Sivu 2 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 251

Aihe: Tupakanpolton lopettaminen sähkötupakalla

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Jatkan tähän samaan ketjuun..

    Sain tuossa viime viikolla siis ekan höyryttelykitin ja kolme päivää sitten tuli pelkästään höyryteltyä.. Tänään sitten vetäsin töissä muutaman analogisen, jotka muuten maistuivat ihan tuhkikselle .. Noh tuon maun lisäksi sain aivan hillittömän hedarin.

    Se on vaan uskottava kroppaa kun se sanoo että ei enään analogisia kiitos .. Onneksi kotona odotti täyteen ladattu akku ja pääsi taas höyryttelemään.

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2011
    Viestit
    59

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Mun ei ole kertaakaan edes tehnyt mieli maistaa röökiä kun se todellakin haisee nyt niin pahalle. Miten sitä on voinut vuosikymmeniä haista tuhkakupille! Nyt jopa kassajonossa edellä ollut ihminen, joka tupakoi haisi todella kamalalta.
    Pidä Pulla ne höyryttelyvälineet mukana töissäkin, aluksi voi aiheuttaa hilpeyttä, mutta muut tottuvat pian. Höyrytellen kohti Juhannusta!

     
     
  3. #23
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    jaahas, olis kohta kuukausi täynnä ilman analogisia. oireet on hävinny eikä enää tule juostua pihalle "tupakille". Tosin autossa, pihalla, partsilla, töissä, aina ego-T ja höyryvana vaan perässä. näkisin että tällä pääsee moni eroon tupakista ilman lääkkeitä ja tuskailua. kännäillessä höyry nousee jatkuvasti "korvista", mutta haittaako tuo. en oo sortunu analogisiin, enkä sorru. oonkin sanonu et en oo tupakkalakossa, LOPETIN tupakanpolton.

    tuo kyllä harmittaa että nk. "paskanhajun" haistaa paljon paremmin. ei oo kassajonoissa kivaa kun hiki haisee... nyt haistaa sen omankin jo...

    höyryisää ja tupakitonta juhannusta kaikille e-savukelaisille! pysykää pinnalla!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Sisu, tänään oli mukana höyryttelyvälineet, (jatkossa onkin aina mukana ) ja tosiaan hilpeyttähän se aiheutti mutta samalla myöskin kiinnostusta. Savuton työkaverini totesi että haju on ainakin paljon parempi hyöryttelyssä kuin tupakassa.

    Luuposelle onneksi olkoon savuttoman kuukauden johdosta. Viva la Vaping

    Oikein hyvää Juhannusta kaikille höyryttelijöille.

     
     
  5. #25

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Ainoa toimiva tupakan korvike minulle, nyt täysi kuukausi täysin polttamatta ja sitä ennen kuukausi vain töissä poltellessa ja ei kyllä paluuta entiseen

     
     
  6. #26
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sisu Näytä viesti
    Pidä Pulla ne höyryttelyvälineet mukana töissäkin, aluksi voi aiheuttaa hilpeyttä, mutta muut tottuvat pian.
    Ite sähkärinä raksalla pyörin niin tuo esavuke ei ollu ku vartin ihmetys ja sen jälkeen kaikille se oli jo ihan normaalia.. Ja ei kukaan ole vielä tullu sanomaan mitään vaikka savu nousee tikkaiden päälläki.. mahtaako johtua että kaikki olettaa että käpy on palamassa vai siitä ettei kellään ole mitään sitä vastaan..

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    65

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Mun kohdalle tulleet reaktiot.

    Tupakoimattomat: hyväksyvät, pelkäävät höyryjä, varsinkin lapsia omaavat, ei ongelmaa, pidän ulkona höyryttelystä.
    Tupakoivat: Kyselivät ja kiinnostuivat, mutta ei minkäänlaista reaktiota oman hankkimiseen.
    Tupakoinnin lopettaneet: "eli et ole lopettanut tupakointia" "imisit peukkua mielummin niin ei akku lopu" "naurettavaa, vetäisit sitä oikeaa mielummin" :-\

     
     
  8. #28

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti

    Tupakoinnin lopettaneet: "eli et ole lopettanut tupakointia" "imisit peukkua mielummin niin ei akku lopu" "naurettavaa, vetäisit sitä oikeaa mielummin" :-\
    Toi on kyllä niin ärsyttävä asenne ja tota kuulee tupakoivilta ja tupakoimattomilta

     
     
  9. #29
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    No seki voi tieten tehä osansa ettei tosi nortti äijät puhu mitään ku joskus on taipumus antaa vastapalautetta.. Mutta se o enemmän niien ongelma jos keuhkot vuotaa.. yleensä joukossa o ainaki yks +45v äijä joka tietää esavuista melkee enemmän ku mie

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti

    Tupakoinnin lopettaneet: "eli et ole lopettanut tupakointia" "imisit peukkua mielummin niin ei akku lopu" "naurettavaa, vetäisit sitä oikeaa mielummin" :-\
    Nämä tyypit on sieltä jostain. Itse olen ottanut sen asenteen että jokainen on tehnyt tietoisen valinnan ja minä olen tietoisesti siirtynyt höyryttelyyn. Tälläisille olen todennut etten koskaan luovu nikotiinista vaihdoin vain puhtaampaan tapaa sitä saada.

     
     
  11. #31

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pulla Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti

    Tupakoinnin lopettaneet: "eli et ole lopettanut tupakointia" "imisit peukkua mielummin niin ei akku lopu" "naurettavaa, vetäisit sitä oikeaa mielummin" :-\
    Nämä tyypit on sieltä jostain. Itse olen ottanut sen asenteen että jokainen on tehnyt tietoisen valinnan ja minä olen tietoisesti siirtynyt höyryttelyyn. Tälläisille olen todennut etten koskaan luovu nikotiinista vaihdoin vain puhtaampaan tapaa sitä saada.
    Ja sit tulee "miksei sitä voi lopettaa kokonaan samalla" mitä tohon sit sanoo

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Paheiden suhde on vakio. Kyllähän ihmisellä pitää paheita olla. Jos ei tupakka/e-savuke, sitten se suklaa yms.

     
     
  13. #33

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Eekki Näytä viesti
    Mun kohdalle tulleet reaktiot.

    Tupakoimattomat: hyväksyvät, pelkäävät höyryjä, varsinkin lapsia omaavat, ei ongelmaa, pidän ulkona höyryttelystä.
    Tupakoivat: Kyselivät ja kiinnostuivat, mutta ei minkäänlaista reaktiota oman hankkimiseen.
    Tupakoinnin lopettaneet: "eli et ole lopettanut tupakointia" "imisit peukkua mielummin niin ei akku lopu" "naurettavaa, vetäisit sitä oikeaa mielummin" :-\
    Noille imemisen ja vetämisen asiantuntijoille tekisi toisinaan mieli vastata samalla mitalla, mutta sillä ei yleensä mitään positiivista saa aikaan. Kyseiset asiantuntijat, jotka on onnistuneet tupakoinnin lopettamaan laastarin tai purkan avulla, ovat omasta mielestään sankareita, ja niille jotka on lopettaneet ilman apukeinoja pitäisi vähintään pystyttää patsas. Sellaista asennetta ei kuittailulla saa muutettua kuitenkaan, joten mitäpä se kannattaa.

    Näille kavereille kun tärkeintä ei ole se että lopettaa tupakanpolton, vaan se että MITEN sen lopettaa. Jostain ihan ihmeellisestä syystä se on paljon tärkeämpää...
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  14. #34

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormis11 Näytä viesti

    "miksei sitä voi lopettaa kokonaan samalla"
    Niinpä. Eihän tuo ole edes mikään oikea kysymys. Kommentoija haluaa vain lähinnä osoittaa suoraa halveksuntaa valintaasi kohtaan.

    Ja vaikka olisikin oikea kysymys, niin miksi käytännössä harmittomasta nautintoaineesta pitäis luopua? Lopettakoon itse kahvin juonnin, lenkkeilyn, saunomisen, avantouinnin tai mistä ikinä nauttiikaan, jos se nauttiminen hänen mielestään on niin ketun paha asia...
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  15. #35

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Jatketaanpa vielä sen verran, että pääasiassahan ihmisten kommentit on olleet kuitenkin positiivisia tai vähintään neutraaleja. Mietin tossa, että jos kumminkin niitä päänaukojia alkaa riesaksi asti olla, niin sitten voisi e-sauhuttelun vetää niin överiksi, ettei heille yksinkertaisesti jää enää mitään kuittailtavaa. Tekee vaikka tollasen modin, ja raahaa sen duunipaikalle :



    Jokohan loppuu se määkiminen
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
  16. #36

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja marviner Näytä viesti
    kohtuullisen iso epiippu!

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen


     
     
  18. #38
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Näyttää olevan vasemmalla kuvassa se suuta soittava tervakeuhko Ja tuollase piipun teko-ohjeet sivuille kans

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Aika jännä, millaisia reaktioita jengi on saanut vastaan. Treeniporukassa on yksi tapatupangimies, jolla on kovasti tarvetta kysellä että "tarttetsä tulta tohon?" "höhö, jätkä imee kynää!", mikä yleensä loppuu kun kuittaan takaisin että mielummin kynä kuin terva&häkä. Ihan letkeän kaverillisesti kuitenkin tuokin. Pääsääntöisesti vastaan on tullut tapauksia, jotka ovat olleet oikeasti kiinnostuneita e-savukkeesta, sillai "ai tollasiakin on olemassa, aika siisti!"

    Avokki kertoi sukulaisensa puhisseen, että ainoa oikea tapa lopettaa tupakinpoltto on kerrasta poikki -menetelmä. Ehkä niin, mutta yli 10 vuotta askin päivässä pössytelleenä voisin melkein vannoa että yrittämällä kerrasta poikki en olisi ollut nyt viidettä viikkoa täysin ilman analogisia. Niin tosiaan, "yrittämällä". En mä koe mitään enää yrittäväni, mä vaan siirryin huomattavasti terveellisempään ja paremmanmakuiseen vaihtoehtoon. Pari viikonloppua takaperin kokeilin broidin tupakista imaista, ja puoliväliin henkonen jäi, ei suostunut menemään keuhkoihin asti ja maistui ihan vitun pahalle. Hyvä konkretisointi toisaalta sille, että ei noita analogisia enää ihkaoikeasti tarvitse yhtään mihinkään.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  20. #40

    Vs: RÖÖKINpolton lopettaminen

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teekoo Näytä viesti

    Avokki kertoi sukulaisensa puhisseen, että ainoa oikea tapa lopettaa tupakinpoltto on kerrasta poikki -menetelmä.
    Tämä e-savuke on ilmeisesti aivan liian helppo tapa päästä tupakasta eroon. Onhan se nyt väärin, että ei tarvitse valvoa öitä, hikoilla ja kärsiä kaikista muistakin mahtavista vierotusoireista.

    Että kyllähän sen ymmärtää, jos tämmöinen e-tupakkitouhu hieman herättä katkeruutta...
    Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö - Markus Kajo

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •