menny vielä analogista jonkun verran rinnalla. mut on kyllä huomattavasti vähentynyt, ennen meni se n. 20 päivässä ja nykyään ehkä 2, ja lähinnä vaan koulussa. mut uskon kyllä vahvasti et pääsen analogisesta kokonaan eroon, vaatii vaan vähän totuttelua vielä. aamuröökistä en oo vielä päässyt eroon, ja nyt kokeilin silleen et jätän väliin ja kokeilen aloittaa päivän höyryllä. huh mikä olo tuli kun en ollu syönyt mitään, kädet vaan tärisi eikä puhettakaan et ois voinu kävellä kunnolla mut johtuu siis varmaan siitä et vähän turhan vahvoja nesteitä nyt käytössä.

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •