Sivu 11 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011121314152161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 1672

Aihe: Sähkötupakkatilaukset & Tulli

  1. #201
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2010
    Viestit
    7

    Vs: tilaukset ja tulli

    Joo eli postin sivuille ilmestyny toi mun tilaus.

    Lähetys on saapunut kohdemaahan.
    Rekisteröinti:
    4.1.2011 klo 14:49:04
    Paikka:
    HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI 01000

    Muuta tietoa siitä ei sitten olekkaan. EN juicelta tuli pulloja eilen (10.1) vaikka tilauksen laitoin tossa 27.12. Kummallista, että vaikka tuo TW tilaus on tehty jo 15.12, niin ei ole vieläkään täällä. On kyllä isompi paketti, kun laitteita tilasin samalla. Pikkasen kyllä ketuttaa, että nestettä on mutta ei laitteita :/

    Eipä ole tulliltakaan mitään yhteydenottoa saapunut

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari Nurkkis's Avatar

    Liittynyt
    07/2010
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    148

    Vs: tilaukset ja tulli

    Kari, odottele vielä rauhassa.

    Eräällä tuttavallani paketti makasi ulkomaanterminaalissa pari viikkoa, ennen kuin se liikahti eteenpäin. Lopulta saapui perille nähtävästi täysin koskemattomana. Pitää muistaa, että Suomessa postipalvelut on laihdutettu aika kurjaan jamaan.

     
     
  3. #203

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kojonpaa Näytä viesti
    Päivityksiä? Olin juuri tilaamassa TW:ltä 5ml pulloja, mutta laitoin homman holdiin tämän vuoksi.

    Onko kukaan saanut mitään (TW:ltä) viimeaikoina? Vai jääkö kaikki tulliin? Onko kukaan oikeasti saanut vielä sakkoja tms.
    justiinsa tuli 0.5l pullo herculiania..

     
     
  4. #204
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2010
    Viestit
    7

    Vs: tilaukset ja tulli

    Tänään tuli paketti postiin. Oli tulli vienyt nesteet ja aloituspakkauksen nikotiinipatruunat. Mukana tulevassa lapussa luki, että ovat yhteydessä myöhemmin

     
     
  5. #205
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2009
    Viestit
    59

    Vs: tilaukset ja tulli

    Kari, mitä nesteitä siinä oli? koko / nikotiinipitosuus?

     
     
  6. #206
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2010
    Viestit
    7

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mika Näytä viesti
    Kari, mitä nesteitä siinä oli? koko / nikotiinipitosuus?
    30ml pullo 18mg nestettä. Ja sitten ne patruunat, jotka kuuluivat tuohon 510 aloituspakkaukseen.

     
     
  7. #207
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    305

    Vs: tilaukset ja tulli

    Ja mikä ampullien pitoisuus oli? Meinaan vaan kun noissa alennetuissa perus Tornadoissa on yksi 8mg ampulli ja zero ampullikin joukossa. Lähtikö nekin?

     
     
  8. #208
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2010
    Viestit
    7

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tonto Näytä viesti
    Ja mikä ampullien pitoisuus oli? Meinaan vaan kun noissa alennetuissa perus Tornadoissa on yksi 8mg ampulli ja zero ampullikin joukossa. Lähtikö nekin?
    5 x 16mg (High), 3 x 11mg (Med), 1 x 8mg (Low), 1 x 0mg (Zero)
    Ainoastaan ton zeron jättivät

     
     
  9. #209

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kari Näytä viesti
    Tänään tuli paketti postiin. Oli tulli vienyt nesteet ja aloituspakkauksen nikotiinipatruunat. Mukana tulevassa lapussa luki, että ovat yhteydessä myöhemmin
    etkö saanut itellasta ensin papereita joissa ilmoitetaan että sinulle on saapunut paketti tullipostiin?? ja että siitä pitää suorittaa tullaus? vai oletko aikaisemmin valtuuttanut itellan hoitamaan tullauksen puolestasi?

     
     
  10. #210
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2010
    Viestit
    7

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja peteman Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kari Näytä viesti
    Tänään tuli paketti postiin. Oli tulli vienyt nesteet ja aloituspakkauksen nikotiinipatruunat. Mukana tulevassa lapussa luki, että ovat yhteydessä myöhemmin
    etkö saanut itellasta ensin papereita joissa ilmoitetaan että sinulle on saapunut paketti tullipostiin?? ja että siitä pitää suorittaa tullaus? vai oletko aikaisemmin valtuuttanut itellan hoitamaan tullauksen puolestasi?
    Ei mulle tullut mitään papereita itellasta, enkä ole valtuuttanut itellaa tekemään tullausta. Paketti vain tuli noudettavaksi ja siinä luki, että tullin avaama. Sisällä oli jokin tullin lappu, jossa oli viittaus fimeaan ja sanottiin, että nesteet on lähetetty tullilaboratorioon. Edes lähetysseurannassa ei näkynyt, että paketti olisi tulliin luovutettu.

     
     
  11. #211

    Vs: tilaukset ja tulli

    Onko edelleenkään kukaan saanut tuota yhteydenottoa tuon takavarikoinnin jälkeen?
    Eli syytettä?

    Ainut tunnettu tapaus on ilmeisesti johtanut syyttämättä jättämiseen? Vai tunteeko joku tapauksen jossa olisi tullut "tuomio"?

     
     
  12. #212
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    4

    Vs: tilaukset ja tulli

    Itse tilasin Boge LEO:n misteliquidista vuodenvaihteessa ja pyysin laittamaan tyhjät nikotiinittomat patruunat noiden 5x18mg tilalle. Maanantaina sitten tuli paketti, mutta eivät olleet vaihtaneet patruunoita. Onneks tuli perille asti. Tilasin samasta paikasta vielä 18mg nestettä pullossa, joka tuli eri paketissa, eikä siinäkään mitään ongelmia.

    Nyt neljäs päivä e-savukkeen kanssa ilman analogista tupakkaa. Ei tää ihan normi savukkeelle vedä vertoja, mutta hyvin on pärjätty, vaikka ennen meni aski päivässä (12 vuotta)

     
     
  13. #213
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    12

    Vs: tilaukset ja tulli

    Yes ei täälläkään ongelmia tilauksen kanssa, maanantaina laitoin tilaukseen ja eilen (torstaina) tuli paketti, eli nopeeta toimintaa.

    Liberty Flightista tilasin.

    Itellä oli vielä starterkit (riva 510) ja mukana 30ml 14mg nestettä. Paketti näytti siltä ettei siihen oltu kajottu, joten uskaltanee tilailla lisää.

    Ja nyt päivän imutelleena, olen hyvin vakuuttunut Ei oo edes analogista tehny mieli. Ja jopa meitsille joka askin päiväs viimeset kymmenen vuotta vedelly niin tuo 14mg tuntuu riittävän.

    Nyt vaan odottelemaan liquid tilauksia

     
     
  14. #214

    Vs: tilaukset ja tulli

    Soitin tänään Heli Lampelalle (puh. 040 332 2619) tullihallituksen valvontaosaolta ja kysyin kuinka paljon nikotiini nestettä saa tilata ja hän sanoi että ei pulloja saa lainkaan tilata. Hän ohjasi viellä soitaa Krisiina Pellakselle Firmean henkilölle (puh. 040 332 2619) ja se sitten vahvisti tämän että EI pullotetua nestettä saa tilata mistään vaan patruunoita joissa ei ole yli 10mg nikotiiniä ja ne pitää olla viellä paketissa jossa on merkitty koko pakettin mg määrä joka ei saa olla yli 420mg yhteensä eli vaikka 42x 10mg ja jossa lukee kuinka paljon nikotiiniä on yhdessä patruunassa - vittu nyt pitää ihan oikeasti tehdä nesteet itse nikrotte inhalaatoreista.
    Perhana kun ne teki tilaamisesta taas MAHDOTOMAN!!

     
     
  15. #215
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    4

    Vs: tilaukset ja tulli

    No voihan harmin paikka. Just ku ehdin päästä alkuun ja eroon tavan tupakasta. Täytyy varmaan lopettaa kokonaan, kun jäljellä olevat nesteet loppuu. Eihän alle 10mg patruunoita edes saa juuri mistään, vai saako?

     
     
  16. #216
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    12

    Vs: tilaukset ja tulli

    Jaahas.

    No tuo on aika harmillista..

    Mutta no, aika syyniin saavat laittaa jos meinaavat saada eroteltua nikotiinipitoiset ja 0mg:t. Eli voi olla että jää, mutta suuremmalla todennäköisyydellä menee kuitenkin läpi? koska eivät kuitenkaan syynää kaikkia paketteja.

    Mutta ehkä tässä varmin keino on sitten tehdä itse. Toivotaan että tulisivat järkiinsä jossain vaiheessa

    -Oddin

     
     
  17. #217
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2010
    Viestit
    25

    Vs: tilaukset ja tulli

    Itse aion tilailla yhtä 30ml pulloa kerrallaan, ei kait siitä mitään muita seuraamuksia ole kuin pullon takavarikointi. Mulla riittää yks pullo kuukausia.

     
     
  18. #218
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    4

    Vs: tilaukset ja tulli

    Jos siitä ei seuraamuksia tule, niin täytyy itsekin yrittää tilailla.. Maistoin tänään viikon paussin jälkeen normi tupakkaa ja jäi aika pas..k.a maku suuhun. Kyllä tuo E-savuke on vaan aika vekkuli. Ehkä se uutuudenviehätys vielä tekee osansa asiaan =)

     
     
  19. #219

    Vs: tilaukset ja tulli

    mulla kävi nyt niin että tilasin 5kpl 8mg 5ml pulloo tulli oli avannu kirjeen mutta eivät kumminkaan takavarikoineet . onse kumma kun muka pulloja ei saa tilata ainoastaan niitä filtteri paskoja, polttelen mun liemet pois mitä nyt on ja lopetan kaikki

     
     
  20. #220

    Vs: tilaukset ja tulli

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mcsavu Näytä viesti
    mulla kävi nyt niin että tilasin 5kpl 8mg 5ml pulloo tulli oli avannu kirjeen mutta eivät kumminkaan takavarikoineet . onse kumma kun muka pulloja ei saa tilata ainoastaan niitä filtteri paskoja, polttelen mun liemet pois mitä nyt on ja lopetan kaikki
    Mistä muuten tilasit? Aika hauska että luovuttivat kuitenkin pullot sinulle, eli tällöin se on siis ok? ???

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •