Sivu 17 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617181920212767 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 321 - 340 / 1672

Aihe: Sähkötupakkatilaukset & Tulli

  1. #321
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    No ei sitä alvimaksua kyllä ainakaan itelle ole kertaakaan tullu. Tilauksia takana yli 10 kiinasta, ja suurin osa noista yli 50e. Noi alotuspakkaukset maksaa muutenki alle 45e, joten ei tarvi huolehtia edes teoreettisesta mahdollisuudesta.
    Jep jep toi 1000mAh:n akut, normi ja ls atot, passthrough yms. muu sälä tossa 53€ paketissa on kyllä niin maukas että laitan tilaan tuolta Kiinasta heti kun saan pay palille rahat. Parempi katsoa kuin pelätä.

     
     
  2. #322

    Vs: tilaukset ja tulli

    Tilasin Kiinasta paketin ja loppupeleissä jouduin jättämään yhden tuotteen pois, ettei mennyt yli 43€:n.

    Paketti tuli, päällä luki: LED LIGHTS, 15USD...

    Sisältö oli kyllä ihan tilauksen mukainen 8)

     
     
  3. #323

    Vs: tilaukset ja tulli

    Ei taida tosiaankaan kiinnostaa tullia euroopasta tilatut paketit. Tänään kävin hakemassa postista sunnuntaina inaweralta tilaamani paketin. 200 ml 36mg VPG ja 200 ml 12mg VPG.

    Nyt pääsee kokkailemaan täysipainoisesti kun kotona oli jo 150ml 0mg PG:tä ja saman verran 38mg PG:tä. Makuja on kolmisenkymmentä erilaista. Joten kokkaamisiin vaan.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  4. #324

    Vs: tilaukset ja tulli

    "Jep jep toi 1000mAh:n akut, normi ja ls atot, passthrough yms. muu sälä tossa 53€ paketissa on kyllä niin maukas että laitan tilaan tuolta Kiinasta heti kun saan pay palille rahat. Parempi katsoa kuin pelätä."

    Tilasin tuon paketin 18 päivä litkujen kanssa ($98.60 USD) , pitäisi varmaan olla postissa alkuviikosta. Useita kertoa olen HG tilannut ja kaikki on tullut ilman tullin puuttumista, ehkä hyvää tuuria tai jotain..!!

     
     
  5. #325
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    265

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja finnhits Näytä viesti
    Tilasin Kiinasta paketin ja loppupeleissä jouduin jättämään yhden tuotteen pois, ettei mennyt yli 43€:n.

    Paketti tuli, päällä luki: LED LIGHTS, 15USD...

    Sisältö oli kyllä ihan tilauksen mukainen 8)
    Turhaan noita miettimään, tilaa reippaasti minkä tarvitsee, saa alennuksen ja ilmaisen toimituksen (näillä säästää enemmän kuin valtion käpälät hamuaa). Tulli haluaa omansa, se on ihan ok ja maksetaan netissä lähetyslistan mukaan, paketti tulee kotiin. Voiko helpompaa tapaa olla ostaa alle eurooppalaisten tukkuhintojen?

     
     
  6. #326
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    2

    Gecigarette.com ja tulli

    Ehtoota!

    Ehdin tuossa lauantaina tilata gecigarette.com:ista kyseisen alottelijapaketin näin aluksi: http://www.gecigarette.com/products/...s-510-kit.aspx

    Nyt mietityttää, miten tulli suhtautuu asiaan. Olen tässä pari tuntia googletellut, sekä haeskellut täältä foorumilta tietoa tullin suhtautumisesta asiaan. Suurin osa tämän foorumin posteista oli viimevuoden puolelta, jonka jälkeenhän tullin suhtautuminen on muuttunut asiaan?

    Paketti siis sisältää "1 x 24mg, 2 x 18mg, 1 x 14mg, 1 x 8mg" -annokset nestesäiliöinä. Lueskeltuani tullin sivuilta, että kerta-annos ei saa mennä yli 10mg, alkoi kylmä hiki virrata ohimoani pitkin.

    Joko olen ymmärtänyt jotain väärin, tai muiden tilaukset on menneet läpi sormien? Yhden säiliön kokoa en tiedä, kun sitä ei ilmoiteta missään.

    Hikoilenko turhasta?

     
     
  7. #327

    Vs: Gecigarette.com ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teemuki Näytä viesti
    Ehtoota!

    Ehdin tuossa lauantaina tilata gecigarette.com:ista kyseisen alottelijapaketin näin aluksi: http://www.gecigarette.com/products/...s-510-kit.aspx

    Nyt mietityttää, miten tulli suhtautuu asiaan. Olen tässä pari tuntia googletellut, sekä haeskellut täältä foorumilta tietoa tullin suhtautumisesta asiaan. Suurin osa tämän foorumin posteista oli viimevuoden puolelta, jonka jälkeenhän tullin suhtautuminen on muuttunut asiaan?

    Paketti siis sisältää "1 x 24mg, 2 x 18mg, 1 x 14mg, 1 x 8mg" -annokset nestesäiliöinä. Lueskeltuani tullin sivuilta, että kerta-annos ei saa mennä yli 10mg, alkoi kylmä hiki virrata ohimoani pitkin.

    Joko olen ymmärtänyt jotain väärin, tai muiden tilaukset on menneet läpi sormien? Yhden säiliön kokoa en tiedä, kun sitä ei ilmoiteta missään.

    Hikoilenko turhasta?
    Vielä kun olisit etsinyt sanalla tulli ja lukenut viimoisimmat viestit...
    Tai laittaa tämän kysymyksen tuonne GECigin ketjuun....

    ETA-alueelta saa tilata nikotiinia omaan käyttöön 3kk annosta vastaavan määrän kunhan yhden putelin arvot ei ylitä 420mg (ml*mg) lue lisää e-savuke.com sivun nikotiini osiosta.
    0mg-Ei rajoituksia |8mg-52ml|11mg-38ml|14mg-30ml|18mg-23ml|24mg-17ml|36mg-11ml
    Mutta tuon oikeudenmääräyksen takia ei tämäkään aivan selkeää ole.. 30ml 24mg puteleita ihmiset yleisimmin tilaa. Ja tietääkseni tuon koon pullot eivät ole kiinnostaneet tullimiestä.

    Ja noilla pre-filledeillä et kerkiä ku saamaan vitutuksen aikaseks.. Loppuu päivässä parissa.
    Pienie kysymyksiä-ketjuun kyselyä pikaseen mitä tilata ja mistä.... Eikä uusia viestiketjuja jokaiselle kysymykselle
    [size=7pt](Pika-vinkki : USA-Mix | 555 | RY4 | Menthol ja vaikka pari jotain hassua makua pienet putelit. Kylkeen Bogen tms cartomizereita 5-10kpl ja 1x Drip tip)[/size]

    Ja tervetuloa joukkioon raikkaaseen
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  8. #328
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    2

    Vs: Gecigarette.com ja tulli

    Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Pitänee pistää siis lisää tilaukseen. Ei ole gecigaretten mukaan vielä lähtenyt mihinkään suuntaan paketti, tiiä sit, miten päivittävät tuonne noita tietoja.

    Kuinka paljon yhteen tuollaiseen säiliöön menee siis tavaraa? 1-2ml?

    Sori aloittelijamaisuus, pistän jatkossa postit oikeisiin threadeihin

     
     
  9. #329

    Vs: Gecigarette.com ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teemuki Näytä viesti
    Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Pitänee pistää siis lisää tilaukseen. Ei ole gecigaretten mukaan vielä lähtenyt mihinkään suuntaan paketti, tiiä sit, miten päivittävät tuonne noita tietoja.

    Kuinka paljon yhteen tuollaiseen säiliöön menee siis tavaraa? 1-2ml?

    Sori aloittelijamaisuus, pistän jatkossa postit oikeisiin threadeihin
    Noihin pikkusiin pre-filledeihin voi ite kyllä tiputella nestettä (ihan niinkuin cartomizereihinkin) tilavuus taitaa olla jtn 0.6-1ml välillä... Cartoissa on eri vaihtoehtoja 0.6ml-5ml välillä O0

    Ja kaikki on ollut aloittelijoita joskus.. Itellä oli ensimmäinen hankinta samasta kaupasta ja samainen laite.

    http://www.liberty-flights.co.uk/
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=108 <-- BOGE 510 CARTOMIZER
    http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=76 <-- TRANSLUCENT DRIP TIPS - TYPE 01 - 510/901
    Ja litkuja 5ml maistiaisia ja esim 18mg luokkaa.... USA mix/blendin pitäisi kai olla vähän mallumainen (taitaa olla hiukan vaniliaa yleensä). Menttooleissa ei voi mennä metsään. RY4 on hiukan makeahko. 555/Flue Cured etc on sellaisia tunkkaisia tupakan jäljitelmiä. Ja sitten voit tuolta arvostelu osiosta lueskella, mitä muut maistellu ja kuvaillu
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  10. #330
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: tilaukset ja tulli

    HC:n paketti jäi tulliin ja tulli halus rahaa 10 euroo.
    Eivät ottaneet HC:n alennusta huomioon, vaan laskivat yhteen tavaroiden arvon+rahti.
    Paypal-kuitissa oleva summa jää tullirajan alle, mutta sitähän ei huomioitu ollenkaan.

    Eli, kukas tässä väärin laski, minä vai tullivirkailija.

    Tavarat yhteensä 27,79e
    Rahti 15,70e
    yhteensä 43,49
    alennus - 1,39e
    loppusumma 42,10 euroo, josta myös tosite tullille lähetetty.

    Tosin maksoin se 10 euroo, että sai paketin liikkeelle.




    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  11. #331

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    HC:n paketti jäi tulliin ja tulli halus rahaa 10 euroo.
    Eivät ottaneet HC:n alennusta huomioon, vaan laskivat yhteen tavaroiden arvon+rahti.
    Paypal-kuitissa oleva summa jää tullirajan alle, mutta sitähän ei huomioitu ollenkaan.

    Eli, kukas tässä väärin laski, minä vai tullivirkailija.

    Tavarat yhteensä 27,79e
    Rahti 15,70e
    yhteensä 43,49
    alennus - 1,39e
    loppusumma 42,10 euroo, josta myös tosite tullille lähetetty.

    Tosin maksoin se 10 euroo, että sai paketin liikkeelle.
    Auts. Melko rimaa hipoen menis sun tilaus alvilliseksi. 43,49€*23%= 10,0027€.

    2 snt halvempi tilaus niin ei olisi alvia tarvinnut maksaa.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  12. #332
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: tilaukset ja tulli

    Siis sitä hintaa ei huomioida ollenkaan minkä maksoin?
    Eikä alennusta oteta huomioon ?

    Vi***uako ne sit kyselee edes kuittia.

    Siis Paypallin kuitissa on maksamani lopullinen hinta 42,10 eur.

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  13. #333

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Siis sitä hintaa ei huomioida ollenkaan minkä maksoin?
    Eikä alennusta oteta huomioon ?

    Vi***uako ne sit kyselee edes kuittia.

    Siis Paypallin kuitissa on maksamani lopullinen hinta 42,10 eur.
    Eivät näköjään ota huomioon alennusta. Luulisi oikeasti maksettu hinta olevan se mikä ratkaisee. Voihan tietty olla niin että palauttavat maksamasi alv:n. Valitusta kehiin vaan. Mä en tosin tiedä että kenelle pitäisi valittaa. Tulliin???
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  14. #334
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: tilaukset ja tulli

    Pistin sähköpostia tullille ko. asiasta, katotaan mitä vastaavat jos vastaavat...
    Ei toi 10 ekua tunnu valtion eikä mun kassassa, mutta periaate on periaate.


    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  15. #335

    Vs: tilaukset ja tulli

    Onkohan mahtanu jäädä mun inaweran paketti tullin haaviin, ku postin tilausseuranta näyttää, et paketti on ollu perjantai-aamusta asti helsinki-vantaan lentokentällä ulkomaanterminaalissa? Ei sen nyt luulis kahta postipäivää kestävän mennä seuraavaan määränpäähän tuolta.

     
     
  16. #336
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ei sen nyt luulis kahta postipäivää kestävän mennä seuraavaan määränpäähän tuolta.
    jaa Suomessa vai?

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  17. #337
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: tilaukset ja tulli

    Tänään vihdoinkin sain paketin joka oli suomen maaperällä palttiarallaa 5 vuorokautta ennenkuin saapui tuohon lähipostiin (Valtsuun) Muutama päivä niille menee kai että saavat sen edes lajittelukeskuksen läpi

     
     
  18. #338

    Re: tilaukset ja tulli

    Perkele vieläkin inaweran paketti tuolla ulkomaanterminaalissa. Saisivat ne urpot siellä pikkuhiljaa laittaa sen tulemaan tänne päin.

     
     
  19. #339

    Vs: Re: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Perkele vieläkin inaweran paketti tuolla ulkomaanterminaalissa. Saisivat ne urpot siellä pikkuhiljaa laittaa sen tulemaan tänne päin.
    Jep, itselläni sama homma.

     
     
  20. #340

    Hirvee vääntö tullin kanssa

    Tein työajalla kerrankin jotain todella hyödyllistä ja hain tulliin jääneen kiinanpakettini kun itellan sivuilla luki että moisen voisi hakea lähetystunnuksella. Olisin tulostanut paypallin tulosteenkin todisteeksi että paketin arvo on alle 43eur mutta jostain syystä paypal ei hyväksy salasanaani vaikka on mielestäni oikea ja salasanan resetointikaan ei onnistu, onko paypallissa joku väliaikanen bugi vai pitäskö jo huolestuu enemmän?

    Joka tapuksessa sitten siis asiaan, eli kun menin hakemaan pakettiani läh.tunnuksella niin tullitäti sano heti että ei tuo kelpaa, tarttee ostokuitin. Tähän minä mainitsin ettei semmosta saanut tilattaessakaan ja paypal-tilikin bugittaa ja miksi itellan seurannassa sitten lukee että seurantakoodi riittää jos vaaditaankin lisäksi ostokuittia.. hinnaksihan paketissa on merkattu 10USD.

    Keskustelu eteni seuraavasti:
    Tullitäti: "Joo, no en usko näitä hintoja mitä paketin päälle on merkattu."

    Tullitäti kysyi mitä paketti sisältää ja kerrottuani että sähkötupakki nii täti innostui heti ja mainitsi että menee samantien takavarikkoon jos sisältää nikotiinia. Sanoin että paketti ei sisällä nikotiinia kuten meilitse kerroin ja sieltä meilitse vastattiin että kaikki OK, että voi noutaa. Täti vaati edelleen tiukasti ostokuittia.

    Minä: "avataan se jos siellä olis sitten kuitti sisällä" (paketti oli pakattu todella hyvin ja koko pöytä oli täynnä vaahtomuovia paperia jne. Paketin sisältö oli myös pöydällä, josta täti bongasi heti PG litkuni!!

    Tullitäti: "tätä minä juuri tarkoitin, näitä ei saa tuoda ja nämä menee nyt hävitettäväksi"

    Minä: (hermostuin melko paljon tässä vaiheessa) "Kato mitä siinä lukee, eikö siinä lue 0Mg nikottiinia?" (tässä vaiheessa muut tullissa olevat asiakkaat tulivat taakseni ihmettelemään mikä kapistus herättää näin paljon vääntöä)

    Tullitäti: "joo, no mitä se tarkoittaa?"

    Minä: "Että se ei sisällä nikotiina ja että niitä saa vapaasti tuoda suomeen vaikka kuusta".

    Tullitäti: "En nyt oikein usko kun en ymmärrä mitä tuo tarkoittaa".

    Minä: "eikö teille koskaan jää tulliin muka näitä sähkötupakoita ja puteleita?"

    Tullitäti: "jäähän niitä joka päivä, tänäänkin olen laittanut hävitettäväksi lähes 20 pullollista tuota ainetta.

    Tässä vaiheessa kuittikin löytyi paketin sisältä ja hän näki että paketin arvo oli alle 43eur, mutta kinastelu litkuista jatkui ja multa meni entistä enemmän hermo virkailijaan kun meinasi ottaa mun litkut itelleen.
    Lopulta tullitäti kutsui esimiehensä, joka todisti että moisia litkuja saa tuoda suomeen. Tämän jälkeen täti uskoi ja kysyi että mitä se sitten on kun se ei sisällä edes nikotiinia?

    Minä: "Se on vain maustettua ainetta jota poltetaan"

    Tullitäti: " No mitä järkeä siinä sitten edes on?

    Minä: "No ei kai yhtään mitään. Tää on paljon tyhmempää kuin tupakointi, mutta nyt paketti tänne ja näkemiin"

    Oli muuten vika kerta kun kiinasta tilaan yhtään mitään ainakaan vähään aikaan. Tullivirkailijat voisi pistää koulutukseen että tietäsivät itsekin mitä pitää takavarikoida ja mitä ei.


    Onko muilla kokemuksia tulliin jääneistä sähkötupakkirojuista?




     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •