Sivu 247 / 247 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 147197237243244245246247
Tulokset 4,921 - 4,940 / 4940

Aihe: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju

Höyrähtänyt

Lainaus Alkuperäinen postaaja tupukka Näytä viesti
    Itte kans huomasin eron Voopoo Dragin ja Wismecin Rölö 3genin kans. Suhtees samoilla tehoilla ja samoilla akuilla(Sony VTC5A) Voopoo tuntui omasta mielestä paljon paremmalta akkukeston suhteen. Ja akut molemmissa oli kokolailla samaan aikaa ostettuja sekä latauksia yhtä paljon.
    Kuinka kauan about kesti akut molemmissa ?

Höyrypää Holy Roller's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Varaustilan ollessa puolivälin tuntumassa akku ei kestä enää montaakaan blossia. Voi myös olla, että modien akkujen "tyhjenemissuoja" on joissain malleissa vähän turhankin toimiva.

Höyrykone

95W tehoilla, LG pökäleillä , 2-akkuinen n.10ml/ 3-akkuinen n.15ml Wismec röllöt ja sub Ohm Valyrian nokalla

vertailuksi pico ja Kabuki, LG pökäle. 12W , n.5ml

Ajallisesti pico/Kabuki 24h/5ml =2 työpäivää. Röllöt 12h/10ml ja 18h/15ml

kai tuossa jotain pientä kaavamaisuutta on huomattavissa, mitä tulee akkujen kestoon?
    Sekä ero mtl ja sub Ohm höyryttelyn nesteenkulutuksella. Nesteet mtl 18mg ja sub Ohm 3mg
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 08.02.18 kello 14:23.

Höyrähtänyt

Tuli tuossa muutama viikko takapperin hommattua Smokin V8 Stick, ja nyt tänäpä iski aton vaihto eteen, ja pistin 0.15ohm aton, ja primasin kunnolla, ja annoin vielä olla +3h latauksessa laitteen, ja mehut tankissa, ja ensimmäisellä kunnon tulituksella aivan törkeän muhkeat käryt suuhun, ja vastukset + pumpulit mustina... Olisikohan ato ollut maanantai kappale, vai mistä moinen? Nesteetkin tehty 50/50, että ei mitään hirveän paksuakaan ole.

Sijainti
    Espoo
    Smokin vehkeillä on tapana käyttäytyä oudosti. Vaihda merkkiä.

Höyryttelijä pihkoo's Avatar

Sijainti
    Suomen TEXAS
    Mutta kierrä vielä kauempaa kuin Smokin vehkeet niin Eleaf ja tuostakin vielä kauempaa Kangertechit. Nuo jos mitä on.....
    Itse kangerit hävittänyt muuten mutta 2 säiliötä vielä on. Toinen avaamattomassa paketissa ja toinen aukastu ja katsottu mitä on. Ja ei enää ikinä kangeria.
    Eleaf ei ihan niin kauhea ole ollut joten sitä on vielä jonkin verran mutta voi olla ettei niitä enää tule hankittua.
    Ja totta noi isot pojat hiekkalaatikolla sanoo että se on raha se jolla saa kunnon laatua.
    Mutta kun ei sitä rahaa kasva puissa vaikka ostinkin rahapuun
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Mulla on 2 kpl kangerin Kbox miniä käytössä, kohta tulee 3 vuotta täyteen ja vielä toimii
    Vois vaikka hajota et sais syyn ostaa uusia
    Eleafin Pico on kans hyvin toiminut....

*No en perkele lähe jos ei oo pakko.*

Höyrykone M.Kane's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Joskariii Näytä viesti
    Tuli tuossa muutama viikko takapperin hommattua Smokin V8 Stick, ja nyt tänäpä iski aton vaihto eteen, ja pistin 0.15ohm aton, ja primasin kunnolla, ja annoin vielä olla +3h latauksessa laitteen, ja mehut tankissa, ja ensimmäisellä kunnon tulituksella aivan törkeän muhkeat käryt suuhun, ja vastukset + pumpulit mustina... Olisikohan ato ollut maanantai kappale, vai mistä moinen? Nesteetkin tehty 50/50, että ei mitään hirveän paksuakaan ole.
    No joo, pojat puhuu mitä puhuu Kyllä noi Smokin ja Kangerin vehkeet on ihan jees siinä missä muutkin, arskan kanssa saman suuntaiset kokemukset. Ehkäpä ato oli tosiaan maanantai versio, voi hyvin olla. Mitä primerointiin tulee niin itse olen tullut niin laiskaksi että primeroin uuden aton, pesen tankin ja eiku tulille, hyvin on toiminut.

Sijainti
    Espoo
    Miksi joissain tapauksissa stainless steel on lyhenteenä SUS eikä SS?

Höyrykone arskaxx's Avatar

Sijainti
    Masku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Miksi joissain tapauksissa stainless steel on lyhenteenä SUS eikä SS?
    SUS on kangerin tapa ilmoittaa et vastuksessa on käytetty SS lankaa. Toki voi olla muitakin, mut tuohon olen itse törmännyt...

*No en perkele lähe jos ei oo pakko.*

Sijainti
    Espoo
    SUS lienee räätälöity saksan markkinoita ajatellen sekä ammattimielensäpahoittajia varten? Vaadimme Kangeria irtisanoutumaan blää blää

Näin siis?

Höyryttelijä Neuroosi's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Näin kesän tullen jälleen mieleen tulee että kuinka röyhöttää kalalla? Onko porukka kokeillut noita ns. pod modeja, vai mitä ne nyt sitten onkaan?
    Tässä mietiskellyt että laittaisiko testiin jonkun tommoisen. Tarkoitan siis tyyliin Suorin iShare, Smok Infinix etc. Lätyskä jossa vaihdetta nokka ja itse saisi täyttää haluamallaan nesteellä. Veikkaan että tottuisi myös takaisin tuohon ML tyyliinkin..
    Löytyykö miten suomalaisista kivijaloista vaan häätyykö tilata interwebistä?

Höyryttelijä Siivu87's Avatar

Sijainti
    Lieksa
    Päivää. Tulee vissiin hommattua tuo wismecin luxotic kitti ja en nyt ota tuosta "semimekaanisesta" selvää. Eli mielelläänkö ohmin laki haltuun ja esim. sony vtc5a akut? Vai onko tuossa suojaus myös tuolle ampeerille mitä se tuolle syöttää että ei räjähdä käsiin? Akkuja on monenlaisia itellä sinkkumodiin mutta vain osa sonyja.

Höyrykone withered's Avatar

Juu. Ei se nyt mitenkää rakettitiedettä ole et ihan perus maalaisjärjellä pääsee pitkälle. Ohmin laki on tietysti ihan hyvä hallita eli Ampeerit= Voltit/ohmit. Eli jos tykkäät esim 0.5 ohmin vastuksesta niin jaat Voltit 4.2 (terveessä akussa yleensä on täytenä) 0.5:llä. 4.2/0.5=8.4 ampeeria. Eli melkein mikä tahansa hyvä akku käy tolla vastuksella. Sitku aletaan menemään alle 0.2ohmin ni sit alkaa olemaan jo tarkempaa et mitä akkua käytää. Esim 4.2/0.21=20 ampeeria. Silloin on ihan hyvä olla tosiaan se vtc5a joka on todella suosittu meksupiireissä. Ite ajan jossain 0.3-0.5 ohmin välillä niin pystyy käyttää hyvin kaikkia akkuja mitä miul on.

Sit on tosiaan hyvä varmistaa et akku ei oo vaurioitunut, plussanapa ei ole painunut ja että akku ei ole ihan elämänsä päässä.

Setupin ku teet ni kannattaa hehkutus tehä joko reguloidulla modilla tai ohm testerillä ettei tuu oikkariongelmia. Jotkut toki hehkuttelee meksunki nokassa mut ihan jos haluu varman päälle pelata ni tätä suosittelen. Ja toisekseen myös kannattaa testata joko reguloidulla tai ohm testerillä ettei vastus muutu kun laittaa capin aton päälle (ainakin jos cappi on metallia) eli ettei ato ole oikkarissa. Sitku kaikki on kunnos ni eiku kiinni ja nauttimaan.

Tosta luxoticista en tiedä mitä siin on kun en ole tutustunut siihen.

Meksuja ainakin kannattaa huolella putsailla ja huoltaa ni sillon ne toimii hyvin. Eritoten squonkkereita kannataa valvoa ettei tule ongelmia laitteen sisälle päätyneen nesteen kanssa.

Jos joku keksii viel jotain ni saa täydentää. Oon vähä kohmees töiden jäliltä ni voi jotain unohtua

Höyryttelijä Siivu87's Avatar

Sijainti
    Lieksa
    Tämä selvä. Oon jonkun verran perehtynyt noihin meksuhommiin vuosien varrella, mutta ikinä en ole niitä itelleni hommannut. Tuossapa oli taas hyvä tietopaketti/muistutus, että miten niiden kanssa pelataan, kiitos siitä Tuossa luxoticissa on joitain suojauksia, mutta en ole saanut selvää että mitä suojauksia siinä kaikenkaikkiaan on. Pitää tehdä setupit tuohon niinkuin meksuun tekis, vaikka ei meksu olekaan. Vtc5 (ilman aata) ja vtc6 akkuja minulla on ja ne saa välttää, mutta hommaan jossain vaiheessa uusiakin.

Höyryttelijä Miikka78's Avatar

Sijainti
    Lappeenranta
    Kertokaahan fiksummat.

Mulla on Lost Vape Mirage ja siihen istuisi nätisti Aspire Revvo tankki, mutta johtuuko modista/asetuksista/akusta kun tolla tankilla alkaa "low battery" vilkkua jo 50 - 60% paikkeilla?

Akkuna nyt Ijoy 21700 3750mah, koitettu uudella 18650 akullakin.

Esimerkiksi Supertank minillä joka on Snowwolf Mfengin nokalla ei tuota tee, joten tankit nyt väärissä modeissa värin suhteen

Vuosia jo höyrytellyt muttei tälläistä tullut vastaan aiemmin edes rakennettavilla,
    mutten kyllä aiemmin valmisatoja käyttänytkään

Höyrykone withered's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja Miikka78 Näytä viesti
    Kertokaahan fiksummat.

Mulla on Lost Vape Mirage ja siihen istuisi nätisti Aspire Revvo tankki, mutta johtuuko modista/asetuksista/akusta kun tolla tankilla alkaa "low battery" vilkkua jo 50 - 60% paikkeilla?

Akkuna nyt Ijoy 21700 3750mah, koitettu uudella 18650 akullakin.

Esimerkiksi Supertank minillä joka on Snowwolf Mfengin nokalla ei tuota tee, joten tankit nyt väärissä modeissa värin suhteen

Vuosia jo höyrytellyt muttei tälläistä tullut vastaan aiemmin edes rakennettavilla,
    mutten kyllä aiemmin valmisatoja käyttänytkään
    Yleensä toi ennenaikainen low battery viittaa huonoon akkukontaktiin. Ite oon kans tohon törmänny joskus denalla. Riitti et tiukensin akkukontaktia. Siin oli kontakti ruuviilla modissa kiinni ni ruuvi oli päässy löystymään. Kannattaa tsekata ainaki ne kontaktit et jääks kontakti vajaaks akkuun/ ite modiin. Voi olla myös ihan huono kolvaus myös jossain välissä.

Höyryttelijä Miikka78's Avatar

Sijainti
    Lappeenranta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Yleensä toi ennenaikainen low battery viittaa huonoon akkukontaktiin. Ite oon kans tohon törmänny joskus denalla. Riitti et tiukensin akkukontaktia. Siin oli kontakti ruuviilla modissa kiinni ni ruuvi oli päässy löystymään. Kannattaa tsekata ainaki ne kontaktit et jääks kontakti vajaaks akkuun/ ite modiin. Voi olla myös ihan huono kolvaus myös jossain välissä.
    Tietenkin yksi ruuvi pyörii tyhjää tuossa joten ei saanut kokonaan auki, mutta muutamilla tankeilla nyt ajellut ja ei ole samaa tehnyt.
    Uskoisin kuitenkin liittyvän vain tuohon Revvoon, se kun syö Mfenginkin akut nopiaan noin 3 paria päivä
    Hyvä modi muuten, jotain tuohon hyvin istuvaa tankkia siis metsästämään.

Sent from my SCH-I925 using Tapatalk

Höyrykonkari

Vieläkö jotkut käyttää mesh laitteita? Löytyi H-Atty laatikosta ja tekisi mieli laittaa kuntoon mutta ei ole verkkoa. Mistäpä kannattaa tilata?

Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla

esu
    esu on poissa
    Höyrypää esu's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Edvard Näytä viesti
    Vieläkö jotkut käyttää mesh laitteita? Löytyi H-Atty laatikosta ja tekisi mieli laittaa kuntoon mutta ei ole verkkoa. Mistäpä kannattaa tilata?

Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
    Oisko http://www.vape-atomizer-mesh.com/pr...king-Mesh.html
    SS-lankoja olen tuolta tilannut muutamaan kertaan, tulleet säällisessä ajassa ja kohtuu hintaista on.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •